Sukulaissielu,kemia, vetovoima

Anonyymi

Mistä tunnistat ja mitä sinulle tarkoittavat kemia, oikeanlainen vetovoima, sukulaissielu? Miten tuo näkyy parisuhteessa? Miten ylläpidät, että vetovoima säilyy myös pitkässä suhteessa?

19

671

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Luulin jo hänessä löytäneeni sukulaissielun, mutta pettyä sain siinä. Parisuhteessa tärkeintä on molemmin puolinen rakkaus ja luottamus. Kunnioitus kumppania kohtaan huonoinakin hetkinä. Siitä syntyy vetovoima molemmin puolin ja pysyy yllä, jos kumpainenkin siihen sitoutuu. Ne arjen pienet teot ja huomaavaisuudet, toisen hyväksyminen ja tunne ymmärretyksi tulemisesta.

    • Anonyymi

      Mulle hyvä, toimiva kemia on sitä ollaan samalla aaltopituudella, ymmärtää mitä toinen tarkoittaa jo puolesta sanasta, arvot ja huumori kohtaavat, ei tarvitse vääntää asioita rautalangasta. Tuntee sen että molemmat viihtyvät toistensa seurassa ja arvostavat toisiaan, ja tunnelma on välitön. Tämä kaikki voi löytyä vaikka aluksi ajattelisi ettei sen ihmisen kanssa ole mitään yhteistä.

    • Anonyymi

      Parasta on se kun toisen pelkkä läsnäolo aiheuttaa hyvänolontunteen. Sellainen olo että on kotona. Vetovoima on huikeaa, riittää kun katsoo toista tietyllä tavalla niin alkaa tekemään mieli. Ja se että ei pysty pitämään näppejä erossa. Sukulaissielusta en tiedä mitään.

      • Anonyymi

        Joo toi on ihanaa ja se tunne kun
        Kaipaa toisen kosketusta
        Että saa koskettaa ja kuinka
        Voi viihtyä tunteja siinä toisen sylissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo toi on ihanaa ja se tunne kun
        Kaipaa toisen kosketusta
        Että saa koskettaa ja kuinka
        Voi viihtyä tunteja siinä toisen sylissä.

        Minusta olisi aika pitkä aika olla tunteja yhteen menoon jonkun sylissä, voisi ehkä tulla jo vähän ahdistava olo, kun toinen pitäisi kiinni niin kauan, vähempikin aika riittää, tai välillä voi olla hengitystilaa.

        Vetovoima on se tunne, mikä saa haluamaan fyysistä kosketusta, ja seksiä kyseisen ihmisen kanssa, sekä hänen läsnäoloaan muutenkin, helppo erottaa muista tunteista, minä en ainakaan muuten tunne pahemmin halua mihinkään lääppimiseen ja muuhun kosketteluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta olisi aika pitkä aika olla tunteja yhteen menoon jonkun sylissä, voisi ehkä tulla jo vähän ahdistava olo, kun toinen pitäisi kiinni niin kauan, vähempikin aika riittää, tai välillä voi olla hengitystilaa.

        Vetovoima on se tunne, mikä saa haluamaan fyysistä kosketusta, ja seksiä kyseisen ihmisen kanssa, sekä hänen läsnäoloaan muutenkin, helppo erottaa muista tunteista, minä en ainakaan muuten tunne pahemmin halua mihinkään lääppimiseen ja muuhun kosketteluun.

        Minä siis oletin, että tässä tarkoitettiin rakastavaisten välistä fyysistä vetovoimaa, kun henkisestihän voi synkata myös ystävien kanssa, ja yleensä synkkaakin, siitä vaan puuttuu tuo fyysinen vetovoima.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä siis oletin, että tässä tarkoitettiin rakastavaisten välistä fyysistä vetovoimaa, kun henkisestihän voi synkata myös ystävien kanssa, ja yleensä synkkaakin, siitä vaan puuttuu tuo fyysinen vetovoima.

        Tietenkin tarkoitettiin rakastavaisia. Toisekseen kyllähän siitä wc ja syömään liikuttaisiinkin. Tarkoitin kaipausta ja vetovoimaa, kun toinen vetää mangneetinlailla puoleensa ja haluaa katsella ja kosketella toista koko ajan. Sellaista kaipuuta toisen iholle, että on päästävä koskemaan ja kumpikin kokee samoin. Oon sellaisen kokenut useammankin kerran ja ikävä on sellaista läheisyyttä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin tarkoitettiin rakastavaisia. Toisekseen kyllähän siitä wc ja syömään liikuttaisiinkin. Tarkoitin kaipausta ja vetovoimaa, kun toinen vetää mangneetinlailla puoleensa ja haluaa katsella ja kosketella toista koko ajan. Sellaista kaipuuta toisen iholle, että on päästävä koskemaan ja kumpikin kokee samoin. Oon sellaisen kokenut useammankin kerran ja ikävä on sellaista läheisyyttä..

        Mun mielestä se ei ihan ole kemiaa vaan ennemmin alkuhuumaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä se ei ihan ole kemiaa vaan ennemmin alkuhuumaa...

        Oon sen kokenut pitemmässä parisuhteessakin, kun on oltu erossa ja nähdään taas. Pisimmällään toi alkuhuuma kesti kahdeksan vuotta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon sen kokenut pitemmässä parisuhteessakin, kun on oltu erossa ja nähdään taas. Pisimmällään toi alkuhuuma kesti kahdeksan vuotta..

        Kestäähän se vaikka ikuisesti, jos toista näkee vain harvoin. Aina perhosia vatsassa, jos ei ole toista nähnyt pitkään aikaan. Yhteenmuutto ja ainainen yhdessä olo tappaa kaikki tunteet, odottakaahan vaan. Ei siinä kauan kestä, kun se arki sieltä koittaa ja kaikki toisen piirteen ärsyttää ihan vi**sti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kestäähän se vaikka ikuisesti, jos toista näkee vain harvoin. Aina perhosia vatsassa, jos ei ole toista nähnyt pitkään aikaan. Yhteenmuutto ja ainainen yhdessä olo tappaa kaikki tunteet, odottakaahan vaan. Ei siinä kauan kestä, kun se arki sieltä koittaa ja kaikki toisen piirteen ärsyttää ihan vi**sti.

        Ok. Hieno asenne sulla. 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kestäähän se vaikka ikuisesti, jos toista näkee vain harvoin. Aina perhosia vatsassa, jos ei ole toista nähnyt pitkään aikaan. Yhteenmuutto ja ainainen yhdessä olo tappaa kaikki tunteet, odottakaahan vaan. Ei siinä kauan kestä, kun se arki sieltä koittaa ja kaikki toisen piirteen ärsyttää ihan vi**sti.

        Ai no me asuttiin kyllä yhdessä erossa oltiin työpäivän, harrastusten ym ajan ja alkuhuuma kesti kahdeksan vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä se ei ihan ole kemiaa vaan ennemmin alkuhuumaa...

        Eli siis meillä on meneillään 9 vuoden alkuhuuma, ei paha! Ja asutaankin vielä yhdessä. Töissä käydään molemmat eli ihan täys-symbioosi ei ole kyseessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin tarkoitettiin rakastavaisia. Toisekseen kyllähän siitä wc ja syömään liikuttaisiinkin. Tarkoitin kaipausta ja vetovoimaa, kun toinen vetää mangneetinlailla puoleensa ja haluaa katsella ja kosketella toista koko ajan. Sellaista kaipuuta toisen iholle, että on päästävä koskemaan ja kumpikin kokee samoin. Oon sellaisen kokenut useammankin kerran ja ikävä on sellaista läheisyyttä..

        Niin, minä tiedän kyllä millaista vetovoima on, mutta en tykkää kumminkaan olla liimattuna kiinni toisessa jatkuvasti, siinä ei voi keskittyä mihinkään muuhun, ja haluan myös keskustella, ja tehdä yksinkin asioita, en myöskään tykkää siitä, jos toinen keskeyttää koskettelemalla aina, kun vaikka kerron jotain tärkeää, tai luen kirjaa, tai muuta vastaavaa, silloin voin joskus lievästi ärsyyntyäkin, mutta kyllä koskettaminen tietty tuntuu hyvältä, ja välillä voi olla liimattunakin, mutta ei tuntikausia yhteen menoon, ehkä mieluummin useammin lyhyesti, silloin kun spontaanisti tulee sellainen halu, kuin kerralla kauhean kauan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, minä tiedän kyllä millaista vetovoima on, mutta en tykkää kumminkaan olla liimattuna kiinni toisessa jatkuvasti, siinä ei voi keskittyä mihinkään muuhun, ja haluan myös keskustella, ja tehdä yksinkin asioita, en myöskään tykkää siitä, jos toinen keskeyttää koskettelemalla aina, kun vaikka kerron jotain tärkeää, tai luen kirjaa, tai muuta vastaavaa, silloin voin joskus lievästi ärsyyntyäkin, mutta kyllä koskettaminen tietty tuntuu hyvältä, ja välillä voi olla liimattunakin, mutta ei tuntikausia yhteen menoon, ehkä mieluummin useammin lyhyesti, silloin kun spontaanisti tulee sellainen halu, kuin kerralla kauhean kauan.

        Sun kirjoitusta on tosi rasittavaa lukea. Voitko käyttää pisteitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, minä tiedän kyllä millaista vetovoima on, mutta en tykkää kumminkaan olla liimattuna kiinni toisessa jatkuvasti, siinä ei voi keskittyä mihinkään muuhun, ja haluan myös keskustella, ja tehdä yksinkin asioita, en myöskään tykkää siitä, jos toinen keskeyttää koskettelemalla aina, kun vaikka kerron jotain tärkeää, tai luen kirjaa, tai muuta vastaavaa, silloin voin joskus lievästi ärsyyntyäkin, mutta kyllä koskettaminen tietty tuntuu hyvältä, ja välillä voi olla liimattunakin, mutta ei tuntikausia yhteen menoon, ehkä mieluummin useammin lyhyesti, silloin kun spontaanisti tulee sellainen halu, kuin kerralla kauhean kauan.

        Näitä ajatuksia lueskelen ja tulee haikea olo, yksin tässä ollu monen monta vuotta.. ja saa nähdä tuleeko enää ketään..

        Mulle on tärkeää olla läheinen oman kullan kanssa ja töistä kotiuduttaessa loppu ilta olisi mukava viettää siinä sylikkäin. Harrastuksia saa olla, itsellä niin ole kuin neulominen ja ruuan laittoa.

        Pahalta tuntuisi toisen suuttuminen, jos hän lähestyessä suuttuisi. Ymmärrän toki jos puhuu puhelua virastoon tai vanhemmilleen, siihen en menisi sotkemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun kirjoitusta on tosi rasittavaa lukea. Voitko käyttää pisteitä.

        Voin käyttää joskus, mutta en aina käytä, kun kirjoitan monesti nopeasti kuin puhuisin, eikä puheessakaan aina ole pisteitä. Ei tullut mieleenikään, että tuollainen voisi häiritä näin lyhyissä teksteissä.

        Minua muuten rasittaa sellainen tyyli, että huomautellaan joka pikkuasiasta, mutta ei sillekään voi mitään, että jotkut vaan ovat sellaisia luonteeltaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näitä ajatuksia lueskelen ja tulee haikea olo, yksin tässä ollu monen monta vuotta.. ja saa nähdä tuleeko enää ketään..

        Mulle on tärkeää olla läheinen oman kullan kanssa ja töistä kotiuduttaessa loppu ilta olisi mukava viettää siinä sylikkäin. Harrastuksia saa olla, itsellä niin ole kuin neulominen ja ruuan laittoa.

        Pahalta tuntuisi toisen suuttuminen, jos hän lähestyessä suuttuisi. Ymmärrän toki jos puhuu puhelua virastoon tai vanhemmilleen, siihen en menisi sotkemaan.

        Niin, tulee kaikenlaisia tunnelmia muiden kirjoituksista. Toivottavasti kohtaat pian sen oikean, nyt on vaikea kohdata uusia ihmisiä koronan vuoksi, mutta pian varmaan tulee joku rokote.

        Minä en tarkoittanut, että suutun jotenkin isosti, jos minut keskeytetään, vaan saatan joskus ärsyyntyä lievästi, ja sanoa jotain tyyliin "älä lääpi jatkuvasti", tai työntää käden pois. Minä en tarvii jatkuvaa kosketusta, vaikka olisin rakastunut, olen aika itsenäinen, mutta nämäkin asiat on yksilöllisiä.


    • Anonyymi

      Mua taas ärsyttää kun kukaan ei voi myöntää, ettei oo ikinä ollu mitään kemiaa.. Veikkaan ettei läheskään kaikille oo tullu vastaan..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1671
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1297
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      6
      1277
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe