Siirrettäisiin pesukone toiseen paikkaan ja pitäisi piikata uusi lattiakaivo poistoputki. Piikattava matka olisi noin 40 cm. Onko vaaraa lattian kantavuudelle tms. Ollaan saatu kuulla, ettei saisi tehdä, kun lattia notkahtaisi. Onko näin ? Ja onnistuuko yleensäkkään tällänen piikaus putken laitto ?
Piikkaus
7
2318
Vastaukset
- tahvo
olla turhia piikailematta!
- pitempi
poistoletku.
- Onni
Et kertonut, onko kyseessä wc/kylpyhuone vai kodinhoitohuone/apukeittiö?
Laatta/muovimatto?
Lattiakaivollisessa tilassa pitää olla vesieristys.
Jos piikkaat auki, niin pitää laittaa uusi vesieristys ja sen pitäisi mennä n. 10 cm vanhan kanssa limittäin. Voi olla hankala toteuttaa, varsinkin jos on laattalattia...
Ei se kantavuuteen vaikuta.- Tietämätön iita
Pesukone siirretään kylppäriin, jonka seinät ja lattiat uusitaan (muovimaton tilalle laatat lattialämmitys). Lisäksi kyseessä on rivitalo ja maanvarainen laatta. Onko tällänen lattian notkahdus mahdollista ?
- ppp
Tietämätön iita kirjoitti:
Pesukone siirretään kylppäriin, jonka seinät ja lattiat uusitaan (muovimaton tilalle laatat lattialämmitys). Lisäksi kyseessä on rivitalo ja maanvarainen laatta. Onko tällänen lattian notkahdus mahdollista ?
notkahda, piikkauskone käteen vaan.
- Talkkari vaan
Mars kauppaan ja hankkimaan putkea pintavetoa varten. Kaikkein järkevin ja halvin vaihtoehto.
- ppp
Jos tarkoitus on vaihtaa lattiakaivo vanhan tilalle ja vetää pyykkikoneelle uusi poisto, niin ilman muuta. Helppo homma, ellei kysymyksessä ole kerrostalon välipohja ja valurautaiset viemärit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1971173Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 53851
- 90850
- 46839
- 55789