Ford on joutunut keskeyttämään uuden Kuga-katumaasturinsa myynnin ja kutsumaan asiakkaille toimitetut autot takaisin. Myynnin keskeytys ja takaisinkutsu koskevat vain ladattavaa hybridiä eli Kuga PHEV -mallia.
Fordin brittiläiselle Autocarille antaman lausunnon mukaan valmistaja on tietoinen neljästä tapauksesta, jossa auto on syttynyt palamaan.
Tulipalojen syyksi epäillään korkeajänniteakuston ylikuumenemista, joka voi Fordin mukaan tapahtua esimerkiksi auton ollessa latauksessa.
Ladattava hybridi jota ei saa ladata
99
4754
Vastaukset
- Anonyymi
Ja sulla on varmaan linkkiä tms....
- Anonyymi
Kauppalehdessäkin oli juttua.
Aika käsittämätöntä että lataus mitä ei edes voi tehdä isolla virralla, aiheuttaa tulipalon.
En tiedä kuinka akuston jäähdytys on toteutettu, mutta akusto sijaitsee auton pohjan alla.
Jos syttyy ajossa palamaan, paras ajaa järveen se auto.
Jos tuo paketti on kovin tiivis, ei se jäähdy, jos taas hyvin jäähtyä ulkoilmasta, on se altis roiskevedelle. - Anonyymi
Kaivele itte linkkis, minulla ei ole tapana kirjoitella olemattomia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaivele itte linkkis, minulla ei ole tapana kirjoitella olemattomia.
Tapana on laittaa linkki, turhia huutelijoita on niin paljon, juu onhan tuo jo muissakin lehdissä.
Eipä tuossa mitään ihmeellistä, autolla voi ajaa siihen asti kunnes siihen asennetaan uusi suojakoppa.
- Anonyymi
onneksi ostin toyotan
https://moottori.fi/ajoneuvot/jutut/ford-kuga-phev-saa-takaisinkutsun-latausjarjestelman-viassa-tulipaloriski/- Anonyymi
Joka kerta kun Ford tuo myyntiin jotakin uutta, on siinä ongelmia. Ilmeisesti nyt kyseessä vesihuolto latausliittimestä. Silti vaikuttaa oudolta tuo selitys jostakin höyryjen päästämisestä.
Oli miten oli, tuossa korkeajänniteakussa on aina virtaa vaikka ei sitä lataisi verkosta. Toimii ilman ulkoista latausta kuten Toyotan hybrid, siis teoriassa. Käytäntö on vaan se että muut harjoittelee kun Toyota toimii. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka kerta kun Ford tuo myyntiin jotakin uutta, on siinä ongelmia. Ilmeisesti nyt kyseessä vesihuolto latausliittimestä. Silti vaikuttaa oudolta tuo selitys jostakin höyryjen päästämisestä.
Oli miten oli, tuossa korkeajänniteakussa on aina virtaa vaikka ei sitä lataisi verkosta. Toimii ilman ulkoista latausta kuten Toyotan hybrid, siis teoriassa. Käytäntö on vaan se että muut harjoittelee kun Toyota toimii.Toyota toimii :), katsohan Trafin sivuilta takaisinkutsut Toyotasta, samasta asiastahan tässä on kyse. Katso ja ihmettele kuinka paljon Toyotalla on kutsuja joita se ei ole saanut tehtyä vaan on keskeneräisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota toimii :), katsohan Trafin sivuilta takaisinkutsut Toyotasta, samasta asiastahan tässä on kyse. Katso ja ihmettele kuinka paljon Toyotalla on kutsuja joita se ei ole saanut tehtyä vaan on keskeneräisiä.
Miksi ne on kesken? Et tietenkään tiedä, mutta johtuu siitä että autojen omistajat/haltija ei ole vienyt autoa pajalle. Ei ole Toyotan vika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota toimii :), katsohan Trafin sivuilta takaisinkutsut Toyotasta, samasta asiastahan tässä on kyse. Katso ja ihmettele kuinka paljon Toyotalla on kutsuja joita se ei ole saanut tehtyä vaan on keskeneräisiä.
Varmaan semmoisia kutsuja, joissa auto on yli kymmenen vuotta vanha, eikä takaisinkutsusta katsota olevan mitään hyötyä. Tuskin Toyota niitä jättää tekemättä, jos auto viedään jonkun mutterin vaihtoon.
Sitten on takaisinkutsuja joista ilmoitetaan, ettei kutsun korjaustarvetta ole autossa. Tuskin noita kukaan poistaa puhelinsoiton jälkeen Trafin sivuilta. Toyotia on paljon, joten näitä ns. hoitamattomia kutsuja kerääntyy viattomiin autoihin.
Eivät nuo autot ole liikenteessä katsastamattomina. Tätä on varmaan vikaantuvien autojen omistajien vaikea ymmärtää. - Anonyymi
Otan osaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota toimii :), katsohan Trafin sivuilta takaisinkutsut Toyotasta, samasta asiastahan tässä on kyse. Katso ja ihmettele kuinka paljon Toyotalla on kutsuja joita se ei ole saanut tehtyä vaan on keskeneräisiä.
Toyotalla ei ole aikomustakaan tehdä kaikkia takaisinkutsuja. Takaisinkutsuja on tekemättä liki 15-vuotiaisiin autoihin, ilman että korjaukseen on koskan kutsuttu. Maahantuoja odottaa että aika hoitaa "korjaukset".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotalla ei ole aikomustakaan tehdä kaikkia takaisinkutsuja. Takaisinkutsuja on tekemättä liki 15-vuotiaisiin autoihin, ilman että korjaukseen on koskan kutsuttu. Maahantuoja odottaa että aika hoitaa "korjaukset".
Ei niitä autoja kotoa haeta korjattavaksi. Se on asiakkaan vastuulla viedä auto korjaukseen jos kutsu on tullut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niitä autoja kotoa haeta korjattavaksi. Se on asiakkaan vastuulla viedä auto korjaukseen jos kutsu on tullut.
Höpö höpö, lain mukaan vastuu on juurikin tuotteen myyjällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö, lain mukaan vastuu on juurikin tuotteen myyjällä.
Oletko hölmö? Olet. Myyjä tai mikä tahansa merkkihuolto tekee korjauskutusun korjaukset kunhan auton omistaja vie sen sinne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko hölmö? Olet. Myyjä tai mikä tahansa merkkihuolto tekee korjauskutusun korjaukset kunhan auton omistaja vie sen sinne.
Taidat itse olla hölmö, ei vallitseva käytäntö muuta lakia tuotevastuusta.
- Anonyymi
F ixed Or R epays D ays......
- Anonyymi
Neljä kirjainta, joihin Ford miehet luottavat. N.A.R.U.
- Anonyymi
Ainakin on taivaspaikka varma jos lähtö tulee palavan Fordin kanssa. Totta että maanpäällinen helvetti on silloin koettu. Vain Ford pystyy tähän vuodesta toiseen.
- Anonyymi
Vaarallista tekniikkaa kyhätty ilmasto huumassa hätäisesti, ilman tutkimus testauksia?☠️☠️☠️☠️
- Anonyymi
Vähän samaa kuin esim. Toyotalla jossa on liian ohuet kaapeloinnit ja ne kuumenee liikaa ja on olemassa oikosulkuriski ja Toyota teippailee niitä takaisinkutsuina. Tuollaiset alimittaiset kaapelit pitäisi oikeasti vaihtaa paksumpiin ettei ne lämpiä ja haperruta kuoria, mutta Toyota on valinnut melkoisen riskikorjauksen ja pahasti pelkään, että noita tulipaloja alkaa tulla tulevaisuudessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän samaa kuin esim. Toyotalla jossa on liian ohuet kaapeloinnit ja ne kuumenee liikaa ja on olemassa oikosulkuriski ja Toyota teippailee niitä takaisinkutsuina. Tuollaiset alimittaiset kaapelit pitäisi oikeasti vaihtaa paksumpiin ettei ne lämpiä ja haperruta kuoria, mutta Toyota on valinnut melkoisen riskikorjauksen ja pahasti pelkään, että noita tulipaloja alkaa tulla tulevaisuudessa.
Toyotan kaapelit on kyllä riittävän vanhat. Kokemusta hybrideistä yli 20 vuotta.
Jos kyse on ollut kaapeleiden hankautumusesta, on teippi hyvä, toimiva ja kustannustehokas korjaus.
- Anonyymi
Ruostuu niin vauhdilla, että korikin kuumenee. Keep out.
- Anonyymi
onko pakko ostaa hybridi onko?
- Anonyymi
On pakko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On pakko
Normaali bensapoltinta ei saa automaattivaihteisena. Käsittämätön päätös valmistajalta.
Suurin osa autoista tässä hintaluokassa myydään automaattivaihteisena. - Anonyymi
Työnantajan leasingkäytännöt syosii plugareita, nyt sitten katsotaan kuinka kovasta pakkasesta Fordin voi täräyttää käyntiin ilman lämmittämättä. No problem, hyödykkeen tulee toimia niissa käyttöolosuhteissa mihin se on myyty ja käsikirjassa ei kielletä käynnistämästä pakkasessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työnantajan leasingkäytännöt syosii plugareita, nyt sitten katsotaan kuinka kovasta pakkasesta Fordin voi täräyttää käyntiin ilman lämmittämättä. No problem, hyödykkeen tulee toimia niissa käyttöolosuhteissa mihin se on myyty ja käsikirjassa ei kielletä käynnistämästä pakkasessa.
12 voltin akku on vain 45 A. Saa virtansa jännitteenalentimen kautta tuosta ongelmallista hybrid akusta. Näin voi vain miettiä miten kauan pelittää pakkasilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
12 voltin akku on vain 45 A. Saa virtansa jännitteenalentimen kautta tuosta ongelmallista hybrid akusta. Näin voi vain miettiä miten kauan pelittää pakkasilla.
Joo kyllä hybridin akulla saa moottorin pyöritettyä hyvin rikki pakasella, normiauton 45Ah akku loppuisi ennen sitä. Muutaman kerran on tullut fossiili liisari käynnistettyä kylmiltään yli 30 asteen pakkasessa, kyllähän nykyauto nykyöljyilla lähtee käyntiin, mutta on se hirveetä kuunneltavaa kun se käy. En tekisi tuota omalle atuolle vaan ilman lämpimiä öljyjä suosittelen taksia noissa oloissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo kyllä hybridin akulla saa moottorin pyöritettyä hyvin rikki pakasella, normiauton 45Ah akku loppuisi ennen sitä. Muutaman kerran on tullut fossiili liisari käynnistettyä kylmiltään yli 30 asteen pakkasessa, kyllähän nykyauto nykyöljyilla lähtee käyntiin, mutta on se hirveetä kuunneltavaa kun se käy. En tekisi tuota omalle atuolle vaan ilman lämpimiä öljyjä suosittelen taksia noissa oloissa.
Jep, mutta vaatii herätevirran 12 v akusta. Ainoa asia minkä myyjä piti tärkeänä oli näyttää mihin kytketään apukaapelit.
- Anonyymi
Jokos Fordit on korjattu ja saako ladata?
- Anonyymi
Foordi on korjannut tai korjaa olihan siitä juttua vastuullinen valmistaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Foordi on korjannut tai korjaa olihan siitä juttua vastuullinen valmistaja
Taitaa olla pitkät jonot korjaamolle kun kaikkea paskaa myyvät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla pitkät jonot korjaamolle kun kaikkea paskaa myyvät.
Toivottavasti Toyotakin korjaa vastaavat ongelmat oikeasti, eikä vain teippaamalla. Teippi tahtoo hapertua ja liimat kuivaa ja sama ongelma on taas edessä ja tulipalot tulevaisuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti Toyotakin korjaa vastaavat ongelmat oikeasti, eikä vain teippaamalla. Teippi tahtoo hapertua ja liimat kuivaa ja sama ongelma on taas edessä ja tulipalot tulevaisuutta.
Tottakai korjaavat !!!kaikki ei korjaa jotkut vaan teippiä teipin perään ja kongressiin pyytelemään anteeksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti Toyotakin korjaa vastaavat ongelmat oikeasti, eikä vain teippaamalla. Teippi tahtoo hapertua ja liimat kuivaa ja sama ongelma on taas edessä ja tulipalot tulevaisuutta.
Eikös täällä keskustella Fordin paskalaadusta mikä voi aiheuttaa tulipaloja? Ei Toyotasta.
Ford korjaa latausmodulin vikaa laittamalla ylimääräisen lämmöneristeen. Taas kerran purkkaviritelmä mikä kestää puoli vuotta kunnes kovettuu ja putoaa pois. Kugassa on suunnitteluvirhe kun akut ja latausmodulin on asennettu auton alle. Näyttää hienolta suunnittelijapojan tietokoneen näytöllä, mutta ei toimi käytännön olosuhteissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös täällä keskustella Fordin paskalaadusta mikä voi aiheuttaa tulipaloja? Ei Toyotasta.
Ford korjaa latausmodulin vikaa laittamalla ylimääräisen lämmöneristeen. Taas kerran purkkaviritelmä mikä kestää puoli vuotta kunnes kovettuu ja putoaa pois. Kugassa on suunnitteluvirhe kun akut ja latausmodulin on asennettu auton alle. Näyttää hienolta suunnittelijapojan tietokoneen näytöllä, mutta ei toimi käytännön olosuhteissa.Ei kannata ajaa sadesäällä. Siitä on varoitus ohjekirjassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Foordi on korjannut tai korjaa olihan siitä juttua vastuullinen valmistaja
Johan vitsin murjasit, Ford vastuulinen valmistaja :-))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla pitkät jonot korjaamolle kun kaikkea paskaa myyvät.
No joo mutta Ford on helppo korjata, kun sen ottaa vaan korjaamon takapihalle pariksi päiväksi ja sanoo, että mitään vikaa ei löytynyt, sen kuuluu olla tuollainen. Ja taas tuli helppoa rahaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Foordi on korjannut tai korjaa olihan siitä juttua vastuullinen valmistaja
Eipä ole. Edelleen on luovutuskielto päällä eikä korjaukset etene. Sellaista Fordilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ole. Edelleen on luovutuskielto päällä eikä korjaukset etene. Sellaista Fordilla.
Kohta kuukausi taas kulunut, ja korjauksista ei vieläkään mitään aikataulua. Vain epämääräinen, kevääseen mennessä. Hienoa Ford!
- Anonyymi
Ihan perus foorti, itsekkin piti kantapään kautta oppia että pitää kiertää kaukaa.
- Anonyymi
Oon ajellu keskikosilla/ isomilla Sedaneilla..
Aika paljon auton hintaluokka vaikuttaa valmistus maahan.
PIENIMMÄT KOPPEROT TEHDÄÄN HALVIMALLA JA VIKOJA PISOO.
Sama merkki voi tehdä kunnollistakin koslaa käyttöön jopa Sakasan maalla olematta saksalainen.
- Anonyymi
Ei Fordissa pidä kiinnittää huomiota tuollaisiin pikkuseikkoihin, jos se käynnistyy ja sillä voi ajaa niin pitää olla tyytyväinen.
- Anonyymi
Niin ja jos ei käynnisty se on asiakkaan vika tai normaalia kulumista.
- Anonyymi
Korjaukset eivät ole onnistuneet, eivätkä etene ennen marraskuuta. Silloin pitäisi valmistajalta tulla uusia varaosia.
Englannissa Ford on antanut asiakkailleen 500 punnan lahjakortit bensiinin ostoa varten näihin ehkä joskus ladattavien hybrideihin.
Linkkiä en jaksa laittaa, mutta juutuubista löytyy videoo. - Anonyymi
Saako muuten näitä Ford plugareita lämmittää ennen ajoa? Jos ei saa ladata niin saako kuitenkin lämmittää.
- Anonyymi
Lämmitys tapahtuu latauksen kautta, joten ei saa.
Tietysti siihen voi asennuttaa säteilylämmittimen öljypohjaan ja sisätilanlämppäin.
Säteilylämmitin lämmittää lähinnä myyjän lompsaa. Öljyt on niin juoksevia ettei niitä tarvitse lämmitellä.
- Anonyymi
Ford lupailee että vialliset akut saataisiin vaihdettua uusiin maaliskuun 2021 loppuun mennessä.
Erikoista että Suomessa fordjobbarit myy edelleen näitä autoja mitkä on varustettu viallisilla akuilla. Vastuutonta.- Anonyymi
Kaikki Fordin myynti on vastuutonta ja ostaminen typerää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki Fordin myynti on vastuutonta ja ostaminen typerää.
Persaukisen mielestä
- Anonyymi
Onko noissa uusimmissa vanhat akut, tuskin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko noissa uusimmissa vanhat akut, tuskin.
Kyllä Fordissa voi olla näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko noissa uusimmissa vanhat akut, tuskin.
On niissä, korjaus tulee myöhemmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persaukisen mielestä
Sitten vasta onkin persaukinen kun on ostanut Fordin, ja joutuu kuitenkin kulkemaan taksilla.
- Anonyymi
Tämä koski myös BMW jne. Esim Samsungin akuissa vikaa.
- Anonyymi
Onhan noita Toyotiakin palanut ja siellä on teippailtu kaapeleita kun ne kuumenee liikaa, tosin ei se kuunenemista lopeta, mutta teippi kestää pidempään ennen kuin se kuivuu ja palot jälleen yleistyy. Kaapelit pitäisi vaihtaa paksumpi on, silloin ne eivät kuumaksi ja näin toimitaan vastuullisessa korjauksessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan noita Toyotiakin palanut ja siellä on teippailtu kaapeleita kun ne kuumenee liikaa, tosin ei se kuunenemista lopeta, mutta teippi kestää pidempään ennen kuin se kuivuu ja palot jälleen yleistyy. Kaapelit pitäisi vaihtaa paksumpi on, silloin ne eivät kuumaksi ja näin toimitaan vastuullisessa korjauksessa.
Toyotan hybridejä on valmistettu miljoonia. Jos muutama kaapeli on kärähtänyt, on se siitä valmistusmäärästä mitätön osuus.
Ford Kuga PHEVtä on tehty muutama tuhat kappaletta, ja virallisen tiedon mukaan 6 autoa on palanut. Myös pikakorjauksella modattu. Fordin ongelmat aivan toista kertaluokkaa.
Nyt Ford on ilmoittanut että tilattavien PHEV hybridien toimitukset alkaa kesällä 2021.
Varautuneet siihen että ongelman korjaamiseen menee yli puoli vuotta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotan hybridejä on valmistettu miljoonia. Jos muutama kaapeli on kärähtänyt, on se siitä valmistusmäärästä mitätön osuus.
Ford Kuga PHEVtä on tehty muutama tuhat kappaletta, ja virallisen tiedon mukaan 6 autoa on palanut. Myös pikakorjauksella modattu. Fordin ongelmat aivan toista kertaluokkaa.
Nyt Ford on ilmoittanut että tilattavien PHEV hybridien toimitukset alkaa kesällä 2021.
Varautuneet siihen että ongelman korjaamiseen menee yli puoli vuotta.Samsungin akku sama mikä bemarissa ei automerkillä väliä jos alihankkija mokaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samsungin akku sama mikä bemarissa ei automerkillä väliä jos alihankkija mokaa
Autotehtaat kilpailuttaa kaiken, myös akut. Ostivat sitten halvinta paskaa, kuten myös BMW.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Autotehtaat kilpailuttaa kaiken, myös akut. Ostivat sitten halvinta paskaa, kuten myös BMW.
Ford on aina laittanut autoihinsa halvimmat ja huonoimmat komponentit mitä markkinoilta saa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Autotehtaat kilpailuttaa kaiken, myös akut. Ostivat sitten halvinta paskaa, kuten myös BMW.
Joillakin merkeillä on laki- ja talousosaston lisäksi myös kuitenkin laadunvalvonta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joillakin merkeillä on laki- ja talousosaston lisäksi myös kuitenkin laadunvalvonta.
Fordilla se lopetettiin kun piti säästää kustannuksissa. Laadunvalvonta hidasti tuotantoa aivan liikaa pysäyttämällä sen liian useasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ford on aina laittanut autoihinsa halvimmat ja huonoimmat komponentit mitä markkinoilta saa.
Miten kuvittelit että kilpailuilla kuluttajamarkkinoilla muutoin pärjää. Menestyvään tuotteeseen on yksinkertaisesti pakko valita halvimmat osat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten kuvittelit että kilpailuilla kuluttajamarkkinoilla muutoin pärjää. Menestyvään tuotteeseen on yksinkertaisesti pakko valita halvimmat osat.
Ei vaan riittävän hyvät. Moni asiakas ei osta paskaa kun sen yhden kerran.
- Anonyymi
Koskeekohan tämä sama ongelma myös uusia nyt tilattavia Ford Kukga hybridejä. Eli onko tähän olemassa jo ratkaisu vai koskeeko takaisinkutsu myös nyt valmistuksessa olevia.
- Anonyymi
Ei vaan näitä plugin hybridejä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan näitä plugin hybridejä
Fhev mallissa on todella pieni akku. 1.1 kW. Voi vain arvata miten monta viikkoa kestää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fhev mallissa on todella pieni akku. 1.1 kW. Voi vain arvata miten monta viikkoa kestää.
Kestää maailman tappiin näitähän on ollut jo parikymmentä vuotta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kestää maailman tappiin näitähän on ollut jo parikymmentä vuotta
Kerroppa missä on ollut? Ihan uutta ainakin Fordilla. Tietää kyllä mitä paskalaatua Ford tekee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerroppa missä on ollut? Ihan uutta ainakin Fordilla. Tietää kyllä mitä paskalaatua Ford tekee.
No kuuleppas foordin escapessa on ollut hybridi jo vuodesta 1994 eli on kyllä kokemusta ja mitä tulee siihen laatuun niin ethän ole tolloloota miehiä nääs kun se kaasupoljin hirtti...
- Anonyymi
Valmistus on pysäytetty. Seuraavat uudet ladattavat tulee kesällä 2021.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kuuleppas foordin escapessa on ollut hybridi jo vuodesta 1994 eli on kyllä kokemusta ja mitä tulee siihen laatuun niin ethän ole tolloloota miehiä nääs kun se kaasupoljin hirtti...
Escapen akku on ollut aivan erilainen ja isompi kooltaan. Samoin Mondeon akku on isompi.
Tämä 1.1 kW on vitsi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kuuleppas foordin escapessa on ollut hybridi jo vuodesta 1994 eli on kyllä kokemusta ja mitä tulee siihen laatuun niin ethän ole tolloloota miehiä nääs kun se kaasupoljin hirtti...
PS. Olin foortiloota miehiä silloin kun Focuksesta putosi ovipellit ja vetonivelet hajosi kun suojakumit irtoili. Siihen aikaan uusittiin ahkerasti myös pyöränlaakereita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PS. Olin foortiloota miehiä silloin kun Focuksesta putosi ovipellit ja vetonivelet hajosi kun suojakumit irtoili. Siihen aikaan uusittiin ahkerasti myös pyöränlaakereita.
Toivottavast nuo ongelmat ovat menneisyyttä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavast nuo ongelmat ovat menneisyyttä
On ne mennyttä. Tilalla on uusia. Ford ei vanhoja ongelmia kierrätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ne mennyttä. Tilalla on uusia. Ford ei vanhoja ongelmia kierrätä.
Yhdellä vanhalla saa 2 uutta ongelmaa. Aina kun Ford keksii jotakin, ei se toimi.
- Anonyymi
Viimeisen tiedon mukaan toukokuussa voisi saada Kuga phev jos sellaisen on tilannut pienessä huppelissa.
- Anonyymi
Mahtaako tarjeta näin pakkasilla kun ei saa edes esilämmittää?
Taitaa olla vielä ongelmat ratkaisematta kun uusia ei toimiteta vieläkään. Kai niitä on espanjan tehtaan piha täynnä ja nyt lumen alla. - Anonyymi
kuuga neljäkertaa haettu pihalat ei inhda käynistys akku kaput.PHEV.Epävarma ei voi sopia tapaamsia .Taksi valmiiksi???????? pettynyt 2020
- Anonyymi
Älä keksi satuja. Phev ei käynnisty millään käynnistysakulla vaan iso hybridakku käynnistää polttomoottorin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä keksi satuja. Phev ei käynnisty millään käynnistysakulla vaan iso hybridakku käynnistää polttomoottorin.
Samsung akun valmistajana niinkuin Bemareissakin,akut vaihdettiin(Kuga) Helmikuussa,korvauksena 3 huoltoa(Fordin piikkiin),500€;n bensakortti plus noudettaessa 300€:n kortti;pari muuta hyvitystä oman valinnan mukaan,eli otin 800€n edestä bensaa.Ja palvelu ensiluokkaista,eihän auto rikki ollut;varotoimenpide,en voi kuin olla tyytyväinen.Voihan suuta soittaa joutavista.....ps. Lukekaa Huyndain uusimmat uutiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samsung akun valmistajana niinkuin Bemareissakin,akut vaihdettiin(Kuga) Helmikuussa,korvauksena 3 huoltoa(Fordin piikkiin),500€;n bensakortti plus noudettaessa 300€:n kortti;pari muuta hyvitystä oman valinnan mukaan,eli otin 800€n edestä bensaa.Ja palvelu ensiluokkaista,eihän auto rikki ollut;varotoimenpide,en voi kuin olla tyytyväinen.Voihan suuta soittaa joutavista.....ps. Lukekaa Huyndain uusimmat uutiset.
Kyllä se rikki on jos ei saa käyttää kuten on luvattu. Mutta uskottele itsellesi mitä haluat.
Joko on päivitetty kaikki softat? Siitä se alkaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se rikki on jos ei saa käyttää kuten on luvattu. Mutta uskottele itsellesi mitä haluat.
Joko on päivitetty kaikki softat? Siitä se alkaa.Usko mitä haluat?Saahan sitä höpistä🤩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä keksi satuja. Phev ei käynnisty millään käynnistysakulla vaan iso hybridakku käynnistää polttomoottorin.
No ei todellakaan käynnistä. Katsoppas sinne tavaratilaan, että mahtaisiko siellä olla käynnistysakku, joka toimii myös apulaitteiden akkuna?
- Anonyymi
Joko foortit on korjattu, saako jo ladata. Onko uudet kunnossa
- Anonyymi
Joko akut korjattu ?
Jos tilaa uuden auton niin ei kai enää ole latausongelmaa ?- Anonyymi
Ehkä ei tule, matta aivan varmasti tulee monta muuta ongelmaa.
Joku vuosi sitten Ford luopui alihankintaosien laaduntarkastuksesta. Kuvittelivat säästävänsä.
Toisin kävi. Takuukorjauskustannukset 4 kertaiset / auto verrattuna GM tuotteisiin. Eikä nekään mitään priimaa aina ole. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä ei tule, matta aivan varmasti tulee monta muuta ongelmaa.
Joku vuosi sitten Ford luopui alihankintaosien laaduntarkastuksesta. Kuvittelivat säästävänsä.
Toisin kävi. Takuukorjauskustannukset 4 kertaiset / auto verrattuna GM tuotteisiin. Eikä nekään mitään priimaa aina ole.Höpö höpö alihankkijoille on annettu määrätyt kriteerit eihä se niin oo että alihankkijat voivat toimittaa mitä sattuu kyllä ne työt loppuvat altaaika yksikön jos toimittaa kuttaperkaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö alihankkijoille on annettu määrätyt kriteerit eihä se niin oo että alihankkijat voivat toimittaa mitä sattuu kyllä ne työt loppuvat altaaika yksikön jos toimittaa kuttaperkaa
Jos jaksat sivistää itseäsi ja etsiä netistä oikeata tietoa, näet että Fordin pääkonttori vahvistaa nuo laatuongelmat ja niiden kustannukset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos jaksat sivistää itseäsi ja etsiä netistä oikeata tietoa, näet että Fordin pääkonttori vahvistaa nuo laatuongelmat ja niiden kustannukset.
