Manjaron asennus rikkoo Ubuntun grubin triple bootissa.
Windowsiin käynnistyy Manjaron grubista hienosti, mutta Ubuntuun vain grub rescue>.....
Linux rikkoi Linuxin
Anonyymi
5
2492
Vastaukset
- Anonyymi
Ubuntu viestit ovat sääntöjen vastaisia ja näemmä poistetaan.
- Anonyymi
Tuskin se muuta rikkoi kuin käynnistyksen jonka saa korjattua vaikkapa "boot repair"-ohjelmalla.
- Anonyymi
Minä en ole sen koommin Manjaroon koskenut, kun tilttaisi päivityksen jälkeen. Tuli vaan musta ruutu. En jaksanut alkaa selvittämään mistä johtui. Ehkä pari kuukautta kerkisin käytellä.
- Anonyymi
Onneksi Windows 10 opetti korjaamaan dualbootin käynnistykset vuosina 2014, 2015 ja 2016.
- Anonyymi
Kannattaa siis poestaa moinen linuks kura!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa883274Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3242865Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911566Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2421304Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621272Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281041- 741000
- 79997
- 117970
- 72924