Mopoterroristit kuriin!

Anonyymi

Eikö näiden mopoilevien meluhäirikkö pentujen vanhempia yhtään hävetä jälkikasvun touhu? Melko saamattomia ja laiskoja "kasvattajia" kun eivät mitään kuria saa lapsilleen. Meluavat niin että ahkerat työssäkäyvät ja heikkokuntoiset vanhukset eivät saa nukkua.
Menkääpäs johonkin arabimaahan oppimaan kasvatusta. Siellä penskat tottelee ja kunnioittaa vanhempia ihmisiä. Vanhemmat laittaa selvät rajat lapsosille mitä saa tehdä ja mitä ei.

27

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No ensinnäkin, eihän näistä nykyisistä moponresuista lähde edes kunnon ääniä. Sellaista ompelukoneen ja sähköhammasharjan väliltä olevaa surinaa vaikka olisi putki tyhjä. Toista oli ennen, Tunturista ja Soliferista tekijäpoika sai sellaisen taajuuden ulos että koiratkin peitti korvansa tassuilla. Ei se äänen voimakkuus, vaan sen ärsyttävä taajuus on se joka saa kuulijan kuumenemaan. Mutta eihän nämä pullamössöt osaa mitään. Tuosta kasvatuspuolesta, nämä nk. häiriköthän ovat valtaosin työläiskotien lapsia, vasemmistolaisen perimän saaneita ja siellä puolellahan on kautta aikojen ollut tapana härnätä parempiosaisia. Kun ei älyllä voi, niin mopolla sitten.

      • Anonyymi

        Totuuksia naputtelet. Ei noissa mopokersoissa ole johtajien tai tohtorien lapsosia. Ne ovat hankkimassa koulutusta ja sivistystä perimänsä mukaisesti.


      • Anonyymi

        Voi voi rekkaria ylös ja yhteys sinivuokkoihin turha se on tänne itkeä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi rekkaria ylös ja yhteys sinivuokkoihin turha se on tänne itkeä

        Ei pojat mitään rekkaria käytä. Ne on repussa silloin kun ajetaan härnäystä. Niin minä olen ainakin poikaani neuvonut. Olen opettanut poikaa ajamaan metsässä kyttiä karkuun kun on työttömänä tuota aikaa.


    • Anonyymi

      Lyön paistinpannulla suoraan vastapalloon. Siihen loppuu bensan poltto ja melusaaste.

      • Anonyymi

        Suuret puheet ja pienet teot oohh


      • Anonyymi

        Parempi se mopoilla leikkiä kuin viinalla ja huumeilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parempi se mopoilla leikkiä kuin viinalla ja huumeilla

        Viinaa ja huumeita vetäneet eivät päästä niin pahaa ääntä. Jos ääntä lainkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viinaa ja huumeita vetäneet eivät päästä niin pahaa ääntä. Jos ääntä lainkaan.

        Näin kertoo itse asiantuntija


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin kertoo itse asiantuntija

        Ja näin itse nettikirjoittelun asiantuntija .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin kertoo itse asiantuntija

        Nimenomaan. Olen niin alkoholihumalassa kuin viivahönössäkin hyvin hiljainen ja usein jopa äänetön. Eikä tässä iässä, (78v), muutenkaan ole tarvetta mölytä. Esiintymiset on jo esiinnytty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan. Olen niin alkoholihumalassa kuin viivahönössäkin hyvin hiljainen ja usein jopa äänetön. Eikä tässä iässä, (78v), muutenkaan ole tarvetta mölytä. Esiintymiset on jo esiinnytty.

        Kyllä juuri nämä halpis viinin juojat päätyy suoraan nolla kerrokseen parempi niin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parempi se mopoilla leikkiä kuin viinalla ja huumeilla

        Viina- ja huumehuuruissa te niillä mopoilla ajatte. Sepä se ongelma onkin.


    • Anonyymi

      Ovatko mopopojat halpisviinien nauttijoita? Lauserakenteesi ovat jatkuvasti omituisia. Vuosien jälkeenkään et ole vielä oppinut edes yhdyssanoja. Kevennä vannettasi hieman.

      • Anonyymi

        Outo. kommentti sultakin, mitä vannetta,, minun pitäisi keventää, ei ole, autoa eli ei ole auton vanteita, eikä ole polku pyörää, mistähän vanteesta höpiset.


    • Anonyymi

      Soittakaa 112 ja pyytäkää poliisit paikalle, mieluummin kuitenkin kytätkää ensin rekkari ja mahdolliset muut tuntomerkit.

      • Anonyymi

        Näin olen itse käräyttänyt useamman rekkaria ylös aina kun voi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin olen itse käräyttänyt useamman rekkaria ylös aina kun voi

        Sama täällä, tänä kesä olen soittanut viisi kertaa 112, poliisit tulleet aika pian paikalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä, tänä kesä olen soittanut viisi kertaa 112, poliisit tulleet aika pian paikalle.

        Mihin ne veivät sinut? Tuliko sakot?


    • Anonyymi

      Muut adressit kun avaa niin tulee palkki että "allekirjoita tämä adressi" mut tuota mopomeluadressia ei pääse allekirjoittamaan.

      • Oletko sisäänkirjautunut? Kyllä se minulle ja muille toimii


    • Anonyymi

      Ei hävetä pätkääkään.
      Meluterrorin puolustajat vielä kaiken lisäksi kuvittelee puolustavansa altavastaajia.

      Mopoterrorin, melusaasteen mahdollistajat ja puolustelijat:

      Miksi vaihtoehto häiriköinnille on aina huumeet tai alkoholi tai lorviminen kauppakeskuksessa.

      Tietenkin on häpeällistä, että joku on lisääntynyt ja kehtaa sanoa, että itse ei keksi mitäänmuuta tekemistä kuinkiusaaminen, jälkelöiselleen.

      Tuossa tilanteessa pitäisi hakea apua lastensuojelusta.

      Ei olisi saanut lisäöntyä.

      Minum ei kuuluisi kertoa vaihtoehtoja

      Mutta kerron silti.

      Eli peruskoulun viimeisenä vuonna kun olin 15,aloitinjo keväällä työt.

      Neljäksi postiin, ja aamulehden jako.

      Kesällä kun koululoppui, lisöksi päiväppsti. Tätä elokuun loppuuun, eli ei päivääkään lonaa ennen lukion 1 vuotta. Olin kyllö aikaväsynyt kun lukio alkoi.

      Jos posti ei tarjoa kaikille töitä, niin suonenjoki tarjoaa.

      Sinne pääsi seuraavana kesänä vsi oliko aiempana, junalla näppärästi, majoitus ym talo tarjoaa.

      Vähön jöi säästöön kun maksoi matkat majoituksen, ruoan.

      Lastenhoiitotyötö, mummoja voi ulkoiluttaa.

      Meillä oli kasvimaa, kitkin rikkaruohoja.

      Kun ruokapula jyllöä ja ruoka kallistyu, 7 iköiset voisi nousta aamulla kasvimaalle töihim ja mopomiehet aibakin 4 pintaan.

      Säästyvät rahat voi löhettää nälkäänökeville, kun saa ruokaa omasta työstö ja pihasta ja jos pihaa ei ole joutomaalle. .

      Saa kysyä lisää vinkkejä.

      Tuossa jotain, mitä itse olen tehnyt toisella kymmenellä.

      Ps. Ihailen paikkakuntia, joissa heikkoja saa puolustaa. Joissa jopa 1 moposta saa valittaa. Eikö ihmiset mielistele kiusaajia.

    • Anonyymi

      Jos mopomiehillä ei omaa pihaa, joutomaille ja tien pientsteille saa kasvattaa, voi kerätä kuusenkärkkää ym

    • Anonyymi

      40v kansaloiset voivat syyttää vain ja ainoastaan itseään. Tämän yhteiskunnan olette omalla suvaitsevaisuudella äänestyskäyttäytymisellä luoneet. Nauttikaa.

    • Anonyymi

      Mopohäiriköitä voi ammuskella värikuula-aseilla ilman pelkoa rangaistuksesta. Järeämmät aseet voivat aiheuttaa sakkoja.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      182
      1981
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      274
      1499
    3. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1305
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1097
    5. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      72
      1082
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      77
      1017
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      180
      1010
    8. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      3
      848
    9. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      40
      838
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      63
      825
    Aihe