Miten sietää haastavaa bonuslasta?

Anonyymi

Miehen lapsi on haastava. Ja aika raskas. Hänellä epäillään ADD ja tilannetta seurataan nyt kun koulut alkaa. Tämä näkyy käytöksessä, mm. Jatkuvana puheena. Puhuu kokoajan, kyselee ja ja jankuttaa kysymystä kunnes vastaat. Ei kuitenkaan kuuntele vastausta, koska on jo siirtynyt seuraavaan asiaan. Ja kun puhuu, niin ikäisekseen jutut ovat vähän yksinkertaisia, joten kaikki tämä on hyvin raskasta ja rasittavaa...oireilu näkyy myös niin ettei leikkisi ollenkaan. Ei saa alkuun hommia. Makoilisi,kulkisi perässä, marisisi, härnäisi isosiskoja, mutta ei leiki. Ison työn tulos saada hänet joka päivä omiin puuhiinsa. Mieluiten olisi aikuisten kanssa ja vaatisi viihdyttää, yhdessä tehdäänkin mutta yksinkin olisi pystyttävä. On myös hyvin lyhytpinnainen, tulistuu herkästi. Kaikissa asioissa kestää ja ärjyy ja karjuu. Tätä on sitten aina 2viikkoa kuukaudesta. Ja olen henkisesti ihan puhki. Tunteet ovat melko negatiiviset häntä kohtaan ja olo itsellä stressaantunut, kun joudun karkeasti sanottuna sietämään häntä. Vertaistukea?

10

782

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Naisen lapsi on haastava. Ja aika raskas. Hänellä epäillään ADHD ja tilannetta seurataan nyt , kun koulut alkaa. Tämä näkyy käytöksessä, mm, jatkuvana puheena. Puhuu koko ajan , kyselee ja ja jankuttaa kysymystä kunnes vastaat. Ei kuitenkaan kuuntele vastausta, koska on jo siirtynyt seuraavaan asiaan. Ja kun puhuu, niin ikäisekseen jutut ovat vähän yksinkertaisia, joten kaikki tämä on hyvin raskasta ja rasittavaa...oireilu näkyy myös niin ettei leikkisi ollenkaan. Ei saa alkuun hommia. Makoilisi ,kulkisi perässä, marisisi, härnäisi isosiskoja, mutta ei leiki. Ison työn tulos saada hänet joka päivä omiin puuhiinsa. Mieluiten olisi aikuisten kanssa ja vaatisi viihdyttää, yhdessä tehdäänkin mutta yksinkin olisi pystyttävä. On myös hyvin lyhytpinnainen, tulistuu herkästi. Kaikissa asioissa kestää ja ärjyy ja karjuu. Tätä on sitten aina 2viikkoa kuukaudesta. Ja olen henkisesti ihan puhki. Tunteet ovat melko negatiiviset häntä kohtaan ja olo itsellä stressaantunut, kun joudun karkeasti sanottuna sietämään häntä. Hänen isällään palaa pinna usein lapsensa kanssa.Vertaistukea?

    • Anonyymi

      Miksi rikoit toisten perheen? Syytä itseäsi että miehen perheen aisat on sekaisin, jos rikoit niin olisiko aika myöntää syyllisyys ja poistua paikalta. Noin suurta virhettä et voi enää korjata millään olet aiheuttnut suuren tuhon heidän perheessä, mutta kunnioita heitä ja poistu. Niin rikot sitten uuden perheen, sehän on naikkosten tapa tehdä katkeria tekoja.

      Idiootti hajottaa toeritä, vaikk avapaita miehiä on puistot täynnä, kunhan vaanf menet sinne valkkaamaan, aina läytyy. Ajelin just eilen autollani ohi puiston niin siellä niitä oli elämäänsä eksyneitä, voisti pelastaa sieltä.

      • Anonyymi

        Miksi rikoit toisten perheen? Syytä itseäsi että naisen perheen asiat on sekaisin, jos rikoit niin olisiko aika myöntää syyllisyys ja poistua paikalta. Noin suurta virhettä et voi enää korjata millään olet aiheuttnut suuren tuhon heidän perheessä, mutta kunnioita heitä ja poistu. Niin rikot sitten uuden perheen, sehän on miekkosten tapa tehdä katkeria tekoja.

        Idiootti hajottaa perheitä, vaikka vapaita eronneita naisia on paikat täynnä, kunhan vaan menet sinne valkkaamaan, aina löytyy joku lihava yksinhuoltaja nainen . Ajelin just eilen autollani ohi baarin niin siellä niitä oli elämäänsä eksyneitä, naisia, mene pelastaa sieltä.


    • Anonyymi

      Kuulostaa ihan samalta kun meillä. Raskaimpina hetkinä miettinyt eroa miehen lapsen takia. Pelkään että en saa peitettyä negatiivisia tunteita ja lapsi aistii etten pidä hänestä. Rakastan miestäni, mutta en olisi alkanut suhteeseen jos olisin tiennyt että se on tälläistä, pinna koko ajan kireällä.

      • Anonyymi

        Samoin meillä. Olen miettinyt eroa naiseni teinipojan takia. Pelkään, että en saa peitettyä negatiivisia tunteita tekis mieli ojentaa oikeen kunnolla ja lapsi aistii etten pidä hänestä. Hän alaikäisenä juopottelee vetää röökiä, koulusta lintsaa ym ,ollut jo kerran poliisien kanssa tekemisissä ja äitinsä hyväksyy ja hommaa pojalleen kyseiset tuotteet. Pojan isä ihan retku. Rakastan naistani, mutta en olisi alkanut suhteeseen, jos olisin tiennyt, että se on tälläistä, pinna koko ajan kireällä, ärsyttää koko poika ja poika vaan hymyilee, kun tietää, että äitinsä puolustaa häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin meillä. Olen miettinyt eroa naiseni teinipojan takia. Pelkään, että en saa peitettyä negatiivisia tunteita tekis mieli ojentaa oikeen kunnolla ja lapsi aistii etten pidä hänestä. Hän alaikäisenä juopottelee vetää röökiä, koulusta lintsaa ym ,ollut jo kerran poliisien kanssa tekemisissä ja äitinsä hyväksyy ja hommaa pojalleen kyseiset tuotteet. Pojan isä ihan retku. Rakastan naistani, mutta en olisi alkanut suhteeseen, jos olisin tiennyt, että se on tälläistä, pinna koko ajan kireällä, ärsyttää koko poika ja poika vaan hymyilee, kun tietää, että äitinsä puolustaa häntä.

        Meillä miehen koko suku on kauheeta, voi itku, kaduttaa että ryhdyin tähän perheeseen äidiksi ja hoitamaan myös miehen exän raha asiat, mutta enää ei voi perääntyä kun on aloitettu. Olsiivat niin pulassa ilman mua että akko vaan jaksaa.
        Pyöritän tätä perhettä ja koko sukua, kun ovat niin avuttomia.
        En tajuu miten voi olla että lapset ja exä on retkuja mutta mies on iahna, ja minä olen ihana ja kunis. Kyllä mies on onnekas kun läysimut. En voi mennä töihinkään kun on vahdittava koko perhettä ja sukua, niin on kauheita.
        En tajuu, äkää koskaan ottako toisten valmista perhettä, siitä ei tule kun onglemia, no mä kyllä nyt joudun oleen tässä, mutta ei voi mitään. Olen yllä paras kaikista teistä, ette kyllä osis tässä ollakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä miehen koko suku on kauheeta, voi itku, kaduttaa että ryhdyin tähän perheeseen äidiksi ja hoitamaan myös miehen exän raha asiat, mutta enää ei voi perääntyä kun on aloitettu. Olsiivat niin pulassa ilman mua että akko vaan jaksaa.
        Pyöritän tätä perhettä ja koko sukua, kun ovat niin avuttomia.
        En tajuu miten voi olla että lapset ja exä on retkuja mutta mies on iahna, ja minä olen ihana ja kunis. Kyllä mies on onnekas kun läysimut. En voi mennä töihinkään kun on vahdittava koko perhettä ja sukua, niin on kauheita.
        En tajuu, äkää koskaan ottako toisten valmista perhettä, siitä ei tule kun onglemia, no mä kyllä nyt joudun oleen tässä, mutta ei voi mitään. Olen yllä paras kaikista teistä, ette kyllä osis tässä ollakaan.

        Meillä akan koko suku on kauheeta, huoria, juoppoja ja työnvieroksujia kaikki , kaduttaa että ryhdyin tähän perheeseen ISÄKSI ja hoitamaan myös akan exän raha asiat sekin juoppo ja retku, mutta enää ei voi perääntyä kun on aloitettu. olisivat niin pulassa ilman mua että pakko vaan jaksaa.
        Pyöritän tätä perhettä ja koko sukua, kun ovat niin avuttomia.
        En tajuu miten voi olla että lapset ja exäijä on retkuja, mutta nainen on ihana ja ainoa työssä käyvä koko suvussa, ja minä olen ihana ja komia mies. Kyllä nainen on onnekas kun minut huoli. Kun menen töihin ja töiden jälkeen on vahdittava koko perhettä ja sukua, niin on kauheita luusereita.
        En tajuu, äkää koskaan ottako juopon perhettä, siitä ei tule, kun onglemia, no mä kyllä nyt joudun oleen tässä, mutta ei voi mitään. Olen yllä paras heistä kaikista.


    • Anonyymi

      ja sinä juorutat toisen perheen asioista??? Olet todella haastava ja kauhea naikkonen. Mies seuraa sun käytöstä ja tekee siitä johtopäätökset mihin suuntaan lähtee hakemaan sulle apua tai ähestymiskieltoa . Ei kykaan jäkevä juorua täällä toisten asioita. Ensin irkot perheen ja sitten alkat mustaamaan heitä kaikkia, mieskin saa osansa mutta sinä vaan porskutat kuin ei mitään. Halveksittavaa, mutta jos ei ole järkeä päässä niin mikään toiminta ei ole halveksittavaa .

      • Anonyymi

        ja sinä juoruat toisen perheen asioista??? Olet todella haastava ja kauhea miekkonen. Nainen seuraa sun käytöstä ja tekee siitä johtopäätökset mihin suuntaan lähtee hakemaan sulle apua tai lähestymiskieltoa . Ei kukaan jäkevä juorua täällä toisten asioita. Ensin rikot perheen ja sitten alat mustaamaan heitä kaikkia, nainenkin saa osansa mutta sinä vaan porskutat kuin ei mitään. Halveksittavaa, mutta jos ei ole järkeä päässä niin mikään toiminta ei ole halveksittavaa .Häpeä mies.


    • Anonyymi

      Meillä on vaimolla aiemmasta avoliitosta kaksi kehitysvammaista lasta. Yhteisiä lapsia meillä ei ole, koska energia menee näiden olemassa olevien lasten kasvatukseen ja hyvinvointiin. Luulen, että minä jään tämän avioliiton myötä vaille biologisia lapsia. Vaimon raskaudet olivat vaikeita ja elämäntavat huonot, joten en enää uskalla ottaa riskiä kolmannesta haastavasta lapsesta. Eritoten kun vaimo näyttää taas siirtyneen huonoihin tapoihin, jotka eivät raskaana olevalle sovi.
      Vaimo exä on mennyt naimisiin ja hänellä on nyt monta lasta tästä uudesta liitosta ja kaikki terveitä. Ehkä pieni kateus minua vaivaa, vaikka muuten olemme onnellisia . Tietysti miehenä voisin tulla isäksi vielä vaikka 50 vuotiaanakin...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5178
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3377
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1512
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1353
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      958
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      63
      728
    Aihe