Mulle tuli tier scoottimatkasta lasku. Ni miten voin maksaa sen. Eioo mitää tilinumerojuttui tai mitää
Tier sähköpotkulaudan lasku
7
4091
Vastaukset
- Anonyymi
Siirrä mun tilille maksan sen
- Anonyymi
Pyydä vanhempiasi maksamaan
- Anonyymi
Siis eioo laskussa mitään tilinumeroita et ei pysty maksaan. Lukee vaan maksamatta ku kattoo tier sovelluksesta. Ei mitää "maksa nyt" kohtaa tos
- Anonyymi
Tietääkö kukaan vastausta aloittajan kysymykseen? Minulle tuli myös lasku jossa viitenumero ja muut tiedot mutta ei tilinumeroa.
- Anonyymi
Ei tarvitse maksaa, eivät voi edes periä
- Anonyymi
Miten sä ylipäätänsä oot sen laitteen saanut käyntiin? Monet laudat vaatii luottokortin yhdistämistä jotta voivat maksuttaa sitä kautta helposti, ja sulla ei sitä ilmeisesti ole.
- Anonyymi
Onko tähän vastausta kellään, mulle tuli kanssa nyt lasku ja pari kappaletta kahdesta ajosta. En saanut ensin skuuttia tulille kun oli kortti mennyt vanhaksi, vaihdoin kortin ja homma toimi sit....mut nyt siis tuli laskut ilman tilinumeroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku443888Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351879Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531326- 1541202
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti41980- 190975
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.228954- 80927
- 55800
Jälkiviisauttako
Kun katsot taaksepäin, tekisitkö jotain asioita toisin kaivattusi suhteen? Vai onko kaikki mennyt, niin kuin piti?79799