Onko joku tutkinut Donald Trumpin sukua`^ ILmeisesti saksalaista
Donald Trumpin suku
5
358
Vastaukset
- Anonyymi
Mistähän niin oranssi väri tulee?
- Anonyymi
Purkista.
- Anonyymi
Eduskunnan kauhukammioon uusi tekele Matti Vanhasen muotokuva. Hyi h…….! Eikö parempaan todellakaan pystytä? Käsi talouspaperilla oikeasti yököttää. Onkohan Vanhasen toivomus? Ei se hänestä valtiomiestä tee. Nyt kuitenkin eniten pelkään, mitä Stubb tuo tullessaan, kokoomuslaisten taidemaku kun on tunnetusti melkein aina ollut arveluttava. Tästä huolimatta olen tietenkin aina kannattanut kokoomusta.
Mikä herääminen! - Anonyymi
Miten voi yr tehdä sukupuutaulub drinälle
- Anonyymi00008
Sen enempää mihinkään kantaa ottamatta niin tästä missikohusta tuli mieleen että muistatteko sellaista että sormella vedettiin toinen silmäkulma ylös, toinen alas ja sanottiin että äiti kiinalainen,isä japanilainen ja minusta tuli tsintsong🤔😆?
Maailma muuttuu Eskoseni. Oi aikoja oi tapoja....ja mitä muita näitä nyt on😊
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad871400- 52997
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että374834- 153804
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124717- 55709
- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76622
- 57611