Olen mennyt usein seinäjoen vanhan niin sanotun lääninsairaalan ohi joka on suojeltu ja olen miettinyt , että kuinka käy tien toisella puolella olevalle omakotitaloalueella. Alueella on paljon vanhoja puutaloja ja yksi 70luvun talo. Olen miettinyt , että saavatkohan ne olla siinä vai rakentaako kaupunki siihen tylsiä kerrostaloja. Yhteen rintamamiestaloon ollaan just nyt laittamassa tiilikaton tilalle peltikattoa joten omistajien tahdosta talot tuskin puretaan. Kaikki muutkin talot vaikuttavat siltä , että omistajat pitävät kunnossa. Onko kaupungilla mahdollisuutta esim pakkolunastaa taloja vaikka ne ovat kunnossa ja asuttuja? Itse pidän siitä , että myös vanhoja taloja on katukuvassa , mutta seinäjoen kaupunki taitaa olla eri mieltä sillä esim ABC huoltoaseman ja Lidl kaupan välistä ollaan purkamassa ainakin 3 vanhaa taloa😭. Ne tosin ovat huonossa kunnossa , mutta voisiko kaupunki pakkolunastaa taloja jotka eivät aiheuta vaaraa ympäristölleen? Itse en omista yhtäkään alueen taloista eikä myöskään kukaan jonka tunnen , mutta olen vain kiinnostunut asiasta.
Mitä käy vanhoille taloille seinäjoella? Onko tietoa?
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619319Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492879Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja352671- 572551
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971955- 981872
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241826Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501361Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091227- 281211