Moi! Kertokaa kokemuksia Jyväskylässä/Jyväskylän lähellä olevista tatuointiliikkeistä, hyviä ja huonoja. Olen ottamassa itse tatuointia ja siksi kiinnostaisi kuulla kommentteja. Jos on huonoa sanomista jostakin, niin perustele.
tatuointi
78
22019
Vastaukset
- yöks
Älä ihmeessä anna sotkea itseäsi. Tatuoinnit ovat inhottavia. Tulee aina mieleen, että mitähän tautia tuokin kantaa. Ja sitten vanhana, roikkuva iho, painoakin ja joku nuorena otettu sinertävä kuvio vanhassa nahassa, yök!
- trolololololez
trollez
- -S-
Itsellä on tatuoitu koko selkä ja äiti jaksaa siitä marmattaa samaan tapaan kuin mitä olet kirjoittanut. Juttuhan on niin että harvemmin vanhana kun iho jo roikkuu vedetään ilmanpaitaa/vähissä vaatteissa. Tatuoinnit kertoo elämästä, aivan samalla tavalla kuin se ihon rokkiminenkin, arvet ym.
- Anonyymi
Olen 100 % samaa mieltä.
T. Saisielua-93
- Marjaana
Tästä oli jokin aika sitten ketju, siellä on mainittu muitakin kuin Rossi. Minä liputan edelleen Rossin puolesta.
Huhuna kuulin, että joku virolainen nainen tekisi myös todella kauniita värillisiä tatuointeja. Hän tekee niitä OTOna, on varsinaisesti sairaanhoitaja. Mutta tämä nyt saattaa olla ihan huhukin. - tatuoitsijalle
...ei meidän täällä tarvitse lepytellä viidakon henkiä tatuoimalla perseemme....ei se sinua paremmaksi ihmiseksi tee myyparka.
- asefergf
onkohan tossa yliopistonkatu 4:ssä minkälaista jälkeä
- Antti Rossi
jos/kun otatte tatuointia käyttäkää aikaa kuvan valitsemiseen,käykää studiossa katselemassa tatuointi-lehtiä,kirjoja,käykää netissä,vertailkaa eri tatuoijien käden jälkeä,pyytäkää tatuoijalta näytille omia piirrustuksia tai pyytäkää tatuoijaa piirtämään jotain,pyytäkää näytille valokuvia tatuoijan tekemistä tatuoinneista,jos tatuoija ei osaa piirtää hänen taiteelliset lahjansa ovat silloin hieman puutteelliset pysyvän jäljen tekemiseksi asiakkaan ihoon.Valitettavasti näen surullisen paljon työssäni juuri näitä huonosti tehtyjä tatuointeja.Ääriviivat ovat huonosti tehtyjä,väritys on huonoa ja varjostukset/varjot tehty miten sattuu,jos Elvis-tatuointi näyttää Esa Pakariselta niin tatuoijan olisi hyvä itsekin ymmärtää vaihtaa alaa.Sitten tämä hygienia puoli,tatuoinnissa käyttämäni instrumentit pestään käsin 3:lla erikokoisella harjalla,ultra-äänipesurilla,pakataan klaavipusseihin ja steriloidaan autoklaavissa.Tatuonnin valmistuttua puran koneen,tuubi menee pesuun,neulan taitan tai katkaisen,eli neula on kertakäyttöinen.Kun/jos otat tatuoinnin jossain muualla niin katso kun tatuoija purkaa koneen,jos hän ei tuhoa neulaa sitä käytetään varmasti uudelleen.Tälle tautikammoiselle tatuoinnin vihaajalle voin sanoa että kaikkea se leipä elättää,eiväthän kaikki voi tykätä tatuoinneista eikä tarvitsekaan,se on jokaisen ihan oma asia ottaako vai eikö ota itseensä tatuointia ja yhtään tautia en ole kenellekkään asiakkaalle saanut annettua,terveystarkastaja on tarkistanut studioni joten asiakkaat ovat varmasti turvallisissa käsissä.Jos asiakkaan huolimattomuuden takia tatuointi tulehtuu niin minä en voi sille mitään.Tatuointien hintaa kannattaa kysyä ihan viimeiseksi,välillä ihmisten rahankäyttö ja ajatusmaailma tuntuu hassulta,autoon voidaan laittaa 10.000-20.000 euroa mutta jos tatuointi maksaa 500-1000 euroa niin sitä pidetään kalliina.Kumpikohan on pitkäikäisempi? Ulkomailla tatuointimessuilla tatuoijat pyytävät 300-500 euroa TUNNILTA.Tatuointi on käsityötä,kuvataidetta,pysyvää sellaista,älä tyydy halpaan räpellykseen.Terveisin tatuointitaiteilija Antti Rossi/Fireline Tattoo
- Kyyria
Siinähä nuo kaikki tuli kerralla.Amattilainen on aina amattilainen ja antin joka sana oli kyllä täyttä totta.Itsekkin ajatellut ottaa 300 euron kuvan käsi varteen jos sillä jonkun sais....
- 243545436yhyt
Minä joo meinasin Antin kanssa sopia pikkuiseen todella mustaan tatuointiin paikan, mutta en pystynyt menemään, kun olin kyynärpääleikkauksessa... luultavasti pääsen ennen juhannusta..
- köyhät tatskaajat
eli kolme tatuointia päivässä*500€ tekee 1500€ per päivä.
1500 kertaa 21 työpäivää=31500 €.kertaa 11kuukautta346500€.
Mitenkähän tatuoijilla on yritysmuotona toiminimet!!!!!!!!!!!!! - Jiiämkasviis
onneks kateus ansaitaan
- girl88
Itse sain todella hyvää palvelua sellasesta nuorelta kotistudio tekijältä kun otto paananen
joka tekee nimellä ottlee tattoo!
asiakaspalvelu oli tosi hyvä ,hinta ei ollu paha ja eikä ollu haitta tekijöitä tiloissa missä teki!
rauhassa teki ja hyvää jälkeä vaikka oli nuori ja vähän aikaa alalla :)
suosittelen kaikille lämpimästi
terveisin: tyttö88- not lee
Kylläpähän tuo kyseinen otto kaipaisi vielä paljonkin harjoitusta ennen kuin pistää minkäänlaisen "studion" pystyyn, saati sitten kotikutoista sellaista. Osa kuvista kieltämättä hyvinkin kauheaa katsottavaa. En tajua kuinka tuota joku voi suositella! Näin amatöörinkin silmin varjostukset ja asettelut hyvinkin pitkälti hakoteillä.
- not lee
not lee kirjoitti:
Kylläpähän tuo kyseinen otto kaipaisi vielä paljonkin harjoitusta ennen kuin pistää minkäänlaisen "studion" pystyyn, saati sitten kotikutoista sellaista. Osa kuvista kieltämättä hyvinkin kauheaa katsottavaa. En tajua kuinka tuota joku voi suositella! Näin amatöörinkin silmin varjostukset ja asettelut hyvinkin pitkälti hakoteillä.
Itse voisin suositella Venäläisen Kimmoa(his masters tattoo), jos kyseessä on jokin ns. helppo kuva ja sinulla täysin valmis malli. Itselläni kun näin, niin hyvää jälkeä on tullut. Sitten monimutkaisemmat, hieman suunnittelua ja valmisteluakin vaativat kuvat joissa voit luottaa tatuoijan jälkeen varmasti, Antti Rossi ja fireline tattoo. Kanthimasta olen kuullut hyvää, varsinkin naispuolisilta ihmisiltä. Mutta omat seuraavat kuvani tulee tekemään Antti Rossi sen olen jo päättänyt.
-not lee- - girl88
not lee kirjoitti:
asiasta voi olla samaa mietlä moni,itse sain hyvän palvelun ja jäi hyvä maku!
siihen nähden kauan tämä kyseinen kaveri on tehny alle2 vuotta ja mitä olen
katellu netistä ja facebookista niin kovasti on kehittyny,kukaan ei alussa mikään huippu
se vaatii varmasti treenaamista jopa jyväskylän vanhemmatkin tekijä alussa ei ole varmasti ollu
kovin taitavia!
-tyttö88- - 16
girl88 kirjoitti:
asiasta voi olla samaa mietlä moni,itse sain hyvän palvelun ja jäi hyvä maku!
siihen nähden kauan tämä kyseinen kaveri on tehny alle2 vuotta ja mitä olen
katellu netistä ja facebookista niin kovasti on kehittyny,kukaan ei alussa mikään huippu
se vaatii varmasti treenaamista jopa jyväskylän vanhemmatkin tekijä alussa ei ole varmasti ollu
kovin taitavia!
-tyttö88-Tohon ottlee tattooseen,onhan kaveri nuori ja tehny vähän aikaa eikä ole
mitää studioo perustamassa kun hänhän vasta treenaa mitä juttelin hänen kaa
ku itse olen käynny ottaa hänellä
kuvan niin tykkäsin jäljestä paljon ja just siihen nähden kuinka kauan on tehny,
ja hän itse suunnittelee ja piirtää kaikki ilman malleja!
kukaan ei ole superlahjakas tekemissään alussa mut hän on hyvää vauhtia on kehittyny!
enkä ole tässä puheessa kenenkään puolella ja tottakai kannattaa mennä
kokeneille ottaan kuvia ja Kimmo ja Antti on ammattimiehiä mut nekin on
alottanu jostain tekeen ja jälki on ollu mitä on!
mut itsellä oli se palvelu ja mukavuus tärkeää ku kävin ottaan ja tekijä oli rehellinen mitä osas
ja mitä ei!
itse uskon että hän nuoreen ikään ja jaksaa treenata niin varmasti joku
päivä aukasee liikkeen!
mut tää on varmasti ikuisuus kysymys kuka on paras!!heh
Joonas - kitkeräkalkkikateus
16 kirjoitti:
Tohon ottlee tattooseen,onhan kaveri nuori ja tehny vähän aikaa eikä ole
mitää studioo perustamassa kun hänhän vasta treenaa mitä juttelin hänen kaa
ku itse olen käynny ottaa hänellä
kuvan niin tykkäsin jäljestä paljon ja just siihen nähden kuinka kauan on tehny,
ja hän itse suunnittelee ja piirtää kaikki ilman malleja!
kukaan ei ole superlahjakas tekemissään alussa mut hän on hyvää vauhtia on kehittyny!
enkä ole tässä puheessa kenenkään puolella ja tottakai kannattaa mennä
kokeneille ottaan kuvia ja Kimmo ja Antti on ammattimiehiä mut nekin on
alottanu jostain tekeen ja jälki on ollu mitä on!
