Aprilia RX 50cc ei käynnisty

mulla on tollanen aprilia rx,ajelin sillä viikon loppuna ja toimi hyvin mut seuraavana aamuna se ei enää antanu kipinää,akkuvesi oli kokonaan loppu ja se oli luultavasti meny oikariin sulakkeet on ehjät, mistä pitäs alkaa selvittää? valot toimii ja vilkut mutta kipinä ei tule,millä sais selville että onko sytytys puola ehjä tai kipinä poksi???
...pliis auttakaa:sähkö puoli ei ole vahvin puoleni

12

6699

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joonass

Lisäkysymys sinulle.
      Kumpi akun napa menee apeilia rx :ssä runkoon.
      Mun räksästä puutuu akku ja olen asentamassa siihen uutta.?
      Kertokaapa pikaisesti pliis..

• forttikuski

xD kumpikohan... musta tiätenkin

• geggu

laitat kaksi sokeri palaa tankkiin ni eiköhä käinnisty! jos ei vielläkää lähe käyntii laita vielä kolmas pala!

• jaked

tyhmä geggu, ansaitsisit ikuisen bannin valehtelemisesta, miks aina jonkun pässinpään pitää valehdella? sinne tankkiin laitetaan vain bensaa öljyä ellei sitten ole tuorevoitelu jossa öljylle on oma tankki.

• taneli

hehheh. taitaa olla öljyn vaihto unohtunut. ja akussa reikä. pyörä vaihtoon

turha täällä näköjään on kysellä ku tiedän paljo enemmän ku te yhteensä.aattelin et joku osais oikeesti neuvoo mut paskanmarjat!!!ja vika on jo löytyny ja korjattu

• gkpdfgköl
        ville kirjoitti:

turha täällä näköjään on kysellä ku tiedän paljo enemmän ku te yhteensä.aattelin et joku osais oikeesti neuvoo mut paskanmarjat!!!ja vika on jo löytyny ja korjattu

mikä siinä oli,mul on sama vika?

• EiLähe

mul on Aprilia sx, se ei lähe käyntii melkee millää jos kone ehtii jäähtyy/ yöllä pakkasta. saan polkee sitä käyntii 30min :P. tulppa on vaihdettu, akussa uudet vedet. vai oisko sit vaa nii kylmä kone ettei se jaksa lähtee?

• moporotta69

Tarkistappa männänrenkaat ! En suosittele kokeilemaan enään käyntiin laittamista ennenkuin ne olet tarkistanut sillä ne voivat pirstoa koko sylinterin ja kun männänrenkaathan maksavat noin 5euroa ja koko sylinteri sen 100-400e laadusta riippuen :)

• lollipop9999

haistakaa vittu paska mun kotari 125cc ei meinaa startata kylmällä millään ja sitä saa potkia ainaki tunnin ja just vaihdettu mäntä ja tulppa

• jonn3

kotari onki paska

• aprillia

jos ei näillä lämpö/ pakkasilla lähde käyntiin se on pensan saannin vähyyttä,siis tarkoitan kylmänä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1732
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1558
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      44
      1066
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      919
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      881
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      778
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      770
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      768
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      750
    Aihe