Lesbo sarjoja

Anonyymi

Elokuva tai sarja jossa pääosassa naisten välisiä suhteita.
Tuntuu et kaikki on katsottu. 😐

55

3945

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitkä kaikki oot katsonut? Ja onko sulla esim Netflix?

    • Anonyymi

      Niin, vaikeahan tuohon on vastata kun kertoo nähneensä jo kaikki...

      • Anonyymi

        Joo sori.
        Mut oon nähnyt :

        L koodi
        Tottelemattomuus
        Below her mouth
        Adelen elämä
        Orange is the new black
        Baby Jane
        (Orphan Black, wynonna earp, the 100, Bold Type, Sex)
        Gentleman Jack
        Nuo on suluissa koska niissä ei kuitenkaan ole niin pääosassa lesbo suhteet 😊

        Onko muita vielä? 🤩


    • Anonyymi

      "Feel Good" Netflixissä oli mielestäni ihan hyvä.

      "Monster - Aileen Wuornos" on loistavasti näytelty (Charlize Theron voittikin pääroolistaan Oscarin), perustuu siis sarjamurhaajan elämään ja on melko raaka mutta suosittelen!

      • Anonyymi

        Okei, kiitos!


    • Anonyymi

      Killing Eve. Paras sarja ja vaan paranee kausi kaudelta. Pyörii vissiin telkkarissa mut löytyy HBO nordicilta. Niillä 2 viikon ilmainen katsominen jonka jälkeen saa päättää jatkaako tilaamista.. Vink vink

    • Anonyymi

      Carole leffa leffoista ihan ykkönen

    • Anonyymi

      Das boot yle Areena

      • Anonyymi

        Elokuva vai minisarja? ☺️
        Vai onko niissä molemmissa naisten välisiä suhteita? ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elokuva vai minisarja? ☺️
        Vai onko niissä molemmissa naisten välisiä suhteita? ☺️

        Joo o, kolmas jakso menossa eikä ainakaan vielä mitään naisjuttuja. Huoh.


    • Anonyymi

      Elokuvia:
      Kristuksen morsian, näkyy viel hetken Yle Areenassa.

      Amor yllättää

      Bound

      Paistetut vihreät tomaatit

      Netflixiin hakusanaksi vaan lgbt niin sillä löytyy lisää.

      • Anonyymi

        Kiitos paljon! ☺️
        Tuo kristuksen morsian on nähty, ei ollut hyvä. 😐


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos paljon! ☺️
        Tuo kristuksen morsian on nähty, ei ollut hyvä. 😐

        Joo ei kans itellä oikein napannut.


      • Anonyymi

        Bound leffan saa youtubesta ostettua


    • Anonyymi
      • Katsoin tuon Fingersmith nyt tämän innoittamana ja kyllä tykkäsin kokonaisuutena. Tästä on muuten myös korealainen versio Handmaiden, josta olin nähnyt aiemmin pätkän.


    • Anonyymi

      Ei netflixistä oikein löydy kun kirjoittaa hakukenttään. Muutama hyvä löytyy mut sit loput on sellaisia huonoja. 🙄

      • Anonyymi

        Millainen lienee Netflixin Euforia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen lienee Netflixin Euforia?

        Pitääkin katsoa. ☺️
        Aika monessa tuntuu olevan vaan sivuosassa, enkä nyt haluaisi katsella sellaisia. 😁


    • Anonyymi

      Netflixissä
      Salattu rakkaus dokumentti
      Ja elokuvista
      Elisa ja Marcela on kaunis

    • Anonyymi

      Lisää?

      En vaan löydä uusia sarjoja... 😐

      • Anonyymi

        Kyss mig (elokuva)

        Supergirl (aaaah ihana Chyler Leigh)


      • Anonyymi

        The Haunting of Bly Manor Netflixissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyss mig (elokuva)

        Supergirl (aaaah ihana Chyler Leigh)

        Mis vaihees tuos supergirl sarjassa alkaa näkymään naisten välistä juttua?


    • Anonyymi

      Ootko katsonut sen uusimman L-koodi Generation Q? Hbo nordicilta ainakin voi katsoa

      • Anonyymi

        Joo oon katsonut. Milloin se toinen kausi tulee?


    • Anonyymi

      Ootteko katsonut Areenasta Sex minisarjan?

      • Anonyymi

        Esittelyn perusteella näkyi olevan avoimien heterosuhteiden mainostusta. Joku nainen havitteli seksisuhdetta naisen kanssa ukkonsa lisäksi. Ei kiinnosta tällä palstalla, jos millään palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esittelyn perusteella näkyi olevan avoimien heterosuhteiden mainostusta. Joku nainen havitteli seksisuhdetta naisen kanssa ukkonsa lisäksi. Ei kiinnosta tällä palstalla, jos millään palstalla.

        No tuossa ei kyl oikeastaan ollut kyse siitä. Ja niin lyhyt sarja et sen katsoo vaik olis huonokin.
        Toivoisin tuolta näyttelijältä lisää lesborooleja. 😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuossa ei kyl oikeastaan ollut kyse siitä. Ja niin lyhyt sarja et sen katsoo vaik olis huonokin.
        Toivoisin tuolta näyttelijältä lisää lesborooleja. 😍

        Kuka lesbo haluaa sekä naisen että miehen? Siitähän tossa sarjassa on kyse.


      • Anonyymi

        Oletko mies- vai naissovinisti kun noin halventavasti puhuttelet naisia, täyttä roskaa koko palsta nykyään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko mies- vai naissovinisti kun noin halventavasti puhuttelet naisia, täyttä roskaa koko palsta nykyään.

        Relaa irmeli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka lesbo haluaa sekä naisen että miehen? Siitähän tossa sarjassa on kyse.

        No hei, jokainen tulkitsee käsikirjoituksen omista ajatuksista käsin. Tämä oli tehty päänäyttelijät kipuilun ja itsekkyyden ehdoilla ja se kipu mun tulkinnan mukaan oli se, ettei se raukka tiennyt mitä halusi ja luuli saavansa miehestä, jotain mitä sieltä ei ole saatavilla. Aina kun se mies oli kuvassa ajattelin vaan, et painuis hevonkuuseen. Itsekkyyttä tuli siitä, ettei päänäyttelijät rooli ollut järjestänyt elämäänsä Selman kaltaiselle naiselle otolliseksi.

        Aivan ihana se Nina Raskin roolihahmo Selma! Ymmärtävä, rajatvetävä ja vetävä (lue=kuuma/itsevarma). Ah, Mä niin haluan tuollaisen naisen ja niin tulen antamaan kaikkeni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hei, jokainen tulkitsee käsikirjoituksen omista ajatuksista käsin. Tämä oli tehty päänäyttelijät kipuilun ja itsekkyyden ehdoilla ja se kipu mun tulkinnan mukaan oli se, ettei se raukka tiennyt mitä halusi ja luuli saavansa miehestä, jotain mitä sieltä ei ole saatavilla. Aina kun se mies oli kuvassa ajattelin vaan, et painuis hevonkuuseen. Itsekkyyttä tuli siitä, ettei päänäyttelijät rooli ollut järjestänyt elämäänsä Selman kaltaiselle naiselle otolliseksi.

        Aivan ihana se Nina Raskin roolihahmo Selma! Ymmärtävä, rajatvetävä ja vetävä (lue=kuuma/itsevarma). Ah, Mä niin haluan tuollaisen naisen ja niin tulen antamaan kaikkeni.

        Joo niin toivoisin lisää sarjoja joissa tää Nina Rask olis lesboroolissa. Aivan ihana. Todella hyvä näyttelijä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo niin toivoisin lisää sarjoja joissa tää Nina Rask olis lesboroolissa. Aivan ihana. Todella hyvä näyttelijä

        Sama toive, on hyvä roolissaan!


      • Anonyymi

        Katsoin. Huonosti tehty, tylsää kakaramaista sekoilua ja päähahmo vastenmielinen typerys, joka kohteli huonosti sekä mieskumppaniaan että sitä naista. Olisi vaikea saada seuraa tosielämässä. Loppu oli todenmukainen, jäi yksin niinkun tollaset jää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsoin. Huonosti tehty, tylsää kakaramaista sekoilua ja päähahmo vastenmielinen typerys, joka kohteli huonosti sekä mieskumppaniaan että sitä naista. Olisi vaikea saada seuraa tosielämässä. Loppu oli todenmukainen, jäi yksin niinkun tollaset jää.

        Milloin elämä on täydellistä?

        Nina Rask oli silti hyvä roolissaan. Ja myös päänäyttelijä oli hyvä mut hänelle annettiin huono käsikirjoitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin elämä on täydellistä?

        Nina Rask oli silti hyvä roolissaan. Ja myös päänäyttelijä oli hyvä mut hänelle annettiin huono käsikirjoitus.

        En tiedä kenelle oli suunnattu, nähtävästi alle 20 v. Ei tollasta sontaa jaksa aikuiset katsoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä kenelle oli suunnattu, nähtävästi alle 20 v. Ei tollasta sontaa jaksa aikuiset katsoa.

        No se ei oo iästä kiinni.
        Vaan mieltymyksistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä kenelle oli suunnattu, nähtävästi alle 20 v. Ei tollasta sontaa jaksa aikuiset katsoa.

        Vähän tehdään aikuisille suunnattuja. Jokaisessa meissä on se lapsi, nuori ja nuori aikuinen, ainakin olisi hyvä olla. Eikö sarjassa ollut mitään kosketuspintaa mihinkään sun elämässä? Millainen sarja/ elokuva sun kosketuspintaa koskettaisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsoin. Huonosti tehty, tylsää kakaramaista sekoilua ja päähahmo vastenmielinen typerys, joka kohteli huonosti sekä mieskumppaniaan että sitä naista. Olisi vaikea saada seuraa tosielämässä. Loppu oli todenmukainen, jäi yksin niinkun tollaset jää.

        Kurja tarina, mut hyvin tehty. Monia kuvaavia kohtauksia esim.kun poikakaveri syöttää sitruunan, eipä hänellä ole muuta suhteeseen antaa. Kun Selma syöttää samaa lettua heterolle josta itse haukannut= hän syöttää (antaa) sanan kaikissa merkityksissä.. siinä syömiskohtauksessa on jotain alkukantaista, samaa kuin seksissä, tarpeiden tyydytystä, ihminen tekee miten tuntee. Kun tämä hetero tyttö asettelee omaa asentoa ja tyynyjä paremmin ja valittelee omasta asennosta, kun Selma suutelee= kuvaa hyvin tilannetta, jossa hetero ajattelee vain omia tunteitaan ja halujaan. Tässä kohtaa oli kivasti kirjoitettu lesboa esittävän rooli, anto vähän esimakua, mutta kuitenkin veti selkeän rajan. Ja se pieni hymy, kun tajus olevansa niskan päällä, toinen anelee kosketusta Selma veti kätensä pois ja nousi istumaan. Näyttelijä osasi taitavasti ilmeet ja eleet eri tilanteissa. Ne hymyt oikeissa paikoissa, kerto siitä, että lesbo oli niskan päällä koko hommassa, vaikka vastanäyttelijä olikin kirjoitettu epävarmaksi yksilöksi. Ihan loistava rooli suoritus tältä Raskilta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kurja tarina, mut hyvin tehty. Monia kuvaavia kohtauksia esim.kun poikakaveri syöttää sitruunan, eipä hänellä ole muuta suhteeseen antaa. Kun Selma syöttää samaa lettua heterolle josta itse haukannut= hän syöttää (antaa) sanan kaikissa merkityksissä.. siinä syömiskohtauksessa on jotain alkukantaista, samaa kuin seksissä, tarpeiden tyydytystä, ihminen tekee miten tuntee. Kun tämä hetero tyttö asettelee omaa asentoa ja tyynyjä paremmin ja valittelee omasta asennosta, kun Selma suutelee= kuvaa hyvin tilannetta, jossa hetero ajattelee vain omia tunteitaan ja halujaan. Tässä kohtaa oli kivasti kirjoitettu lesboa esittävän rooli, anto vähän esimakua, mutta kuitenkin veti selkeän rajan. Ja se pieni hymy, kun tajus olevansa niskan päällä, toinen anelee kosketusta Selma veti kätensä pois ja nousi istumaan. Näyttelijä osasi taitavasti ilmeet ja eleet eri tilanteissa. Ne hymyt oikeissa paikoissa, kerto siitä, että lesbo oli niskan päällä koko hommassa, vaikka vastanäyttelijä olikin kirjoitettu epävarmaksi yksilöksi. Ihan loistava rooli suoritus tältä Raskilta!