mut itsellä oli se palvelu ja mukavuus tärkeää ku kävin ottaan ja tekijä oli rehellinen mitä osas
ja mitä ei!
itse uskon että hän nuoreen ikään ja jaksaa treenata niin varmasti joku
päivä aukasee liikkeen!
mut tää on varmasti ikuisuus kysymys kuka on paras!!heh
JoonasEiköhän toi `tatuointia` kirjoittaja jo itseään viesti parhaaksi haukkumalla muita! Luulis jos on oikeesti niiiiiin hyvä ei edes viitsi (tai ole aikaa) tällaisiin palstoihin panostaa hetken vertaa. Ja tämän (nimimerkin) lehtihaastatteluissakin puolet palstatilasta on negatiivista lässytystä liittyen kilpailijoihin, tosi noloa... On varmaan omasta mielestään ollut `paras`jo ekan tatskan tehtyään. Vai eikö hän koskaan ole saanut huonoa palautetta..!!??Tai saatikka tehnyt virhettä työssään! Ei ainaskaan mainitse sitä missään. Taitaa olla ainoa laatuaan tällä maapallolla. Kilpailua tulee ja tulee, muita haukkumalla muut menee ohi ja lujaa. Ja vaikka onkin joskus ollut tienraivaaja alallaan(lue=jollain maantieteellisellä alueella!) niin se asema unohtuu yleisöltä pian ja uudet tekijät valtaa alaa, paljon helpompaa tietä pitkin. Katkeraa..
Onnea kaikille yrittäjille! Niitä Suomi kaipaa! Kilpailua kehiin, jyvät erottukoon siten akanoista! - -kurarukkanen-
kitkeräkalkkikateus kirjoitti:
Eiköhän toi `tatuointia` kirjoittaja jo itseään viesti parhaaksi haukkumalla muita! Luulis jos on oikeesti niiiiiin hyvä ei edes viitsi (tai ole aikaa) tällaisiin palstoihin panostaa hetken vertaa. Ja tämän (nimimerkin) lehtihaastatteluissakin puolet palstatilasta on negatiivista lässytystä liittyen kilpailijoihin, tosi noloa... On varmaan omasta mielestään ollut `paras`jo ekan tatskan tehtyään. Vai eikö hän koskaan ole saanut huonoa palautetta..!!??Tai saatikka tehnyt virhettä työssään! Ei ainaskaan mainitse sitä missään. Taitaa olla ainoa laatuaan tällä maapallolla. Kilpailua tulee ja tulee, muita haukkumalla muut menee ohi ja lujaa. Ja vaikka onkin joskus ollut tienraivaaja alallaan(lue=jollain maantieteellisellä alueella!) niin se asema unohtuu yleisöltä pian ja uudet tekijät valtaa alaa, paljon helpompaa tietä pitkin. Katkeraa..
Onnea kaikille yrittäjille! Niitä Suomi kaipaa! Kilpailua kehiin, jyvät erottukoon siten akanoista!koirat haukkuu ja karavaani kulkee...näemmä...
- jaaoa
not lee kirjoitti:
kun katsot muutaman muun ilman studiota tekevän kuvia niin kyllä otto on niistä ihan parhaasta päästä..
- kuurankakka
-kurarukkanen- kirjoitti:
koirat haukkuu ja karavaani kulkee...näemmä...
OSU JA UPPOS!
- slinger
Itse kävin myös Paanasen Otolla ottamassa kuvan, vaikka hän on vasta harjoittelee, mutta olin enemmäin kuin tyytyväinen hänen työhönsä. Menisin heti uudestaan kyllä ottamaan, kunhan keksin seuraavan kuvan minkä ottaa toiseen olkavarteen.
- 349085
Itse olen ottanut Otolla monia kuvia ja tulen jatkossakin ottamaan. Hyvää jälkeä ja hyvää asiakaspalvelua. Suosittelen! :)
- meri***
349085 kirjoitti:
Itse olen ottanut Otolla monia kuvia ja tulen jatkossakin ottamaan. Hyvää jälkeä ja hyvää asiakaspalvelua. Suosittelen! :)
YÖK!
- grooveshark
Todellakin suosittelen että käyt katsomassa artistin omat sivut, käyt liikkeellä kysymässä kaikki omaa mieltäsi kiinnostavat asiat.
Äläkä mene tatuoijalle joka ei osaa vastata kysymyksiisi, ei osaa piirtää ymsyms.
Mieluummin tatuoinnista maksaa enemmän ja saa rahalleen kunnon vastiketta kuin sitten maksaa kuvasta 20€ ja saa kaupan päälle jonkin pysyvän taudin etc. Suurin osa suomen kotitatuoijista ei ymmärrä sitä ettei neuloja voi käyttää uudelleen vaikka ne pesisi ja "keittäisi".
Tatuoitnivälineiden puhdistukseen tarvitaan autoklaavi, ultraääni pesuri ja oikeat välineet!
mikäli näitä välineitä ei löydy niin en kyllä suosittele menemään.
Jokainen kunnon tatuoija suostuu näyttämään kyseiset välineet pyydettäessä!
Sekä jokainen tatuoija näyttää kertakäyttöiset neulat pyydettäessä ja suostuu näyttämään autoklaavatut gripit ynnämuut tatuointivälineet.
KANGASSOHVA, KEITTIÖNPÖYTÄ, LEMMIKKIELÄINTEN LÄHEISYYDESSÄ! EI MISSÄÄN NIMESSÄ!
Tottakai jokainen tatuoija on jostain aloittanut mutta esim. tämä Otto Paananen on tatuoinut jo vuodesta 2009 eikä ole kehittynyt yhtään työssään, tämän asian pitäisi kertoa jo jotain kyseisestä herrasta.
Omasta mielestäni Oton työt ovat aivan kaameita enkä ymmärrä miten ihmist voivat pitää hänen työstään.
Jyväskylästä itse suosittelisin Simply Tattoota sekä Antti Rossin harjoittelijaa Antti Mäkistä.
Muualla Suomessa esim. Tampereella, Helsingissä yms. on erittäinerittäin hyviä tatuointiartisteja joiden töitä kannattaa selailla ja harkita asiaa.
Ymmärrettäväähän se on ettei tekisi mieli matkustaa toiseen kaupunkiin vain tatuointia ottamaan, mutta loppupeleissä sekin on kannattava vaihtoehto.
Toivon oikeasti sitä että ihmiset alkaisivat ymmärtämään ettei tatuointi ole vain iholle piirtämistä, tatuointihan kuitenkin on avohaava, johon pahimmassa tapauksessa voi tulla pahakin tulehdus tai aivan pahimmassa tapauksessa mikäli hygienia asiat eivät ole kohdallaan niin saattaa pian elämänkumppanina olla Hepatiitti-C tai Hi-virus.
Toivon kaikille parasta ja hyvää viikonjatkoa!
Miettikää ennenkuin toimitte.!- FROG_
Simply tattooseen en ikinä jalallakaan enää astu. Kyseisessä liikkessä tehdyssä tatuoinnissa oli kaikki pielessä. Väritys epätasaista eikä edes viivat ole suoria. En todellakaan ollut tyytyväinen tatuointiin vaikka tatuoija vakuutteli osaavansa asiansa. En suosittele kenellekkään.
Terveisin. Tatuoinnin korjausaika TOISESLTA tatuoijalta jo varattu. - Ismo-74
FROG_ kirjoitti:
Simply tattooseen en ikinä jalallakaan enää astu. Kyseisessä liikkessä tehdyssä tatuoinnissa oli kaikki pielessä. Väritys epätasaista eikä edes viivat ole suoria. En todellakaan ollut tyytyväinen tatuointiin vaikka tatuoija vakuutteli osaavansa asiansa. En suosittele kenellekkään.
Terveisin. Tatuoinnin korjausaika TOISESLTA tatuoijalta jo varattu.siis todella epäammattimaista toimintaa,ku ihan selvästi 2muuta tatuoijaa tai kätyriä sapotoi uutta
tulokasta ja haukkuu pilaavat oman liikkeet maineen!kyl nykyään itse ainaskin osasin katsoa kuvien perusteella minne meen ja oon vuodesta 98 käynny Rossilla,kimmo ja piti mennä tähän simply tattooseen
mut en menny kun en saanu suomen kielistä palvelua ja kuiteski suomessa asun,tosta ihmeen
otto paanasesta olen kuullu että nuori kaveri tekee itse rakentamassa kotistudiossa ihan jostain
armeija syistä ja kait joskus avaan liikkeen,mut ei se niiin huono mitä noi epäammattimaiset kätyrit sanoo,toki viellä paljon treenattavaa ehk joskus menen ja eihän hän ole saanu yhtään negatiivistä asiakas
kommenttia ja muutenki tällänen palsta on naurettava jos tatuoija itse yrittää kirjottaa että ei kukaan huomaa ja kehuu itseään!jokainen menee sinne minne menee ja kyllä huonot tatuoijat karsitaan joukosta kun loppuu työt,kuiteski suusta suuhun menee palaute ,eikä seurapalstan kautta
oli pakko kirjottaa ku etin tatuoijien sivuja ja löysin tämän ja itse menen Kimmolle tässä kuussa!
hyvä mesta!
terveiset: vanhempi tatuointi asiakas
- HarjoittelijaK
Tervehdys hyvät ihmiset,
Olen järkyttynyt lukemistani kommenteista täällä ja voin luvata ettei Simply Tattoolla ole mitään tekemistä ylemmän (Grooveshark) kommentin kanssa, sietäisi korvilleen saada.
Itse olen SimplyTattoo liikkeessä töissä, enkä ymmärrä miten joku saattanee tuollaista kirjoitella.
Hygienia on kyllä tärkeää ja jokaisella on oikeus valita tatuoija jonka luokse päättää mennä.
Kunnioitetaan toisten mielipiteitä eikä ruveta likaisin suin toisia haukkumaan.
Terveisin,
-K- - tato is best
olen perehtynyt erityisesti traktorin ja peräkärryn tatuoitiin ehkäpä kumi saapas rintaan?
