Törkykunta

Anonyymi

28

906

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näinkö on näppylät? Kohta pian saadaan uusikoulu ja opettajat on lomalla!😂

    • Anonyymi

      Ei mitään uutta. Tämäkin ennakoitiin ja varoitettiin. Koulu tehdään ja opetusresurssit vähennetään. Siis ok.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      OAJ listaa "törkykuntia" joissa lomautetaan OAJ:n jäseniä.... hmm.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kylläpä opetustoimea nyt lyödään. Vaativa työ, ja vielä tällainen. Tuskin lisää Karstulan vetovoimaa työnantajana.

    • Anonyymi

      Kuka on tuon sanan keksinyt: Törkykunta? Aivan julkeaa ja tosi loukkaavaa !

    • Anonyymi

      Mutta kuitenkin totuudenmukainen ilmaisu.

    • Anonyymi

      Opetustoimeen tuli 200 000 korvamerkittyä koronarahaa valtiolta.
      Mihin tuo raha menee, jos ei edes opettajille ole varaa maksaa?
      Eiköhän rahat peritä takaisin kun ne on menneet verotulojen vähentymisen paikkaamiseen eikä opetuksen hyväksi kuten avustus oli tarkoitettu.

      • Anonyymi

        Koulukuoppaan kaatuu hyvinkin paljon rahhaa..!


    • Anonyymi

      Karstula ei ole aijemminkaan piitannut korvamerkittyjen varojen oikeudenmukaisesta käytöstä.

      • Anonyymi

        Ja mikähän on peruste kuntien toimintaan? Entä valtion toiminta käytännössä perusteet rikkoneiden kuntien kanssa? Takaisinperintä?


      • Anonyymi

        Tilintarkastajat tulevat viimeistään puuttumaan asiaan, lähentelee jo rikollista toimintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilintarkastajat tulevat viimeistään puuttumaan asiaan, lähentelee jo rikollista toimintaa.

        Mistä tulevat tarkastajat, ministeriöistä.?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tulevat tarkastajat, ministeriöistä.?

        Ja kuka heidät kutsuu, valtuusto?


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Kunnallinen itsepäisyys hetken verta loistaa voimissaan, mutta raja sillekin on vastaan tulossa.

    • Anonyymi

      Tässähän pääsi käymään niin, että OAJ sydämistyi lomautuksista. Lomautukset oli todella lyhytnäköinen temppu, saa nähdä tuleeko paljon ensi vuonna hakijoita virkoihin....

      Mutta OAJ:llä ei ilmeisesti ollut tietoa tästä toisesta asiasta eli valtion opetustoimelle antamista korona-avustuksista ja niiden käytöstä kunnan muihin menoihin.
      Tästä nousee vielä isompi riemu ja törkykunta-nimitys sattui kuin vahingossa kohdalleen.

      • Anonyymi

        Koronan varjolla tapahtuu erilaisia keekulointeja isossakin maailmassa...


    • Anonyymi

      Tästähän joku jo varoitteli kun jääräpäisesti päätettiin rakentaa ökykallis koulu yhden katon alle. Vaihtoehtoja esitettiin, mutta eipä niitä haluttu huomioida. Muistelen, että yrittäjiltäkin tuli vaihtoehtoinen, puolta edullisempi kouluversio. Nyt rahat menevät seiniin ja joudutaan karsimaan opetuksesta.

      • Anonyymi

        Peukut tälle kommentille!!!


      • Anonyymi

        Kannattais kattoo kuinka monta epäpätevää opettaa kunnassa tänä vuonna.


    • Anonyymi

      Kunnat ovat innovatiivisia, joustavia ja uutta säädäntöä tulkitsevia.

      Venäjällä on sanonta: ...lakien tiukkuutta kompensoi se, ettei niitä tarvitse noudattaa...

      Sovelletaanko liian joustavasti? Sen aika näyttää.

      • Anonyymi

        Säädäntöä joustavan soveltavasti tulkitsevasta ei tule mieleen muuta kuin hersyvät naurut...😂


    • Anonyymi

      Näyttää siltä ettei kaikkien tarvitse noudattaa Suomen lakeja ja määräyksiä.

    • Anonyymi

      Onko tilanne kunnassa oikeasti niin paha, että rahaa käyttömenoihin on otettava muihin tarkoituksiin annetuista varoista?

      • Anonyymi

        Sääntöjä sovelletaan joustavasti tulkiten. Siinä vastaus..


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      56
      2906
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      988
    3. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      13
      987
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      886
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      84
      844
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      761
    7. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      95
      729
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      660
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      86
      615
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      585
    Aihe