Päivitin Horor8:n ja....

Anonyymi

...päivityksen jälkeen se ei osaa kuvista tehdä enään eri katalookeja vaan mättää kaikki yhteen tiedostoon.
Se tekee työlääksi sillä noin 120GB lisämuistia ei ole helppo hallita nopeasti enään...
Onko tilanne korjattavissa ja jos niin asiallisia vastauksia odottaa vanhus?

5

<50

Vastaukset

• Niin se pitääkin eli laittaa kaikki yhteen kansioon. Puhelin ei ole kuvien säilytyspaikka eli siellä ei tule säilyttää niitä vuosikausia..

• Sain toimimaan jo, ryhmiin... Asetuksissa ja se oli sotkeentunut päivityksessä mutta nyt lajittelee automaattisesti. Oli vain 238 kuvaa, osan vois kyllä siirtää usb-muistiin...
        Tekis mieli uutta puhelinta mutta olen tähän tyytyväinen vaikka on neljä vuotta vanha niin patteri on edelleen tosi hyvä. Mutta minulla onkin omat tavat latauksen suhteen ja pidän latauksen aloituksen noin 20% ja en enempää kuin 95%

• Anonyymi kirjoitti:

Sain toimimaan jo, ryhmiin... Asetuksissa ja se oli sotkeentunut päivityksessä mutta nyt lajittelee automaattisesti. Oli vain 238 kuvaa, osan vois kyllä siirtää usb-muistiin...
        Tekis mieli uutta puhelinta mutta olen tähän tyytyväinen vaikka on neljä vuotta vanha niin patteri on edelleen tosi hyvä. Mutta minulla onkin omat tavat latauksen suhteen ja pidän latauksen aloituksen noin 20% ja en enempää kuin 95%

Alkaa olemaan tietoturvaton laite. Kannattaa kyllä vaihtaa nopsaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Alkaa olemaan tietoturvaton laite. Kannattaa kyllä vaihtaa nopsaan.

Millä tavalla turvaton?

• Anonyymi kirjoitti:

Millä tavalla turvaton?

Ei saa enää päivityksiä. Ei ole saanut pariin vuoteen..

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisahan sen aloitti - pettämisen

Tässä se nähtiin. Maisa petti Jaria JO viikko kihlajaisten jälkeen. Ai ai mikä tytsy. https://www.is.fi/ralli/art-2000006654320.html Ota ja lue totuus
      224
      5209
    2. Opettaja koulutus uusittava välittömästi. Ei vastaa tätä päivää.

Kun näiden kiusaamisten ja tunnilla häiriköinti tapausten määrä näyttää vain lisääntyvän ja pahentuvan on opettajakoulutusta pakko muuttaa. Kolme asi
      Maailman menoa
      548
      4039
    3. Linnan juhlat on peruttu!

Ne järjestetään toisella tavalla: https://yle.fi/uutiset/3-11568594
      Maailman menoa
      377
      1702