Käytin 2päivää sitten homeopaattisia masennuslääkkeitä, minulla on seulat nyt ja mietin näkyvätkö nämä miedot lääkkeet siellä?
auttakaaaaa
8
435
Vastaukset
- Anonyymi
Seulat?
Homeopaattiset tuotteet eivät ole lääkkeitä. - Anonyymi
Juuri näin,ne ei ole lääkkeitä.Valmistetaan luonnon kasveista.
- Anonyymi
Ei, vaan valmistetaan vedestä, jossa ei ole mitään tehoavia aineita. Tai pillerit esimerkiksi sokerista.
- Anonyymi
Kun seulat otetaan niin eikös siinä yleensä eritellä aineet joita löytyy.
Luontaislääkkeissä tuskin on samoja aineita joita huumeseuloissa etsitään.
Ja aloittajahan voi kertoa seuloja otattavalle henkilölle käyttäneensä homeopaattisia lääkkeitä. - Anonyymi
Homeopaattiset tuotteet eivät voi näkyä missään seuloissa! Määrät ovat niin pieniä, ettei niitä oikeastaan ole.
- Anonyymi
"Käytin 2päivää sitten homeopaattisia masennuslääkkeitä, minulla on seulat nyt ja mietin näkyvätkö nämä miedot lääkkeet siellä?"
Ei huolta! Homeopaattisissa "lääkkeissä" ei ole vaikuttavia aineita ollenkaan, ovat plasebohoitoja. - Anonyymi
Homeopaattisten lääkkeiden valmistuksessa oleellista on liuoksen potensointi eli dynamisointi. Potensointi tapahtuu lääkeliuosta järjestelmällisesti laimentamalla ja ravistamalla sitä jokaisen laimennuksen jälkeen. Mikäli lääke valmistetaan jommankumman tekijän jäädessä pois, ei tuloksena ole homeopaattinen valmiste.[8]
Homeopatian keskeiset periaatteet
1. Similia- eli samankaltaisuuden laki: "samanlainen parantaa samanlaisen" (similia
similibus curantur). Tautiin liittyviä oireita terveellä aiheuttava aine parantaa
samoista oireista kärsivän sairaan.
2. Potensointi eli dynamisointi laimentamalla ja ravistelemalla: lääkeaineen vaikutus
voimistuu sitä enemmän mitä pitemmälle sitä laimennetaan ja ravistetaan.
3. Lääkkeen minimiannos käsittää ajatuksen laimennetusta lääkeainesta sekä
nautitun lääkkeen pienestä kerta-annoksesta.
4. Testaus terveillä ihmisillä.
Homeopaattisen lääkkeen toimivuudelle ei ole lopulta mitään biologista perustetta. Kemiallinen analyysi on kerta toisensa jälkeen osoittanut, että homeopaattinen valmiste on laimentamisen jälkeen 100 % vettä vailla vaikuttavia ainesosia. Joissakin tutkimuksissa tarkka mittaristo on osoittanut, että lääkkeessä on muutakin kuin vettä – mutta lähempi tarkastelu osoitti kyseessä olevan lääkepullosta liuenneita lasimolekyylejä. Mitä ovat seulat? Seulaset ja neulaset tiedän. Onko jotakin neulanvaihtopisteessä levysoitintaan käyttäneen välineitä? Hihnakin voi luistaa. Diskossa on stroboskooppi, lääkärillä stetoskooppi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.704888Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.103320Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j172545Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.561633- 471556
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441326- 931259
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2171005Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.68942IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51855