Sotkamon vaateliike

Anonyymi

Kävin Sotkamolaisessa vaateliikkeessä kokeilemassa farkkuja. 120€ oli hinta, eikä tietenkään tinkuuvaraa. Katoinpa netistä, niin jokapaikassa myytiin hintaan 50€. Semmosta.

22

1700

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä ainakin käyn sovittamassa koon kohdilleen ja sitten tilaan netistä.

      • Anonyymi

        Kuin myös.Tilaan sieltä, missä on halvin.
        Pieni-tuloinen ei voi aina valita sitä oman kylän kivijalka-myymälää.


      • Anonyymi

        Sama homma!


      • Anonyymi

        No kohta itketään kun ei ole sitä paikkaa missä voi käydä sovittamassa sen koon kohdilleen. Ostat sitten sokkona nettirättikaupasta ja saat koon ehkä kolmannella yrittämällä kohdalleen.
        T. nimim. On kokemusta.


    • Anonyymi

      Rättikaupassa on sikamainen kate.

    • Anonyymi

      Pitää ostaa netistä.

    • Anonyymi

      Mee köyhä hakee venäjältä ne farkkus

    • Anonyymi

      Nuo hinnat on vaan juuri sitä sotkamolaisten yrittäjien järjen juoksua.

      Vilkaisu torin ympäristöön kertoo seurauksista, tyhjiä liikekeskuksia joka puolella.

      Sitä on ruokakaupan yrittäjilläkin jos jonkinlaista mersua ja urheiluautoa firman seinustoilla ja lähistöllä parkissa, vaan ei ole varaa palkata työntekijöitä.

      Menit mihin aikaan vain siihen kauppaan, niin varmasti siellä jöllittää pitkä jono sillä ainokaisella kassalla, joka on sillä hetkellä töissä.

      • Anonyymi

        Siis K-kauppiaathan hinnoittelevat itse tuotteensa, toisin kuin esim. S-ryhmä, jossa ei ole kauppiaita. K-kauppahan on Suomen kallein kauppa. Voipihan sitä silloin mersulla ajella.


    • Anonyymi

      Kun se tunnustaa niin äly kalliilta kaikki kaupassa niin mikäänhän ei estä laittamasta vierus kiinteistöön kilpailevaa yritystä.Kokeilkaapa vaikka niitä ota kolme maksa yksi ,miten kauan kauppanne mahtaa olla pystyssä.

      • Anonyymi

        Olipas älykäs kirjoitus.


    • Anonyymi

      Kylläpä taas paistoi kirjoituksesta Kainuulainen kateus. Ruvetkaapa ruikuttajat itse yrittäjäksi tienatkaa mersut niin ei tarvitse kateudessa rypeä.

      • Anonyymi

        Pitäisi sitä yrittäjän hieman malttaa...


    • Anonyymi

      Sotkamolaisille välttää hyvin Tokmannin alelaari. Sieltä saa alle kympillä sotkamolaiseen tyyliin soveltuvia rytkyjä

    • Anonyymi

      Nuo kylän kivijalkakaupat ovat lähes kaikki ammoisina aikoina perustettujen kauppiaitten kauppojen jälkipolven saamana perintönä suvussa säilyneitä puoteja jotka ovat olleet vakaalla perustalla johtuen tietystä monopoliasemasta kylällä. Nykyisin toimivat lähinnä julkisivuna sijoitustoiminnalle ja varojen kierrätykselle omassa piirissä. Vuosikymmenet sitten olikin sanonta "koroilla eläjät".

      • Anonyymi

        Aion välttää tastä lähtien kaikkia Sotkamolais omistuksessa olevia liikkeitä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aion välttää tastä lähtien kaikkia Sotkamolais omistuksessa olevia liikkeitä!

        Eikö sossu maksa enää?


    • Anonyymi

      Hyvä kirjanpidon taito sallii lukemattomia mahdollisuuksia.

    • Anonyymi

      Minä ostin kivijalkaliikkeestä, kun pätäkkää on. Hyvät olivat!

      • Anonyymi

        Juuri näin! Köyhälle on kaikki kallista.


    • Anonyymi

      Sitä itkeä tihrustetaan ja vihreänä ollaan kivijalkakaupoille alaa katsomatta.Kun sieltä netistä saa kaikkea halvemmilla hinnoilla.Sitten hykerrellään kun kauppa loppuu ja tilat tyhjillään.Tämä muoti-ilmiö on havaittavissa joka pitäjässä.Käyttäkää hyvätihmiset paikallista palvelua ja yrityksiä.Nämä tuovat ja luovat elinmahdollisuuden ja pysyvyyden pitäjässä.Se että kilpaileva yritys netissä on hinnaltaan edullisempi ja ostaessa liikevoitto menee monesti maamme rajojen ulkopuolelle joka ei ole hyväksi taloudelle.Ostamalla netistä varmistat verotulojen ja työpaikkojen menetyksen pysyvästi. Minä ostan aina olinpa missä tahansa paikkakunnalla kivijalka kaupoista ja siten omaltaosaltani tuen kauppiasta ja kaupungin/kunnan palveluja.

    • Anonyymi

      Tokmannilta saa vielä suht edullisesti lökärit

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4603
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1443
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe