Google play kauppa.

Anonyymi

Onko niin että täytyy kirjautua google play kauppaan ennen kuin sieltä saa ladattua jonkun sovelluksen:

Koitin ladata 112 sovellukse puhelimeen mutta ei onnistu kun tulee ilmoitus että kirjaudu ennen kuin voi ladata sovelluksia.

Onko tosiaan niin että on pakko kirjautua?

9

1638

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä ja ylipäätään älypuhelimeen on pakko kirjautua. 112 sovellus on muuten turha. Android osaa lähettää sijainnin automaattisesti hätäkeskukseen ilman sovelluksia..

• Anonyymi

"Kyllä "

Ei tarvtse kirjautua.

"ylipäätään älypuhelimeen on pakko kirjautua"

Ei lainkaan ole tarvis.

"112 sovellus on muuten turha. Android osaa lähettää sijainnin automaattisesti hätäkeskukseen ilman sovelluksia."

Ei lainkaan ole turha, se usein saattaa kyetä lähettämään tarkan osoitteen sieltäkin (kuten rakennusten sisällä kuten kauppakeskukset yms) minne gps ei yllä, ja siinä on muitakin funktiota ja avustavia numeroita kuin 112 soitto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kyllä "

Ei tarvtse kirjautua.

"ylipäätään älypuhelimeen on pakko kirjautua"

Ei lainkaan ole tarvis.

"112 sovellus on muuten turha. Android osaa lähettää sijainnin automaattisesti hätäkeskukseen ilman sovelluksia."

Ei lainkaan ole turha, se usein saattaa kyetä lähettämään tarkan osoitteen sieltäkin (kuten rakennusten sisällä kuten kauppakeskukset yms) minne gps ei yllä, ja siinä on muitakin funktiota ja avustavia numeroita kuin 112 soitto.

Kyllä on turha..

• Anonyymi

Google Play:n kirjautumisen voi ohittaa, tai ainakin vielä viimeki kun siten asensin viimeksi kesällä se onnistui (valitsemalla "skip").

Mutta droideihin kannattaa luoda jokin anonyymi accountti, minä valitsen niitä elokuvien/kirjojen hahmoista, jokaisessa doidissa on omansa, sillä tavalla saa mm email ja Drive tilaa. Google Pay kyllää pyytää viimeistelemään tilin (eli kaipaa läjinää luotokirtin tietoja), mutta sen voi skipata, tietenkään silloin ei voi asentaa maksullisia appeja mutta maksuttomat voi, ja voi tarvittaessa päivittää.

• Anonyymi

Ei vaan kannattaa luoda oikea tili oikeilla tiedoilla..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaan kannattaa luoda oikea tili oikeilla tiedoilla..

Tietenkin jos käyttää googlen "palveluja" niin kannattaa ykkös-droidissa olla oma google tili. Tarkoitin että kaikissa vanhennetuissa mutta toimivissa droideissa kannatta olla mikkihiiri-tili muun muassa tietoturvasyistä, ja siten saa myös lisää Drive ja gmail tilaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietenkin jos käyttää googlen "palveluja" niin kannattaa ykkös-droidissa olla oma google tili. Tarkoitin että kaikissa vanhennetuissa mutta toimivissa droideissa kannatta olla mikkihiiri-tili muun muassa tietoturvasyistä, ja siten saa myös lisää Drive ja gmail tilaa.

Ei se oikein tietoturvaan auta. Tällaisia laitteita ei pidä käyttää verkossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se oikein tietoturvaan auta. Tällaisia laitteita ei pidä käyttää verkossa.

Tokihan mikkihiiri -tilit auttavat suuresti, kaikissa googlen vanhentamissa mutta toimivissa droideissa kannatta olla mikkihiiri-tili muun muassa tietoturvasyistä, niissä ei tietenkään kannata pitää mitään tietosuojaa kaipaavaa. Niillä voi täysin huoletta katsella tuubia yms videotoistopalveluja, surffailla, käyttää mp3 soitimena, navigaattorina, kamerana, videokamerana, tiekamerana, yms.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tokihan mikkihiiri -tilit auttavat suuresti, kaikissa googlen vanhentamissa mutta toimivissa droideissa kannatta olla mikkihiiri-tili muun muassa tietoturvasyistä, niissä ei tietenkään kannata pitää mitään tietosuojaa kaipaavaa. Niillä voi täysin huoletta katsella tuubia yms videotoistopalveluja, surffailla, käyttää mp3 soitimena, navigaattorina, kamerana, videokamerana, tiekamerana, yms.

Eikä voi. Aina kun laite on netissä voi se aiheuttaa haittaa myös muille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      85
      4618
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      88
      4454
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3799
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      17
      3742
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3007
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2874
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2731
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2213
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1778
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      122
      1356
    Aihe