Kuinka moni on käynyt lavatansseissa Pohjois-Savossa ? onko siellä myös yksin tulleita vai onko korona vähentänyt väkeä?
Itse ole innokas tanssija, mutta en ole uskaltnaut lähteä tartunnan pelossa.
LAVATANSSEISSA KÄVIJÄT
8
64
Vastaukset
- Anonyymi
Viisainta pysyä kotona edelleen, korkeintaan täällä voit käydä tilannetta kyselemässä!
Miten on mahdollista, että tansseja saa järjestää, jolloin ollaan lähekkäin kymmenien eri ihmisten kanssa, kun nyt suositellaan maskia busseihin, juniin, joissa ei normaalisti olla lähekkäin?? IHMETTELEN!
- Anonyymi
EI SAA TANSSEJA JÄRJESTÄÄ KORONAN VUOKSI!!!
- Anonyymi
Järjestäkööt vaan. Minä äänestän jaloillani enkä mene.
- Anonyymi
No todellakin saa ja järjestetään
- Anonyymi
pojat oli laittanu sen uuwwen auton DDDDDDDDDDDDD.
Eikö kukaan lukijoista käy tanssimassa!
On tämä aikamoinen paradoksi: Kun on bussikuljetus tansseihin, suositellaan maskin käyttöä, entä itse tanssit, joissa on todellä lähellä toisiamme, huh, huh, mikä logiikka!!
Etelän lingot käyvät täällä tanssimassa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as983762Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna353242- 603209
- 683029
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)682884Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672809On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632524Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802321- 452162
- 692158