Kulku takaovesta. Yliarvostettua!

Anonyymi

Kulku myös takaovesta? Kivijalkaputiikkien syömähammas, mainoslause joka saa ihokosketuksen puutteesta kärsivät pystykypärä " miehemme" tassuttelemaan juurikin tuonne takaovelle.

Takaoven käyttöä suosin, koska silloin satunnainen kadulla kulkijan aivot eivät rekisteröi tuntemattoman ihmisen äkkinäistä sujahdusta epäilyttävän hierontapaikan tuulikaappiin? Pois uteliaiden katseiden alta unohtaen, että takaovi sijaitsee yleensä korttelin sisäpihalla, jossa 300 ihmistä tuijottaa ikkunoista kun seisot etumus pullottaen spa:n takaovella.. mielipuolinen, irvistykseltä näyttävä hymy puu naamassasi.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi noin paljon yhdyssanavirheitä, aloittajasta ei epäselvää. Taitaa olle "hua hinissä" yksinäistä.

      • Anonyymi

        Jahajahajasullakoonsielläseuraa???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jahajahajasullakoonsielläseuraa???

        ollaanko peppusia toisillemme..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ollaanko peppusia toisillemme..?

        Käytätkö Tummelia?


    • Anonyymi

      Amalian vöitettiin olevan pullukka, mutta oli myös pyllykkä

    • Anonyymi

      Suomessa en ole ikinä käynyt thaihieromoissa. En tykkää arpaleikeistä, että millainen siellä sattuu olemaan se hieroja. Valkkaan mielelläni hierojan itse, enkä huoli sitä ainoaa joka siinä sattuu olemaan. Jos puhutaan oikeasta hieronnasta, niin siinä thaimaalaiset on keskimäärin reippaasti parempia kuin suomalaiset. Suomessa olen käynyt kymmenien eri urheiluhierojien hierottavana. Muistan vain kaksi hyvää. Loput melko surkeita. Joko silittelyä tai murjomista vääristä paikoista. Siinä pitää olla tatsia ja kiinnostusta tehdä hyvää työtä. Missään mene raha hukkaan kuin siinä jos kiireinen ja väsynyt hieroja stressipäissään lääppii ja murjoo sinne tänne kelloa vilkuillen. Kaveri kertoi joskus käyneensä stadissa thaihieromossa. Miellyttävän oloinen nainen oli tiskillä töissä, mutta takahuoneessa oli odottamassa suoraan viidakosta tuotu 140 senttin julmetun karvainen paksujalkainen täysin kielitaidoton nainen. Kaveria oli pelottanut että tuo villikissa raatelee hänet.

      • Anonyymi

        Sanotaannytnäin,ettäkyllävääränpaikanvalitset,josthaikkuhieromoonmenetkunnollisenhieronnantoivossa?Tyhmääläpyttelyätaijärjetöntähankaamistakaikkityynni.thaihierontaonyrityksentoimintaalavain,koska päätoimintaala ei ole suonmaallalaillistaeikähienostunutta.yksikääntyttösuomenthaikkuloissaeioleosannutvielähieroajauskokaa,ettäolenkymmenissäkäynyt. Tämäextrapuolionjoissakinkyllätoiminutsuhteellisenkivasti.muttaitsehieronta,nouwayjanever


      • Anonyymi

        Jaa, itse teen aina kaupat henkilön kanssa joka minua hieroo. Hierojan ulkonäöllähän ei suurta merkitystä ole? Siis jos menet vain hierottavaksi. Muussa tapauksessa, jos naamari ei mua kiehdo, astun ovesta ulos ja ( kallio?) Kävelen seuraavasta sisään, kunnes hierojan ulkoinen olemus osuu vaatimalleni tasolle. Puhoksessa purkauduin aika nättiin yksilöön hintaan 20€. Ei muuta kuitti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanotaannytnäin,ettäkyllävääränpaikanvalitset,josthaikkuhieromoonmenetkunnollisenhieronnantoivossa?Tyhmääläpyttelyätaijärjetöntähankaamistakaikkityynni.thaihierontaonyrityksentoimintaalavain,koska päätoimintaala ei ole suonmaallalaillistaeikähienostunutta.yksikääntyttösuomenthaikkuloissaeioleosannutvielähieroajauskokaa,ettäolenkymmenissäkäynyt. Tämäextrapuolionjoissakinkyllätoiminutsuhteellisenkivasti.muttaitsehieronta,nouwayjanever

        Juurihan hän kirjoitti ettei ole käynyt Suomessa thaihieronnassa. Thaimaassa thaihieromoissa hierotaan oikeasti. Happyendien aikakausi alkaa olla ohi. Se on kiellettyä. Ratsiassa poliisit katsoo roskiksetkin ja jos siellä on käytetty kondomi, niin paikan omistaja saa syytteen parittamisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanotaannytnäin,ettäkyllävääränpaikanvalitset,josthaikkuhieromoonmenetkunnollisenhieronnantoivossa?Tyhmääläpyttelyätaijärjetöntähankaamistakaikkityynni.thaihierontaonyrityksentoimintaalavain,koska päätoimintaala ei ole suonmaallalaillistaeikähienostunutta.yksikääntyttösuomenthaikkuloissaeioleosannutvielähieroajauskokaa,ettäolenkymmenissäkäynyt. Tämäextrapuolionjoissakinkyllätoiminutsuhteellisenkivasti.muttaitsehieronta,nouwayjanever

        Juurihan hän kirjoitti ettei ole käynyt Suomessa thaihieronnassa. Thaimaassa thaihieromoissa hierotaan oikeasti. Happyendien aikakausi alkaa olla ohi. Se on kiellettyä. Ratsiassa poliisit katsoo roskiksetkin ja jos siellä on käytetty kondomi, niin paikan omistaja saa syytteen parittamisesta. Mutta voihan siellä verhon takana tapahtua vaiks mitä. Ei ne poliisitkaan joka paikasta ole kiinnostuneita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, itse teen aina kaupat henkilön kanssa joka minua hieroo. Hierojan ulkonäöllähän ei suurta merkitystä ole? Siis jos menet vain hierottavaksi. Muussa tapauksessa, jos naamari ei mua kiehdo, astun ovesta ulos ja ( kallio?) Kävelen seuraavasta sisään, kunnes hierojan ulkoinen olemus osuu vaatimalleni tasolle. Puhoksessa purkauduin aika nättiin yksilöön hintaan 20€. Ei muuta kuitti

        Miehet naisen vaatteissa on siellä jumalaisia
        Sillä lailla usein älytetään humalaisia
        Perse kun on hyvin rasvattuna
        Hyvin sinne uppoo muna
        Jätkät kehuu jälkeenpäin:
        "On tiukkaa tavaraa!"


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4709
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4290
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2800
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    7. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1635
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe