Mitä käy vanhoille taloille seinäjoella? Onko tietoa?

Anonyymi

Olen mennyt usein seinäjoen vanhan niin sanotun lääninsairaalan ohi joka on suojeltu ja olen miettinyt , että kuinka käy tien toisella puolella olevalle omakotitaloalueella. Alueella on paljon vanhoja puutaloja ja yksi 70luvun talo. Olen miettinyt , että saavatkohan ne olla siinä vai rakentaako kaupunki siihen tylsiä kerrostaloja. Yhteen rintamamiestaloon ollaan just nyt laittamassa tiilikaton tilalle peltikattoa joten omistajien tahdosta talot tuskin puretaan. Kaikki muutkin talot vaikuttavat siltä , että omistajat pitävät kunnossa. Onko kaupungilla mahdollisuutta esim pakkolunastaa taloja vaikka ne ovat kunnossa ja asuttuja? Itse pidän siitä , että myös vanhoja taloja on katukuvassa , mutta seinäjoen kaupunki taitaa olla eri mieltä sillä esim ABC huoltoaseman ja Lidl kaupan välistä ollaan purkamassa ainakin 3 vanhaa taloa😭. Ne tosin ovat huonossa kunnossa , mutta voisiko kaupunki pakkolunastaa taloja jotka eivät aiheuta vaaraa ympäristölleen? Itse en omista yhtäkään alueen taloista eikä myöskään kukaan jonka tunnen , mutta olen vain kiinnostunut asiasta.

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
        Seinäjoki
        161
        9319
      2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
        Suomalaiset julkkikset
        49
        2879
      3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
        Maailman menoa
        35
        2671
      4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
        Ikävä
        57
        2551
      5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
        Maailman menoa
        197
        1955
      6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
        Ikävä
        98
        1872
      7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
        Tunteet
        24
        1826
      8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
        Ikävä
        50
        1361
      9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
        Ikävä
        109
        1227
      10. Miten hetki

Kahden olisi paras
        Ikävä
        28
        1211
      Aihe