mulla on tollanen aprilia rx,ajelin sillä viikon loppuna ja toimi hyvin mut seuraavana aamuna se ei enää antanu kipinää,akkuvesi oli kokonaan loppu ja se oli luultavasti meny oikariin sulakkeet on ehjät, mistä pitäs alkaa selvittää? valot toimii ja vilkut mutta kipinä ei tule,millä sais selville että onko sytytys puola ehjä tai kipinä poksi???
...pliis auttakaa:sähkö puoli ei ole vahvin puoleni
Aprilia RX 50cc ei käynnisty
12
6502
Vastaukset
- joonass
Lisäkysymys sinulle.
Kumpi akun napa menee apeilia rx :ssä runkoon.
Mun räksästä puutuu akku ja olen asentamassa siihen uutta.?
Kertokaapa pikaisesti pliis..- forttikuski
xD kumpikohan... musta tiätenkin
- geggu
laitat kaksi sokeri palaa tankkiin ni eiköhä käinnisty! jos ei vielläkää lähe käyntii laita vielä kolmas pala!
- jaked
tyhmä geggu, ansaitsisit ikuisen bannin valehtelemisesta, miks aina jonkun pässinpään pitää valehdella? sinne tankkiin laitetaan vain bensaa öljyä ellei sitten ole tuorevoitelu jossa öljylle on oma tankki.
- taneli
hehheh. taitaa olla öljyn vaihto unohtunut. ja akussa reikä. pyörä vaihtoon
turha täällä näköjään on kysellä ku tiedän paljo enemmän ku te yhteensä.aattelin et joku osais oikeesti neuvoo mut paskanmarjat!!!ja vika on jo löytyny ja korjattu
- gkpdfgköl
ville kirjoitti:
turha täällä näköjään on kysellä ku tiedän paljo enemmän ku te yhteensä.aattelin et joku osais oikeesti neuvoo mut paskanmarjat!!!ja vika on jo löytyny ja korjattu
mikä siinä oli,mul on sama vika?
- EiLähe
mul on Aprilia sx, se ei lähe käyntii melkee millää jos kone ehtii jäähtyy/ yöllä pakkasta. saan polkee sitä käyntii 30min :P. tulppa on vaihdettu, akussa uudet vedet. vai oisko sit vaa nii kylmä kone ettei se jaksa lähtee?
- moporotta69
Tarkistappa männänrenkaat ! En suosittele kokeilemaan enään käyntiin laittamista ennenkuin ne olet tarkistanut sillä ne voivat pirstoa koko sylinterin ja kun männänrenkaathan maksavat noin 5euroa ja koko sylinteri sen 100-400e laadusta riippuen :)
- lollipop9999
haistakaa vittu paska mun kotari 125cc ei meinaa startata kylmällä millään ja sitä saa potkia ainaki tunnin ja just vaihdettu mäntä ja tulppa
- jonn3
kotari onki paska
- aprillia
jos ei näillä lämpö/ pakkasilla lähde käyntiin se on pensan saannin vähyyttä,siis tarkoitan kylmänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995305Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453573Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4432496Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2521537Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121291- 851289
- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1381139