Mitä mieltä näistä? Viikonloppu meni taas valvoessa kun naapurin penskat pyöritteli menemään pikkutunneille asti. - Ja ilman minkäänlaisia kulkuvaloja!
Vesiskootterit
7
96
Vastaukset
- Anonyymi
Ostelliin lapsille vesiskobat, niin lähtevät mielellään mukaan mökille. Eivät ajele pimeän tai hämärän aikaan.
- Anonyymi
Olisiko tämän aloituksen paikka paremmin ko paikkakunnan palstalla?
- Anonyymi
Yleinen ongelma kaikilla paikkakunnilla, joilla on vesistöjä. Vesiskootterit ja vetouistelijat kaahailevat ilman minkäänlaista tietämystä mm. väistämissäännöistä.
- Anonyymi
Minkä ihmeen takia sinun pitää naapurin lapsia valvoa? -eikö niiden omat vanhemmat sitä hoida.
- Anonyymi
Samoin musan huudattaminen...sekä kaahailu veneellä. Pakko vaan kuunnella...jee
- Anonyymi
paras rakentaa hyvän tutun naapurinn joka tapauksesa satojen metrien päähän muista...pieni järvi
- Anonyymi
Eipä vesiskoottereilla juuri muut ajele kuin rikkaiden perheiden lapset jai lasten tasolle jääneet aijuiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043558
- 623207
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342704- 822507
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706