Töllö ja taivaskanavat papalle.

Avasin tuossa keskusteluketjun aloitusrantapäivästä Pattayalla.
Siihen vastasi eräs hra todenmakuisella ja riemastuttavalla kertomuksellaan matkastaan oppaan kotimaisemiin.
Paikalliset pitävät meitä pitkäneniä äärettömän rikkaina joiden kukkarossa ei pohja loista.

Itse kerron pienen tarinan jossa minua vedätettiin.
Heti tultuamme perille lähdimme suuren jengin kanssa paikalliseen marketiin. Lastasivat 3 suurta kärryä täyteen ruokaa ja kaikenlaista kamaa ja roinaa jonka maksoin. Ihmettelin hieman sitä mutta.....

Seuraavana päivänä huomasin olevani jossain töllökaupassa. Sieltä tilattiin töllö ja lautasantenni asennuksineen. Sain hieman lyötyä jarrua ja valitsin hieman pienemmän lautasen. Sillä näkyi ainoastaan 64 kanavaa. Maksoin pois.

Iltapäivällä tulivat asentajat, repivät vanhan risan töllömaston pois ja asensivat lautasen talon ulkokaton rajaan.
Talo oli avara, maapohjainen alakerta oli kai 100 neliötä. Sen keskellä oli tämä papan sänky mistä katsoi töllöä päivät pitkät. Jo vain riemastui kun kanavia selasi. Ryhtyi sitten katsomaan thai- boxingia. Hymyili hampaattomalla suullaan.

Itse varasin työkseni kolmen lehmän viemisen läheiselle päivälaitumelle ja iltaisin hain ne pois. Se oli kaupunkilaiselle iso juttu.

Illalla tulivat kyläläiset katsomaan suurta töllöä ja kummastelemaan isoa farangia suurine nokkineen. Mitäs ,kovin ystävällisiä olivat kaikki.
Tuumailin vain ettei minulla ole varaa kovin kauaa oleilla täällä maaseudulla. Saatanan kallista on. Halvempaa on pitäytyä Pattayalla.
Kolmantena päivänä lähdin pois ja kaikki huiskuttelivat perääni. Oppaani tuli mukaan jolla annoin lopputilin perille päästyämme.

Mitä tästä jäi käteen? Riemastuttavat muistot joita ei voine rahalla mitata.

27

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Heh, tuli mieleen kun eräs suurinenäinen kaveri oli jossakin päin maailmaa työmatkalla. En muista missä. Ravintolassa oli jonkun paikallisen perheen lapset tuijottaneet häntä epäuskoisen näköisenä. Lopulta sieltä oli tullut sellainen reipas noin kahdeksanvuotias tyttö ja ottanut häntä nenästä kiinni. Kun kaveri kysyi englanniksi perheeltä että mitä kummaa tuo oli? Niin joku vastasi että tyttö halusi vaan tietää onko se nenä ihan oikea.

      Kummasti kohottaa itsetuntoa tuollainen! :)

      • Anonyymi

        Palstan kukkahattutäti röyhtäisi jälleen ulostuksensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstan kukkahattutäti röyhtäisi jälleen ulostuksensa.

        Thaimaalaisilla on yleiskäytössä sanonta isonenästä joka tarkoittaa valkoisia ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Thaimaalaisilla on yleiskäytössä sanonta isonenästä joka tarkoittaa valkoisia ihmisiä.

        Puutuin jo lapsena kaikenlaiseen kiusaamiseen. En välittänyt laisinkaan siitä minkä kokoinen kiusaaja oli. Kävin tarvittaessa suoraan päälle. Suojelin siskoani ja kavereita koulussa.

        Oma veljeni oli kova härnäämään, kuusi vuotta vanhempi ja kaksi kertaa isompi. Tyrmäsin hänet ekan kerran 13 vuotiaana. Ei tarvinnut tehdä sitä uudestaan koskaan. Hän oppi kerrasta.

        Olen aina mennyt ventovieraidenkin riitapukarien väliin. Se ei aina ole ollut viisasta, mutta minkäs sitä luonnolleen mahtaa. Usein on jäänyt takki tai paitani vaimon tai kavereiden käsiin, kun ovat koettaneet estää minua pitelemällä hihasta kiinni.

        Olen estänyt kadulla jokusen suht varman taponyrityksen. Huumekeisarinkin pistin nippuun ja hänen gorillansa siinä sivussa.

        Armeijassa laittelin kiusanhenkiä ruotuun. En kuunnellut yhtään suunsoittoa. Sielläkin oppi moni tavoille. Työelämässä hoitelin sihteerikköjen väkivaltaiset exät ja muussa elämässä myös.

        Thaimaassa olen vain kahdesti kohdannut röyhkeää ulkonäön arvostelua. Se oli silloin kun oli massua vähän reilummin meikäläisellä huonoista elämäntavoista johtuen.

        Toisella kertaa tuli eläintarhan hoitaja taputtelemaan massuani ja kysyi onko siellä kaksoset. Pitelin korvasta hän päätään asfalttia vasten 30 sekuntia sanomatta sanaakaan. Oli suhteelisen punainen naama sedällä sen jälkeen kun siitä tuhisten lähti.

        Toisella kertaa olin tyttöystävän kanssa hississä, kun ventovieras thaimaalainen viiskymppinen liikemies tökkäsi sormella mahaani ja kysyi paljonko on painoa.

        Enhän minä krapulassa sellaista jätä rankaisematta. Kävelin pikku-ukon littanaksi hissin nurkkaan ja pitelin häntä siellä minuutin verran. Oli aika hiljaista poikaa ja varmaankin muisti seuraavalla kerralla ettei ole sopivaa tökkiä kenenkään massua.

        Huumorin ymmärrän ja hassuttelun, mutta tahallaan loukkaajan koulutan välittömästi.

        T 2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puutuin jo lapsena kaikenlaiseen kiusaamiseen. En välittänyt laisinkaan siitä minkä kokoinen kiusaaja oli. Kävin tarvittaessa suoraan päälle. Suojelin siskoani ja kavereita koulussa.

        Oma veljeni oli kova härnäämään, kuusi vuotta vanhempi ja kaksi kertaa isompi. Tyrmäsin hänet ekan kerran 13 vuotiaana. Ei tarvinnut tehdä sitä uudestaan koskaan. Hän oppi kerrasta.

        Olen aina mennyt ventovieraidenkin riitapukarien väliin. Se ei aina ole ollut viisasta, mutta minkäs sitä luonnolleen mahtaa. Usein on jäänyt takki tai paitani vaimon tai kavereiden käsiin, kun ovat koettaneet estää minua pitelemällä hihasta kiinni.

        Olen estänyt kadulla jokusen suht varman taponyrityksen. Huumekeisarinkin pistin nippuun ja hänen gorillansa siinä sivussa.

        Armeijassa laittelin kiusanhenkiä ruotuun. En kuunnellut yhtään suunsoittoa. Sielläkin oppi moni tavoille. Työelämässä hoitelin sihteerikköjen väkivaltaiset exät ja muussa elämässä myös.

        Thaimaassa olen vain kahdesti kohdannut röyhkeää ulkonäön arvostelua. Se oli silloin kun oli massua vähän reilummin meikäläisellä huonoista elämäntavoista johtuen.

        Toisella kertaa tuli eläintarhan hoitaja taputtelemaan massuani ja kysyi onko siellä kaksoset. Pitelin korvasta hän päätään asfalttia vasten 30 sekuntia sanomatta sanaakaan. Oli suhteelisen punainen naama sedällä sen jälkeen kun siitä tuhisten lähti.

        Toisella kertaa olin tyttöystävän kanssa hississä, kun ventovieras thaimaalainen viiskymppinen liikemies tökkäsi sormella mahaani ja kysyi paljonko on painoa.

        Enhän minä krapulassa sellaista jätä rankaisematta. Kävelin pikku-ukon littanaksi hissin nurkkaan ja pitelin häntä siellä minuutin verran. Oli aika hiljaista poikaa ja varmaankin muisti seuraavalla kerralla ettei ole sopivaa tökkiä kenenkään massua.

