Tiistain Toimisto

Tervetuloa höpinätoimistolle 🌻☀️😊

58

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moikka Kukkis!

      Onko tämä semmonen tilitoimisto, missä tilitettään tai joutuu "tilille" vai joku muu toimisto? 😅
      Toivottavasti koisasit hyvin. Mie sammuin melkeen heti kun laitoin pään tyynyyn. Maijan perässä jouvuin tovin juoksemaan, kun ei meinannu antaa ottaa kiinni, mutta kyllä mie sen sitte lopulta sain kampattua ja suostu viskaamaan unihiekat silmiin. Nyt pittää hommata. Mukavaa tiistaita!😊

      • Moi Mehtis 🌻 Hyvin nukutti, ei tarvittu Mattia ei Maijaa. Täällä voi joo tilittää joutumatta itse tilille 😁 Eikä täällä ketään eikä mitään aiota verottaa. Tuskin toimii tietotoimistonakaan 😅
        Mukavaa päivää sullekin (ja toki kaikille muillekin), mulla on on kohta pienelle reissulle lähtö 😊


    • Tuli äsken sulle laittamastani linkistä sitten tämä biisi mieleen. En tiiä onko tämä jo palstoilla soinu, mutta on mun mielestä yks ihan parhaista biiseistä kautta aikojen.
      https://youtu.be/dRHetRTOD1Q

      • Jees, olen 101 % samaa mieltä 😌 Kiitos Mehtänainen! Kuinka polut kelit summuut ovat sinua tänään suosineet?


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Jees, olen 101 % samaa mieltä 😌 Kiitos Mehtänainen! Kuinka polut kelit summuut ovat sinua tänään suosineet?

        Kiitos kysymästä. Asfalttia ja hiekkatietä menin, mutta poikkesin myös hetkeks polulle mehtään. Sontsa oli mukana varuilta, vaan eipä tullu vettä vaikka taivas anto ymmärtää 😊 Mitenkäs ne sun retkesi menivät?


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kiitos kysymästä. Asfalttia ja hiekkatietä menin, mutta poikkesin myös hetkeks polulle mehtään. Sontsa oli mukana varuilta, vaan eipä tullu vettä vaikka taivas anto ymmärtää 😊 Mitenkäs ne sun retkesi menivät?

        Ne ”taivaalliset” vaan antaa ymmärtää ... 😂 Oli oikein kiva retkipäivä: 🚗 ⛴ 🌲👟🧢🌲🏠🥪☕️🍦⛴🚗 😁


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Ne ”taivaalliset” vaan antaa ymmärtää ... 😂 Oli oikein kiva retkipäivä: 🚗 ⛴ 🌲👟🧢🌲🏠🥪☕️🍦⛴🚗 😁

        No tuossahan sitä on ohjelmaa ollu 😉 Eikös olekin kätsää ku säästää kirjaimia ja näpytyksiä kun laittaa tuolla tavalla fotomuodossa ⏳ = 💰 No aikaa tässä ei ehkä säästä 🤣


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No tuossahan sitä on ohjelmaa ollu 😉 Eikös olekin kätsää ku säästää kirjaimia ja näpytyksiä kun laittaa tuolla tavalla fotomuodossa ⏳ = 💰 No aikaa tässä ei ehkä säästä 🤣

        Osuit naulan kantaan 😁 Ehkä ois kuiten ollut taloudellisempi tapa viestiä Suomen kielen sanoilla kuin fotomoodilla, kuvien etsiminen on yllättävän hankalaa tällaiselle utamille 🙄


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Osuit naulan kantaan 😁 Ehkä ois kuiten ollut taloudellisempi tapa viestiä Suomen kielen sanoilla kuin fotomoodilla, kuvien etsiminen on yllättävän hankalaa tällaiselle utamille 🙄

        Mikä on utami? Tatamin ja matamin mie tiiän mutta tuo on iha uus 😁


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Osuit naulan kantaan 😁 Ehkä ois kuiten ollut taloudellisempi tapa viestiä Suomen kielen sanoilla kuin fotomoodilla, kuvien etsiminen on yllättävän hankalaa tällaiselle utamille 🙄

        Just luin Iltalehestä jotta on siellä susrajalla ollu maijot pitkin pituuttaan...


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mikä on utami? Tatamin ja matamin mie tiiän mutta tuo on iha uus 😁

        No nyt selvis. Google ties kertoa jotta sie olet alokas Kukkis 😁


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mikä on utami? Tatamin ja matamin mie tiiän mutta tuo on iha uus 😁

        😂.


      • Käytöskukka kirjoitti:

        😂.

        Kerkiätkö Kukkendaali vielä teelle ennenku sun menopelin nokka 🚗👃
        näyttää sitten Pohjosseen?


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No nyt selvis. Google ties kertoa jotta sie olet alokas Kukkis 😁

        Jep, kokematon hieroglyfeissä 😊

        Voi surku nuita maitoja... 😞 Miten paljon on kulutettu energiaa, aikaa, vaivaa ja luonnonvaroja, jotta maito on saatu purkkeihin asti. Ja sitten käy näin.. 😣


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kerkiätkö Kukkendaali vielä teelle ennenku sun menopelin nokka 🚗👃
        näyttää sitten Pohjosseen?

        Kerkiän tietysti 😊 Oisin ehdottanut samaa sulle Mehtän valtiatar. Huomenna ennen kuin Maija tullee?


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Kerkiän tietysti 😊 Oisin ehdottanut samaa sulle Mehtän valtiatar. Huomenna ennen kuin Maija tullee?

        Joo, huomenna soppii hyvin 😊 Oisko sitten joskus ysin jälkeen?


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Joo, huomenna soppii hyvin 😊 Oisko sitten joskus ysin jälkeen?

        Jes, ja sovittu 😊


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Jes, ja sovittu 😊

        😊👍
        Kuuntelen just Railiota. On kyllä komia ääni miehellä 💪


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        😊👍
        Kuuntelen just Railiota. On kyllä komia ääni miehellä 💪

        Onhan se! Jaatko meille muillekin?




      • Käytöskukka kirjoitti:

        Huh, olipa hieno 😌 Kiitos.

        Eipä kestä 😊 Mä oon tänään ollu taas aikalailla tunteet pinnassa, etenkin nyt iltaselle ja tuommoset biisit ja tulkinnat mennee kyllä täysillä läpi ja syvälle.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Eipä kestä 😊 Mä oon tänään ollu taas aikalailla tunteet pinnassa, etenkin nyt iltaselle ja tuommoset biisit ja tulkinnat mennee kyllä täysillä läpi ja syvälle.

        Mulla on nyt tullu viä normiaki enemmän tuota kirjotusvihriää, tuohonki 😅
        Liekö kertoo nyt vähän tästä levottomuuden tilasta mitä on myös ollu ilmassa tai sitten oon vaan alkanu hutiloimaan muuten vaan....


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Eipä kestä 😊 Mä oon tänään ollu taas aikalailla tunteet pinnassa, etenkin nyt iltaselle ja tuommoset biisit ja tulkinnat mennee kyllä täysillä läpi ja syvälle.

        Voi kultaseni... niin menneevät. Mulle iski eilen illalla yhtäkkiä sama kohtaus kuin sulle, ihan puskan takkaa alkoi yhtäkkiä itkettää, mutta luulen tietäväni miksi 🙄


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mulla on nyt tullu viä normiaki enemmän tuota kirjotusvihriää, tuohonki 😅
        Liekö kertoo nyt vähän tästä levottomuuden tilasta mitä on myös ollu ilmassa tai sitten oon vaan alkanu hutiloimaan muuten vaan....

        Kuules kun mie en tuollaisia ees huomaa, varsinkin kun sie oot kysseessä.


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Voi kultaseni... niin menneevät. Mulle iski eilen illalla yhtäkkiä sama kohtaus kuin sulle, ihan puskan takkaa alkoi yhtäkkiä itkettää, mutta luulen tietäväni miksi 🙄

        No johan että se sitten sullennii iski 🙄 Onneks sulla on tännään ollu kivat ohjelmat ja mielikin varmasti hyvä 😊
        Mulla on nyt lähipiirissä ollu murhetta ja ongelmia ja nekin asiat pyörii päässä.


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Kuules kun mie en tuollaisia ees huomaa, varsinkin kun sie oot kysseessä.

        No hyvä ettei ainaka isommin haittaa jos ei huomaakaan 😉
        Mulle iski nyt joku kuumuuskohtaus päälle. Liekö ne vaihevuuet kolkuttellee tai sitten johtuu ainoastaan läppäristä sylissä 😄


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No johan että se sitten sullennii iski 🙄 Onneks sulla on tännään ollu kivat ohjelmat ja mielikin varmasti hyvä 😊
        Mulla on nyt lähipiirissä ollu murhetta ja ongelmia ja nekin asiat pyörii päässä.

        Voi ei.. puhutaanko niistä huomenna? Vai haluisitko nyt heti?


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Voi ei.. puhutaanko niistä huomenna? Vai haluisitko nyt heti?

        Taijan kohta alkaa huuvella Maijaa paikalle että saa riittävät unet, mutta kiitos kysymästä Kukkanen kaunoinen 💕😙


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Taijan kohta alkaa huuvella Maijaa paikalle että saa riittävät unet, mutta kiitos kysymästä Kukkanen kaunoinen 💕😙

        Jos Maija vielä hetken viivyttelis... https://youtu.be/RBswiNn23RU


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Voi ei.. puhutaanko niistä huomenna? Vai haluisitko nyt heti?

        Tais Kukkis simahtaa taas sohvalle tai mihkä lie 😅 Mä lähen nyt juomaan ison lasillisen mahollisimman kylymää vettä jos se auttas lämpöihin. Sitten voiki juosta puol yötä vessassa😅 Kauniita unia!


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tais Kukkis simahtaa taas sohvalle tai mihkä lie 😅 Mä lähen nyt juomaan ison lasillisen mahollisimman kylymää vettä jos se auttas lämpöihin. Sitten voiki juosta puol yötä vessassa😅 Kauniita unia!

        Jaa... molemmat vielä kukutaan ... 😅 Levollisia unia nyt 😌❣️


    • Anonyymi

      Mun tunnelmiin sopii biisi jonka nimi on olisitpa sylissäni

      • Kukkis näyttää olevan vielä reissussa (länteen), niin miepä kipasin tuon levyn hyllystä ja laitan neulan kohilleen. Ootas... Tästä lähtee
        https://youtu.be/QMrK4exRfts
        Ps. Tässä kipaleessa on kyllä tosi nätit sanat (jotka mie kerran kuumuuksissani väänsin hieman eri näkösiks ja läväytin vielä nähtäville 😅)


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kukkis näyttää olevan vielä reissussa (länteen), niin miepä kipasin tuon levyn hyllystä ja laitan neulan kohilleen. Ootas... Tästä lähtee
        https://youtu.be/QMrK4exRfts
        Ps. Tässä kipaleessa on kyllä tosi nätit sanat (jotka mie kerran kuumuuksissani väänsin hieman eri näkösiks ja läväytin vielä nähtäville 😅)

        👍😊❣️


    • Anonyymi

      Näissä tunnelmissa ajatukset biisi nimi on sytyn.


      • Anonyymi
        Käytöskukka kirjoitti:

        Onko levytoimiston asiakkaalla kenties Abreu mielessä? Ei ollenkaan huono viisu:
        https://youtu.be/esv_GOcfDtU

        Joo sehän se. Levytoimisto🤣tunnelma toimisto, ajatusten sanoittaja..


    • Anonyymi

      Ai...tästä toimistosta onkin tullut levyraati ? Voih, kun vielä pirkko liinamaan saisi paikalle 🙄, eipä taida tulla ? 😕

      • Miksei, vai oisko kadonneiden ja löydettyjen levyjen toimisto 😊
        Sitten pärjätään ilman Pirkkoa, vaikka hän on kyllä lämpimästi tervetullut tstolle vaikka kunniavieraaksi 😌


    • Anonyymi

      Oletteko kuulleet tälläistä juttua, meni suurinpiirtein näin : apina kiipesi puuhun ja sanoi olen upein , näettekö ? Allaolevat katsoivat ja tuumasivat joo perser....

    • Huomenta/päivää Kukkanen 🌸
      Laitan sulle tähän aamupäiväbiisinä "samettiääntäsi" 😉
      Mukavaa päivää!
      https://youtu.be/6Zi651IB_qI

      • Oooiii... Kiitos Mustikkasuu 😌 Tuon matalat äänet etenkin tuntuu sielussa asti.
        Mulla menneekin ainakin osa päivästä leipätyön parissa, kun sielläkään ei asiat suju suunnitellusti 🙄 Mutta eipä mittään, tämä oli odotettavissa. Istun pihalla koneen kanssa, saa ainakin nauttia kivasta ilmasta. Mitä parhainta päivää myös sulle 😊🌻☀️


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Oooiii... Kiitos Mustikkasuu 😌 Tuon matalat äänet etenkin tuntuu sielussa asti.
        Mulla menneekin ainakin osa päivästä leipätyön parissa, kun sielläkään ei asiat suju suunnitellusti 🙄 Mutta eipä mittään, tämä oli odotettavissa. Istun pihalla koneen kanssa, saa ainakin nauttia kivasta ilmasta. Mitä parhainta päivää myös sulle 😊🌻☀️

        Moikka
        Toivottavasti sulla ei menny paljon aikaa niissä leipähommissa. Mä lopetin just työt tältä päivältä. Syönnin päälle alko tuossa vähän aijemmin ramasemmaan oikeen kunnolla ja tietysti oli sitten nettipalaveria. Onneks me mennään aina ilman kuvvaa niin ei kukaan nähny kun oli silmäluomet vaan puoliks auki 😅


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Moikka
        Toivottavasti sulla ei menny paljon aikaa niissä leipähommissa. Mä lopetin just työt tältä päivältä. Syönnin päälle alko tuossa vähän aijemmin ramasemmaan oikeen kunnolla ja tietysti oli sitten nettipalaveria. Onneks me mennään aina ilman kuvvaa niin ei kukaan nähny kun oli silmäluomet vaan puoliks auki 😅

        Kyllä tässä on koko päivä päivystetty 🤨 osin omiakin askareita tehden. Ei voi mitään, eikä tallainen tilanne onneksi ole tavallista. Ois se joo noloo alkaa pilkkiä kesken paltsun koko raadin nähden 😁 Meilläkään ei ole kamerat koskaan päällä, eipä tartte aamuisin paplareitten ja ripsareitten kans ährätä 😅
        Mutta kohtapa lähden mustikkaan (jos mahdun [maailman huonoin vitsi])
        Joko sua polku (tai joku muu 😉) kutsuu?


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Kyllä tässä on koko päivä päivystetty 🤨 osin omiakin askareita tehden. Ei voi mitään, eikä tallainen tilanne onneksi ole tavallista. Ois se joo noloo alkaa pilkkiä kesken paltsun koko raadin nähden 😁 Meilläkään ei ole kamerat koskaan päällä, eipä tartte aamuisin paplareitten ja ripsareitten kans ährätä 😅
        Mutta kohtapa lähden mustikkaan (jos mahdun [maailman huonoin vitsi])
        Joko sua polku (tai joku muu 😉) kutsuu?

        No johan on kun tuolleen jouvut lomalla päivystämmään 🙄 Hyvä kuitenkin ettei oo toistuvaa tai tavallista. Kyllä se joo aika noloa olis jos alakas ruuvussa silmät luppasemaan 😅 Tuo kun kuuluu vaan ääni on kätevää. Välttämättä tartte vaatteitakaan päällä olla jos on kuuma ilimankin 😁 Mua on välillä naurattanu kun puhun "virallisia" työpuheluita ties minne ja puolipukeissa, mutta saahan sitä kotonaan olla niinku tahtoo. Mä en oo vielä polulle kerinny, mutta aivan näillä näppäimillä oon lähössä. Aattelin kyllä tehhä vaan semmosen maltillisen n puolen tunnin kävelyn kun nyt ei oo seuraakaan tarjolla. Huomenna sitten pitempi lenkki kun on kävely/juttelukaveri matkassa.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No johan on kun tuolleen jouvut lomalla päivystämmään 🙄 Hyvä kuitenkin ettei oo toistuvaa tai tavallista. Kyllä se joo aika noloa olis jos alakas ruuvussa silmät luppasemaan 😅 Tuo kun kuuluu vaan ääni on kätevää. Välttämättä tartte vaatteitakaan päällä olla jos on kuuma ilimankin 😁 Mua on välillä naurattanu kun puhun "virallisia" työpuheluita ties minne ja puolipukeissa, mutta saahan sitä kotonaan olla niinku tahtoo. Mä en oo vielä polulle kerinny, mutta aivan näillä näppäimillä oon lähössä. Aattelin kyllä tehhä vaan semmosen maltillisen n puolen tunnin kävelyn kun nyt ei oo seuraakaan tarjolla. Huomenna sitten pitempi lenkki kun on kävely/juttelukaveri matkassa.

        Joo vaan jos vahingossa olis kamera päällä ja virallinen palaveri ja puolipukeissa..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo vaan jos vahingossa olis kamera päällä ja virallinen palaveri ja puolipukeissa..

        Arvaappa mitä. Tuotakin asiaa ovat mun läppärini valmistajat ajatelleet ja laittaneet pösilöitä (niinku mie) varten siihen kameraan semmosen luukun, jonka voi vettää siihe linssin piälle. Mulla on se vakkariin siinä päälle vejettynä 😁


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Kyllä tässä on koko päivä päivystetty 🤨 osin omiakin askareita tehden. Ei voi mitään, eikä tallainen tilanne onneksi ole tavallista. Ois se joo noloo alkaa pilkkiä kesken paltsun koko raadin nähden 😁 Meilläkään ei ole kamerat koskaan päällä, eipä tartte aamuisin paplareitten ja ripsareitten kans ährätä 😅
        Mutta kohtapa lähden mustikkaan (jos mahdun [maailman huonoin vitsi])
        Joko sua polku (tai joku muu 😉) kutsuu?

        Ootkohan sie Daaliani löytäny tiesi ulos sieltä mustikasta (tämä oli se maaliman huonoin ja sun vasta toisiks huonoin vitsi) 😁


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Arvaappa mitä. Tuotakin asiaa ovat mun läppärini valmistajat ajatelleet ja laittaneet pösilöitä (niinku mie) varten siihen kameraan semmosen luukun, jonka voi vettää siihe linssin piälle. Mulla on se vakkariin siinä päälle vejettynä 😁

        No se on hyvä vaan tietty unohduksiakin voi sattua kenties. Oon ollu palaverissa jossa palaverikumppani ei heti tajunnut kameran olevan päällä..


      • Anonyymi kirjoitti:

        No se on hyvä vaan tietty unohduksiakin voi sattua kenties. Oon ollu palaverissa jossa palaverikumppani ei heti tajunnut kameran olevan päällä..

        Olikos kaikki vaatteet päällä? 😁 Kyllä jo pelkkä mikrofonin päälle jääminen voi huonossa tapauksessa aiheuttaa nolon tilanteen.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Olikos kaikki vaatteet päällä? 😁 Kyllä jo pelkkä mikrofonin päälle jääminen voi huonossa tapauksessa aiheuttaa nolon tilanteen.

        Voi voi, siis aiheuttaa noloja tilanteita :) Mullakin on onneksi luukku kameran päällä, mutta kannen avatessa sen voi vahingossa liuuttaa pois paikoiltaan.
        Juu Mehtis, pääsin ulos mustikasta, nyt on suu, silmät, sormet, nenä, napa...... ihan sinisinä 😁
        Sori, melekeen myöhästyin. Kerkiäkkö nyt sinne teelle?


      • En_osaaEn_tunne
        Käytöskukka kirjoitti:

        Voi voi, siis aiheuttaa noloja tilanteita :) Mullakin on onneksi luukku kameran päällä, mutta kannen avatessa sen voi vahingossa liuuttaa pois paikoiltaan.
        Juu Mehtis, pääsin ulos mustikasta, nyt on suu, silmät, sormet, nenä, napa...... ihan sinisinä 😁
        Sori, melekeen myöhästyin. Kerkiäkkö nyt sinne teelle?

        Et oo myöhästyny mistään, eikös se ollu ysin jälkeen 😉 Mulla menee ihan pari minuuttia niin sitten kerkiän...


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Et oo myöhästyny mistään, eikös se ollu ysin jälkeen 😉 Mulla menee ihan pari minuuttia niin sitten kerkiän...

        Jes, ei kiirettä :)


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Jes, ei kiirettä :)

        Moikka Mehtänainen 🌻
        En muistanut eilen esitellä sulle mun villiä visiota, mutta ens kerralla sitten 😉


    • Tällä poppoolla piisaa fiiliksiin sopivia viisuja. Huomista päin, mutta nautitaan tästäkin päivästä 😊
      https://youtu.be/SybgWaQy7_c

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      275
      2911
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1880
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1552
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1320
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1208
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      259
      1148
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      983
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      941
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      804
    Aihe