Perutun matkan rahojen takasin saaminen kesti 4 kk....
NOPEAA TOIMINTAA.....hyvä Finnair
takaisinmaksu
Anonyymi
3
125
Vastaukset
- Anonyymi
Asiakaspalvelu ei koskaan ole ollut Finnairin vahvinta osaamista. Poikkeustilanteissa keskiverto matkustaja tietää enemmän ja paremmin kuin yksikään Finnairilla. Propsit kuitenkin siitä että palauttivat rahasi ilman oikeudenkäyntejä.
- Anonyymi
Mä menetin 650. Uskoin liikaa siihen mitä sanoivat.
- Anonyymi
Kerrotko tarkemmin miten menettelit kun lentoyhtiö ei suostunut palauttamaan rahoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tykkään sinusta tosi tosi paljon
Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska573729- 1672327
Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli2122039Mitä tehdä asialle?
Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill1391924Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?
Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä4021350- 791221
- 2351135
- 1361118
Olen pahoillani mies
Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari551040- 741000