- anhar
Kuvia minulle on tehnyt Jyväskylässä useampikin tatuoija. Koskapa Antti Rossi itse kommentoi täällä omalla nimellään asiaa, voin siis myös mainita hänet nimeltä. ÄLKÄÄ MENKÖ ANTTI ROSSILLE. Kuvat TUHRUUNTUVAT parissa vuodessa - tekee liian pientä ja pikkutarkkaa piperrystä, mikä ei kestä aikaa. Ristiselkään ottamani kuva on VINOSSA, eikä lainkaan keskellä. Näitä olen sitten korjauttanut muilla tatuoijilla. Harmittaa, koska varsinkin ristiselän kuva olisi ollut minulle tärkeä juuri sellaisenaan - JOS SE OLISI MENNYT KOHDALLEEN! Lisäksi Antti Rossi on äärimmäisen ylimielinen, haukkuu asiakkaille toisten asiakkaiden valitsemia kuvia, ja kuinka niitä on tylsää iskeä. Tribaalit puheiden mukaan saavat herra Rossin suunnilleen yökkimään. Äärimmäistä itsekorostusta on myös epämielyttävä kuunnella koko toimituksen ajan. Lienee Antti Rossi joko yliarvioi oman älykkyytensä tai aliarvioi asiakkaan, niin läpinäkyvää on "hienovarainen" toisten tatuoijien panettelu.
Jos Antti Rossi itse törmää tähän kirjoitukseen, haluaisin muistuttaa häntä nöyryyden merkityksestä asiakaspalvelutyössä. Asiakkaat, myös ne tribaalien ostajat, maksavat myös sinun leipäsi. - huono kokemus
anhar kirjoitti:
Kuvia minulle on tehnyt Jyväskylässä useampikin tatuoija. Koskapa Antti Rossi itse kommentoi täällä omalla nimellään asiaa, voin siis myös mainita hänet nimeltä. ÄLKÄÄ MENKÖ ANTTI ROSSILLE. Kuvat TUHRUUNTUVAT parissa vuodessa - tekee liian pientä ja pikkutarkkaa piperrystä, mikä ei kestä aikaa. Ristiselkään ottamani kuva on VINOSSA, eikä lainkaan keskellä. Näitä olen sitten korjauttanut muilla tatuoijilla. Harmittaa, koska varsinkin ristiselän kuva olisi ollut minulle tärkeä juuri sellaisenaan - JOS SE OLISI MENNYT KOHDALLEEN! Lisäksi Antti Rossi on äärimmäisen ylimielinen, haukkuu asiakkaille toisten asiakkaiden valitsemia kuvia, ja kuinka niitä on tylsää iskeä. Tribaalit puheiden mukaan saavat herra Rossin suunnilleen yökkimään. Äärimmäistä itsekorostusta on myös epämielyttävä kuunnella koko toimituksen ajan. Lienee Antti Rossi joko yliarvioi oman älykkyytensä tai aliarvioi asiakkaan, niin läpinäkyvää on "hienovarainen" toisten tatuoijien panettelu.
Jos Antti Rossi itse törmää tähän kirjoitukseen, haluaisin muistuttaa häntä nöyryyden merkityksestä asiakaspalvelutyössä. Asiakkaat, myös ne tribaalien ostajat, maksavat myös sinun leipäsi.Kimmoa. Antoi ymmärtää että tatskaideani on huono, näytti siltä ettei vois vähempää kiinnostaa, lätkäs mallin jotenki vaan ihoon ja hakkas kiireessä kuvan ku seuraava asiakas jo odotti. Ei viitsiny parannella hienommaksi. Jäi todella huono fiilis koko paikasta. Myös tatuoija on asiakaspalvelija ja myös "tylsemmät työt" tulisi ottaa vastaan ammattimaisesti.
- kommenttia
huono kokemus kirjoitti:
Kimmoa. Antoi ymmärtää että tatskaideani on huono, näytti siltä ettei vois vähempää kiinnostaa, lätkäs mallin jotenki vaan ihoon ja hakkas kiireessä kuvan ku seuraava asiakas jo odotti. Ei viitsiny parannella hienommaksi. Jäi todella huono fiilis koko paikasta. Myös tatuoija on asiakaspalvelija ja myös "tylsemmät työt" tulisi ottaa vastaan ammattimaisesti.
kyllä, näin kävi itsellekin muutama vuosi sitten. piirsin sanat itse, ja kovasti odotin miten hienot ja tribaalimaiset niistä saa muokattua...mutta eipä kimmo "suostunutkaan" muokkaamaan, sanoi että hyvä se näin on! ja ei muuten ollut, olin niin useasti kuvaa muokannut, enkä tatuoijalle mennessä ollut vieläkään varma ihan kaikista yksityiskohdista! lopputulos on OK, mutta edelleen mietityttää, mitä kaikkea sille olisi vielä voinut tehdä, ja voisiko sitä sittenkin vielä muokata johonkin suuntaan. tatuointi oli ensimmäiseni, enkä osannut poiskaan kääntyä vaan alettiin sitten samantien hommaan. *huokaus*
- ^^Anette^^
Olen Oton ex-tyttöystävä. Hirveetä kuraa se piirtää.
t. Katkera- toyboy11
ai mä luulin et se tykkää pojista
- huh huh
Eikö ihmisillä ole muuta tekemistä kun haukkua muita ! eiköhän jokainen tiedä
ja nää kuvien perusteella minne mennä eikä pidä aivopestä ketään koska jokaisella on oma maku kuvissa !se on jokaisen oma päätös ja noitten kommenttejen perusteella jokainen on paska tekemään jyväskylässä!
naurettava paikka muutenki on puhua ihmisten töistä jossain suomi24
palstalla ku kuiteski paras viestintä näkyy iholla ja puskaradion kautta!
tällänen kommentti ketju pitäis poistaa!- --
Täysin samaa mieltä. Ketjun alkuperäinen idea on tyystin kadonnut eikä tällä ole enään mitään tekemistä tatuoijien kanssa. Jokainen omakoon oman mielipiteensä ja jollei osaa keskustella asiallisesti, jättäköön asiansa kertomatta. Valheellisten/kateellisten panettelu ja muiden haukkuminen vuorotellen ei anna kenestäkään hyvää/oikeaa kuvaa. Jokainen voi sitten itse katsoa työnjäljestä että miellyttääkö tatuoijan tekemät kuvat omaa silmää.
Uskomatonta.
Mielestäni ketju tulisi myöskin poistaa kokonaan!
- haapiohaamu
kannattaa hieman miettiä ottaako tatskan vai ei. suosittelen että ei, jos esim sairastut ja sinua aletaan tutkia, syytä ei ala löytymään, turvauduttaisiin magneettikuvaukseen mutta sinne ei oteta jos on tatskoja joten sitten ei ole enää muuta vaihtoehtoa kuin mennä ja odottaa kuolemaa.
- tat-2
Itse kävin kattoon tuolla Road to Inkissä tatuointeja ja siellä oli moni kyseinen henkilö tatskaamassa mistä tässä ketjussa on puhuttu,pitää kyl sanoa että paskaa ihmiset jaksaa kateissaan puhua,hiton hyviä ne kaikki oli ja hyvä asiakas palvelu monella ku neuvotteli tatuoinneissa,itse olen ottanu kuvan simply tattoossa ja ottleetattoossa ja todella tyytyväinen kuviin!
tällänen ketju pitäis poistaa missä ei ole järkeä!
tän tarkotus on varmaan suositella eikä haukkua! - tuoainakinon.
Fireline on ollut ainakin pitkään, itsekin pitäisi ottaa, aika pieni musta kyllä..
Sitten leikkauksessa, ei voi vieläkään ottaa sitä. - V
itse kävin Otolla ottamassa kuvan ja katumus syvä. Kuvassa on pistäviä aukkoja missä ei ole lainkaan väriä. Viivat ovat kuin krapulaisen tekemät. Ja muutenkin jälki kuin ensikertalaisen tekemä. Eipä kyll'ä paljoa kehtaa tatskaa esitellä ja nyt ei muuta kuin säästelemään rahaa korjaukseen..
- Tattoed Millionaire
Meinasitko mennä samaan paikkaan?
- 182141
Tässä on vielä se, että tatuoija ei suostu tekemään mitään sellaista tatuointia jos olet joku 18v etkä oikein ymmärrä mikä se symboli on mikä tehdään...
Esim... jotain järjestöjen merkkejä jne... hetken mielijohteesta ei tehdä sellaisia, itselle varmasti tekevät jos on taskussa jotain KKK-pomon kortteja vaikka hakaristin sitten, mutta, silloin pitää ymmärtää.. - yy
ite kävin simply tattoossa enkä mene uudestaan!
- hullua
nämä on vain mielipiteitä!toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos!
- asiakas82
ottlee tattoon kans hyvä asiaoida,itsella ei ole valittamista kuvissa eikä palvelussa ,kannatan! myös hismastertattoon toni on hyvä tatuoija ja rento !
- Miiksmiiks
Aikasemmin jo kehotettiin tutustumaan taiteilijan kuviin ja töihin ennenkuin tekee päätöksen kenellä ottaa. Näin vältytään tältä väittelyltä:
-OTTO ON PASKA
*EIPÄS OLE
-ONPAS
Artisteilla on oma tyylinsä, ja kenenkään tyyli ei varmasti voi miellyttää kaikkia.
Jyväskylässä on monta hyvää tatuoijaa. - fjsdlkhf34lhlt
Minä menen luultavasti Firelineen teettämään pienen muiston... en osaa sanoa varmaksi vielä, jos rahat riittää ostaa. Terävä musta juttu.
- asiakas 77
vitun naurettavaa tällänen,jokainen menee minne menee,tyylit on erinlaiset,jokainen on hyvä tai jotenki erottuu muista,eikä rossi ole mikää kuningas joka on aina oikeassa kuvissa
- fg54g2h25y6
Tuollaiset turhat tatuoinnit joilla ei ole muuta merkitystä kuin kaunis kuva... menettää merkityksensä koko tatuointi siinä.
Pitäisi olla sellainen muisto jostain tärkeästä asiasta...- laukussanionkäärme
Jos tarvitsen iholleni kuvan muistuttamaan jostain tärkeästä asiasta, ei se ole kovin tärkeä ollut. Toki on hienoa, jos tatuoinnilla on jokin syvällinen merkitys, niin kuin monet (yleensä vieläpä tatuoimattomat) haluavat, mutta miksi on niin väärin haluta hakata iholleen yksinkertaisesti "vain" kauniin ja omaa silmää miellyttävän kuvan merkiksi yksilöllisyydestään tai jotain vastaavaa. Ihmissilmä etsii kauneutta, ja jos tatuoinnit vastaavat omaan kauneuskäsitykseen, miksi pitäisi alkaa väkisin keksiä jotain suurta sanomaa, jota tatska kuvastaa?
- kakkahätä
Otto Paanasella oli mukava ja turvallista ottaa tatuointia !
En tiedä kiinostaako ketään mut kirjotin ku tähän oli muutkin kertonu mielipiteet :)- toyboy11
se onkin niin miehekkään lihaksikas ja turvallinen
- ajttele
HYI HYI HYI! tekee mieli sanoa
- useita kuvia
Siis Jyväskylässä on vain yks hyvä tatuoija ja se on Rossi. Tampereella esim. on lukuisia loistavia kuten Tomppa, Hexa, Mikko, Aadee jne. Helsingissä Matson, Kantanen, Rosti jne. Turussa Lasse Sjöroos. Onhan noita kovia ja hyvän tatuoinnin eteen kannattaa maksaa ja vaikka matkustaa kauemmaksi. Turha syyttää hyvää tatuoijaa jos väkisin haluut sen sentti kertaa sentti perhosen ja se on ruma 2v päästä. Ottakaa isoa tatuointia, antakaa mieleisellenne tatuoijalle (oikeesti taitavalle!!!) idea ja antakaa 100% vapaa tapa toteuttaa niin saatte hyvää kuvaa! Ja taitava ei ole joku hismasterssin Sepi, ottlee tai simply tattoo! Pitäkää ne silmät auki ja kattokaa niitä kuvia kriittisesti!
- puolisenttiä
Eikö mainitsemasi yksi hyvä tatuoija osaa kertoa asiakkaalle että sentti kertaa sentti tatuointi (hänen tekemänään) muutuu RUMAKSI 2v päästä?! Kyllä syytös ihan meni oikeeseen osoitteeseen, hellanlettas sentään. Väkisin tatskattu..haloo
Khantimassa saa kauniina pysyviä pieniä kuvia, suosittelen!
- kuvien kerääjä
Ompa oma peränen keskustelu!! eiköhän jokainen päätä minne menee ja minkälaisesta tyylistä tykkää! eikä ole aina yks oikea ja muut huonoja,mielipiteitä on monia ja siks on hyvä että voi monipuolisesti ottaa kuvia ja käydä kattomassa eri tekijöitä! naurettavaa sanoa että mikä on just oikea ja mikä ei ku kukaan ei voi toisen puolesta puhua ja päättää mist tyyleistä tykkää ! eiköhän se iholla kulje mielipiteet ja sanoma että minkälainen tatuoija on eikä minkään suomi 24 keskustelun kautta! vapaa maa valita ja päättää!
t. naurahtaa haukkujille - jallisasi
Hämeenlinna ja Unique Art, Säde Sonck. Ammattinainen!
- jatrjj
Ihmiset on tyhmiä- Mielipide asioista ei voi kuin kiistellä. Minulle on ainakin ihan vitun sama missä kukakin käy kuvansa raapimassa. Itse neljällä eri piirtäjällä käyneenä voin sanoa,että kokemuksesta se oma silmäkin karttuu. Nyt liputan Rossin ja Mäkisen perään. I´m out.
- liiankiireistäelämää
Milloinkahan ehtisi käydä Rossilla ottamassa, lähetin sille etukäteen jo kuvan mikä pitäisi laittaa kyynärpäähän, kun omia juttuja kavereiden kesken, mistä olisi hyvä jäädä muisto sitten.
Pataässä olkapäässä, pirautin eräälle kaverille, sanoi että muuttaa Jyväskylään vaihteeksi takaisin Espoossa taisi olla, silläkin on oma merkkinsä: Ristijätkä :) - liiankiireistäelämää
Ihmeellisen kiireistä tuntuu olevan elämä aina. Mutta onneksi voi rentoutua kotona sitten elokuvia katsellen ja hyvää ruokaa laittaen.
Piti jo kerran mennä Rossille, mutta sitten oli leikkaus kun kolautin kyynärpään, niin ei saa tehdä tulehdusvaaran vuoksi.
Nyt taas isäntä pyytää käymään kun rakensi uuden rantasaunan joka on aika hieno, eteinen ja terassi myös saunassa. - liiankiireistäelämää
Minulla on tietysti merkkinä pataässä, kun keksin sen koko merkin meille kavereille, Lontoossa on 1 kuningas, Seinäjoella on toinen jne, meidän merkkejä, joskus keksittyjä.
- mikasikaniska
oottko kuullu joskus sellaisesta kuin korttipakka
- idioottimaistaaaaaa
todella typeriä merkkejä, joita on miljoonilla ihmisillä, "meidän omia merkkejä" hoh hoo, varmaan taiteilija Rossia innostaa hakata jotain v i t u n pataässiä sun muita tusinarumiluksia. säälittäviä ideoita teillä.
- terveisin tampere
ottlee tattoo rock!pidän peukkuja nuorelle yrittäjälle ja liputan! tyylikkäitä kuvia facebookissa ja omalla iholla mitä on tehny! ja Rossi on alan ammattilainen ollu jo kauan ja osaa hommansa hiton hyvin mut kovasti puhuu muist pahaa eikä ole kovin hyvää palvelua se ku muistelen ku olin hänel ottamas ekaa kuvaa ! eikä muu
tenkaa kannata muita verrata toisiinsa ku jokaisel on oma tyyli.jokainen menee sinne minne menee ja maksaa mitä maksaa! - äippänen
Käykäähän kurkkaamassa sellaista firmaa kuin Tervaleppä. Mies osaa piirtää todella hyvin ja tatskakuvista päätellen osaa kyllä tehdä niitäkin :) Itsellä on kuva puolivalmiina ja tuolla meinaan sen ihooni hakkauttaa!!
- Are
on toi hurjaa ku itse tatuoijat kirjottaa tänne! huomaa jutun pituudesta ku ei normi asiakas alkais noin pätemään! ihme selkään puukotusta! tatuointi ku tatuointi,hyvät pärjää ja huonot tippuu,mut ei sitä kannata toisia tatuoijia asiakkaille haukkua,ei meitä sellanen kiinosta :) hyvää alkuvuotta ,terveisin Pieksämäki
- eikukaan89
ottlee/nushos tattoo rock,jäi kiva muisto ja kokemus ku kävin asiakkaana :)
kannatan itse.- Äipäksi
Miulle on kaks eri tatuoijaa tehnyt kuvia. Molemmat sanoneet, että katsotaan sitä vielä kun on parantunut ja korjataan jos jotain korjattavaa on esim. aukot tms. Nusho on tehnyt nyt ranteeseen ja on kyllä tarkka työstään. Ja hän tekee miun kuvat jatkossakin!
- Jose82
itse kävin ottamas puolkättä TMI: Otto Paanasella joka tekee Ott lee tattoos nimellä gummeruksenkadulla ,ihmetelkää linkit kautta kuvia,kehitystä on tullu huimasta kaverille ku hän on tehny vasta alle 4vuotta ! kaikkea hyvää kaikille
http://www.facebook.com/pages/Ott-Lee-Tattoo/107833282567991 - Rape721
Rossilla olen käynny ottamassa ja ollu tosi tyytyväinen ja nyt olen toista kättä tehny Paanasen otolla ja kans todella tyytyväinen ja homma jatkuu ! Otto on kehittyny vuoden aikana huimasti ja todella elävää kuvaa tekee ja tottakai Rossi on pitkänmatkan ammattilainen ja ollu pitkää kova nimi! siinä minun mielipide Jyväskylän tekijöistä !
- Anniinananana
Oton käsialaa niskassa, suosittelen!
- Elä ota
elä!
- Tikkakoski75
Iltaa! näköjään tänne voi kirjottaa! itse kävin tällä kaikki tietävällä Rossilla hetki sitten! en mene uudestaan! kehu itseensä suomen huipuksi silti jakso puhua pahaa muista ja kuinka hän on sitä ja hän on tätä tehny! varmasti hänenki kuvia on peitetty! onkohan juurtunu alalle rahan takia vaan! tekis tauko hyvää ja kunniottais muitakin allalla olevia eikä tarkota sitä että jos hän on ensimmäinen tatuoija jyväskylässä nii tämä ois hänen kaupunki eikä muualla sais käydä! kuvasta sen verran että on kuva on hyvä mut kaukana siitä miten hän kehu itteensä ja varmasti saman ois tehny kuka vaan mutta ei ois tarvinnu kuunella seläntakana paskan jauhantaa!
kiitos ei muuta :) - idasandra
http://www.hismasterstattoo.com/fi/etusivu
Ja Kimmo Venäläinen !!! - jappe1
http://www.redimptattoo.fi/?lang=fi
uusi tatuointistudio avataan jyväskylän torikeskuksessa ensi viikolla.. toinen tatuoija toiminut ulkomailla, toinen jyväskylässä aiemminkin. pidän liikkeen tyylistä. - Ylitorniolainen
Otto Paanasen jälkeä tuli tälle kesälle iholle,ja olen tosi tyytyväinen Oton tekeleisiin. :) hyvä ja turvallinen suosittelen kaikille ja ite olen varannu jo ens vueksi Otolle ajan :) Terveisin: tyytyväinen asiakas! :)
- Markonenn
Olen ottanut 2 tatuointia Simply tattoossa Ian nimiseltä tatuoijalta ja ensimmäinen pienehkö kuva onnistu ihan ok:sti, mitä nyt vähän vinoa viivaa ja muutenkin ei näytä ammattilaisen tekemältä. Toinen tatska epäonnistui pahemmin ja sen päälle on jo peittotatska laitettu. Jannelta olen käynyt ottamassa myös tatskan kun olin kuullut että se tekee paljon parempaa jälkeä kuin Ian ja niin siinä kävi että paljon parempi tatska tuli ja väritkin pysynyt hyvin sekä tietenkin halvemmalla teki kuin Ian. En käy koskaan Ianilla tatskattavana ja kuullut hyvin monilta että se pilannut myös heidän tatskoja. Tap tec tattoossa ainakin äijä tekee selkeitä viivoja ja muutenkin jälki tosi hyvää verrattuna Ianiin. Rossilla käynyt ottamassa yhden tatuoinnin ja sekin onnistui hyvin. Hyvä vertailla vähän näitä tatskoja ja kellä käynyt ottamassa niitä ja miten onnistunut. Minulla on nyt 16tatuointia ja ainoastaan Ianin tatskat näyttää selvästi huonoimmilta kuin muissa paikoissa tehdyt kuvat.
- Kätsyä
Komppaan tätä että ian ei todellakaan osaa tatuointeja tehdä. Teki minulle ja sanoi että voi korjata myöhemmin. En todellakaan hänellä korjauta. Täytyy etsiä joku muu joka pystyy korjaamaan jotta ei tarvitse koko koko ikää piilotella kuvaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2043085Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 881342
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481206Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze120992Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793