Missä mun kuukautiset!?

Anonyymi

Eli täytän tämän vyoden lopussa 15 ja mun kuukautiset alko, kun olin noin 13 ja puol. Mun kuukautiset ei oo ikinä ollu kauhean säännölliset, mutta nyt mun kuukautiset on hävinnyt jonnekkin ja alkaa vähän huolestuttaa. Mun kuukautiset oli viimeks toukokuussa rli noin kolme kuukautta sitten. Kuukautiskalenteriin merkkadin dilloin painavani 58kg (oon 164-165cm) ja tosiaan kävin vaalla tänä aamuna ja olin noin 53 rli oon laihtunu ja en tiiä miks, ehkä, koska oon nyt terveellisempi ja kesän aikaan liikuin ja treenasin TOSI paljon. Niin onkohan net nyt hävinnyt sen takia et oon laihtunu, vai oonks liikkunu vähä liikaa? Oon kyllä ollu painolla 55-53 jo jonkun aikaa. Eli siis yritän pitää tätä. Mutta jos jotkut muut on käynyt tän läpi, nii pitääks mun niikun nostaa mun painoo vai pysynks tän painosena ja yritän ettei mun paino hyppele, vähennän myös treenaamista. Apua.

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Herranjestas, ei sun tarvii laihduttaa koska olit jo normaalipainoinen! Älä lahduta yhtään enempää, koska mitä enemmän harrastat tota nii voi mahdollisesti tulla syömishäiriö ja vaikkei tuliskaan, nii liian rankasta liikunnasta ja rajoitetusta syömisestä voi oikeesti muutenkin olla enemmän hallaa kuin hyötyä. Saisit mun mielestä kyl nostaa painoos, mutta terveellisellä ei epäterveellisellä tavalla, itteäs 57 kiloon. Se riittää, et syöt normi kotiruokaa ja kasviksia ja hedelmiä tarpeeks päivässä ja aina lautasmallin mukaan. Liikuntaa 5 kertaa viikossa, että ois vaik 3 kertaa kevyttä ja 2 kertaa rankkaa, tai mite ite haluat järjestää ittelles liikkaa. Muista kuitenkin pyhittää ees viikonloppu rentoutumiselle, lepäämiselle ja syö vaik joku karkkipussi, suklaalevy tm ja joku limu.
      Menkat voi tyssää rankan liikunnan, kovan stressin, nopean painon muutoksen johdosta, tai joskus me vain ovat ilman syytä poissa. Itsellä on ollut jopa 2-3kk myöhässä ilman sen kummempaa syytä, vaikka elämäntavat olivat kunnossa ja sen hetkiset tilanteet ym. Yleensä itsellä vaikuttaa, jos on kova stressi. Mahdollista raskautta sentään ei ole tarvinnut miettiä, kun seksielämä ei itsellä ole ajankohtaista tai mitään .
      Mut muuten, jos saa kysyä, nii eihän tätä "raskaus-vaihtoehtoa" ole syytä sun epäillä? Hyvä, jos ei, mutta tuli vain mieleeni.
      Mut kannattaa tosiaan yrittää nostaa vähän painoo, ja ootella rauhassa. Jos ei en tai sitä seuraavassa kuussa näy, nii suosittelen käymään terkkarilla tai lääkärillä.

      • Anonyymi

        Ei siis tarkoituksena ollut laihtua, mutta laihduin kesäloman aikaan, kun liikuin liikaa. Käyn terkkarilla, kun koulut alkaa, jos mitään ei tapahdu, mutta odottelen vielä ja syön vähän enemän jotta painoni nousisi hieman. Kiitos, kun vastasit!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2001
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1908
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1495
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe