Lanzaroteen marraskuussa?

Anonyymi

Heinäkuun alussa varasimme matkan Lanzarotelle (Aurinkomatkat) marraskuussa. Nyt kuitenkin toinen aalto on alkanut nostaa päätään. Vaikka lukemat ovat päiväkohtaisina vielä maltillisia, niin suunta on ylöspäin.

Varausmaksu on toki vasta maksettu ja loppuosa pitää maksaa syyskuun lopulla. Jos toinen aalto iskee kunnolla, niin mikä taho päättää sen perutaanko koko Kanarian talvikausi, tai osa siitä? Antaako ulkoministeriö ohjeet turvallisista maista/kohteista ja matkayhtiöt noudattavat niitä?

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aurinkomatkat on jo perunut matkat Aurinkorannikolle ja Mallorcalle. Ensin peruivat elokuun matkat ja nyt ei ole enää syyskuutakaan myynnissä. Tuosta voisi arvailla, että syyskauden matkoille Kanarian saarille käy samalla tavalla. Tällä hetkellä Espanjaan matkustamista ei suositella UM:n taholta. Ei siinä mitään juridista estettä ole järjestää pakettimatkoja ei-suositeltuihin maihin, mutta vaikea saada siitä kannattavaa ja imagosyytkin saattaa merkitä jotakin.

      • Anonyymi

        " Ei siinä mitään juridista estettä ole järjestää pakettimatkoja ei-suositeltuihin maihin, mutta vaikea saada siitä kannattavaa ja imagosyytkin saattaa merkitä jotakin."

        Juu, eivätkä kaikki pidä siitä, että yhden viikon loman jälkeen pitää olla kaksi viikkoa karanteenissa täällä Suomessa.


    • Anonyymi

      Minullakin olisi kahden viikon jo tammikuussa varattu matka Lanzarotelle. Nyt huomasin, ettei Tuin sivuilla enää näy Lanzarotea kohteena tälle talvelle. Peruutusta ei kuitenkaan ole tullut. Tuin sovellus laskee päiviä matkan alkuun. Vielä viime viikolla matkat olivat myynnissä. No, odotellaanko milloin peruutusilmoitus tulee. Onneksi olen maksanut vain varausmaksun.

      • Anonyymi

        "Vielä viime viikolla matkat olivat myynnissä. No, odotellaanko milloin peruutusilmoitus tulee."

        Älä vain itse peruuta matkaasi, että saat kaikki rahasi takaisin.


      • Anonyymi

        Marraskuun matkoja ei edelleenkään näy, joulukuusta alkaen kauppaavat torstain lähtöjä. Edelleenkään ei ole tullut marraskuun matkastani peruutusta. Enkä usko, että marraskuun matkat olisi loppuunmyytyjä,


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2032
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1569
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      150
      1505
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1328
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1260
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      275
      1105
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1012
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      127
      1007
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      112
      988
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      52
      818
    Aihe