Olemme N24 ja M25 häät oli 20.6.2020 meidän hääyö oli vähän erilainen kun mieheni bestman vietti meidän kanssa hääyötä.
Sain heti 2 miestä. Ollaan tosin jo 3 vuotta kimpassa touhuttu.
Hääyö kahden miehen kanssa!
6
2658
Vastaukset 6
- Anonyymi
Aivan kuin meidänkin hääyö.
- Anonyymi
Meillä oli bestman sängyssämme hääaamuna ja olin kahden miehen kanssa rakastellut ennen vihkimistä.
Odotin myös kahta miestä hääsviittiin hääyötä viettämään. - Anonyymi
Itse sain hääyönä isältäni takaloosteriin.
- Anonyymi
Mietin aina että kumpi joutuu laukeamaan myöhemmin?
Itse en pidä yhtäkään naista niin haluttava että suostuisin parittelemaan samaan aikaan jonkun toisen miehen kanssa.
Onhan se aika ällöttävä ajatus työntää oma sukupuolielin reikään jonne joku toinen sonni on juuri laskenut lastinsa. - Anonyymi
Me avioidumme uskovaisten vanhempieni painostuksesta.
Me harrastetaan kolmenkimppaa ja häälle protestiksi hääyö vietetään vakkari kimppa miehen kanssa. - Anonyymi
Olemme juhlineet hääpäiviämme usein vakkari kimppamiehemme kanssa viihtyen sängyssä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1192440Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401602Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha6481039- 106993
- 71972
- 98916
- 48875
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk77721- 70716
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik32712