Kännykkä, pokkari ja pari järkkäriä. Kannattaa lukea ensin teskti ja ymmärtää vertailun pointti eikä heti valittaa että väärin tehty vertailu.
https://tekniikanmaailma.fi/kuvasimme-saman-kohteen-kannykalla-pokkarilla-ja-kahdella-jarkkarilla-osaatko-arvata-mika-kuva-on-otettu-milla-kameralla/
Pieni vertailu
9
1412
Vastaukset
- Anonyymi
Yllättävän hyvin noista näkee dynamiikka ja syvyysterävyyden erot. Kännykän kuvan- ”parannus” automatiikka voi tehdä tepposet.
- Anonyymi
Ei kelpaa kännykkä mihinkään!
Heti siitä ostamaan kunnon kamera! Outoa, että pokkariksi valittiin Sonyn videokamera. Selkeästi parempiakin olisi markkinoilla.
- Anonyymi
Eihän se mikään videokamera ole:D
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se mikään videokamera ole:D
On nimenomaan RX100 sarjan pojalta tehty videokamera
- Anonyymi
Eiköhän joka gategoriasta olisi voitu valita jotain parempaa. Pointti vain ei ollut siinä. Keskimäärin ihmiset käyttää keskiverto laitteita. Paras mahdollinen ei ole monenkaan ulottuvilla joten vertailu osoitti miten eritasoiset kamerat eroavat tyypillisessä nettikäytössä. Monikaan ei osaa sanoa millä oli mikäkin oli otettu, korkeintaan mistä piti eniten. Kaikilla em. laitteilla olisi saatettu päästä myös parempaan lopputulokseen jos olisi vedetty raakana ja säädetty kuvat itse. Mutta moni vetää perusasetuksilla sitä mitä kamerasta tulee.
- Anonyymi
okaro kirjoitti:
On nimenomaan RX100 sarjan pojalta tehty videokamera
Kyllä se pokkarilta näyttää..
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se pokkarilta näyttää..
Niin, mutta se on tehty erityisesti vloggaajille. Kamerasta puuttuu esimerkiksi salama.
- Anonyymi
Lelukamera uskovaiset kakarat voisivat lukea tämän artikkelin.
Eivät he siitäkään huolimatta ymmärrä sitä, että kännykät ovat kameroina mitättömiä paskoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2611927- 421771
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1001679Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊631409Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?791284- 781264
Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031233Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per2171112- 551097
Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?162965