Ollaan tulossa Kustaviin tulevana keskiviikkona ja pitäisi saada tietää sieltä käymisen arvoisia paikkoja. Luontokohteet kiinostaa. Ei niinkään museot.
Kustavin nähtävyydet
5
1477
Vastaukset
- Anonyymi
Jeremian luolat on Kustavin suosituin luonnon nähtävyys.
- Anonyymi
kun tilaat kaljan turussa, milloin se on kustavissa
kysyy epätietoinen - Anonyymi
Jeremian luolat on monille turisteille syy tulla Kustaviin.
- Anonyymi
Kustavissa olen asunut jo reilu kymmenen vuotta ja Jeremian luolat ne vaan vetää kerta toisensa jälkeen käviöitä paikalle. Hieno paikka näin ihan paikallisen asukkaankin mielestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kustavissa olen asunut jo reilu kymmenen vuotta ja Jeremian luolat ne vaan vetää kerta toisensa jälkeen käviöitä paikalle. Hieno paikka näin ihan paikallisen asukkaankin mielestä.
Hei.
Millaista Kustavissa on asua? Olen tässä vaihtamassa paikkakuntaa. Asuntoja olen etsiskellyt väliltä Taivassalo Kustavi. Tuntuu nuo hinnat vaan karkaavan ylös ja taas remontoitavaa kohdetta en välttämättä haluaisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot773646Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe332989- 782721
- 282654
- 192455
- 522292
- 571927
- 151792
- 581776
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola111673