Lähestymis vinkit jakoon

Anonyymi

Kerätään tähän meille joillekin avuttomille, kädettömille ja onnettomille vinkkejä, miten lähestyä kiinnostavaa naista. Miten liehitellä ja kehua toista ja miten näyttää oma kiinnostus tyylikkäästi. Auttakaa siskoa hädässä!

35

670

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mun mielipide on, että kannattaa lähestyä sillä tyylillä minkä kokee omakseen. Eli sä hyödynnät sun hyviä puolia siinä lähestymistilanteessa. Jos sulla on hyvä huumori, käytä sitä. Jos runoilu ja kauniit sanat sujuu, käytä sitä jne. Lähesty sillä tyylillä missä olet hyvä, koska siinä sä olet vahvoilla ja on todennäköisempää, että homma luistaa luontevasti.

      Älä lähde kopioimaan toisten lähestymistyyliä, jos se ei sulle istu ja mene luonnostaan. Siinä sulle voi tulla kiusallinen tilanne ja homma menee väkinäiseksi muutenkin.

      • Anonyymi

        Ihan hyvä neuvo sinänsä vaikka kyllä minusta,omia tarinoitaan voi myös kertoa. Niitä voi sitten muokata itselle sopiviksi ja kokeilla vain ne omaan persoonaan istuvat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan hyvä neuvo sinänsä vaikka kyllä minusta,omia tarinoitaan voi myös kertoa. Niitä voi sitten muokata itselle sopiviksi ja kokeilla vain ne omaan persoonaan istuvat.

        Kaksi olennaista asiaa 1. Vie juttua eteenpäin jollakin keinolla, jonka sä osaat pahemmin takeltelematta eli aktiivisuus. Jos menee yli tai ali, korjaa tilanne heti eikä kuukauden päästä. 2. Tilannetaju, pysy hereillä että tajuat toimia oikeassa paikassa. Se voi tulla ja tuleekin yleensä yllättäen. Ei kannata yrittää väkisin vääntää, sopiva sauma tulee kyllä eteen. Älä juutu liikaa aikaisempiin tapahtumiin, tilanteen mukaan mennään.

        Ja ei kun toimintaa kehiin :D


    • Anonyymi

      Lähestyt siihen toisen viereen. Otat katsekontaktin, äläkä anna katseesi harhailla seiniin tai kattoon vaan katso häntä koko ajan silmiin, kun juttulette. Minun mielestä se, että katse harhailee milloin missäkin on toista epäkunnioittavaa ja tulee sellainen kuva, että toinen ei kuuntele sinua. Jos tiedät toisesta jotakin niin valitse se asis jutunaiheeksi. Olipa se hänen harrastus tai jokin asia mitä tiedät hänen tehneen, vaikka viime viikolla tai lähipäivinä. Osoitat näin, että olet kiiinostunut siitä mitä hän tekee ja mitä hänelle kuuluu. Voit jutella myös samasta aiheesta mistä olette edellisen kerran jutelleet, silloin hän tietää, että olet kuunnellut ja keskittynyt teidän keskusteluun täysillä. Seuraava vaihe voisi olla pyytää kahville tai lounaalle ja jatkaa ystävällistä keskustelua siellä.

      Eli lyhykäisyydessään muista syvä katsekontakti toiseen, ole kiinnostunut ja kysele toisen tekemiset ja kuulumiset sekä vietä yhteistä aikaa lounaalla tai kahvilla.
      Myöhemmin sitten leffaan tai yökyläilemään toisen luokse.

      • Anonyymi

        No en mä kyl allekirjoittaisi et _kokoajan_ katsoo toista silmiin _syvästi_.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en mä kyl allekirjoittaisi et _kokoajan_ katsoo toista silmiin _syvästi_.

        Juu ei mielellään 🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en mä kyl allekirjoittaisi et _kokoajan_ katsoo toista silmiin _syvästi_.

        No näinpä, jatkuva tuijottaminen on aika vaivaannuttavaa. Ja jos on vielä sellainen vakava tuijotus, eikä mitään hymyn tapaistakaan mukana niin ei tehoa kyllä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No näinpä, jatkuva tuijottaminen on aika vaivaannuttavaa. Ja jos on vielä sellainen vakava tuijotus, eikä mitään hymyn tapaistakaan mukana niin ei tehoa kyllä...

        Niin, ei minustakaan kannata ihan taukoamatta katsoa syvälle silmiin, kun sellainen voi jo alkaa tuntua liian voimakkaalta, mutta tuskin tuossa tarkoitettiinkaan jatkuvaa tuijotusta, vaan ehkä tavallista pidempää katsetta, silmiin katsominen on kyllä tärkeää.


    • Anonyymi

      Kevyitä kosketuksia käsivarteen, olkapäälle tai selkään., jos se mitenkään tuntuu luontevalle. Helpompi päästä pois friendzonelta ja ottaa kädestä kiinni sitten kun on sen aika.

      • Anonyymi

        Minusta taas koskettelu ei mitenkään edistä ystävyyden muuttumista rakkaudeksi, ellei se muutenkin mene siihen suuntaan.


    • Olemalla suoraviivainen ja rehellinen ja kunnioittava. En tiedä oliko tämä nyt mitenkään tyylikästä varsinaisesti, mutta...

      Olin tuossa ulkona ystävien kanssa ja törmäsimme joihinkin tuttuihin. Siinä oli nainen, joka tanssi todella kauniisti ja oli muutenkin viehättävä. En ole ihan valmis uuteen suhteeseen, mutta jotenkin päädyin juttelemaan hänen kanssaa ja hän näytti pitävän seurastani. Jossain kohtaa hän varmisteli, etten ole vielä lähdössä tms. Istuin sohvalla hänen vieressään ja laitoin aika klassisesti toisen käteni hänen taakseen selkänojalle, kuitenkaan koskematta. Olimme pilkkuun asti ja lähdimme kävelemään samaan suuntaan. Hänen korkokenkänsä hiersivät ja kysyin haetaanko matkan varrella luotani varvastossut hänelle loppumatkaksi. Mulla on aika kaunis vanha asunto, jota hän jäi katselemaan ja sanoi siinä, että nyt alkaa väsyttää liikaa. Vastasin, että kyllä voit jäädä munkin viereeni yöksi eikä se edes ole mikään seksiinkutsu. :D Tarkoitin ihan mitä sanoin. Suutelin häntä kyllä ihan pienesti ennen kuin menimme nukkumaan ja kerroin, että hän on kyllä ihana ja kaunis, mutten ole valmis.
      Hän jätti kaulakorunsa luokseni, jonka vien hänelle tänään. Ei tästä mitään suhdetta tule, koska hän asuu sen verran kaukana (oli vain ystävänsä luona täällä kylässä), mutta ei se mitään. Kokemus oli kiva, toivottavasti molemmin puolin. Mitäs tästä nyt sanoisi. Ole opportunisti, mutta silleen hyvällä tavalla eikä toisia käyttäen. :)

      • Anonyymi

        Oi kuinka romanttista, tässä on potentiaalia. Kerro kuinka käy;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oi kuinka romanttista, tässä on potentiaalia. Kerro kuinka käy;)

        Silleen siinä kävi, että meillä oli mukava päivä aurinkoisessa puistossa. :)
        Arvostan häntä ja hänen ajatusmaailmaansa, mutta paljon myös vain katselin häntä. Hän on minua jonkin verran lyhyempi ja pyöreämpi, juuri kuten tykkään. Kauniit silmät, hymy ja viehkeä liikkuminen ovat ihan piste i:n päälle. Hän on kuitenkin kymmenen vuotta minua nuorempi enkä toisaalta halua etäsuhdetta. Annoin siis hänen mennä ilman mitään jatkosuunnitelmia, vaikka lupailtiin tavata vielä joskus.
        Siinä vaiheessa kun olen valmiimpi, toivon tapaavani jonkun lähempää.


      • Anonyymi
        vaskitsa_ kirjoitti:

        Silleen siinä kävi, että meillä oli mukava päivä aurinkoisessa puistossa. :)
        Arvostan häntä ja hänen ajatusmaailmaansa, mutta paljon myös vain katselin häntä. Hän on minua jonkin verran lyhyempi ja pyöreämpi, juuri kuten tykkään. Kauniit silmät, hymy ja viehkeä liikkuminen ovat ihan piste i:n päälle. Hän on kuitenkin kymmenen vuotta minua nuorempi enkä toisaalta halua etäsuhdetta. Annoin siis hänen mennä ilman mitään jatkosuunnitelmia, vaikka lupailtiin tavata vielä joskus.
        Siinä vaiheessa kun olen valmiimpi, toivon tapaavani jonkun lähempää.

        Oon niin masentunut omasta ulkonäöstäni.
        En kestä miten toiset vaan jää nukkumaan meikit kasvoilla toisen luo yöksi spontaanisti ja ovat silti niin kauniita yön jälkeenkin.


      • Anonyymi
        vaskitsa_ kirjoitti:

        Silleen siinä kävi, että meillä oli mukava päivä aurinkoisessa puistossa. :)
        Arvostan häntä ja hänen ajatusmaailmaansa, mutta paljon myös vain katselin häntä. Hän on minua jonkin verran lyhyempi ja pyöreämpi, juuri kuten tykkään. Kauniit silmät, hymy ja viehkeä liikkuminen ovat ihan piste i:n päälle. Hän on kuitenkin kymmenen vuotta minua nuorempi enkä toisaalta halua etäsuhdetta. Annoin siis hänen mennä ilman mitään jatkosuunnitelmia, vaikka lupailtiin tavata vielä joskus.
        Siinä vaiheessa kun olen valmiimpi, toivon tapaavani jonkun lähempää.

        Ei kymmenen vuotta ole paha, eikä etäsuhdekaan ellei satojen kilsojen päässä. Katso ihmeessä loppuun saakka!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon niin masentunut omasta ulkonäöstäni.
        En kestä miten toiset vaan jää nukkumaan meikit kasvoilla toisen luo yöksi spontaanisti ja ovat silti niin kauniita yön jälkeenkin.

        Samojen ajatusten äärellä täällä. Haluan päästä itsetuntoni kanssa pisteeseen, jossa voin olla rennosti ilman meikkiä, hiukset laittamattomina ja yöpaita päällä toisen edessä kokematta häpeää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samojen ajatusten äärellä täällä. Haluan päästä itsetuntoni kanssa pisteeseen, jossa voin olla rennosti ilman meikkiä, hiukset laittamattomina ja yöpaita päällä toisen edessä kokematta häpeää.

        Miks tuollaista täytyy hävetä? Jos on ihastunut, niin tykkää toisesta sellaisenaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kymmenen vuotta ole paha, eikä etäsuhdekaan ellei satojen kilsojen päässä. Katso ihmeessä loppuun saakka!

        Samaa mieltä, itsekin olen ihan ihastunut melkein kymmenen vuotta vanhempaan. Eikä yhtään haittaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks tuollaista täytyy hävetä? Jos on ihastunut, niin tykkää toisesta sellaisenaan.

        Ehkä jotain luottamuspulaa ja heikkoa itsetuntoa minun osaltani. Normityylini on meikattu ja kaikinpuolin laitettu, ei mitään sotamaalauksia mutta kuitenkin sen verran, ettei kukaan esimerkiksi koskaan tunnista minua hyvin luonnollisessa lookissa otetusta passikuvastani. Tulee sellainen fiilis, että ikään kuin "huijaisin" naisia deittiprofiileissa ja treffeillä, ja sitten suihkunraikkaana kömpiessäni heidän viereensä aiheuttaisin kamalan pettymyksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä jotain luottamuspulaa ja heikkoa itsetuntoa minun osaltani. Normityylini on meikattu ja kaikinpuolin laitettu, ei mitään sotamaalauksia mutta kuitenkin sen verran, ettei kukaan esimerkiksi koskaan tunnista minua hyvin luonnollisessa lookissa otetusta passikuvastani. Tulee sellainen fiilis, että ikään kuin "huijaisin" naisia deittiprofiileissa ja treffeillä, ja sitten suihkunraikkaana kömpiessäni heidän viereensä aiheuttaisin kamalan pettymyksen.

        Eli ihan feikki. Yriyät näytellä naisista kiinnostunutta, vaikka olet hetero, mutta se ei ole luontevaa vaan paistaa läpi, että pelkkää teatteria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli ihan feikki. Yriyät näytellä naisista kiinnostunutta, vaikka olet hetero, mutta se ei ole luontevaa vaan paistaa läpi, että pelkkää teatteria.

        Siis mitä ihmettä taas...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä jotain luottamuspulaa ja heikkoa itsetuntoa minun osaltani. Normityylini on meikattu ja kaikinpuolin laitettu, ei mitään sotamaalauksia mutta kuitenkin sen verran, ettei kukaan esimerkiksi koskaan tunnista minua hyvin luonnollisessa lookissa otetusta passikuvastani. Tulee sellainen fiilis, että ikään kuin "huijaisin" naisia deittiprofiileissa ja treffeillä, ja sitten suihkunraikkaana kömpiessäni heidän viereensä aiheuttaisin kamalan pettymyksen.

        Sitähän naiset on tehnyt kautta vuosien😀
        Eiköhän se ole sama tilanne kaikkien meikkaavien ja laittaituvien naisten kanssa että aamulla herätessä saattaa olla hieman eri näköinen, ja omasta mielestä kamalan näköinen.
        Itse oikein haaveilen että näkisin ihastukseni juuri sellaisena ❣️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oon niin masentunut omasta ulkonäöstäni.
        En kestä miten toiset vaan jää nukkumaan meikit kasvoilla toisen luo yöksi spontaanisti ja ovat silti niin kauniita yön jälkeenkin.

        Älä ole masentunut omasta meikittömästä ulkonäöstäsi! <3
        Ei tämä nainen jäänyt nukkumaan luokseni meikit kasvoillaan. Itse en juuri meikkaa, paitsi joskus korostan huulia (mulla on aika voimakkaat huulet, mutta yläreunassa on pieni arpi), mutta pesimme toki kasvot ennen nukkumaanmenoa. Hän näytti sitten hiukan erilaiselta, enemmän omalta itseltään, mutta kyllä mä nyt tälleen nelikymppisenä osaan asiaan suhtautua. :D Oikein suloinen oli silti ja liikkis ja jotenkin hellyyttävämpikin, kuten varmaan sinäkin.


    • Anonyymi

      Ehkä parempi olla jakamatta vinkkejä, näin ihastukseni pitkästä aikaa ja hän kääntyi oikein kannoillaan. Että tuli sitten sekin selväksi :D

      • Anonyymi

        Älä heitä kirvestä kaivoon.
        Meinaan ite jos oon ollut todella ihastunut niin mul meinaa käydä just tolleen et käännynkin pois. 😐
        Pelkään kai näyttäväni just sillä hetkellä ihan kamalalta ja sit en haluis et ihastus näkee mut. 🙄


      • Anonyymi

        Veikkaisin että kääntyi ihan muista syistä, itsekin monta kertaa meinannut kääntyä kannoillani koska menen vaan ihan lukkoon enkä tiedä mitä sanoa.. tuskinpa kuitenkaan sen vuoksi ettei halunnut sinua oikeasti nähdä ja Nyt varmaan harmittelee käytöstään parhaillaan.


      • Anonyymi

        Anna mennä tuollasten kannoilla kääntyjien. Parempaa on varmasti tulossa jossakin vaiheessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna mennä tuollasten kannoilla kääntyjien. Parempaa on varmasti tulossa jossakin vaiheessa.

        Joo, tämä oli kyllä riittävän selkeä merkki minulle. Todella ristiriitaisia merkkejä antanut alusta alkaen, mutta kannoilla kääntyminen on tosiaan jo riittävän selkeä merkki siitä, ettei kiinnosta :D Harmi, sillä olin aidosti todella kiinnostunut hänestä ja alusta asti yhteenkuuluvuuden tunne on ollut suurempi kuin kenenkään muun ihmisen kohdalla.

        Elämä jatkuu ja onneksi yksinolokin sopii minulle ihan hyvin. Edellisen pitkän parisuhteen jälkeen varmaan ihan hyväkin vaihtoehto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, tämä oli kyllä riittävän selkeä merkki minulle. Todella ristiriitaisia merkkejä antanut alusta alkaen, mutta kannoilla kääntyminen on tosiaan jo riittävän selkeä merkki siitä, ettei kiinnosta :D Harmi, sillä olin aidosti todella kiinnostunut hänestä ja alusta asti yhteenkuuluvuuden tunne on ollut suurempi kuin kenenkään muun ihmisen kohdalla.

        Elämä jatkuu ja onneksi yksinolokin sopii minulle ihan hyvin. Edellisen pitkän parisuhteen jälkeen varmaan ihan hyväkin vaihtoehto.

        No ei sulla sitten kovin vahvaa yhteenkuuluvuuden tunnetta ollut jos heti olet toisen hylkäämässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei sulla sitten kovin vahvaa yhteenkuuluvuuden tunnetta ollut jos heti olet toisen hylkäämässä

        Kuten sanoin, viestit ovat olleet alusta asti ristiriitaisia. Alusta asti tarkoittaa useampaa vuotta, ehkä viitisen vuotta olemme tunteneet. En myöskään usko, että viisikymppinen on niin ujo tai kokematon, ettei voisi vaikka moikata ja kertoa, että on kiire jos ei halua jutella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten sanoin, viestit ovat olleet alusta asti ristiriitaisia. Alusta asti tarkoittaa useampaa vuotta, ehkä viitisen vuotta olemme tunteneet. En myöskään usko, että viisikymppinen on niin ujo tai kokematon, ettei voisi vaikka moikata ja kertoa, että on kiire jos ei halua jutella.

        Jotainhan tilanteessa on jos käytös on ristiriitaisesta ja kääntyy kannoillaan sut nähdessään. Vai onko hänellä jokin syy ettei halua sinua kohdata, jokin muu kuin esim tunteet joita ei osaa käsitellä?
        Minkälaista se toinen puoli käytöksestä on ollut?
        Ja ikä ei kerro mitään siitä miten ihminen esim ihastuneena käyttäytyy, jos sellainen mahdollisuus on olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotainhan tilanteessa on jos käytös on ristiriitaisesta ja kääntyy kannoillaan sut nähdessään. Vai onko hänellä jokin syy ettei halua sinua kohdata, jokin muu kuin esim tunteet joita ei osaa käsitellä?
        Minkälaista se toinen puoli käytöksestä on ollut?
        Ja ikä ei kerro mitään siitä miten ihminen esim ihastuneena käyttäytyy, jos sellainen mahdollisuus on olemassa.

        Juu tämä. Joskus ihastuminen on niin voimakasta et se muokkaa tahtomattaan ihastuneen käytöstä aika paljonkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotainhan tilanteessa on jos käytös on ristiriitaisesta ja kääntyy kannoillaan sut nähdessään. Vai onko hänellä jokin syy ettei halua sinua kohdata, jokin muu kuin esim tunteet joita ei osaa käsitellä?
        Minkälaista se toinen puoli käytöksestä on ollut?
        Ja ikä ei kerro mitään siitä miten ihminen esim ihastuneena käyttäytyy, jos sellainen mahdollisuus on olemassa.

        Tottakai ikä kertoo montakin asiaa: on elämänkokemusta, kykyä ilmaista itseään, tunteiden hallintaa, kykyä huomioida muita, itsevarmuutta, sosiaalisia taitoja ym. enemmän kuin nuorella iällä. Joten voi odottaa sujuvampaa toimintaa ihmissuhdeasioissa ja muussakin elämässä. Ei keski-ikäinen voi noin vain ottaa ja häipyä, jos näkee tutun ellei sitten ole vakava syy siihen, jonkinlainen välirikko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai ikä kertoo montakin asiaa: on elämänkokemusta, kykyä ilmaista itseään, tunteiden hallintaa, kykyä huomioida muita, itsevarmuutta, sosiaalisia taitoja ym. enemmän kuin nuorella iällä. Joten voi odottaa sujuvampaa toimintaa ihmissuhdeasioissa ja muussakin elämässä. Ei keski-ikäinen voi noin vain ottaa ja häipyä, jos näkee tutun ellei sitten ole vakava syy siihen, jonkinlainen välirikko.

        No toki nuo taidot karttuu ajan kanssa. Tarkoitin vain että ihastuneena ihan 50 ja vaikka 60 vuotiaatkin voi jännittää ihastustaan samalla tavalla siinä missä teinitkin, ja käytös voi olla tästä syystä tökeröä tai töksähtelevää.


    • Nostan. Tästä hyviä vinkkejä jakoon 😉

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      383
      3856
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      211
      1905
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1434
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1295
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      971
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      58
      930
    7. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      903
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      890
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      868
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      859
    Aihe