Ilkka-Pohjalaisen sisältö pelkkää Seinäjokea

Anonyymi

Tänäänkään ei lehdessä yhtään uutista Vaasasta ja niin on ollut melkein koko ajan kun lehti aloitti. Oon ollu 42 vuotta putkeen Vaasa-lehden ja sit Pohjalaisen tilaaja mut nyt se loppuu. Lehti ei kerro lainkaan Vaasalaisten asioista eikä siihen näköjään vaasalaiset yrityksetkään laita ollenkaan mainoksia. Pelkkää Seinäjoen tuputusta. Milloin Vasabladet tekee suomenkielisen painoksen? Mä ja moni muu tilattais heti. Oli Ilkka-yhtymältä käsittämättömän typerä liike yhdistää kaks paikallislehteä.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mielestäni on ihan ok lehti tämä I-P, ja kun tuli tabloidiksi sekin on parempi. Tosin vanha VAASA-lehti oli se oikea ja paras täällä rannikolla ja Vaasassa.

      • Anonyymi

        kirjoitusten muoto sähköisessä versiossa on ollut pitkään jo todellakin niin että pienikin epäonni vaasassa on isoilla otsikoilla vastaavasti dumpataan seinäjoen omat perälle kun taas hienot asiat kuten jopa pienet urheilu tuloksetkin saavat kuva otsakkeet jos s-joen oma poika on ollut vaikka viides,tai edes asunut joskus seinäjoella


    • Anonyymi

      Lopetin myös seinäjoki lehden tilauksen. Odotan kunnes saamme oman lehden.

    • Anonyymi

      IP:n tilauksen lopettaminen vähentää jätteen määrää ja säästä metsiä ja rahaa.

    • Anonyymi

      IP kirjoitti hirveästä tapahtumasta Vaasassa. Rewellissä oli ollut sähkökatkos, ja kymmeniä ihmisiä oli jäänyt liukuportaisiin jumiin..

    • Anonyymi

      Tuleekohan sulle sinne Vaasan eri lehti kuin mulle Seinäjoelle? Tänäänkin ihan helkkaristi uutisia Vaasasta etusivulta alkaen:

      Kahvila apteekkiin Vaasassa
      Koronaa Vaasassa
      DNA 5g Vaasassa
      Huumeita Vaasassa
      Raiskauksia ja väkivaltaa Vaasassa
      Patikkaa Vaasassa
      Asuntokauppa käy Vaasassa
      Maskikauppaa Vaasassa
      Keikkakuumetta Vaasassa
      ABBA-leffa Vaasassa
      jne

    • Anonyymi

      Vasabladetista tykkään enemmän ja enemmän.

    • Anonyymi

      Jospa nimeksi muuttuu Seinäjoen Uutiset.

      • Anonyymi

        Vepsu ei kelpaa juttujen aiheeksi paitsi kun sillä menee huonosti niin sitten seinäjokelaiset toimittajat kirjoittaa siitä kokonaisen sivun.
        Ymmärtäisivät edes hävetä mut ei. Se lehti on yks iso katastroofi. Vaihto Vasabladettiin edessä täälläkin jos nyt edes mitään lehteä enää tilaan. Kaikki uutisethan saa joka tapauksessa ilmaiseksi jostain päin netin ihmeellistä maailmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vepsu ei kelpaa juttujen aiheeksi paitsi kun sillä menee huonosti niin sitten seinäjokelaiset toimittajat kirjoittaa siitä kokonaisen sivun.
        Ymmärtäisivät edes hävetä mut ei. Se lehti on yks iso katastroofi. Vaihto Vasabladettiin edessä täälläkin jos nyt edes mitään lehteä enää tilaan. Kaikki uutisethan saa joka tapauksessa ilmaiseksi jostain päin netin ihmeellistä maailmaa.

        paska lehti..keskustapuolueen kannatus aviisi olis oikea nimi. no mutta raamattulakeus ja keskusta on kulkenut samassa herran nuhteessa aina


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      370
      4599
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1865
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1610
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      214
      1403
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1400
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1371
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1357
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe