Sutta ja sekundaa maskit

2lesken

Ostin sitten niitä maskisuojia kookaupasta 15 kpl/15.60€
Suomalaista laatua.

Bussi oli täynnä, eikä kenelläkään ollut suojusta, en laittanut minäkään.

Palvelukodin ala-aulassa sen laitoin.
Siinä oli kankaan alla joku kova lanka, jonka sain taitettua nenän kohdalta paremmin hengitettäväksi.
Tai niin luulin.

Työnsin veljeni kahvilaan ja hain ostamiset.
Kun katsoin maskiani, se kova lanka oli jo pudonnut johonkin.

Otin toisen käyttöön.
Sama juttu. Kova lanka ujuttui pois ja oli pöydällä.
Mitä tämä nyt sitten on

Kalliita kertakäyttösuojia, jotka heti kättelyssä hajoavat käsiin.
Siirryn tuubihuiviin

23

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olit ilmeisen kovakourainen rutistellessa lankaa.

      Ostin ilmeisesti samoja maskeja K-cittarista.
      En ole vielä edes kokeillut, ovat jemmassa.

      • Ano
        Ihan normaalisti laitoin maskin kasvoihin. Taivutin langan nenänpäältä, että se istuisi paremmin.
        Ei siinä voi olla kovin kovakourainen.
        Se muovipäällinen metallilanka vain tipahti pois.

        On samannäköinen kun pakastepussin sulkija.
        Se lanka ja kertakäyttöpaperia ja pari lankaa.
        On siinä hintaa heppoiselle maskille.

        Edelleen alan käyttää tuubihuivia.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Ano
        Ihan normaalisti laitoin maskin kasvoihin. Taivutin langan nenänpäältä, että se istuisi paremmin.
        Ei siinä voi olla kovin kovakourainen.
        Se muovipäällinen metallilanka vain tipahti pois.

        On samannäköinen kun pakastepussin sulkija.
        Se lanka ja kertakäyttöpaperia ja pari lankaa.
        On siinä hintaa heppoiselle maskille.

        Edelleen alan käyttää tuubihuivia.

        Persaukiset valittajat voisivat siirtyä käyttämään Alkon muovikassia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persaukiset valittajat voisivat siirtyä käyttämään Alkon muovikassia.

        Ajattelin laittaa maskiksi vanhat kalsarit. Hyvin saa korvantaakse gumminauhalla kiristettyä. Toinen gumminauha haarovälistä. Siinä sitä maskia riittämiin🩲😂👍🏻


      • Anonyymi kirjoitti:

        Persaukiset valittajat voisivat siirtyä käyttämään Alkon muovikassia.

        Ano 14.51
        Mitä ihmettä persaukinen tekee Alkossa.
        Ja mitä juopot tekevät maskilla.
        Ja miksi raikastunut alkoholisti kusisi Alkoon päinkään.

        On sulla jutut, kun rahattoman lehmän ostajalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelin laittaa maskiksi vanhat kalsarit. Hyvin saa korvantaakse gumminauhalla kiristettyä. Toinen gumminauha haarovälistä. Siinä sitä maskia riittämiin🩲😂👍🏻

        Ano
        Joo, ei kannata kalsareita pestä ennen maskiksi siirtämistä.
        Vauhtiviivat on jo valmiina.
        Keltainen puoli taas antaa maskille vivahteita.
        Hyvin kotoinen ja persoonallinen.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Ano 14.51
        Mitä ihmettä persaukinen tekee Alkossa.
        Ja mitä juopot tekevät maskilla.
        Ja miksi raikastunut alkoholisti kusisi Alkoon päinkään.

        On sulla jutut, kun rahattoman lehmän ostajalla.

        Vimilläkö pesit itsesi, kun olet raikastunu? Vai kävitkö suihkussa ja tuuletit mummokalsarit?


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Ano
        Joo, ei kannata kalsareita pestä ennen maskiksi siirtämistä.
        Vauhtiviivat on jo valmiina.
        Keltainen puoli taas antaa maskille vivahteita.
        Hyvin kotoinen ja persoonallinen.

        Kirjoitin vanhat, en käytetyt😳


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vimilläkö pesit itsesi, kun olet raikastunu? Vai kävitkö suihkussa ja tuuletit mummokalsarit?

        Ano 19.22
        Mitä ihmettä on Vim?

        Kun on 8 vuotta ollut täysin raittiina, voi sanoa, että on raikastunut.
        Ja voi olla superylpeä itsestään, että on selättänyt kuningas alkoholin.

        Ei stringejä tuuleteta, ne pestään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitin vanhat, en käytetyt😳

        Ano
        Sinulle on jäänyt muorin ostamat vanhat raappahousut käyttämättömäksi.

        Niistä tulee hieno maski.
        Kun muistst laittaa johonkin kohtaan hengitysaukon


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Ano 19.22
        Mitä ihmettä on Vim?

        Kun on 8 vuotta ollut täysin raittiina, voi sanoa, että on raikastunut.
        Ja voi olla superylpeä itsestään, että on selättänyt kuningas alkoholin.

        Ei stringejä tuuleteta, ne pestään.

        Vim. Kuuluisa hankausjauhe 70-80 luvuilla. Enää ei taida olla jauheena?
        ""
        Vim 500ml Cream Classic Lemon hankausaine

        Aito ja alkuperäinen klassikko!

        Syväpuhdistaa pinttyneemmänkin lian ja kalkkisaostumat keittiön ja kylpyhuoneen pinnoilta, vaurioittamatta pintaa. Sopii erinomaisesti ruostumattomille teräspinnoille, keraamisille laatoille ja emalipinnoille. Ei sovellu alumiini-tai linoleumpinnoille. pH 9-10,5

        Käyttöohje: Ravista ennen käyttöä. Levitä puhdistettavalle pinnalle sienellä tai kostealla liinalla. Anna vaikuttaa pari minuuttia ja pyyhi pois. Huuhtele tarvittaessa.""


      • 2lesken
        Anonyymi kirjoitti:

        Vim. Kuuluisa hankausjauhe 70-80 luvuilla. Enää ei taida olla jauheena?
        ""
        Vim 500ml Cream Classic Lemon hankausaine

        Aito ja alkuperäinen klassikko!

        Syväpuhdistaa pinttyneemmänkin lian ja kalkkisaostumat keittiön ja kylpyhuoneen pinnoilta, vaurioittamatta pintaa. Sopii erinomaisesti ruostumattomille teräspinnoille, keraamisille laatoille ja emalipinnoille. Ei sovellu alumiini-tai linoleumpinnoille. pH 9-10,5

        Käyttöohje: Ravista ennen käyttöä. Levitä puhdistettavalle pinnalle sienellä tai kostealla liinalla. Anna vaikuttaa pari minuuttia ja pyyhi pois. Huuhtele tarvittaessa.""

        Suomen Unilever Oy:n teknokemian yksikön tunnetuimpia tuotteita on Cif eli entiseltä nimeltään Vim. Vuodesta 1932 Suomen markkinoilla ollut Vim muuttui Cifiksi tämän vuoden alussa.

        Cifiin päädyttiin, koska se on Saarion mukaan Euroopan johtava puhdistusainemerkki ja tuntui kelpaavan myös kuluttajille.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Ano
        Sinulle on jäänyt muorin ostamat vanhat raappahousut käyttämättömäksi.

        Niistä tulee hieno maski.
        Kun muistst laittaa johonkin kohtaan hengitysaukon

        Kaik ovat hautaan menneet, enkä tiedä mihin ”raappahousunsa” jemmasivat😳


    • Anonyymi

      Mistä osti maskisi, ettei tarvitsisi sortua samoihin käsiin hajoaviin ?

      • Ano 15.53
        K-kauppa, Länsi-Suomi


    • Anonyymi

      Miksi sinä et näyttänyt rohkeasti mallia täydessä bussissa? - Nm. Tykkään rohkeista tyypeistä, jotka uskaltavat

      • Anonyymi

        Leski ei uskalla. sillä on alkoholistin itsetunto eli ei ollenkaan.


      • Anonyymi

        Nm, se on kai lyhenne käsitteestä Newtonmetri?


      • Ano
        En mitenkään pidä sitä rohkeutena.

        Kun bussiporukka sählää bussissa muutenkin.
        Itutaan etupenkillä, vaikka siinä on kielto.
        Kuljejaan etuovesta ulos, vaikka pitäisi kulkea takaovesta.

        Pikkulapset istuvat rattaissa ilman suojaa.
        Koirat istuvat penkillä.

        Tällaisessa sekamelskassa on yksi maski se ja sama.

        Säästän sen pidon asiallisempaan paikkaan, esim kirjastoon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Leski ei uskalla. sillä on alkoholistin itsetunto eli ei ollenkaan.

        Ano
        Raitistuneen alkoholistin itsetunto lyötiin lyttyyn O-vuotiaana ja siitä eteenpäin.

        Sitä kun on yrittänyt nostaa 66 vuotta, ollaan päästy alkua pidemmälle.
        Edelleen alakantissa.


      • 2lesken kirjoitti:

        Ano
        En mitenkään pidä sitä rohkeutena.

        Kun bussiporukka sählää bussissa muutenkin.
        Itutaan etupenkillä, vaikka siinä on kielto.
        Kuljejaan etuovesta ulos, vaikka pitäisi kulkea takaovesta.

        Pikkulapset istuvat rattaissa ilman suojaa.
        Koirat istuvat penkillä.

        Tällaisessa sekamelskassa on yksi maski se ja sama.

        Säästän sen pidon asiallisempaan paikkaan, esim kirjastoon.

        Maskeista ei kokemuksia, mutta muuten niin tuttu juttu, että ostaa jotain käyttötavaraa ja sitten se osoittautuu käyttötarkoitukseensa epäsopivaksi. Luulisi tavaran valmistajalla olevan sen verran itsekunnioitusta, ettei mitä tahansa skeidaa laittaisi myyntiin. Vaan ei taida kaikilla olla.

        Ei liity aiheeseen, mutta viimeisin kokemus pölynimurista. Ihan tunnetun, vanhan, maailman suurimpiin alansa yrityksiin kuuluvan valmistajan tuotteen ostin, kun sitä mainostettiin hiljaiseksi. No, pettymys oli suuri. Hiljainen ääni imurissa on toivottu asia, mutta jos se on lähes ainoa hyvä ominaisuus, niin mitä sellaisella imurilla tekee.

        Monen, monen muun tuotteen kohdalla on mieleen tullut ajatus, että onkohan tämän tavaran suunnittelija itse tätä käytännössä kokeillut.


      • Anonyymi
        entinenmiäs kirjoitti:

        Maskeista ei kokemuksia, mutta muuten niin tuttu juttu, että ostaa jotain käyttötavaraa ja sitten se osoittautuu käyttötarkoitukseensa epäsopivaksi. Luulisi tavaran valmistajalla olevan sen verran itsekunnioitusta, ettei mitä tahansa skeidaa laittaisi myyntiin. Vaan ei taida kaikilla olla.

        Ei liity aiheeseen, mutta viimeisin kokemus pölynimurista. Ihan tunnetun, vanhan, maailman suurimpiin alansa yrityksiin kuuluvan valmistajan tuotteen ostin, kun sitä mainostettiin hiljaiseksi. No, pettymys oli suuri. Hiljainen ääni imurissa on toivottu asia, mutta jos se on lähes ainoa hyvä ominaisuus, niin mitä sellaisella imurilla tekee.

        Monen, monen muun tuotteen kohdalla on mieleen tullut ajatus, että onkohan tämän tavaran suunnittelija itse tätä käytännössä kokeillut.

        Niinpä, toisaalta jos jokin voima imee tietynkokoisesta reiästä tietyn määrän ilmaa per aikayksikkö, miten se voisi sen äänettömästi tehdä?


    • Anonyymi

      Samaa laatua ja hintatasoa ulkomailla valmistetutkin on. Minulla lähti maskista toinen korvalenkki irti heti kättelyssä, mutta enpä huomannut siitä tänne valittaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe