Autostani Astra Farmari 2016. Ko. autosssa on sähköinen takaluukku. Oikealla ikkunan reinassa on kaasutanko ja vasemmalla puolella on sähkömoottorilla varustettu nostotanko. Sähköinen toiminta loppui ja huollossa todettiin sähkömoottori vialliseksi nostotangossa. Uusi nostotanko asenuksineen maksaa 640 euroa. Mielestäni aivan sikahinta. Onko kenelläkään ollut vastaavaa ongelmaa.
Hämmästynyt
5
365
Vastaukset
- Anonyymi
Sellaista on omistaa uudehko auto jossa on kivoja kilkkeitä. On tietysti muitakin korjaamoja kuin merkkiliike ja varmasti halvempia. Osa hintakin voi vaihdella eri paikoissa.
Ei kun ATK laulamaan ja luuria käteen jos haluat yrittää päästä halvemmalla. - Anonyymi
Voisikohan olla niin niin, että autot ovat liian halpoja?
Tehdas haluaa rahastaa myös varaosien myynnillä. Edelleen on useimmissa tapauksissa vaihdettava isompi kokonaisuus, vaikka esim. vain hihnapyörän laakeri olisi vaihtokunnossa.
Kyllä korjaushintaa näin saadaan ylös.
Halpavaraosainen ja helposti - lue: pienin tuntiveloituksin - korjattava auto olisi tietty autoilijoiden mielestä suosittu, mutta asiaa ei valmistajapuolella nähdä näin. - Anonyymi
Haluatko tietää paljonko samaiseen automallin maksaa ajovaloumpiot. Jos korkeuden säädin ei toimi, pitää vaihtaa koko umpio.
- Anonyymi
Käyttöön ilman sähkömoottoreita ja useiden satojen eurojen turhaa menoa.
Halvimman sähkömoottorin hinnan voi katsoa varaosia myyvistä liikkeistä kuten aeromotors, autodoc. - Anonyymi
Tommosii laitettu kädettömille ja sit vinkutaan ku ei se toimikaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 522330
- 85874
- 49856
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!10822- 69733
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35731Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27630- 48545
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap82537- 60497