1) Lentoemännät ruåtsalaisia
2) Maskipakko on pelkkä vitsi. Koneessa tarjoillaan ruokaa ja alkoholia kuten yleensäkin. Syödessä ja juodessa maskia ei tarvitse käyttää, eli suurin osa porukasta on ilman maskia KOKO LENNON AJAN
3) Kaikki matkustajat eivät ole suomalaisia. Omassa koneessani oli ainakin venäläisiä
4) Maskin käyttöä ei valvonut kukaan, lentoemot pysyttelivät verhonsa takana ja haukkuivat suomalaisia matkaajia, "ei niille mitään kannata sanoa"
Jos ei TUI fly lennolla korona tartu, niin ei sitten missään.
Nyt Rhodoksella. Yskittää, yskittää. Toivon ja rukoilen, että olisi vaan tavanomaista astmaa ja allergiaa...
Kannattaa miettiä kaksi kertaa, ennen kuin lähtee TUI:n lennolle
6
96
Vastaukset
- Anonyymi
Paree kun jäät sinne Rhodokselle. Täällä ei tarvita yhtää viruslinkoa lisää! Pokaat vaikka ruåttalaisen lentoemon ja harjoittelet sitä rigoris mortista yksi jäsen kerrallaan!
- Anonyymi
En ole nyt siinä kunnossa, että pokailen ketään. Toivon että pääsen kotiin ensi viikolla. Kannattaa lukea aloitus ajatuksella. Älä lähde, jos pelottaa! Pelkoon on aihetta. Matkatoimiston kehut ja ylisanat ovat silkkaa valetta. Lento oli aivan ala-arvoinen.
Täällä paikan päällä on kyllä turvallista ja hotellissa henkilökunta suojautuu huolella. Maskeja ja käsidesejä on valmiina huoneissa ja joka hissin edessä, ravintoloissa jne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole nyt siinä kunnossa, että pokailen ketään. Toivon että pääsen kotiin ensi viikolla. Kannattaa lukea aloitus ajatuksella. Älä lähde, jos pelottaa! Pelkoon on aihetta. Matkatoimiston kehut ja ylisanat ovat silkkaa valetta. Lento oli aivan ala-arvoinen.
Täällä paikan päällä on kyllä turvallista ja hotellissa henkilökunta suojautuu huolella. Maskeja ja käsidesejä on valmiina huoneissa ja joka hissin edessä, ravintoloissa jne.Et ole kunnossa, mutta takaisin haluat, toisista välittämättä? Häpeisit!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole kunnossa, mutta takaisin haluat, toisista välittämättä? Häpeisit!
Haukut väärää puuta. Minä kyllä varmasti käytän tehokasta maskia paluumatkalla ja käyn korona-testissä ja jään karanteeniin. Mutta mitäpä luulet niiden menolennolla viinaa litkivien, maskittomien tekevän kun Suomeen pääsevät???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haukut väärää puuta. Minä kyllä varmasti käytän tehokasta maskia paluumatkalla ja käyn korona-testissä ja jään karanteeniin. Mutta mitäpä luulet niiden menolennolla viinaa litkivien, maskittomien tekevän kun Suomeen pääsevät???
No mitäs itse teit? Pidit viikon ikävää, imuroit koronan, ja nyt kotimaahan ilmaiseen hoitoon?
- Anonyymi
Turhaan ihmisiä täällä arvostellaan. Rodos on vielä virallisesti luokiteltu turvalliseksi maaksi matkustaa, eikä ole syytä syyttä ketään. Toinen suomalainen matkatoimisto toimii valtioneuvoston enemmistö ohjauksessa ja järjestää matkoja kuten ennenkin. Eturistiriita kun oman toimiston matkoja pitäisi rajoittaa ja kehottaa ihmisiä olemaan matkustamatta turvalliseen maahan, ainakin hallituksen mielestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569