...päivityksen jälkeen se ei osaa kuvista tehdä enään eri katalookeja vaan mättää kaikki yhteen tiedostoon.
Se tekee työlääksi sillä noin 120GB lisämuistia ei ole helppo hallita nopeasti enään...
Onko tilanne korjattavissa ja jos niin asiallisia vastauksia odottaa vanhus?
Päivitin Horor8:n ja....
5
779
Vastaukset
- Anonyymi
Niin se pitääkin eli laittaa kaikki yhteen kansioon. Puhelin ei ole kuvien säilytyspaikka eli siellä ei tule säilyttää niitä vuosikausia..
- Anonyymi
Sain toimimaan jo, ryhmiin... Asetuksissa ja se oli sotkeentunut päivityksessä mutta nyt lajittelee automaattisesti. Oli vain 238 kuvaa, osan vois kyllä siirtää usb-muistiin...
Tekis mieli uutta puhelinta mutta olen tähän tyytyväinen vaikka on neljä vuotta vanha niin patteri on edelleen tosi hyvä. Mutta minulla onkin omat tavat latauksen suhteen ja pidän latauksen aloituksen noin 20% ja en enempää kuin 95% - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sain toimimaan jo, ryhmiin... Asetuksissa ja se oli sotkeentunut päivityksessä mutta nyt lajittelee automaattisesti. Oli vain 238 kuvaa, osan vois kyllä siirtää usb-muistiin...
Tekis mieli uutta puhelinta mutta olen tähän tyytyväinen vaikka on neljä vuotta vanha niin patteri on edelleen tosi hyvä. Mutta minulla onkin omat tavat latauksen suhteen ja pidän latauksen aloituksen noin 20% ja en enempää kuin 95%Alkaa olemaan tietoturvaton laite. Kannattaa kyllä vaihtaa nopsaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkaa olemaan tietoturvaton laite. Kannattaa kyllä vaihtaa nopsaan.
Millä tavalla turvaton?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla turvaton?
Ei saa enää päivityksiä. Ei ole saanut pariin vuoteen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1562548Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64901
- 65839
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658