kirjotin jo tonne alemmas, mut ei taida kukaan sinne kattoo...otin hiivalääkkeen omin päin.
käytin canesten kerta-annos lääkkeen hiivaan ja ulkoisesti käytän voidetta.
sitä lääkettä on valunut ulos jo kolmatta päivää...tänään ei tullut kuin vähän. no sen lääkkeen mukana tuli eilen paksua keltaista kokkareista valkovuotoa ja lisäksi siinä oli verta, verta oli myös tänään.Itse epäilin että se raemainen lääke olisi hangannut limakalvot rikki kun on monta päivää valunut ulos, eli taisin olla aika kuiva kun sen lääkkeen laitoin kun ei kunnolla sulanu.
Mutta voiko tämä veri johtua jostain muusta? mistä? Lisäksi ulkosynnyttimet punoittavat vaikka sitä voidetta laitan, ohjeessa sanottiin että sitä voidetta pitää käyttää 1-2 viikkoa. eli onko ihan normaalia että vielä punoittaakin.
milloin lääkäriin?? ottaako ne papan ja voiko ne ottaa sen melkein heti hiivalääkityksen jälkeen? kiitti jos joku viittii vastata oon ihan pulassa!
verta valkovuodossa!!!
11
4590
Vastaukset
- Nita
käydä lääkärissä. Ei sieltä kyllä verta kuulu tulla. Jos ei sulla menkat ole tulossa tietysti.
Käytin itse äskettäin Canestenia ja kyllä sieltä muutaman päivän sitä lääkettä tulee ulos.
Että se on kyllä aivan normaalia, mutta ihmettelen sitä veren tuloa??- mie
katselen tässä nyt ainakin huomiseen...ei enää verta tule kuin hieman valkovuodon mukana..valkovuoto on kyllä vielä paakkuista ja keltaista, mutta eikös tämä ole sitä hiivaista valkovuotoa joka tulee ulos..oliko sulla se ulos valunu lääke sellasta raetta??? mulla se ei tainnu sulaa kunnol!
- Nita
mie kirjoitti:
katselen tässä nyt ainakin huomiseen...ei enää verta tule kuin hieman valkovuodon mukana..valkovuoto on kyllä vielä paakkuista ja keltaista, mutta eikös tämä ole sitä hiivaista valkovuotoa joka tulee ulos..oliko sulla se ulos valunu lääke sellasta raetta??? mulla se ei tainnu sulaa kunnol!
keltaista rakeista. Luin jostain että jos emätin ei ole tarpeeksi kostea niin lääke ei sula kunnolla eikä sitten kyllä tehoakkaan niin hyvin.
- mie
Nita kirjoitti:
keltaista rakeista. Luin jostain että jos emätin ei ole tarpeeksi kostea niin lääke ei sula kunnolla eikä sitten kyllä tehoakkaan niin hyvin.
no voi ei, eli voiko olla että on vielä tulehdus päällä kun mulla ei todellakaan sulanu kunnol??ja ulkosynnyttimet välillä on tosi punoittavat.
emättimen aukkoa vielä rupes kutittaa,oon kyllä laittanu sitä voidetta siihen eli kyllä pitäs sillä lähteä ulkosynnyttimistä.vai?
varaan varmaan ajan sit ehkäisyneuvolaan ja silleen...ottaako ne papan vai voiko ne antaa sen resepti lääkkeen sielt noin vaan jos kattoo ulkopuolisesti???kun varaan ajan sanonko suoraan et pitäs päästä lääkärille, ettei ne laita mua ensin mihkään hoitajalle joka ei mitää osaa sanoa??? - Minä vastaan
mie kirjoitti:
no voi ei, eli voiko olla että on vielä tulehdus päällä kun mulla ei todellakaan sulanu kunnol??ja ulkosynnyttimet välillä on tosi punoittavat.
emättimen aukkoa vielä rupes kutittaa,oon kyllä laittanu sitä voidetta siihen eli kyllä pitäs sillä lähteä ulkosynnyttimistä.vai?
varaan varmaan ajan sit ehkäisyneuvolaan ja silleen...ottaako ne papan vai voiko ne antaa sen resepti lääkkeen sielt noin vaan jos kattoo ulkopuolisesti???kun varaan ajan sanonko suoraan et pitäs päästä lääkärille, ettei ne laita mua ensin mihkään hoitajalle joka ei mitää osaa sanoa???Voisiko olla kuule sillälailla, että sulla ei oliskaan ollut hiivatulehdusta vaan joku muu alapääntulehdus ? Hiivalääkkeitä ei kannata omin päin lähteä käyttämään ellei ole ihan varma, että on juuri hiivatulehdus. Tämä voide on voinut ärsyttää sun alapäätäsi niin, että se punoittaa jo siitäkin eli hoito voi olla väärä tai sitten olet herkistynyt sille voiteen jollekin aineosalle. Itselle on meinaan käynyt sellainen homma ja sitten piti mennä allergian takia näyttämään alapäätään lääkärille ja hoidoksi tuli sitten kortisonivoidetta viikko ja sen päälle perusvoidetta / erittäin rasvaista toinen viikko. Saman uusiksi vielä toistamiseen ja kutinat lähti. Olin omatoiminen ja luulin hiivaksi, jota se ei siis ollutkaan.
