Kohta se alkaa

Anonyymi

Maanantaina alkaa härdeli kun varakkaat eläkeläiset tunkevat jakelupisteisiin noutamaan ilmaisia kasvosuojia. Uudenkarhea Toyota jätetään parin korttelin päähän ja päälle laitetaan vanha lenkkipuku.

33

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oliko muuta onko tylsää

• Anonyymi

Mitäs ne toisten ihmisten toyotat aloittelijalle kuuluu?Ei se toyota tarvi maskia kun sillä jo on komea etumaski niin ja sumuvalotkin.Halogeenit.Lämpiävä ohjauspyörä...Aluvanteet...Mitä vaatteisiin tulee niin köyhällä ei ole varaa ostella halpoja kuteita.Kalliit kestää kauemmin käyttöä.

• Anonyymi

Välimerkin jälkeen välilyönti. Että hävettää puolestasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Välimerkin jälkeen välilyönti. Että hävettää puolestasi.

Ja heti osui ja upposi suoraan hermoon naseva Toyota kommentti.

• Anonyymi

Matti ja Teppo eivät maskia käytä.

• Anonyymi

Matti ja Teppo ei vahdi välimerkin käyttöä.

• Anonyymi

Köyhä mummo hakee satsin maskeja jakelusta jotta pappa voi käyttää niitä puutyöverstaassaan pölysuojina hiontahommissa.

• Anonyymi

Varakas väki ei sentään millään kolisevilla Tojotan räppälöillä ajele. Eikö ne ole näitä teinipellejen leluja missä noppakuutiot keikkuvat tuulilasissa.

• Anonyymi

Jipii, nyt on haettu ja saatu 20 kpl ilmaisia maskeja. :)

• Anonyymi

Ja se piti mennä kirjaston koneella ilmoittamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja se piti mennä kirjaston koneella ilmoittamaan.

Ihan omalla kotikoneella. :)

• Anonyymi

Kyllä hävettää tuo välilyöntifanaatikko.

• Anonyymi

Menneinä aikoina kun olin vielä töissä enkä ollut saanut lopputiliä, oli firmaan tullut työhakemus joka oli samaa tyyliä kuin tuo "Mitäs ne toisten ihmisten toyotat aloittelijalle kuuluu"- kommentti tuossa aiemmin. Sille naurettiin oikein porukalla ja kauan. Hakija oli sentään nuori insinööri! Ei reppana ollut viitsinyt edes mallia katsoa mistään.

• Anonyymi

Välilyönti välilyönti ohilyönti valomerkki

• Anonyymi

Lopputilinhän siinä tuppaa saamaan jos työpaikalla vain naureskelee .Tyhjännaurajat voi sitten vahtia oikeinkirjoitusta.

• Anonyymi

Juu työ on vakava asia . E islle ainakaan nauraa sovi.
      ja pokka pitää

• Anonyymi

Jos nuo Helsinki Tampere ja Turku eristettäisiin niin ehkä se auttaisi aika paljon.
      Viimeksi eristivät vaan uusimaan.

• Anonyymi

Jos nuo Helsinki, Tampere ja Turku eristettäisiin niin ehkä se auttaisi aika paljon.
        Viimeksi eristivät vain Uusimaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos nuo Helsinki, Tampere ja Turku eristettäisiin niin ehkä se auttaisi aika paljon.
        Viimeksi eristivät vain Uusimaan.

Nyt jäi toisto päälle päälle päälle päälle päälle

• Anonyymi

Kävinpä ihan polkupyörällä (tunturi) hakemassa nipun maskeja. Ei näkynyt mersuja ja audeja kulmilla.

• Anonyymi

Ne ovat kulman takana poissa näkyvistä.

• Anonyymi

Siellä kulman takana on sellainen ruuhka että sen autosuman ( Mersuja,Bemareita,joukossa jopa muutama Toyoyta ) selvittämiseen menee ainakin kuukausi.Pitää laittaa opiskelijatyttö stopmerkin ja radiopuhelimen kanssa seisomaan sinne.Jos hän sattuu olemaan erikoisen kaunis,autojen poispurku kestänee vielä kauemmin.

• Anonyymi

Ei tuosta kirjoituksestasi saa mitään selvää. Mitä kieltä se on?

• Anonyymi

Sinulla on mitä ilmeisimmin lukihäiriö tai luetun ymmärtämisvaikeus.Tavaile vaan ahkerasti,aloita vaikka aapisesta,kyllä se siitä.

• Anonyymi

Pilkun jälkeen tulee välilyönti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pilkun jälkeen tulee välilyönti.

En periaatteesta tee välilyöntiä pilkun jälkeen.Minkä kirjuutin,sen kirjuutin.

• Anonyymi

Hyvätuloiset hamstrasivat vähävaraisten ilmaisia maskeja – sosiaali­työntekijä jyrähtää: Ei ne, jotka elävät sosiaaliturvalla, ajele uusilla Volvoilla” (Lähde: Iltasanomat)
      Niinpä niin, niinpä niin!

• Anonyymi

Ei niillä mitään tee, linssit menee huuruun ja meinaa tukehtua ne naamalla .

• Anonyymi

Ne on ihan ok hiontatöissä kun askartelee kellarissa.

• Anonyymi

Myös pilkunviilauksessa voi käyttää maskia kun se on niin pölyistä hommoo.

• Anonyymi

Taas tuo äikän kielen amatöörimaisteri tulee neuvomaan,itse ymmärrän mitä kirjoitellaan.Äikänmaisterilla lukihäiriiö-ts ei ymmärrä kirjoituskieltä! Joo varakkaathan ei mistään koskaan halua itse maksaakaan,,maskeja noutavat nakkisormin,,vaikkei juuri julkisisa liikennettä käytäkään...kehvelin rotat! Antaisivat rahaa vähävaraisille eikä nuukaile.arkkuun niitä ei mukaan saa-teksisvät edes kerrankiun hyvän teon elämässään pihtarit!

• Anonyymi

Se saa joka kehtaa.

• Anonyymi

Kun antaa niin saa.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2946
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      58
      2338
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1747
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1709
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1327
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      59
      1263
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1203
    Aihe