Kännykkä, pokkari ja pari järkkäriä. Kannattaa lukea ensin teskti ja ymmärtää vertailun pointti eikä heti valittaa että väärin tehty vertailu.
https://tekniikanmaailma.fi/kuvasimme-saman-kohteen-kannykalla-pokkarilla-ja-kahdella-jarkkarilla-osaatko-arvata-mika-kuva-on-otettu-milla-kameralla/
Pieni vertailu
9
1387
Vastaukset
- Anonyymi
Yllättävän hyvin noista näkee dynamiikka ja syvyysterävyyden erot. Kännykän kuvan- ”parannus” automatiikka voi tehdä tepposet.
- Anonyymi
Ei kelpaa kännykkä mihinkään!
Heti siitä ostamaan kunnon kamera! Outoa, että pokkariksi valittiin Sonyn videokamera. Selkeästi parempiakin olisi markkinoilla.
- Anonyymi
Eihän se mikään videokamera ole:D
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se mikään videokamera ole:D
On nimenomaan RX100 sarjan pojalta tehty videokamera
- Anonyymi
Eiköhän joka gategoriasta olisi voitu valita jotain parempaa. Pointti vain ei ollut siinä. Keskimäärin ihmiset käyttää keskiverto laitteita. Paras mahdollinen ei ole monenkaan ulottuvilla joten vertailu osoitti miten eritasoiset kamerat eroavat tyypillisessä nettikäytössä. Monikaan ei osaa sanoa millä oli mikäkin oli otettu, korkeintaan mistä piti eniten. Kaikilla em. laitteilla olisi saatettu päästä myös parempaan lopputulokseen jos olisi vedetty raakana ja säädetty kuvat itse. Mutta moni vetää perusasetuksilla sitä mitä kamerasta tulee.
- Anonyymi
okaro kirjoitti:
On nimenomaan RX100 sarjan pojalta tehty videokamera
Kyllä se pokkarilta näyttää..
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se pokkarilta näyttää..
Niin, mutta se on tehty erityisesti vloggaajille. Kamerasta puuttuu esimerkiksi salama.
- Anonyymi
Lelukamera uskovaiset kakarat voisivat lukea tämän artikkelin.
Eivät he siitäkään huolimatta ymmärrä sitä, että kännykät ovat kameroina mitättömiä paskoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1053196Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5142582- 891663
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501356Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä711239Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa171035- 84993
- 35966
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal78891- 60809