Olemme N24 ja M25 häät oli 20.6.2020 meidän hääyö oli vähän erilainen kun mieheni bestman vietti meidän kanssa hääyötä.
Sain heti 2 miestä. Ollaan tosin jo 3 vuotta kimpassa touhuttu.
Hääyö kahden miehen kanssa!
6
2661
Vastaukset 6
- Anonyymi
Aivan kuin meidänkin hääyö.
- Anonyymi
Meillä oli bestman sängyssämme hääaamuna ja olin kahden miehen kanssa rakastellut ennen vihkimistä.
Odotin myös kahta miestä hääsviittiin hääyötä viettämään. - Anonyymi
Itse sain hääyönä isältäni takaloosteriin.
- Anonyymi
Mietin aina että kumpi joutuu laukeamaan myöhemmin?
Itse en pidä yhtäkään naista niin haluttava että suostuisin parittelemaan samaan aikaan jonkun toisen miehen kanssa.
Onhan se aika ällöttävä ajatus työntää oma sukupuolielin reikään jonne joku toinen sonni on juuri laskenut lastinsa. - Anonyymi
Me avioidumme uskovaisten vanhempieni painostuksesta.
Me harrastetaan kolmenkimppaa ja häälle protestiksi hääyö vietetään vakkari kimppa miehen kanssa. - Anonyymi
Olemme juhlineet hääpäiviämme usein vakkari kimppamiehemme kanssa viihtyen sängyssä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 671018
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K12909En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o57860- 62798
- 60750
- 57687
- 60617
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49617- 67586
- 132579
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.20567Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.30555- 50549
- 29505
- 33497
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk34478- 72476
- 40457
- 17440
- 24439