Poikatyttö kaipaa rakkautta

Anonyymi

Moi,

Mä olen poikamainen, lyhyttukkainen ja sporttinen tyttö. Melkein kävisin kauniista pojasta, kun rinnatkin on ihan olemattomat.

Tytöt kiinnostaa ja on aina kiinnostanut, mutta voiko kukaan lesbo tykätä mun kaltaisesta melkein pojasta? Mulla ei tosin ole hyviä kokemuksia naisista seksimielessä ja lähinnä musta tuntuu kiinnostuvan bi- tai homomiehet.

Mitään ajatusta siitä, mistä ja miten löytäisin naisseuraa? En kaipaa ainakaan aluksi seksiä, kuntoilu ja vaikka leffassa käyminen ja kädestä pitäminen töllöä katsottaessa riittäisi ensi alkuun.

Yx vaan Ihmettelevä

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi sinua 💕 Mun makuuni on juuri sinunlaisesi ja tiedän todella monia muitakin, jotka sinuun ihastuisivat. Anna miesten kiinnostua ja torju heidät. Se oikea tulee varmasti vastaan. Nauti nyt ensin elämästä tässä hetkessä.

    • Anonyymi

      Aivan varmasti sinusta kiinnostutaan ☺. Olet vaan oma itsesi, äläkä sorru mihinkään heteronaisten ihailun kaipuuseen. Kyllä se oma löytyy ☺. Ihan olet nainen, naisia rakastaville naisille, löytyy oikeet vehkeet 😜 ja kroppa, ei "poikamaisuudesta " ole mitään haittaa ☺, se on vaan meille ominaista, tavalla tai toisella 👍, hali ☺

    • Anonyymi

      Jotkut on luonnostaan maskuliinisempia, jos nyt tota termiä käytetään. Sun kannattaa ehdottomasti olla oma itsesi, älä taivu muiden odotuksiin siitä miltä naisen pitää näyttää. Naisseuraa kyllä löytyy varmasti.

    • Anonyymi

      Kuvauksen perusteella kyllä kiinnostaisit varmasti monia naisia, senkin kaunispoika.
      Minkälaisista naisista pitäisit?

      • Anonyymi

        Moi,

        Naapurin tytöistä, jotka on luonnollisia ja meikkaamattomia. Jotka katsoo suoraan silmiin ja hymyilee sun kanssa ja on reiluja ja mutkattomia., eikä ilkeitä.

        Mä olen itse aika fyysinen ja sen takia mun ihannetytöllä pitäisi olla kroppa kunnossa, eikä ylipainoa. Jos saisi unelmoida, niin hänellä olisi musta puolipitkä tai pitkä tukka ja siniset silmät (anteeksi nyt meni överiksi) ja B -kokoiset rinnat, sekä timmi peppu. Nyt mua alkaa hävettämään hirveesti 🥵 Mä tiedän, että en tule koskaan hänenlaista löytämään 😒 Mutta siis ihan tavallinen, kiva tyttö olisi päällimmäisenä toivomuslaatikossa... Mä etsin ystävää, enkä seksinukkea ❤️

        Yx vaan ihmettelevä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi,

        Naapurin tytöistä, jotka on luonnollisia ja meikkaamattomia. Jotka katsoo suoraan silmiin ja hymyilee sun kanssa ja on reiluja ja mutkattomia., eikä ilkeitä.

        Mä olen itse aika fyysinen ja sen takia mun ihannetytöllä pitäisi olla kroppa kunnossa, eikä ylipainoa. Jos saisi unelmoida, niin hänellä olisi musta puolipitkä tai pitkä tukka ja siniset silmät (anteeksi nyt meni överiksi) ja B -kokoiset rinnat, sekä timmi peppu. Nyt mua alkaa hävettämään hirveesti 🥵 Mä tiedän, että en tule koskaan hänenlaista löytämään 😒 Mutta siis ihan tavallinen, kiva tyttö olisi päällimmäisenä toivomuslaatikossa... Mä etsin ystävää, enkä seksinukkea ❤️

        Yx vaan ihmettelevä

        Kyllä se ihannetyttö vielä löytyy, usko vain siihen. Pitää vaan laittaa kaikki peliin ja ottaa juuri se kenet haluaa. Me suomalaiset ollaan välillä vähän sellasia, että annetaan periksi ja todetaan vaan, että ei siitä mitään kuitenkaan tulisi. Mulle riittää vähämpikin tyylisesti kommentoidaan kaikkea.
        Asennetta vaan peliin ja otat juuri sellasen naisen kuin itse haluat, kyllä sinä sen saat. Pysyt vain itsevarmana ja uskot kaikkeen mitä teet. Pilkettä silmäkulmaan ja jo tänään naisia katselemaan sillä silmällä. Oikesti, jos mietitään niin meillä kaikilla on mahdollisuus saada kenet vain, siis ihan kenet vain, jos vaan uskalletaan yrittää ja otetaan oikeat keinot käyttöön niin kuka vain on hurmattavissa.

        Hitto, kun muuten olisin ollu noihin sun kriteereihin täydellisesti sopiva, mutta menin just värjäämään mustan tukan punaiseksi niin nyt ei natsannu kyllä. ;D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se ihannetyttö vielä löytyy, usko vain siihen. Pitää vaan laittaa kaikki peliin ja ottaa juuri se kenet haluaa. Me suomalaiset ollaan välillä vähän sellasia, että annetaan periksi ja todetaan vaan, että ei siitä mitään kuitenkaan tulisi. Mulle riittää vähämpikin tyylisesti kommentoidaan kaikkea.
        Asennetta vaan peliin ja otat juuri sellasen naisen kuin itse haluat, kyllä sinä sen saat. Pysyt vain itsevarmana ja uskot kaikkeen mitä teet. Pilkettä silmäkulmaan ja jo tänään naisia katselemaan sillä silmällä. Oikesti, jos mietitään niin meillä kaikilla on mahdollisuus saada kenet vain, siis ihan kenet vain, jos vaan uskalletaan yrittää ja otetaan oikeat keinot käyttöön niin kuka vain on hurmattavissa.

        Hitto, kun muuten olisin ollu noihin sun kriteereihin täydellisesti sopiva, mutta menin just värjäämään mustan tukan punaiseksi niin nyt ei natsannu kyllä. ;D

        Kiitos! No voi, enhän mä niin tiukka ja ankara ole. Kerron vain unelmistani ❤️ kun en paremmastakaan tiedä. Ekana haluaisin tavata ihan vaan ystävämielessä ja varovasti tutustuen 😊 Askel kerrallaan 🥰

        Yx vaan Ihmettelevä


    • Anonyymi

      Mä en ikin oikeen oo ymmärtänyt miten joillain on jotain kriteereitä kumppanin ulkonäölle. 😁
      Tai siis tarkoitan et en mä etukäteen osais sanoo ku se ihastustuminen tulee aina niin yllättäen vahvana ja mun ihastukset on kaikki olleet aina tosi erilaisia ulkonäöltään.

      • Anonyymi

        Sama juttu. Koskaan ei tiedä kenen kanssa homma toimii ja kuka kolahtaa. Ihastukset on kovin erilaisia ulkonäöltään olleet.


      • Anonyymi

        Itsellä ei ole myöskään mitään ns. kriteereitä valmiina, mutta tiedostan mitkä ulkoiset piirteet vetoaa itseeni ja mitkä taas sitten ei yhtään.


    • Anonyymi

      Minkäikäinen alkuperäinen kirjoitteluja oot?

      • Anonyymi

        22v ja PK-seudulta

        t. Yx vaan Ihmettelevä


    • Anonyymi

      Maskuliiniset naisethan nimenomaan ovat kovassa huudossa näissä piireissä, rohkeasti vaan deittailemaan

      • Anonyymi

        Ai on vai..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai on vai..

        Kyllä ainakin minun käsitykseni mukaan. Itse olen femme ja maskuliinisiin päin, tuntuu että saa kynsin ja hampain taistella heistä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ainakin minun käsitykseni mukaan. Itse olen femme ja maskuliinisiin päin, tuntuu että saa kynsin ja hampain taistella heistä :D

        Oon nyt ekaa kertaa ihastunut maskuliinisempaan naiseen ja voi että hän on niin sairaan kuuma. Mul ei oo varmaa mitään mahdollisuuksia, varmasti aika haluttu tapaus. Enkä yhtään ihmettele.
        Äh, en oikein tykkää sanasta maskuliininen, en tiedä mikä siinäkin on. 🙄😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai on vai..

        Riippuu täysin keneltä kysytään, toiset pitävät maskuliinisista, toiset feminiinisistä ja toiset siltä väliltä. Joillakin ei ole väliä koko asialla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon nyt ekaa kertaa ihastunut maskuliinisempaan naiseen ja voi että hän on niin sairaan kuuma. Mul ei oo varmaa mitään mahdollisuuksia, varmasti aika haluttu tapaus. Enkä yhtään ihmettele.
        Äh, en oikein tykkää sanasta maskuliininen, en tiedä mikä siinäkin on. 🙄😁

        Millä sanoilla tykkäät kuvailla? Itse tarkoitan maskuliinisella ns. butch-lesboa mutta mielestäni ei oikein taivu suomen kieleen tuo sana, ainakaan puhuessa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu täysin keneltä kysytään, toiset pitävät maskuliinisista, toiset feminiinisistä ja toiset siltä väliltä. Joillakin ei ole väliä koko asialla.

        Niin kuin itsellenikään ei oo väliä näköjään. Oon ihastunut ihan eri tyyppisiin, se ihastuminen vaan tapahtuu ihan yllättäen voimakkaasti. Senkään takia en osaa todellakaan mitään kriteereitä sanoa.


      • Anonyymi

        Moi,

        Oliks toi tarkoitettu mulle? Mä en kyllä ole mikään kovin maskuliinisen oloinen miestyyppi vaan mulla on hyvin hoikan ja poikamaisen oloinen vartalo. Mitään machotyyppiä musta ei saa millään. Eli jotain tytön ja pojan väliltä, mutta kuitenkin vähän enemmän pojan kuin tytön näköinen. Mun tapaiset saattaa olla varmaan jonkinlaisia väliinputoajia sekä miesten, että naisten mielestä.

        Miten toi deittailu vois tapahtua voitteko mainostaa jotain menopaikkoja pk -seudulla?

        Yx vaan Ihmettelevä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon nyt ekaa kertaa ihastunut maskuliinisempaan naiseen ja voi että hän on niin sairaan kuuma. Mul ei oo varmaa mitään mahdollisuuksia, varmasti aika haluttu tapaus. Enkä yhtään ihmettele.
        Äh, en oikein tykkää sanasta maskuliininen, en tiedä mikä siinäkin on. 🙄😁

        ei, huolta pidän sinusta todella paljon, ikävä vain että olen sen verran väsähtänyt vieläkin, ettei minusta ole juurikaan seuraa. =)

        N


    • Anonyymi

      Pian tulee taas viileät päivät . Korkeakauluksinen villapaita, reisitaskuhousut ja lapikkaat jalkaan . Suoraan johonkin kuppilaan naisten pöytään haukuskelemaan miehiä . Pian huomaat ,että hätäisemmät ovat heti kysymässä saako tarjota kierroksen . Siitä huomaat, että viesti on mennyt alakertaan ja pian olet haaremin valtias.

      • Anonyymi

        Moi, oliks toi mulle? En mä kyllä mitään haaremin kaipaa vaan ens alkuun ihan vaan ystävää. Olisko teillä ehdottaa jotain deittipaikkaa tai appia, jonka kautta vois löytää huom kilttiä seuraa?

        Yx vaan Ihmettelevä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi, oliks toi mulle? En mä kyllä mitään haaremin kaipaa vaan ens alkuun ihan vaan ystävää. Olisko teillä ehdottaa jotain deittipaikkaa tai appia, jonka kautta vois löytää huom kilttiä seuraa?

        Yx vaan Ihmettelevä

        Jos et Tinderiin halua niin HER-appi on PK-seudulla ainakin nuorempien keskuudessa kerännyt jonkinmoisen käyttäjäkunnan. Pistät profiiliisi vaikka että etsit kahvitteluseuraa alkuun ihan kaveripohjalta, kun tulee match niin heti vaan ehdottamaan tapaamista.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        taidan olla hassu, mutta sinusta välitän.

        harmi vain että olen mitä olen, ansaitsisit todellakin jonkun paremman kuin minä,

        harmi, että minun täytyy olla täällä vakiopaikassa, kun isälle täytyy antaa yksi lääke, että hän pystyy paremmin nukkumaan.

        isälle on kuitenkin tärkeää että hän kykenee hyvin nukkumaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      2339
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1928
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe