Maanantaina alkaa härdeli kun varakkaat eläkeläiset tunkevat jakelupisteisiin noutamaan ilmaisia kasvosuojia. Uudenkarhea Toyota jätetään parin korttelin päähän ja päälle laitetaan vanha lenkkipuku.
Kohta se alkaa
33
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Oliko muuta onko tylsää
- Anonyymi
Mitäs ne toisten ihmisten toyotat aloittelijalle kuuluu?Ei se toyota tarvi maskia kun sillä jo on komea etumaski niin ja sumuvalotkin.Halogeenit.Lämpiävä ohjauspyörä...Aluvanteet...Mitä vaatteisiin tulee niin köyhällä ei ole varaa ostella halpoja kuteita.Kalliit kestää kauemmin käyttöä.
- Anonyymi
Välimerkin jälkeen välilyönti. Että hävettää puolestasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Välimerkin jälkeen välilyönti. Että hävettää puolestasi.
Ja heti osui ja upposi suoraan hermoon naseva Toyota kommentti.
- Anonyymi
Matti ja Teppo eivät maskia käytä.
- Anonyymi
Matti ja Teppo ei vahdi välimerkin käyttöä.
- Anonyymi
Köyhä mummo hakee satsin maskeja jakelusta jotta pappa voi käyttää niitä puutyöverstaassaan pölysuojina hiontahommissa.
- Anonyymi
Varakas väki ei sentään millään kolisevilla Tojotan räppälöillä ajele. Eikö ne ole näitä teinipellejen leluja missä noppakuutiot keikkuvat tuulilasissa.
- Anonyymi
Jipii, nyt on haettu ja saatu 20 kpl ilmaisia maskeja. :)
- Anonyymi
Ja se piti mennä kirjaston koneella ilmoittamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja se piti mennä kirjaston koneella ilmoittamaan.
Ihan omalla kotikoneella. :)
- Anonyymi
Kyllä hävettää tuo välilyöntifanaatikko.
- Anonyymi
Menneinä aikoina kun olin vielä töissä enkä ollut saanut lopputiliä, oli firmaan tullut työhakemus joka oli samaa tyyliä kuin tuo "Mitäs ne toisten ihmisten toyotat aloittelijalle kuuluu"- kommentti tuossa aiemmin. Sille naurettiin oikein porukalla ja kauan. Hakija oli sentään nuori insinööri! Ei reppana ollut viitsinyt edes mallia katsoa mistään.
- Anonyymi
Välilyönti välilyönti ohilyönti valomerkki
- Anonyymi
Lopputilinhän siinä tuppaa saamaan jos työpaikalla vain naureskelee .Tyhjännaurajat voi sitten vahtia oikeinkirjoitusta.
- Anonyymi
Juu työ on vakava asia . E islle ainakaan nauraa sovi.
ja pokka pitää - Anonyymi
Jos nuo Helsinki Tampere ja Turku eristettäisiin niin ehkä se auttaisi aika paljon.
Viimeksi eristivät vaan uusimaan.- Anonyymi
Jos nuo Helsinki, Tampere ja Turku eristettäisiin niin ehkä se auttaisi aika paljon.
Viimeksi eristivät vain Uusimaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos nuo Helsinki, Tampere ja Turku eristettäisiin niin ehkä se auttaisi aika paljon.
Viimeksi eristivät vain Uusimaan.Nyt jäi toisto päälle päälle päälle päälle päälle
- Anonyymi
Kävinpä ihan polkupyörällä (tunturi) hakemassa nipun maskeja. Ei näkynyt mersuja ja audeja kulmilla.
- Anonyymi
Ne ovat kulman takana poissa näkyvistä.
- Anonyymi
Siellä kulman takana on sellainen ruuhka että sen autosuman ( Mersuja,Bemareita,joukossa jopa muutama Toyoyta ) selvittämiseen menee ainakin kuukausi.Pitää laittaa opiskelijatyttö stopmerkin ja radiopuhelimen kanssa seisomaan sinne.Jos hän sattuu olemaan erikoisen kaunis,autojen poispurku kestänee vielä kauemmin.
- Anonyymi
Ei tuosta kirjoituksestasi saa mitään selvää. Mitä kieltä se on?
- Anonyymi
Sinulla on mitä ilmeisimmin lukihäiriö tai luetun ymmärtämisvaikeus.Tavaile vaan ahkerasti,aloita vaikka aapisesta,kyllä se siitä.
- Anonyymi
Pilkun jälkeen tulee välilyönti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pilkun jälkeen tulee välilyönti.
En periaatteesta tee välilyöntiä pilkun jälkeen.Minkä kirjuutin,sen kirjuutin.
- Anonyymi
Hyvätuloiset hamstrasivat vähävaraisten ilmaisia maskeja – sosiaalityöntekijä jyrähtää: Ei ne, jotka elävät sosiaaliturvalla, ajele uusilla Volvoilla” (Lähde: Iltasanomat)
Niinpä niin, niinpä niin! - Anonyymi
Ei niillä mitään tee, linssit menee huuruun ja meinaa tukehtua ne naamalla .
- Anonyymi
Ne on ihan ok hiontatöissä kun askartelee kellarissa.
- Anonyymi
Myös pilkunviilauksessa voi käyttää maskia kun se on niin pölyistä hommoo.
- Anonyymi
Taas tuo äikän kielen amatöörimaisteri tulee neuvomaan,itse ymmärrän mitä kirjoitellaan.Äikänmaisterilla lukihäiriiö-ts ei ymmärrä kirjoituskieltä! Joo varakkaathan ei mistään koskaan halua itse maksaakaan,,maskeja noutavat nakkisormin,,vaikkei juuri julkisisa liikennettä käytäkään...kehvelin rotat! Antaisivat rahaa vähävaraisille eikä nuukaile.arkkuun niitä ei mukaan saa-teksisvät edes kerrankiun hyvän teon elämässään pihtarit!
- Anonyymi
Se saa joka kehtaa.
- Anonyymi
Kun antaa niin saa.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203