Kannattaa mennä lääkärille ja otattaa labrakokeet, jotta saa oikean hoidon oikeaan vaivaan. Mulla ei ole koskaan tullut hoidon yhteydessä verta, joten en osaa ottaa kantaa siihen asiaan. Papa voisi olla paikallaan. Varaa aika suoraan lääkärille ja se homma luistaa siitä sitten eteenpäin. Koeta jaksaa, minäkin jaksoin. - mie
Minä vastaan kirjoitti:
Voisiko olla kuule sillälailla, että sulla ei oliskaan ollut hiivatulehdusta vaan joku muu alapääntulehdus ? Hiivalääkkeitä ei kannata omin päin lähteä käyttämään ellei ole ihan varma, että on juuri hiivatulehdus. Tämä voide on voinut ärsyttää sun alapäätäsi niin, että se punoittaa jo siitäkin eli hoito voi olla väärä tai sitten olet herkistynyt sille voiteen jollekin aineosalle. Itselle on meinaan käynyt sellainen homma ja sitten piti mennä allergian takia näyttämään alapäätään lääkärille ja hoidoksi tuli sitten kortisonivoidetta viikko ja sen päälle perusvoidetta / erittäin rasvaista toinen viikko. Saman uusiksi vielä toistamiseen ja kutinat lähti. Olin omatoiminen ja luulin hiivaksi, jota se ei siis ollutkaan.
Kannattaa mennä lääkärille ja otattaa labrakokeet, jotta saa oikean hoidon oikeaan vaivaan. Mulla ei ole koskaan tullut hoidon yhteydessä verta, joten en osaa ottaa kantaa siihen asiaan. Papa voisi olla paikallaan. Varaa aika suoraan lääkärille ja se homma luistaa siitä sitten eteenpäin. Koeta jaksaa, minäkin jaksoin.soitin ehkäisyneuvolaan ja sieltä ne sano et se canesten lääke vaikuttaa vielä viikon sen käytön jälkeen ja jos on vielä oireita ens viikon alkupuolella ni sit pitää kattoa otetaanko papa ym.
mutta mitä olen tässä aiemmin nitan kanssa keskustellut niin ainakin hoidon jälkeinen vuoto ja niin edelleen on ollut samanlaista kun minulla. eli saattoipa olla hiivaa ja alapää on punoittanut ihan alusta asti siis silloin kun kutina oireet alko ja silleen, nyt on jo ehkäpä alkanut rauhoittua tuo punoitus.
vielä kysyisin että milloin alkaa tulla sit normaalia valkovuotoa kun on sen lääkkeen käyttäny???!! ja milloin voin harrastaaa sexiä??!!!! - Vastausta
mie kirjoitti:
soitin ehkäisyneuvolaan ja sieltä ne sano et se canesten lääke vaikuttaa vielä viikon sen käytön jälkeen ja jos on vielä oireita ens viikon alkupuolella ni sit pitää kattoa otetaanko papa ym.
mutta mitä olen tässä aiemmin nitan kanssa keskustellut niin ainakin hoidon jälkeinen vuoto ja niin edelleen on ollut samanlaista kun minulla. eli saattoipa olla hiivaa ja alapää on punoittanut ihan alusta asti siis silloin kun kutina oireet alko ja silleen, nyt on jo ehkäpä alkanut rauhoittua tuo punoitus.
vielä kysyisin että milloin alkaa tulla sit normaalia valkovuotoa kun on sen lääkkeen käyttäny???!! ja milloin voin harrastaaa sexiä??!!!!Normaalista valkovuodon tulemisesta kyselit. No omasta kokeuksesta voin sanoa, että muutaman päivän jälkeen kuurista muistaakseni.
Seksissä kannattaa pitää viikon tauko ja tauon jälkeen kannattaa käyttää kondomia varmuuden vuoksi ettei tauti uusi. Voi näet tarttua mieheen ja mies voi olla oireeton ja oireetonkin mies voi tartuttaa taas taudin sinuun uudelleen.
Toivottavasti pääsit hiivasta eroon. - mutta
Vastausta kirjoitti:
Normaalista valkovuodon tulemisesta kyselit. No omasta kokeuksesta voin sanoa, että muutaman päivän jälkeen kuurista muistaakseni.
Seksissä kannattaa pitää viikon tauko ja tauon jälkeen kannattaa käyttää kondomia varmuuden vuoksi ettei tauti uusi. Voi näet tarttua mieheen ja mies voi olla oireeton ja oireetonkin mies voi tartuttaa taas taudin sinuun uudelleen.
Toivottavasti pääsit hiivasta eroon.vielä on sisempien häpyhuulten välinen alue punainen...punoitus on kyllä rauhoittunut ja enää ei siis yhtään kutita...ja vielä on jotenki omituista tuo valkovuoto, voi tietysti olla yksilöllistä milloin alkaa tulla normaalia jos se lääke kerta vielä viikon jälkeen hoidosta vaikuttaa...ei voi tietää, mutta kyllä jo tuo sexi alkaisi taas maittamaan;)
- Minä
mutta kirjoitti:
vielä on sisempien häpyhuulten välinen alue punainen...punoitus on kyllä rauhoittunut ja enää ei siis yhtään kutita...ja vielä on jotenki omituista tuo valkovuoto, voi tietysti olla yksilöllistä milloin alkaa tulla normaalia jos se lääke kerta vielä viikon jälkeen hoidosta vaikuttaa...ei voi tietää, mutta kyllä jo tuo sexi alkaisi taas maittamaan;)
Ei kun sitten hommiin vaan. Käyttäkää vielä kortsua varmuuden vuoksi.
- mie
Minä kirjoitti:
Ei kun sitten hommiin vaan. Käyttäkää vielä kortsua varmuuden vuoksi.
myö ei käytetä kortsua, ei olla käytetty, eikä käytetä,,,,mitä se kortsu nyt taas auttais????
- !
että ei uusiudu =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302255
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261968Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121509Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121347Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 951066
- 17987
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115752