Kirjastojen asentaminen, kysymys osaaville

Anonyymi

Melko hikistä hommaa. Olen seurannut ohjetta ja hakenut kirjastojen asentamiseen Win32 installeria - joka taitaa olla nimeltään paremminkin Win32 loader. Ja koko ajan miettien, että tuliko samalla asennettua pahiksia omalle koneelle.

Onko tähän kuitenkin helpompi tapa? Alimpana on komento, joka tulisi kai syöttää Komentokehote -ikkunaan, mutta onko "sudo" kuitenkin Linuxin tms. komento? Koetin ilman, mutta ei hän ymmärrä myöskään komentoa install. Windows 10 ja 64-bit.

Osaako joku auttaa?

build-essential cmake
libgtk-3-dev
libboost-all-dev

Install these libraries using the following command before proceeding any further.
sudo apt-get install build-essential cmake libgtk-3-dev libboost-all-dev

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet 100 vuotta jälkeenjäänyt.

    • Anonyymi

      Olihan tuo kysymys aseteltu niin ettei siitä selvää saanut, onko kysyjä asentamassa jotain Windowsiin vai Linux ympäristöön, ja eikä pois ollut suljettu mahdollisuutta että oltaisi asentamassa Windowsiin jotain Linux ympäristöön kuuluvaa.

      • Anonyymi

        Kyllä siinä taisi tulla se Windows aikasta monta kertaa mainittua. Et kuitenkaan kuulune joukkoon "osaavat".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä siinä taisi tulla se Windows aikasta monta kertaa mainittua. Et kuitenkaan kuulune joukkoon "osaavat".

        Mitä sinä aina olet päätäsi aukomassa, ellet tiedä mitään voisit menne sinne missä olet tervetullut, täällä sinulla ei ole mitään tekemistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinä aina olet päätäsi aukomassa, ellet tiedä mitään voisit menne sinne missä olet tervetullut, täällä sinulla ei ole mitään tekemistä.

        En mene minnekään. Tiedän paljonkin. Täällä minulla on se tekeminen, joka aloitusviestissä kuvataan. Edellisen kerran olen kysynyt täällä neuvoa varmaankin puoli vuotta sitten. Ala miettiä vastausta kysymykseeni.


    • Anonyymi

      Minulla on siis Windows 10 ja 64-bittinen suoritin.

      Aloituksessani edellinen virke päättyy install. Siis pisteeseen, mutta näinhän se on, että kovin monelle suomen kielen kirjoittaminen on hyyvin haastavaa; ei käytetä pisteitä, eikä isoa alkukirjainta. Tai sitten piste sattuu minne vain, eikä sitä vaivauduta enää korjaamaan. Näin erityisesti puhelimella kirjoitettaessa.

      Voi siis juuri ja juuri ajatella, että minunkin tekstini olisi ollut tuollaista roiskimista ja tuo virkkeeni install Windows 10 ja 64-bit. Vaikka kysymyksessä on siis kaksi eri virkettä. Muuten kysymykseni on mielestäni selvästi muotoiltu.

    • En ymmärrä kysymystä, mutta Win tietoisuuteni on hieman vajaa. Koetat saada jotain vanhaa 32-bittistä ohjelmaa toimimaan? Ehkä Linux ympäristössä Wine:n alla? Älä ainakaan kirjoita vanhempia kirjastoja uudempien päälle, sillä siitä sotkusta ei selviä kuin uudelleenasennuksella.

    • Anonyymi

      on se vaikeeta!

    • Anonyymi

      Aina se on tuollaista tuskailua windowsilla.

    • Anonyymi

      Asenna käyttöjärjestelmä uudestaan, päivitä se täysin ja sitten kysy uudestaan mitä yrität saada aikaiseksi.

    • Anonyymi

      Hih hih hihihiiiiii.....

    • Anonyymi

      Tätähän se Suomi24 palstalla on, että asiallisia vastauksia tuskin saa, mutta monenmoiset ääliöt kyllä kertyvät hihittelemään.

    • Anonyymi

      Kyllähän tuo on harvinaisen selvä kysymys, miksi kukaan muu ei tuota osannut tulkita oikein, eli

      Kysymys oli:
      Osaako joku auttaa?

      Vastaus:
      Useimmat meistä osaa erittäin hyvin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      192
      4622
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      122
      2883
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      137
      2294
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      332
      2290
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1962
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1536
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      114
      1451
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      32
      1370
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1200
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe