Tänään 4.8.2020 ja monesti ennen tätä päivää, olen yrittänyt kysellä Norwegianin asiakaspalvelusta , että missä viipyvät maksamani lentolippu rahat ;??
MUTTA ASIAKASPALVELU ON NIIN BYSY, ETTÄ EI EHDI VASTAAMAAN SUOMEKSI kaikkiin turhanpäiväisiin kyselyihin rahasta ???
Minulle on palauttamatta koronaviruksen takia perutusta lennosta matkalippu rahat, Norwegian vain lähettelee matkustamismahdollisuuksista mainoksia , osta nyt liput, TS. LAITA MEILLE RAHAA, RAHA KELPAA ., EIKÖ TÄMÄ OLE RIKOLLISTA TOUHUA ?
Minä säästin eläkkeestäni monta kuukautta , kitkuttelin, mutta nyt säästämäni matkarahat ovat paremmassa kassakaapissa..
Eivät ehdi vastaamaan, ovat laittaneet automaatin päälle
" ETTÄ ENGLANNINLIELINEN ASIAKASPALVELU VASTAA " mutta en minä englanniksi ostanut lippuani, ostin suomeksi,
Tarvitsemme suomenkielisen palvelun !
Karttakaa hyvät ihmiset tätä yritystä, tämä on jo rikollista toimintaa, sallittua sellaista. RAHAT KELPAA NORJALAISELLE- PALVELU ON ALAARVOISTA !
VAROITUS_NORWEGIAN LENTOYHTIÖSTÄ_PALAUTTAKAA RAHANI
5
112
Vastaukset
- Anonyymi
Vieläkään Norwegian ei ole antanut selvää signaalia siitä että syksyn ja talven lennot tosissaan yritetään toteuttaa,esim.kanarialle yhtiö myy lentoja niin halvalla että muut yhtiöt aivan kauhuissaan
- Anonyymi
Turhaa meuhkaamista taas! Rahat saa takaisin tekemällä palautuspyynnön sivustolla, mitä sinne soittamaan turhaan.
Jotenkin kuulostaa ettei sun kannattaisi matkustaa muutenkaan.- Anonyymi
Kiitos vain neuvosta, kyllä on tehty asialliset palautuspyynnöt ym, ei vain ole vaikutusta ollenkaan.. että ei kannata alkaa neuvomaan.
Kyllä me asiakkaat yleensä osaavat nämä kun osaavat ostaa ja maksaa matkaliput..
ON KUIN TUULEEN HUUTAISI !
- Anonyymi
Tänään norski ilmoitti sen mikä jo tiedetään,talous huonossa jamassa ja valtion tuki ei riitä pitkälle,ja edelleen ei mitään tiedotetta syksyn ja talven lennoista etelään
- Anonyymi
Tee luottokorttiyhtiöön reklamaatio.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä561968Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651678Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411357Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2281295Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391169- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3161080IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3361070