Nakukuvat, ahdistaa

Anonyymi

Oon vasta 13 vuotias tyttö ja en tiiä johtuuko tää siitä että mulla ois huono itsetunto vai jostain muusta mutta lataan aina välillä kik nimisen sovelluksen jossa voi puhuu anonyyminä. Mutta siis mä kerron tän nyt nopeesti eli mä juttelin yhen 03 pojan kanssa se on mua siis kai 3-4 vuotta vanhempi ja se sai mut puhuttuu laittaa sille kuvan mun r1nnoist ja sen jälkee viel pepusta. Tän jälkee mua alko kaduttaa ja pyysin että voiks se poistaa ne kuvat. Se sano että ei poista jos en laita videoa missä 1tsetydytän. Hätäännyin ja laitoin sen. Se sano että poisti kaks ekaa kuvaa mut mun piti "totella" sitä että se poistaa videon. En enää laittanu mitää ja se uhkas levittää mun kuvat kavereillee. Sit keskusteltii ja se sano että ei levitä mut ei aijo poistaa niitä. Jankkasin sille että poistaa mut ei se poistanu.

Ahdistaa tosi paljon että sillä on kuviamusts, miten saan unohdettuu tän? Mitä teen jos se kysyy lisää kuvia?

5

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kerro jollekkin aikuiselle. Mulle on käyny noin enkä puhunu siitä ja se johti mukka masennukseen. Tai jos et aikuiselle uskalla kertoo kerro kaverille.

• Anonyymi

Se kiristää sua ja saattaa tehdä samoin muillekin. Kerro ehdottomasti jollekin aikuselle.

• Anonyymi

ja äläkä laita yhtään kuvaa tai videoo enää, koska se jatkuu maailman tappiin asti....

• Anonyymi

Kerro aikuiselle. Tämä on poliisi asia ja sinua vanhempi poika käytti nuoruttasi hyväksi, että saisi sinusta kuvia. Se on rikos ja tuollainen käytös kehittyy pahemmaksi ajan kanssa, jos sitä ei ajoissa korjata.
      Sinussa ei ole mitään vikaa. Ole rohkea, mene kertomaan asiasta luotettvalle aikuiselle ja, että yhdessä otatte yhteyttä poliisille.

• Anonyymi

Myös säästä kaikki viestit mitä olet pojan kanssa puhunut. Älä poista niitä. Siinä on todisteet, joiden avulla poliisi saa hänet kiinni ja mahdollisesti kuvat yms. pois häneltä, ettei ne ole jaettavissa minnekään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.

Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.
      Joensuu
      132
      3139
    2. Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki
      Maailman menoa
      9
      2985
    3. Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan

eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma
      Maailman menoa
      24
      2724
    4. Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella

Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne
      Maailman menoa
      48
      2604
    5. Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle

Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv
      Maailman menoa
      86
      2486
    6. PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan

kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist
      Maailman menoa
      46
      2432
    7. Pidennetään viikko 8 päiväiseksi

Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest
      Maailman menoa
      10
      2284
    8. Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?

"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k
      Maailman menoa
      80
      1942
    9. Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua

Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle
      Maailman menoa
      197
      1796
    10. Nainen rakas

Mulle on alkanut tulla sellainen olo että meistä tulee ehkä pariskunta vielä 😌
      Ikävä
      134
      1705
    Aihe