        Ihan samalla lailla olis voinut pettää miestään miehen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan samalla lailla olis voinut pettää miestään miehen kanssa.

        Näin se varmaan on, siksi kurja tarina.

        Tää on nyt vaan oma ajatus, en tiedä, mut mun olis ollut vaikeampi vastustaa tuota naista, kuin yhtäkään miestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se varmaan on, siksi kurja tarina.

        Tää on nyt vaan oma ajatus, en tiedä, mut mun olis ollut vaikeampi vastustaa tuota naista, kuin yhtäkään miestä.

        Siis kumpaa naista olis ollut vaikeampi vastustaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis kumpaa naista olis ollut vaikeampi vastustaa?

        Selmaa olisi ollut vaikea vastustaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selmaa olisi ollut vaikea vastustaa!

        Lisään vielä... oikeastaan mulle kävi mun elämässä niin, että ihastuin ihan kunnolla Selman kaltaiseen naiseen, jonka johdosta tajusin itsestäni asioita ja nyt olen eronnut miehestä. Tämän ihastuksen kohteen kanssa ei juttu edennyt, enkä sitä haihattele, mutta se oli niin vahva kokemus, etten enään katso miehiin päinkään ja järjestän elämäni, niin että olen valmis kohtaamaan jonkun ihanan naisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä... oikeastaan mulle kävi mun elämässä niin, että ihastuin ihan kunnolla Selman kaltaiseen naiseen, jonka johdosta tajusin itsestäni asioita ja nyt olen eronnut miehestä. Tämän ihastuksen kohteen kanssa ei juttu edennyt, enkä sitä haihattele, mutta se oli niin vahva kokemus, etten enään katso miehiin päinkään ja järjestän elämäni, niin että olen valmis kohtaamaan jonkun ihanan naisen.

        Miksi juttusi ihastuksesi kanssa kariutui?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi juttusi ihastuksesi kanssa kariutui?

        Lyhyesti ja yksinkertaisesti sanottuna yksipuolinen ihastus. En voi sen enempää mennä yksityiskohtiin. Vanha juttu.


    • Anonyymi

      Mitäs tykkäätte muuten vampyyriaiheisista elokuvista ja sarjoista? Kielletystä seksuaalisuudestahan niissä on kyse..

    • Anonyymi

      Suosittelen Youtubesta lyhytelokuvia. Ei hetkeen lopu kesken ja sieltä löytyy helmiäkin.

      • Anonyymi

        No joo, nyt on löytynyt👍. Suurimpia vaan aika nuorille suunnattuja, kun itse lähempänä neljääkymmentä.

        Ihan sivuseikka, mut harmittaa aina kun ihastelee lesbo näyttelijöitä tai niiden rooleja ja uppoutuu hetkeksi fiktioon, niin paljastuu että tosi elämässä ovat suhteessa mieheen. Jotenkin syö fiilistä. Esim.tässä Lip service: ssä vain yksi nainen suhteessa naiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo, nyt on löytynyt👍. Suurimpia vaan aika nuorille suunnattuja, kun itse lähempänä neljääkymmentä.

        Ihan sivuseikka, mut harmittaa aina kun ihastelee lesbo näyttelijöitä tai niiden rooleja ja uppoutuu hetkeksi fiktioon, niin paljastuu että tosi elämässä ovat suhteessa mieheen. Jotenkin syö fiilistä. Esim.tässä Lip service: ssä vain yksi nainen suhteessa naiseen.

        Suurimmaksi osaksi


    • Anonyymi

      Onko lesboja vähän vai miksi ovat niin helkkarin aliedustettuina tvssä?! On kiva katsoa lesbo ohjelmia, mutta nopeasti on maailman leffat katsottu läpi.

    • Anonyymi

      Suosittelen muuten YouTubesta Laten ja Miiran videoita! 👏

      • Anonyymi

        Ihana vinkki! Mä niin nauran täällä äänen kun olen nyt hetken katsonut niiden aamu ☺️ lässyttelyä ja koirankin nukkumisen kuulumisia. Söpöä, ihanaa mäkin haluuuuuun...mandastriiniä. Menen jatkamaan katsomista.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1368
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1165
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1125
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1078
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1022
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1011
    Aihe