        Huumorin ymmärrän ja hassuttelun, mutta tahallaan loukkaajan koulutan välittömästi.

        T 2010

        Teillä siellä Thaimaan Buri Ramissa taitaa olla suomi24 päivystys erittäin hallussa sanoisin, nostan hattua moiselle aktiivisuudelle varsinkin tapauksissa kas kummaa kun tämä aloittaja viettää myös perinteistä lauantai-iltaa yksinäisyyttään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puutuin jo lapsena kaikenlaiseen kiusaamiseen. En välittänyt laisinkaan siitä minkä kokoinen kiusaaja oli. Kävin tarvittaessa suoraan päälle. Suojelin siskoani ja kavereita koulussa.

        Oma veljeni oli kova härnäämään, kuusi vuotta vanhempi ja kaksi kertaa isompi. Tyrmäsin hänet ekan kerran 13 vuotiaana. Ei tarvinnut tehdä sitä uudestaan koskaan. Hän oppi kerrasta.

        Olen aina mennyt ventovieraidenkin riitapukarien väliin. Se ei aina ole ollut viisasta, mutta minkäs sitä luonnolleen mahtaa. Usein on jäänyt takki tai paitani vaimon tai kavereiden käsiin, kun ovat koettaneet estää minua pitelemällä hihasta kiinni.

        Olen estänyt kadulla jokusen suht varman taponyrityksen. Huumekeisarinkin pistin nippuun ja hänen gorillansa siinä sivussa.

        Armeijassa laittelin kiusanhenkiä ruotuun. En kuunnellut yhtään suunsoittoa. Sielläkin oppi moni tavoille. Työelämässä hoitelin sihteerikköjen väkivaltaiset exät ja muussa elämässä myös.

        Thaimaassa olen vain kahdesti kohdannut röyhkeää ulkonäön arvostelua. Se oli silloin kun oli massua vähän reilummin meikäläisellä huonoista elämäntavoista johtuen.

        Toisella kertaa tuli eläintarhan hoitaja taputtelemaan massuani ja kysyi onko siellä kaksoset. Pitelin korvasta hän päätään asfalttia vasten 30 sekuntia sanomatta sanaakaan. Oli suhteelisen punainen naama sedällä sen jälkeen kun siitä tuhisten lähti.

        Toisella kertaa olin tyttöystävän kanssa hississä, kun ventovieras thaimaalainen viiskymppinen liikemies tökkäsi sormella mahaani ja kysyi paljonko on painoa.

        Enhän minä krapulassa sellaista jätä rankaisematta. Kävelin pikku-ukon littanaksi hissin nurkkaan ja pitelin häntä siellä minuutin verran. Oli aika hiljaista poikaa ja varmaankin muisti seuraavalla kerralla ettei ole sopivaa tökkiä kenenkään massua.

        Huumorin ymmärrän ja hassuttelun, mutta tahallaan loukkaajan koulutan välittömästi.

        T 2010

        Vittumikäidiootti jätkän ainut elämäntarkoitus on loukata ja kouluttaa vallan välittömästi puskista huudellen muutaman vuoden, ihan tumpelo joku possu juntti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teillä siellä Thaimaan Buri Ramissa taitaa olla suomi24 päivystys erittäin hallussa sanoisin, nostan hattua moiselle aktiivisuudelle varsinkin tapauksissa kas kummaa kun tämä aloittaja viettää myös perinteistä lauantai-iltaa yksinäisyyttään.

        onko "chiang maissa" ja "hua hinissä" päivystys erittäin hallussa? nostan hattua moiselle aktiivisuudelle.


    • Anonyymi

      Montako älytöntä keskustelua olet avannut vuorokauden aikana?
      Ota ihmeessä kusiryyppy niin olosi helpottuu ja mielesi virkistyy.

      • Yhteen avaukseen menee pari- kolme minuuttia.
        Minuutissa selviää jos on valmistellut avauksen kantavan ajatuksen.
        Tänään en ole avannut yhtään; eilen muutaman.

        Kaada vain se kusiämpäri omaan päähäsi, tollo.


      • Anonyymi

        Khiiaiii!!!


    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2550
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe