Poistuuko minun Facebook tilini?
Jos kuolen
8
190
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kuten viestisi täälläkin.
- Anonyymi
"Jos kuolen..."
Miten todennäköisenä pidät mahdollisuutta, että et kuole?- Anonyymi
No jos kuolen, kun minulla on tili Facebookissa, poistuuko se silloin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos kuolen, kun minulla on tili Facebookissa, poistuuko se silloin?
"No jos kuolen, kun minulla on tili Facebookissa, poistuuko se silloin?"
Ei tietenkään. Mistä Facebook voisi tietää, että olet kuollut? Sinun täytyy ilmoittaa sille, että olet potkaissut tyhjää etkä enää käytä tiliäsi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"No jos kuolen, kun minulla on tili Facebookissa, poistuuko se silloin?"
Ei tietenkään. Mistä Facebook voisi tietää, että olet kuollut? Sinun täytyy ilmoittaa sille, että olet potkaissut tyhjää etkä enää käytä tiliäsi.Joidenkin kuolleiden tili on saatu pois.
- Anonyymi
Yhtä tyhmää, kuin ison hautakiven pystytys tyyliin: rakkaamme diplomi-insinööri Alfred Nuslanderin puoliso Alviira syntynyt 1857 ja kuollut 1925. Noh, tekeeköhön isonkin vaikutuksen Alviiraan, kun nyt haudallansa käydään? Facen möläytyksiäkään ei kannata sadan vuoden päästä surra, kun on jo tuhkana.
- Anonyymi
Voinko asettaa niin, että sen saa poistettua kun kuolen?
- Anonyymi
Muistellen tilille voi olla olemassa joku luotettu henkilö, tutki asetuksia..
Mulla eräs nettituttu kuoli ja siellä sen tili on ollu jo ainakin vuoden edelleen..
Koska facebook on ulkolainen niin ainakaan he saa mitään tietoa jonkun kuolemasta, kun tälläiseen asiaan pitäisi olla myös jokin luotettava varmentaminen myös.
Kuoleehan ihmisiä tuhansia varmaan keillä jää facebook olemaan.
Onko siitä haittaa, en tiedä?
Facebook voisi itse laittaa tilille jonkin takarajan jolloin se häipyisi vaikka suljetuksi muilta.
Jos et vastaa sähköpostiin vuoden välein eikä tilille ole kirjauduttu niin tili voitaisiin jäädyttää mutta jäisi edelleen olemaan ja aikanaan se poistuisi lopullisesti. Tiedä vaikka näin olisikin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2573639
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1332608Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta162112Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!3511900Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2271898- 571468
Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita491424- 1111150
- 1031147
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan721143