Englannin valioliigan

Newcastlen jalkapalloilijat tappelivat keskenään,
kun hävisivät ottelunsa Aston Villalle.
No mitä sanotte tälläisestä meiningistä?
11891
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 11

Vanhimmat

osoite tälle aloitukselle

Äänestä
  • Aloittaja

tappelu ole urheilua.

Äänestä

• jj.vaha-tuisku kirjoitti:

tappelu ole urheilua.

palata aiheeseen, eli urheilun sarkasmiin. :-))

Äänestä

• Aloittaja

juissi TWH kirjoitti:

palata aiheeseen, eli urheilun sarkasmiin. :-))

on selvää maailman menoa.

Äänestä

Menoa.

Äänestä

...........

Äänestä
  • Aloittaja

jos Stadioinin katsomo luhistuu katsomossa syntyneen tappelun seuraksena,niin kuuluu luontojaan maailman menoa palstalla,joten tämäkin
    kuuluu samaan sarjaan.

Äänestä

jos Stadioinin katsomo luhistuu katsomossa syntyneen tappelun seuraksena,niin kuuluu luontojaan maailman menoa palstalla,joten tämäkin
    kuuluu samaan sarjaan.

Lähiaikoina tulet saamaan haasteen, tietosuojalain rikkomukseen yllyttämisestä, ja siihen liittyen, vapaan tietdottamisen estämisestä. TÄMÄ OLKOON VIELÄ, VAROITUS, MUTTA JOS JATKAT, ASIAN HOITAA VIRANOMAINEN. Siis lopeta yllytys. He vastaavat omalla tavallaan, kun asia tulee ajankohtaiseksi.

Äänestä

• Aloittaja

joku vaan.....? kirjoitti:

Lähiaikoina tulet saamaan haasteen, tietosuojalain rikkomukseen yllyttämisestä, ja siihen liittyen, vapaan tietdottamisen estämisestä. TÄMÄ OLKOON VIELÄ, VAROITUS, MUTTA JOS JATKAT, ASIAN HOITAA VIRANOMAINEN. Siis lopeta yllytys. He vastaavat omalla tavallaan, kun asia tulee ajankohtaiseksi.

koko ajan herjannut ties millaisilla toihuilla ja
    nyt sinä vielä kehtaat uhkailla minua,että olen
    rikkonut tietosuojalakia,koska olen vain poistanut minuun kohdistuneet herjaukset,joita olet lähettänyt joka yli kahden viikon ajan.
    Mitä sinä sekoilet kirjoituksessasi,koska itse olet syyllistynyt herjaukseen jatkuvasti ja minä en ole vastannut sinun kirjoituksiin kuin muutaman kerran.
    Sinä et voi hyväksyä sitä että kun joudut tappiolle,niin sulla pettää pokka ja alat syytämään mainitunlaista herjaa.

Äänestä

koko ajan herjannut ties millaisilla toihuilla ja
    nyt sinä vielä kehtaat uhkailla minua,että olen
    rikkonut tietosuojalakia,koska olen vain poistanut minuun kohdistuneet herjaukset,joita olet lähettänyt joka yli kahden viikon ajan.
    Mitä sinä sekoilet kirjoituksessasi,koska itse olet syyllistynyt herjaukseen jatkuvasti ja minä en ole vastannut sinun kirjoituksiin kuin muutaman kerran.
    Sinä et voi hyväksyä sitä että kun joudut tappiolle,niin sulla pettää pokka ja alat syytämään mainitunlaista herjaa.

PERKELE!! MINÄHÄN SANOIN SINULLE,ETTÄ oLI MUITAKIN JUSSEJA (NIITÄ OLI EHKÄ 3)ETKÖ SINÄ ÄÄLIÖ ALA JO USKOA! Minä rekistöröin jussi nikin,juuri poistopyyntöjesi vuoksi. Älä aivovamma, viitsi enään jauhaa paskaa. Minkänlainen perkeleen nilkki sinä oikein, mahdat ollakkaan. Tule Käymään H:gissä jutellaan, tai sit ja mieluummin,jätä ne ilmoittelut.SAATANAN PASKAHOUSU. Pistä sähköpostia,kyllä sinä tiedät nimimerkin.

Äänestä

• Aloittaja

täys tumpelo kirjoitti:

PERKELE!! MINÄHÄN SANOIN SINULLE,ETTÄ oLI MUITAKIN JUSSEJA (NIITÄ OLI EHKÄ 3)ETKÖ SINÄ ÄÄLIÖ ALA JO USKOA! Minä rekistöröin jussi nikin,juuri poistopyyntöjesi vuoksi. Älä aivovamma, viitsi enään jauhaa paskaa. Minkänlainen perkeleen nilkki sinä oikein, mahdat ollakkaan. Tule Käymään H:gissä jutellaan, tai sit ja mieluummin,jätä ne ilmoittelut.SAATANAN PASKAHOUSU. Pistä sähköpostia,kyllä sinä tiedät nimimerkin.

vaan yksinään,sillä minusta et saa enää riitapukaria,koska en tule käymään siellä syrjä
    Suomessa.
    Toukokuusta syyskuuhun saat suoltaa minustakin
    aivan vapaasti samanlaista herjaa mitä nyt tuossa viimeisessä kirjoituksessa tuot julki.
    Hyvää ja herjauksien täyttämää kesää sinulle,joten syksyllä taas tavataan herjaavien kirjoituksien merkeissä.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

jj.vaha-tuisku kirjoitti:

Newcastlen jalkapalloilijat tappelivat keskenään,
kun hävisivät ottelunsa Aston Villalle.
No mitä sanotte tälläisestä meiningistä?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu