Pantherline uusi suunta toimituksiin

Anonyymi

Youtubessa mainostaa kyseinen yritys toimintaansa ja on omien sanojen mukaan uusi merkittävä toimija kuljetusrintamalla. Hienot nettisivut punaisia kuorma-autoja rivissä paljon ja meno ja meininki on sosiaaalisessa mediassa kova. Millaisia kokemuksia kyseisestä yrityksestä ja onko järkevää etsiä uusi hyvä työpaikka tästä vaikka nykyinenkin on tuntunut siltä omalta upealta "tätä aina olen halunnut"ja olen järjettömän tyytyväinen ollut kun on ollut todella hyvä työnantaja. Silti ainakin iltapäivä lehdistö kehoittaa jatkuvasti olemaan rohkea ja hyppäämään täysin tuntemattomaan eli "aloittamaan uuden uran" joten pitääkö 50-kymppisen olla rohkea ja tarttua tilaisuuteen liittyä Partherlinen upeaan teamiin ja ajella punaisilla autoilla kohti taivaanrantaa vai pysyä nykyisesssä hyvässä työpaikassa josta saa asialisen palkan ja työaika on joustava. Vaimoni mielipiteen tiedän,mutta pitäisi vielä olla 20 -vuotias ja lähteä kohti tuntematonta. Kohti Partherlinen punaisia Daf autoja????

21

4009

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sorry nyt vaan,mutta kyseessä on konsulttiyritys Helsingin kalleimmassa korttelissa Stockmann tavaratalon vieressä. Tämän yrityksen toimiala on on olla konsulttina asiakkaiden ja kuljetusyritysten välillä. Joten sinulla on täysi väärinkäsitys toimialasta.
      Monen yrityksen mainonta on harhaan johtavaa ja luo kuvan siitä ,että kyseessä on työnantaja. Sinänsä säälittävää ,sillä mitä enemmän välissä on kaikenmaailman
      konsultteja,KTK yhdistyksiä niin sitä vähemmän me 1-2 auton yrittäjät saadaan tienastia koska matkan varrella on niin monta "välistävetäjää" ettei työnsuorittajalle jää juuri mitään,muuta kuin suuri velka autosta.

      • Anonyymi

        Pitäisiko 1-2 auton yrittäjien käydä hankkimassa lisää yliopistotasoista koulutusta eikä purra paskaisia hanskoja?


    • Anonyymi

      Somessa kovin aktiivnen näkyy ks olevan jo omia autoja. Kuskien vaihtuvuus ilmeisen suurta

      • Anonyymi

        Montako kuskia tiedät vaihtuneen omasta tahdostaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montako kuskia tiedät vaihtuneen omasta tahdostaan?

        Eihän siellä ole kuskeja jos ei kerran ketään palkattuna silti etsii kuskeja fb tuurauspörssissä mm? Ja aina lähtö per heti kun kyselee kertoo jostain


    • Anonyymi

      Mikä lie firma 9 liikennelupaa ja tässä taustat:

      Veromaksutiedot: Maksettu. (Päivitetty: 02.02.2023, lähde: Verohallinto)
      Yrityksen ilmoituksen mukaan yrityksellä ei ole TyEL-vakuutettavia henkilöitä.
      Ei ilmoitettu. Yrityksellä ei ole palkattua työvoimaa.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://pantherline.fi/uutiset/#uutiset nyt alkoi kiinnostaa ei TyEL-vakuutettavia mutta silti "palkataan" uusia ihmisiä kuulostaa että työsuhteita kierretään

        suoraan facesta joku tässä ei nyt täsmää kyllä

        Millaista on työskentely Pantherlinella, Tapio Luumi?
        "Tunnemme Pantherlinen yrittäjän Samin kanssa jo 10 vuoden takaa, ja olen aina arvostanut hänen tapaansa hoitaa hommat ja pyörittää yritystä. Olen itse ollut alalla jo vuodesta -83. Kun näin Pantherlinen ilmoituksen, että he etsivät uutta työntekijää, otin Samiin yhteyttä, soittelimme ja pian olinkin jo yrityksen riveissä. Nykyään teen ajoja idän suuntaan, yleensä matkaan Lappeenrannan kautta Savonlinnaan ja sieltä palaan takaisin Lahteen.
        Pantherline on reilu työnantaja, joka mahdollistaa joustavat työajat ja hyvät työolot. Erityisesti pidän siitä, että tässä yrityksessä yrityksille asetetut velvoitteet hoituvat niin kuin kuuluukin, mikä ei kuljetusalalla yleisesti ole itsestäänselvyys."


    • Anonyymi

      No eihän se keskustan osoite ole kuin silmänlumetta

    • Anonyymi

      Onko kivaa?

      • Anonyymi

        Mahtaa olla, kun on nuo satamatkin kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtaa olla, kun on nuo satamatkin kiinni.

        Kas kun ei tällä kertaa itke sitä Kauppalehdessä


    • Anonyymi

      Yhdelle rahojen kyselijälle sanoi ettei päässyt pankkiin kun ufot kaappasi

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      50
      3699
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2118
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1594
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      15
      1444
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1401
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      20
      1322
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1218
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1144
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1079
    10. 23
      1059
    Aihe