Nämä akusta johtuvat ongelmat johtuvat vain ja ainoastansa samsungin toimittamista akuista joita myöskin bemari käyttää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä akusta johtuvat ongelmat johtuvat vain ja ainoastansa samsungin toimittamista akuista joita myöskin bemari käyttää
Olisi mukava kuulla mitä Bemari hyvitti asiakkailleen,27tuhatta Bemaria ympäri maailman,joihin akusto vaihdettiin,Ford hoiti asian paremmin kuin hyvin,sanokoon kuka mitä hyvänsä.Yleensä on mielenkiintoista kuulla oikeita kokemuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä akusta johtuvat ongelmat johtuvat vain ja ainoastansa samsungin toimittamista akuista joita myöskin bemari käyttää
Tuo Fordin pääkonttorin itse kertoma laatuongelmat ei koske mitenkään Samsungin akkuja.
Akku ongelma tuli vasta sen tiedotteen julkaisun jälkeen.
USAssa on systeemi että osakkeenomistajille ja sijoittajille täytyy kertoa tappioiden syyt.
Jos Ford on valinnut akku toimittajaksi Samsungin, tietenkin halvimman toimittajan, on se näiden kahden firman välisestä sopimuksesta kiinni kuka korvaa mitäkin.
Tietenkin Fordin kannattaa jollakin tapaa saada surkeaa mainettaan korjatuksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo Fordin pääkonttorin itse kertoma laatuongelmat ei koske mitenkään Samsungin akkuja.
Akku ongelma tuli vasta sen tiedotteen julkaisun jälkeen.
USAssa on systeemi että osakkeenomistajille ja sijoittajille täytyy kertoa tappioiden syyt.
Jos Ford on valinnut akku toimittajaksi Samsungin, tietenkin halvimman toimittajan, on se näiden kahden firman välisestä sopimuksesta kiinni kuka korvaa mitäkin.
Tietenkin Fordin kannattaa jollakin tapaa saada surkeaa mainettaan korjatuksi.Tietoa eikä mitään mututuntumaa perustele oliko samsung sitten halvin vai mihinkä tietosi perustuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietoa eikä mitään mututuntumaa perustele oliko samsung sitten halvin vai mihinkä tietosi perustuu
Akuston vaihto koski nimenomaan Samsungin valmistamia akkuja,enkä kaipaa muuta ”tietoa”,nyt 12 tuhatta ajettu Hybridi Kugalla,ja hyvin toiminut,kuten kaikki 22 Fordia,kaksi kertaa on vuosikymmenten aikana hinuria tarvittu,ja näkyy hinurin kyydissä olevan monta muutakin merkkiä.....jokainen saa haukkua kuka mitäkin,monia merkkejä on ollut,niistä kaksi Ranskalaista,ensimmäinen ja viimeinen,mutta tuntuu niilläkin oma kannattajakuntansa olla,ja hyvä niin.Minua ei takaisinkutsut haittaa,niinkauan kun näin mallikkaasti hoituu....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä akusta johtuvat ongelmat johtuvat vain ja ainoastansa samsungin toimittamista akuista joita myöskin bemari käyttää
Samsungin voi valikoida akkuja autovalmistajan laatujärjestelmän mukaan. Fordille menee sitten ne huonoimmat palikat kun kiinnijäämisen vaaraa ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samsungin voi valikoida akkuja autovalmistajan laatujärjestelmän mukaan. Fordille menee sitten ne huonoimmat palikat kun kiinnijäämisen vaaraa ei ole.
Voi hyvää päivää mikä kommentti eli sinun mielestä samsungi voi toimittaa mitä sattuu
- Anonyymi
Kakkia tulee pyllystä, siksi vaihdoin Toyotaan!!!😃😄😀
- Anonyymi
Aika kakkaa on se toyotankin laatu tällä hetkellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika kakkaa on se toyotankin laatu tällä hetkellä.
Tutkimusten tulos: Luotetuin merkki ja sinusta "kakkaa"?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40841