Kokeilkaa yksi vuosi ettette kirjoita kanssa kasvattajista nimin tai edes vihjauksin sanaakaan. Ette luo ihmettely topiccejanne, ette kommentoi niitä, unohdatte muut kasvattajat täysin. Yllätytte. Kaikki osapuolet saa olla rauhassa. Näin yksinkertaista se on! Ja koko tämän ajan keskitytty omaan elämäänne. Luulen että kaikki saa olla rauhassa.
Ihan vain täältä kentän laidalta tälläinen ehdotus.
Kokeilkaa yksi vuosi
2
62
Vastaukset
- Anonyymi
"Ihan vain kentän laidalta". 🤣
Mites meni oman ehdotuksesi noudattaminen itseltäsi? Voit ihan omin sanoin kertoa. - Anonyymi
Minä en oo koskaan täällä maininnu ketään,en ihmistä,kenneliä tai koiraa.En oo ottanut niihin kansaa edes.Ihan muita juttuja katselen ja luen.Sellasia hyviä vinkkejä, ja juttuja koiriin liittyen.Esim.ruokailuun,koulutukseen, rotuihin tai kokemukseen pohjautuvia kertomuksia.Ei tietenkään niitäkään todesta pidä sokeasti ottaa,mutta luen ajankuluksi.Minulla ei oo tarvetta kenenkään mieltä pahoittaa,tai ketään mainita tai syyllistää.
Sitä kurjaa syyllistävää, herjaavaa juttua täällä on kyllä ihan liikaa.Ylläpidon olis hyvä poistella niitä.Niissä varmaan joku vaan omaa pahaa oloaan purkaa,mutta tosi kurjalla tavalla kyllä, kun mainitaan ihan tunnistettavaati henkilöitä tai kenneleitä.En usko,että keskustelupalstan alkuperäinen tarkoitus on syyttää, herjata ja mustamaalata ketään.Ihmisissä se vika on, jos sille tielle aina lähtee.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562841
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541719Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461694Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1521476- 721430
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3251318The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut181211Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m681061- 1581032
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek25995