Hei, Haluan avata siivousyritys. Miten saan töitä yrityksiltä tai kaupoilta?
tarkoitan sopimuksia pienyrityksiltä.
pahoittelen minun suomen kieli tosi heikko
siivousyritys
2
54
Vastaukset
- Anonyymi
Sinun pitää mainostaa ja käydä esittelemässä itsesi ja yrityksesi niihin kohteisiin joihin haluaisit tehdä töitä.
- Anonyymi
Ensin yrityksen asiat,kuntoon,ettet tarjoa pimeää työtä. Sitten kartoittaa sen alueen yritykset,jmissä aiot työskennellä,ja laitat niihin vaikkapa tarjouskirjeen/tiedustelet siivoustarvetta. Solmi aina siivoyssopimus kirjallisesti,kunhan ensin olet saanut tutustua kohteeseen. Selvitä mitä minkäkin yrityksen siivous vaatii: kellonajat,mitkä tehtävät kuuluvat siivoukseen. Ainakin pienemmissä yrityksissä siivoustarve on eri aloilla hyvin erilainen. Ja nyt korona-aika monessa yrityksessä on vähennetty siivousaikaa,taloudellisesta syystä,ja siksi kun palvelun tai tuotannon määrä on vähentynyt. Laske millä tulet alkuun toimeen,kun sinun on hankittava perusvälineet,ja peruspesuihin välineet- harvassa pienyrityksessä on omia kunnollisia. Jos otat myös kotisiivoustyötä,tulet kohtuullisesti toimeen,ja kiinteistösiivouksiakin voit ottaa mukaan,jos niille aikaa ja halua jää. Älä tee laskutus palvelun kautta,vaan kilpailuta muutama sopuhintainen tilitoimisto,joka hoitaa kirjanpidon,ja veroilmoituksesi,mutta: laskuta itse. Yrittäjä sivustoilta löydät paljon tietoa,tutki niitä,ota selvää mitä kaikkea voit ensimmäisenä yrittäjävuonnasi maksaa vähemmän. Pääsääntöisesti puolet tulostaso menee,veroihin,eläkevakuutus jne kuluihin. Aloittava yrittäjä saa näihin ensin vähän helpotusta. Kun rahaa alkaa tulla,se ei ole kaikki käytettävissäsi,koska lakisääteisen maksuihin täytyy säästää. Myös arvonlisävero on muistettava.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984