Työpaja rokkakankaalla

Anonyymi

Miten voi olla töissä otsikossa mainitussa paikassa töissä,kouluttamassa muita tälläinen henkilö joka kärsii persoonallisuushäiriöstä eli on narsisti sitten vielä sama manipulointi,mollaaminen jatkuu työajan ulkopuolella,tätä emme ymmärrä eikä moni muukaan luotetaan isoon kokoonsa ja luullaan että hänelle ei voi kukaan mitään minä teen niinkuin haluan.JOKA HEVOSELLE LÖYTYY KENGITTÄJÄ ENNEMMIN TAI MYÖHEMMIN,TÄMÄ ON NÄHTY EIKÖ OLEKKIN,KYSEISEN HENKILÖN KANNATTAA MIETTIÄ KUKA MINÄ OIKEIN OLEN JA KATSOA PEILIIN KYSYÄ KUKA MINÄ OIKEIN OLEN

15

723

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi voi sehän on koko kylä täynnä noita sinä mukaan lukien

    • Anonyymi

      Mielenkiintoinen juttu herätti huomiota. Mitäs salaperästä siellä rokkakankaalla sitte on kun tästä ketjusta poistetaan kaikki kirjoitukset?

      • Anonyymi

        Ei sitten yhtään mitään juuri siksi poistettu


      • Anonyymi

        Sen takia poistettu kun puhutaan totta miten asia/asiat oikeasti ovat tätä jatkunut monta vuotta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen takia poistettu kun puhutaan totta miten asia/asiat oikeasti ovat tätä jatkunut monta vuotta

        Ihan normaalia laukaassa kaikkihan siellä toisiaan solvaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan normaalia laukaassa kaikkihan siellä toisiaan solvaa

        Ei tällä tavalla kohdella ihmisiä kaikkihan me olemme ihmisiä Natsi ajat ovat ohi kyllä se vielä julki tulee nyt on sen aika.......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tällä tavalla kohdella ihmisiä kaikkihan me olemme ihmisiä Natsi ajat ovat ohi kyllä se vielä julki tulee nyt on sen aika.......

        Niin nythän puhutaan vaan kouluttajista työpajalla yksikössä ei monikossa,tyyppi ajelee vanhalla japsill a vaihtoon ei auto kaikki tämän tietää,miten voi ihmismieli muuttua näin sairaaksi ilmeisesti itse ei tajua mitä tekee ja puhuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin nythän puhutaan vaan kouluttajista työpajalla yksikössä ei monikossa,tyyppi ajelee vanhalla japsill a vaihtoon ei auto kaikki tämän tietää,miten voi ihmismieli muuttua näin sairaaksi ilmeisesti itse ei tajua mitä tekee ja puhuu

        Se äijän köriläs vaihtoon kouluttajan vakanssilta,ollut liian kauan työpajalla noussut keltainen nestemäinen aine päähän eikä siinä vielä kaikki sitten ollaan niin tietäviä joka asiasta mutta loppujenlopuksi ei tiedetä mistään mitään ymmärrän ilmankos ei sitten kelpuuteta muualle


    • Anonyymi

      siis rokkakankaalla jollain liian tiukka nahka -esi

      • Anonyymi

        Todella nahka-esi tiukalla ollut monta vuotta se tyyppi jäähylle/vaihtoon onhan toki muitakin kouluttajia kyseiselle vakansille sen verran olen maailmaa/Suomea kiertänyt töiden takia ja nähnyt että voin sanoa rehellisesti että kannattaa todella miettiä mitä kenestäkin puhuu se voi olla pian se viimeinen puhe kun ajatellaan vain sitä omaa itseään ja mustamaalataan toisia aivan syyttä tuulesta temmatuilla syillä ajaakseen vaan omaa etuaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella nahka-esi tiukalla ollut monta vuotta se tyyppi jäähylle/vaihtoon onhan toki muitakin kouluttajia kyseiselle vakansille sen verran olen maailmaa/Suomea kiertänyt töiden takia ja nähnyt että voin sanoa rehellisesti että kannattaa todella miettiä mitä kenestäkin puhuu se voi olla pian se viimeinen puhe kun ajatellaan vain sitä omaa itseään ja mustamaalataan toisia aivan syyttä tuulesta temmatuilla syillä ajaakseen vaan omaa etuaan

        Mene sanomaan suoraan paikan päälle eläkä tänne itke


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene sanomaan suoraan paikan päälle eläkä tänne itke

        On sanottu mutta ei paksuun kalloon mene niin ei mene,en tänne itke toisille vaan tiedoksi.Hyvin sanottu joka hevoselle löytyy kengittäjä ennemmin tai myöhemmin,se on kyllä niin totta kuin ollavoi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On sanottu mutta ei paksuun kalloon mene niin ei mene,en tänne itke toisille vaan tiedoksi.Hyvin sanottu joka hevoselle löytyy kengittäjä ennemmin tai myöhemmin,se on kyllä niin totta kuin ollavoi

        Jep jep suuret puheet ja pienet teot


    • Anonyymi

      suomi on siitä harvinainen maa että kyrpä saa olla pomona vuodesta toiseen ja aiheuttaa tuhoa ilmapiirissä mutta alainen heti kiertoon yhdestä väärästä sanasta..Muualla vaihdetaan heti pomoa jos se on huono hommaansa.

      • Anonyymi

        Mitkä ovat kriteerit että pääsee kouluttamaan työpajalle? Se vaatii työnjohtan koulutusta esim:ylioppilas pohja/ammattikorkeakouluista ym.se tyyppi otettu kouluttamaan ihan pysty metsästä ei saa.....na ei mitään edellä mainituista koulutuksista pohjana tämän tietää kaikki siitä tyypistä,kumminko päin vasaraa pidetään kädessä kun lyödään naulaa lautaan voimme lähteä kouluttamaan.............


    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1429
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe