Jari Sillanpää on ihana, tykkään paljon!

Anonyymi

Maailma n huippulaulajia! 😊

101

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Annikki Tähti oli tähti, yliveto, hetero. Hirveet miinuslasit kyllä.

      • Anonyymi

        Olen myös sitä mieltä , että Annikki Tähti oli todelinen taiteilija . Selväpäinen heteronainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen myös sitä mieltä , että Annikki Tähti oli todelinen taiteilija . Selväpäinen heteronainen.

        Anteeksi nyssittaas.
        En ole pitänyt hänen äänestään: kireä ääni, kummallinen vibraatto, vetää ja venyttää, myöhemmin ääni vaappui.
        Beng


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        170 maksanutta musiikinkuuntelijaa, yllätti minut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        170 maksanutta musiikinkuuntelijaa, yllätti minut.

        Yleisöennätys :DDDDD Mahdollisuus oli parempaankin, 300 lippua myynnissä.


      • Siitä lavakarismasta olen kuullut muitakin mielipiteitä.

        Likkani oli kavereittensa kanssa taas kerran Himoksen iskelmäfestivaalilla.
        Takaisin tultuaan hän kertoi siellä olleen jonkun Jari Sillanpään. Kysyi minulta, että siis mikä mies se oikein on. Hänen päätelmänsä oli, että se mies oli joko kaatokännissä tai kehitysvammainen. Oli käyttäytynyt ihan sikamaisesti lavalla. Likkani oli kesken Sillanpään esitysten häippässyt kavereittensa kanssa syömään, eikä tiennyt saiko sitä tyyppiä pitää lavalla miten kauan vai raahattiinko talteen.
        Joitakin aikoja sen jälkeen sitten tuli tietoon hänen huumehörhöilynsä. Oli varmaan ollut sen valkean unelma vaikutuksen alaisena siellä festareillakin.


    • Anonyymi

      En tykkää äänestä. Ei ole minun korviini sopiva. En ole koskaan nähnyt mitään karismaan liittyvää, mieluummin henkilön, jolla on ongelmia elämässään ja se näkyy myös habituksessa niin ennenkin mutta erityisesti nykyisin.

    • Anonyymi

      Ei Jari Sillanpää vedä vertoja Tapio Rautavaaralle.

      • Anonyymi

        Olen jo aiemmin musiikkiketjuissa kertonut, että ihailen Tapsassa sitä, miten helppoa laulaminen hänelle oli. Olihan mies myös karismaattinen.

        Tässä yksi Tapsan laulama laulu.

        https://www.youtube.com/watch?v=5rF2HbDMayQ

        kylmätotuus


    • Anonyymi

      Hieman hänen pedofiliatuomionsa rajoittaa tuota ihailuani häntä kohtaan.

      • Anonyymi

        Mikä rajoittaa tiedon hankkimista ?


      • Anonyymi

        Ai oikein hieman... Hmm...


    • Anonyymi

      Aikanaan kun Satulinna alkoi soida (-80?) radiossa, ihan päässäni pyöri. Miten voi olla jotain näin kaunista, ääni ja se kappale. Oliskohan ollut elämässä silloin jokin herkempi hetki. Resuinen elämä ja loistava lauluääni on minulle ihan kaksi eri asiaa. Pystyn keskittymään laulusta ja esiintymisestä nauttimiseen, vaikka menonsa muuten olisi kuinka rempallaan.

      • Anonyymi

        Mitä sä höpiset. Jari levytti Satulinnan 1995.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sä höpiset. Jari levytti Satulinnan 1995.

        Delilah taas levytettiin 1968, Tapani Kansan laulamana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sä höpiset. Jari levytti Satulinnan 1995.

        Kiitos, sillä lailla. Ei riitä että viikonpäivät ovat sekaisin, mutta että vuosikymmenetkin.
        Lähti siitä että muistan missä kotona olin silloin kun kuulin laulun ensikerran. Asuin siinä asunnossa vuosina 83-99.


      • Anonyymi

        Pidän 'Valkeaa, unelmaa...' kappaleesta.
        Harmi kun sössi.
        Se ei laulunääntä muuta, ihmiskuvaa vain.
        Olen ollut parissa konsertissaan. Täpötäysi sali. Karismaa on ollut.
        Beng


      • Satulinna on Jukka Kuoppamäen käsialaa ja alunperin itsensä laulama.

        https://www.youtube.com/watch?v=1htePQcrWqE

        Sillanpää ei ole tehnyt aivan ainutta laulua. Ei tunne nuottejakaan, eikä soita mitään instrumenttia. Hän osaa vain korvakuulolta matkia toisten valmiiksi tekemiä lauluja. Samaa maata kuin Katri-Helena. Voisi verrata karaokelaulajaan.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Satulinna on Jukka Kuoppamäen käsialaa ja alunperin itsensä laulama.

        https://www.youtube.com/watch?v=1htePQcrWqE

        Sillanpää ei ole tehnyt aivan ainutta laulua. Ei tunne nuottejakaan, eikä soita mitään instrumenttia. Hän osaa vain korvakuulolta matkia toisten valmiiksi tekemiä lauluja. Samaa maata kuin Katri-Helena. Voisi verrata karaokelaulajaan.

        Voi, että tylytit...
        Beng


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Satulinna on Jukka Kuoppamäen käsialaa ja alunperin itsensä laulama.

        https://www.youtube.com/watch?v=1htePQcrWqE

        Sillanpää ei ole tehnyt aivan ainutta laulua. Ei tunne nuottejakaan, eikä soita mitään instrumenttia. Hän osaa vain korvakuulolta matkia toisten valmiiksi tekemiä lauluja. Samaa maata kuin Katri-Helena. Voisi verrata karaokelaulajaan.

        Satulinna on Jukka Kuoppamäen käsialaa, sävelet ja sanat. Ensimmäisen levytyksen teki Jari Sillanpää, 1995. Tekijä itse levytti kappaleen 1997.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Satulinna on Jukka Kuoppamäen käsialaa ja alunperin itsensä laulama.

        https://www.youtube.com/watch?v=1htePQcrWqE

        Sillanpää ei ole tehnyt aivan ainutta laulua. Ei tunne nuottejakaan, eikä soita mitään instrumenttia. Hän osaa vain korvakuulolta matkia toisten valmiiksi tekemiä lauluja. Samaa maata kuin Katri-Helena. Voisi verrata karaokelaulajaan.

        Kyllä Sillanpää jotain on säveltänyt: https://www.youtube.com/watch?v=YGZuvySfRS4
        Säveltäjät: Sillanpää Jari - Åberg Krister
        Sanoittaja: Ågren Timo Sakari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Satulinna on Jukka Kuoppamäen käsialaa, sävelet ja sanat. Ensimmäisen levytyksen teki Jari Sillanpää, 1995. Tekijä itse levytti kappaleen 1997.

        Satulinna on Kuoppis-sävyinen.
        Beng


      • Anonyymi kirjoitti:

        Satulinna on Jukka Kuoppamäen käsialaa, sävelet ja sanat. Ensimmäisen levytyksen teki Jari Sillanpää, 1995. Tekijä itse levytti kappaleen 1997.

        Ilman Kuoppamäen laulamaa demoa Sillanpää ei olisi sitä pystynyt laulamaan ja levyttämään. Itse on sanonut, ettei tunne nuotteja, eikä osaa nuoteista laulaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Sillanpää jotain on säveltänyt: https://www.youtube.com/watch?v=YGZuvySfRS4
        Säveltäjät: Sillanpää Jari - Åberg Krister
        Sanoittaja: Ågren Timo Sakari

        Ehkä Sillanpää roikkunut siinä siivellä mukana, mutta Krister Åberg säveltänyt paperille.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Ilman Kuoppamäen laulamaa demoa Sillanpää ei olisi sitä pystynyt laulamaan ja levyttämään. Itse on sanonut, ettei tunne nuotteja, eikä osaa nuoteista laulaa.

        Ilman jonkun laulamaa demoa olisi suurinosa maailman levyistä jäänyt tekemättä.
        Ei laulajan tarvitse osata nuotteja.


    • Anonyymi

      Paska- aloitus.

      • Anonyymi

        Siiiiis aivan skeidis juttu koko Silli juttu. Sillinpää on harmaa pää ja lihava punkero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siiiiis aivan skeidis juttu koko Silli juttu. Sillinpää on harmaa pää ja lihava punkero.

        10:52 ilkeyttä.
        Miten kuvailisit itseäsi?
        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        10:52 ilkeyttä.
        Miten kuvailisit itseäsi?
        Beng

        Aivan kamala rasvanen vähemmistön edustaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan kamala rasvanen vähemmistön edustaja.

        Ja hoilaa kökköä suomi-iskelmää, jota ei kestä kuunnella kukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siiiiis aivan skeidis juttu koko Silli juttu. Sillinpää on harmaa pää ja lihava punkero.

        En tykkää lihavista miehistä, paitsi tykkään Sillanpäästä, symppis!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tykkää lihavista miehistä, paitsi tykkään Sillanpäästä, symppis!

        Epäjohdonmukaisuudessasikin....
        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäjohdonmukaisuudessasikin....
        Beng

        Ryppyritari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ryppyritari

        Onko hällä Renu?
        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko hällä Renu?
        Beng

        Minulla oli Renault R8, Lusenius ajoi rallia saman korimallin "sinisorsalla", ihan mieletön auto.
        Renault R8 Cordini.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja hoilaa kökköä suomi-iskelmää, jota ei kestä kuunnella kukaan.

        Tämä seuraava Jarin esitys ainakin sinun on syytä kuunnella.

        https://www.youtube.com/watch?v=wh6NS12BLTw

        Otahan selvää myös siitä, miten paljon mm. Jarin levyjä on myyty, ennenkuin kirjoitat yhtään mitään suomalaisesta iskelmämusiikista.

        Jäitä hattuun!

        kylmätotuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä seuraava Jarin esitys ainakin sinun on syytä kuunnella.

        https://www.youtube.com/watch?v=wh6NS12BLTw

        Otahan selvää myös siitä, miten paljon mm. Jarin levyjä on myyty, ennenkuin kirjoitat yhtään mitään suomalaisesta iskelmämusiikista.

        Jäitä hattuun!

        kylmätotuus

        Uh huh! Ei voi kuunnella, eikä katsoa. Ei yhtään kiinnosta, kuinka paljon suomi-iskelmää myydään ns. suomalaisille. En ole koskaan kuunnellut mollivoittoista suomi-iskelmää. Se on säälittävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan kamala rasvanen vähemmistön edustaja.

        Siis Sinäkö olet rasvainen vähemmistöläinen?
        Senkun. Kun kadulla tepastelee ja tutkailee ympärillään olevaa populaa, niin rasvaa on paljon liikkeellä, hitaastikkin, melkein enemmistö.
        Entä sitten.
        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla oli Renault R8, Lusenius ajoi rallia saman korimallin "sinisorsalla", ihan mieletön auto.
        Renault R8 Cordini.

        Jos auto on mieletön, pääseekö sillä silloin kovaa sorateillä, niin että ropisee.
        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tykkää lihavista miehistä, paitsi tykkään Sillanpäästä, symppis!

        Tykkäätkö niin paljon, että annat poikalapsesi hänelle hetkeksi lainaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siiiiis aivan skeidis juttu koko Silli juttu. Sillinpää on harmaa pää ja lihava punkero.

        Eli haluat : "Kivittäkää".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tykkää lihavista miehistä, paitsi tykkään Sillanpäästä, symppis!

        Siis oletko ihan terve?
        En mitenkään voi ihailla ihmistä, joka nauttii toisten satuttamisesta. Se ei ole symppis, vaan alhainen sika vailla omaatuntoa.
        Hae apua.


    • Anonyymi

      Muutamassa konsertissaan olen ollut, ja aivan uskomattoman upeita konsertteja on ollut.

    • En ole ikinä ollut Sillanpään ihailija.
      Nuorena edesmennyt Tapio Heinonen oli kaunis ääninen laulaja.
      Jos kuuntelen musiikkia niin yleensä vanhoja hyväksi havaittuja.
      Nat king Cole, Dean Martin, muutama espanjalainen... Onhan niitä muitakin.
      Aika vähän tulee nykyisin kuunneltua musiikkia.
      You tubesta tulee kuunneltua politikkojen kinastelua ja mielipiteitä.

      • Anonyymi

        Tapio Heinosta tuli kuunneltua, hänellä oli hieno ääni. Kuoli nuorena.
        Myös Cris Rea on yksi mielilaulajani.


    • Anonyymi

      Jaria ihannoi ne ketkä ovat samanlaisia kun jari tai ihannoivat tämän asioita.
      Minua lähinnä oksettaa koko tapaus. Ei tulisi mieleenkään mennä tuon konserttiin tai edes kuunnella tuollaista.
      Ei karsimaa ei mitään muuta kun huumepulla joka on seksuaalisesti kieroutunut.

      • Anonyymi

        Tuliko sinulle hyvä mieli, kun sait oksennettua kommenttisi tänne?
        Tunnetko olevasi ihmisenä virheetön?
        Jos tunnet, niin olet erehtynyt pahemman kerran. Olet säälittävän yksinkertainen ihminen, jonka olisi syytä hävetä kirjoitustaan.
        Pahoin pelkään, ettei siihen ällitällisi tai rohkeutesi riitä.

        Kuuntele Erinin esitys ja yritä ymmärtää, mikä on sanoituksen merkitys.

        https://www.youtube.com/watch?v=SlTxG0HKrBk

        kylmätotuus


      • Anonyymi

        No olipa mielipide keitetystä lampaanpäästä.
        Jos tuo olisi totuus.
        Miten ihmeessä joku voi väittää mokomaa.
        Keittiöjakkarapäätelmiä metsämökistä?
        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No olipa mielipide keitetystä lampaanpäästä.
        Jos tuo olisi totuus.
        Miten ihmeessä joku voi väittää mokomaa.
        Keittiöjakkarapäätelmiä metsämökistä?
        Beng

        Tämä oli 20.28
        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuliko sinulle hyvä mieli, kun sait oksennettua kommenttisi tänne?
        Tunnetko olevasi ihmisenä virheetön?
        Jos tunnet, niin olet erehtynyt pahemman kerran. Olet säälittävän yksinkertainen ihminen, jonka olisi syytä hävetä kirjoitustaan.
        Pahoin pelkään, ettei siihen ällitällisi tai rohkeutesi riitä.

        Kuuntele Erinin esitys ja yritä ymmärtää, mikä on sanoituksen merkitys.

        https://www.youtube.com/watch?v=SlTxG0HKrBk

        kylmätotuus

        Jos sinä olet hyvä, niin anna poikasi hänelle viikoksi hoitoon..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinä olet hyvä, niin anna poikasi hänelle viikoksi hoitoon..

        Oletko koskaan ikinä miettinyt, millä tavalla olet itse "kieroutunut"? - Nm. Kannattaisi


    • Piti ihan googlata hänen ikänsä, että eikö hän ala olla jo aikansa elänyt laulaja.

      Huomasin hänen tänään täyttävän 55v.
      Jättäisi jo tilaa nuoremmille ja kyvykkäämmille.

      • Anonyymi

        No mainitseppa muutama, kenelle tilaa..

        Katri-H, Matti ja Teppo, Paula K., heillä on virtaa. Olin syksyllä Tapani Kansn konsertissa. hänellä on tosi väsynyt ääni ja hän näytti voimattomalta, vähän poissaolevalta. Valtava ero kun olin pari kertaa häntä kuuntelemassa 90-luvulla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mainitseppa muutama, kenelle tilaa..

        Katri-H, Matti ja Teppo, Paula K., heillä on virtaa. Olin syksyllä Tapani Kansn konsertissa. hänellä on tosi väsynyt ääni ja hän näytti voimattomalta, vähän poissaolevalta. Valtava ero kun olin pari kertaa häntä kuuntelemassa 90-luvulla.

        Onhan näitä jo pelkästään tangokuninkaallisissakin nuorempia lupaavia ...

        https://www.youtube.com/watch?v=vbXfKmFGfYs

        Aloituksessa mainitaan Sillanpää "maailman huippulaulajana". Onko heitä siis kaksi samannimistä? Tästä toisesta ainakin on mainittu Ruotsin mediassa vain hänen hölmöilyjensä yhteydessä. Onko hänestä muualla maailmassa huomioitu sitäkään.


      • Anonyymi

        Tellukka ystäväiseni, eiköhän se mene niin, että yleisö päättää musiikkimaailmassakin, keitä he haluavat kuunnella.
        Artistin iällä ei ole merkitystä mahdolliseen suosioon.

        Jos nuoremmilla laulajilla on kykyjä syrjäyttää vanhemmat kolleegansa, niin heidän on ansaittava paikkansa taidoillaan ja voitettava yleisö puolelleen.

        kylmätotuus


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tellukka ystäväiseni, eiköhän se mene niin, että yleisö päättää musiikkimaailmassakin, keitä he haluavat kuunnella.
        Artistin iällä ei ole merkitystä mahdolliseen suosioon.

        Jos nuoremmilla laulajilla on kykyjä syrjäyttää vanhemmat kolleegansa, niin heidän on ansaittava paikkansa taidoillaan ja voitettava yleisö puolelleen.

        kylmätotuus

        Siltsun konsertteihin menee enää uteliaat näkemään miltä huumehörhö ja epäilty pedofiili näyttää livessä.
        Mutta (kyseenalaista) mainostahan se vain hänelle oli, kun sai naamansa mediaan, ettei kokonaan unohdeta.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Siltsun konsertteihin menee enää uteliaat näkemään miltä huumehörhö ja epäilty pedofiili näyttää livessä.
        Mutta (kyseenalaista) mainostahan se vain hänelle oli, kun sai naamansa mediaan, ettei kokonaan unohdeta.

        Kerrasta toiseen onnistut yllättämään minut positiivisilla kommenteillasi.

        Olen ollut 60 palstalla lähes 6 vuotta ja sinä aikana et ole kirjoittanut yhtään kommenttia, jossa et olisi nähnyt jotain hyvää asiasta kuin asiasta.
        Olet todellinen valopilkku palstalla. Tuot meille edelleen hyvää mieltä, vaikka siirryitkin suureksi suruksemme 70 palstalle, koska ikäsi sitä edellytti.
        Onneksi et ole unohtanut meitä, vaan vierailet täällä, jos koet sen aiheelliseksi. Kiitos sinulle siitä! Ilman sinua olisimme täysin hukassa.

        Pitkään harkittuani uskaltaudun laittamaan linkin erään tangokuninkaan esitykseen.
        Jos se on mielestäsi sopimaton, niin poistata kommenttini.

        https://www.youtube.com/watch?v=I7A11CUbmCk

        Tiarani on ja pysyy päässäni kaikesta huolimatta.

        kylmätotuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrasta toiseen onnistut yllättämään minut positiivisilla kommenteillasi.

        Olen ollut 60 palstalla lähes 6 vuotta ja sinä aikana et ole kirjoittanut yhtään kommenttia, jossa et olisi nähnyt jotain hyvää asiasta kuin asiasta.
        Olet todellinen valopilkku palstalla. Tuot meille edelleen hyvää mieltä, vaikka siirryitkin suureksi suruksemme 70 palstalle, koska ikäsi sitä edellytti.
        Onneksi et ole unohtanut meitä, vaan vierailet täällä, jos koet sen aiheelliseksi. Kiitos sinulle siitä! Ilman sinua olisimme täysin hukassa.

        Pitkään harkittuani uskaltaudun laittamaan linkin erään tangokuninkaan esitykseen.
        Jos se on mielestäsi sopimaton, niin poistata kommenttini.

        https://www.youtube.com/watch?v=I7A11CUbmCk

        Tiarani on ja pysyy päässäni kaikesta huolimatta.

        kylmätotuus

        3:16 Kait tämä oli sentään sarkasmia.
        Mikä Tellukka sulla on?
        Beng


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Onhan näitä jo pelkästään tangokuninkaallisissakin nuorempia lupaavia ...

        https://www.youtube.com/watch?v=vbXfKmFGfYs

        Aloituksessa mainitaan Sillanpää "maailman huippulaulajana". Onko heitä siis kaksi samannimistä? Tästä toisesta ainakin on mainittu Ruotsin mediassa vain hänen hölmöilyjensä yhteydessä. Onko hänestä muualla maailmassa huomioitu sitäkään.

        Mitä mitä, sieltähän tuli Vanha riepumatto. Brita Koivusen biisi. Joku muu lauloi. Ja kuvakooste tangolaulajista. Koko jengikö parempi kuin Sillanpää. Jaa´a.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        3:16 Kait tämä oli sentään sarkasmia.
        Mikä Tellukka sulla on?
        Beng

        Vastauksen kysymykseesi saat lukemalla Tellukan kommentit tähän aloitukseen.

        Hän kirjoittaa niin kauniisti ja herttaisesti Jarista. Ei yhtään pahaa sanaa tai ilkeilyä löydy Tellukan kirjoituksista, vaikka suurennuslasilla etsisi.
        Eihän?
        Hän on palstan aurinko, joka tuo valoa ja lämpöä meille kaikille.
        Yhteishengen luominen ja sopu ovat hänen motiivejaan osallistua keskusteluihin.

        kylmätotuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrasta toiseen onnistut yllättämään minut positiivisilla kommenteillasi.

        Olen ollut 60 palstalla lähes 6 vuotta ja sinä aikana et ole kirjoittanut yhtään kommenttia, jossa et olisi nähnyt jotain hyvää asiasta kuin asiasta.
        Olet todellinen valopilkku palstalla. Tuot meille edelleen hyvää mieltä, vaikka siirryitkin suureksi suruksemme 70 palstalle, koska ikäsi sitä edellytti.
        Onneksi et ole unohtanut meitä, vaan vierailet täällä, jos koet sen aiheelliseksi. Kiitos sinulle siitä! Ilman sinua olisimme täysin hukassa.

        Pitkään harkittuani uskaltaudun laittamaan linkin erään tangokuninkaan esitykseen.
        Jos se on mielestäsi sopimaton, niin poistata kommenttini.

        https://www.youtube.com/watch?v=I7A11CUbmCk

        Tiarani on ja pysyy päässäni kaikesta huolimatta.

        kylmätotuus

        Voi tätä 'kylmä totuutta'. Rasittava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi tätä 'kylmä totuutta'. Rasittava.

        Luulee olevansa hauska.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vastauksen kysymykseesi saat lukemalla Tellukan kommentit tähän aloitukseen.

        Hän kirjoittaa niin kauniisti ja herttaisesti Jarista. Ei yhtään pahaa sanaa tai ilkeilyä löydy Tellukan kirjoituksista, vaikka suurennuslasilla etsisi.
        Eihän?
        Hän on palstan aurinko, joka tuo valoa ja lämpöä meille kaikille.
        Yhteishengen luominen ja sopu ovat hänen motiivejaan osallistua keskusteluihin.

        kylmätotuus

        Miten joku voi ymmärtää noinkin lyhyen aloituksen noin väärin. Luetun ymmärtäminen hukassa?

        Eihän siinä ole kysymys minusta, vaan Jari Sillanpäästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi tätä 'kylmä totuutta'. Rasittava.

        Älä hanki itsellesi rasitusvammoja! Ne voivat olla tosi kivuliaita.

        kylmätotuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulee olevansa hauska.

        En minä mitään luule, vaan tiedän olevani hauska,

        Sinäkin olet aivan hupaisa tyyppi.

        kylmätotuus


      • Anonyymi kirjoitti:

        En minä mitään luule, vaan tiedän olevani hauska,

        Sinäkin olet aivan hupaisa tyyppi.

        kylmätotuus

        Heh heh...


      • Anonyymi
        Cazz kirjoitti:

        Heh heh...

        Me 60 ikäryhmäläiset ja toisista ikäryhmistä vierailevat nimimerkit olemme hauskaa jengiä.

        Meillä on loistava huumorintaju ja kyky nauraa myös itsellemme.
        Näillä ominaisuuksilla varustettuina saamme aikaan henkeviä keskusteluja.

        kylmätotuus


      • Anonyymi kirjoitti:

        Me 60 ikäryhmäläiset ja toisista ikäryhmistä vierailevat nimimerkit olemme hauskaa jengiä.

        Meillä on loistava huumorintaju ja kyky nauraa myös itsellemme.
        Näillä ominaisuuksilla varustettuina saamme aikaan henkeviä keskusteluja.

        kylmätotuus

        Eihän Savossa hauskoja ihmisiä olekaan.
        Haaskojahan ne/te ...


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Eihän Savossa hauskoja ihmisiä olekaan.
        Haaskojahan ne/te ...

        Kuvailet kai itseäsi.

        Etkös sinä ou kotosi Hankasalamelta?
        Onneks se jätettii poes meijä liänistä jo aekoja sitte. Elä siitä katkeruutta viiti kantoo ennee.

        Myö tiällä Savossa ollaa mahottoma huaskoja ja lepposija immeisijä, joeta ei muuvalta löyvkkää.

        kylmätotuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvailet kai itseäsi.

        Etkös sinä ou kotosi Hankasalamelta?
        Onneks se jätettii poes meijä liänistä jo aekoja sitte. Elä siitä katkeruutta viiti kantoo ennee.

        Myö tiällä Savossa ollaa mahottoma huaskoja ja lepposija immeisijä, joeta ei muuvalta löyvkkää.

        kylmätotuus

        Korjoon.
        Löyvykkää.

        kylmätotuus


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Siltsun konsertteihin menee enää uteliaat näkemään miltä huumehörhö ja epäilty pedofiili näyttää livessä.
        Mutta (kyseenalaista) mainostahan se vain hänelle oli, kun sai naamansa mediaan, ettei kokonaan unohdeta.

        Kaikki konserttiin menijät, ottakaa pienet poikanne mukaan ja käykää ihan takahuoneessa tervehtimässä häntä... sitten ehkä totuuskin teille valkenee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki konserttiin menijät, ottakaa pienet poikanne mukaan ja käykää ihan takahuoneessa tervehtimässä häntä... sitten ehkä totuuskin teille valkenee

        Eihän sullekaan ole valjennut edes oma kipeytesi. - Nm. Miten poikkeat hänestä


    • Anonyymi

      Alkakaa vaan sovinnolla kuuntelemaan sitä Palevasee,,,siinä teille negridimusaa negridin näköisen sällin puhumana.

    • Ammentaakohan hän biisinsä lapsipornosta 🙊🤔

      • Anonyymi

        Laulakee : Vanhan veräjän luona !


      • Anonyymi

        Siltsun esittämien kappaleiden sanoitukset ovat aivan muiden tekemiä, jos et sitä vielä tiedä.

        Paljon olen Jarin esityksiä kuunnellut, mutta yhdessäkään niistä en ole havainnut pienintäkään viittausta lapsipornoon.

        Jos sinä olet, niin syytä vaikka Jukka Kuoppamäkeä, Vexi Salmea tai Hectoria, mutta jätä Jari sairaalloisen kirjoituksesi ulkopuolelle.

        kylmätotuus


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siltsun esittämien kappaleiden sanoitukset ovat aivan muiden tekemiä, jos et sitä vielä tiedä.

        Paljon olen Jarin esityksiä kuunnellut, mutta yhdessäkään niistä en ole havainnut pienintäkään viittausta lapsipornoon.

        Jos sinä olet, niin syytä vaikka Jukka Kuoppamäkeä, Vexi Salmea tai Hectoria, mutta jätä Jari sairaalloisen kirjoituksesi ulkopuolelle.

        kylmätotuus

        Elämäniloa hän ainakin saa lapsipornosta kuten selkeästi on esille asia tuotu joten kenties tempoa biiseihinkin siitä 👍
        Puolusta sinä ihan rauhassa sitä ✌️👍🙈😅


      • Anonyymi
        JanneJohannes kirjoitti:

        Elämäniloa hän ainakin saa lapsipornosta kuten selkeästi on esille asia tuotu joten kenties tempoa biiseihinkin siitä 👍
        Puolusta sinä ihan rauhassa sitä ✌️👍🙈😅

        Nyt menet niin pitkälle Jarin lynkkaamisessa, että vaadin sinulta perusteluja mielipiteillesi.

        Esitän pari yksinkertaista kysymystä vastattavaksesi ja odotan sinun niihin vastaavan.

        Mistä tietosi on peräisin, että Jarin elämänilo johtuisi "lapsipornosta" ja kuka/ketkä sen ovat selkeästi esille tuoneet? Vielä tärkeämpää on, kuka/ketkä sen ovat faktaksi todistaneet?

        Laulujen säveltäjät ja sovittajat määräävät tempon, jolla he haluavat ne esitettävän.
        Ammattilaisena Jari toteuttaa heidän toiveensa ja se on tuottanut tuloksen, joista monet voivat ainoastaan haaveilla.
        Sitä tosiasiaa et voi kiistää.

        Minä pidän Jari Sillanpäätä yhtenä valovoimaisimmista iskelmälaulajistamme kautta aikojen, eikä mielipiteeseeni vaikuta hänen yksityiselämänsä. koska se ei hänen osaamiseensa vaikuta pätkääkään.

        Peukutit itseäsi, mutta minä en sitä tee.
        Nimimerkiksesi voisit ottaa "Jonnii Joutava".

        kylmätotuus


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt menet niin pitkälle Jarin lynkkaamisessa, että vaadin sinulta perusteluja mielipiteillesi.

        Esitän pari yksinkertaista kysymystä vastattavaksesi ja odotan sinun niihin vastaavan.

        Mistä tietosi on peräisin, että Jarin elämänilo johtuisi "lapsipornosta" ja kuka/ketkä sen ovat selkeästi esille tuoneet? Vielä tärkeämpää on, kuka/ketkä sen ovat faktaksi todistaneet?

        Laulujen säveltäjät ja sovittajat määräävät tempon, jolla he haluavat ne esitettävän.
        Ammattilaisena Jari toteuttaa heidän toiveensa ja se on tuottanut tuloksen, joista monet voivat ainoastaan haaveilla.
        Sitä tosiasiaa et voi kiistää.

        Minä pidän Jari Sillanpäätä yhtenä valovoimaisimmista iskelmälaulajistamme kautta aikojen, eikä mielipiteeseeni vaikuta hänen yksityiselämänsä. koska se ei hänen osaamiseensa vaikuta pätkääkään.

        Peukutit itseäsi, mutta minä en sitä tee.
        Nimimerkiksesi voisit ottaa "Jonnii Joutava".

        kylmätotuus

        Nyt peukutin kun ajattelin että olenko vahingossa painanut ja en ollut 🙈
        Sinähän Taidat itse keksiä ja piilotella noita Jarin mieltymyksiä 😅🙈
        Makunsa kullakin kai sitten ja sinä tykkäät näemmä tuollaisia sponsoroida 🙊
        Voiko irstaampaa enään olla 👀


    • Anonyymi

      No, jokaisella on mieltymyksensä. Joku tykkää iskelmästä, joku kansanmusiikista, joku kabareesta, joku oopperasta tai joku ei tykkää lainkaan ihmisäänestä musiikissa. Jokainen on tietenkin oman näkemyksensä osalta ehdottoman oikeassa, mutta vain oman näkemyksensä. Jos tekee lähetystyötä oman mielipiteen eteen, niin on hyvä muistaa, että muillakin on aivot ja oma tahto.

      • Anonyymi

        Epäilen kylläkin että "kylmiksellä" on aivojen paikalla äärivasemmiston probagandamasina..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäilen kylläkin että "kylmiksellä" on aivojen paikalla äärivasemmiston probagandamasina..

        Sinun aivojesi paikalla on tyhjiö, jonka vuoksi tuuli kulkee vapaasti niiden läpi ja saa huulesi heilumaan.

        Ymmärrätkö edes, mikä vertauksessani mättää?

        Politiikka ei tähän aloitukseen kuulu. Voin kuitenkin kertoa, että minusta ei saa perussuomalaista tekemälläkään, eikä minkään muunkaan puolueen jäsentä.

        Manipulointi ei minuun tehoa.

        kylmätotuus


    • Anonyymi

      No joo... Tykkää sit🥴

    • Anonyymi

      No, tykkää sinä ihan vapaasti, minäkin ihan vapaasti jätän tykkäämättä. Jari Sillanpäästä.

    • Anonyymi

      Ei niin huippulaulaja, että voi tehdä mitä haluaa ja saa anteeksi! Tykkäsin ja fanitin ennen, en enää. Ylipainoinen seksirikoksesta tuomittu.

      • Anonyymi

        Ylipainoinen kyllä, mutta ei ole tuomittu seksirikoksesta. Jurkelepemalauta, ikinä ei ole tiedon hankkiminen ollut yhtä helppoa kuin nykyisin. Iltapäivä-lehdet eivät ole tietoa.


      • Anonyymi

        Ylipainoinen seksirikoksesta tuomittu kirjoitti '' Tykkäsin ja fanitin ennen, en enää. ''
        Muuttuiko artistin musiikki huonoksi harhaluulojen jälkeen ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylipainoinen seksirikoksesta tuomittu kirjoitti '' Tykkäsin ja fanitin ennen, en enää. ''
        Muuttuiko artistin musiikki huonoksi harhaluulojen jälkeen ?

        Esim. Gerk Ots tai hiljan menehtynyt Hvorovstovski, pikkuisen eri sarjan laulajia kuin joku Sillanpää...ihan pikkuisen vain...


    • Anonyymi

      Kun miehestä käytetään ilmaisua ihana, kaipa hän sitten on nimenomaan ihana...

    • Anonyymi

      Katsokaa "Elvis kahvit" videoita:

      Esa Nieminen
      Pedro Hietanen
      Pave Maijanen ym ym

      Niin mielettömän hyviä yli tunnin kestäviä ohjelmia.

      • Anonyymi

        " Musiikintekijät" samantyylinen ohjelma, videot löytyy.


    • Anonyymi

      Jarista tykkään paljon on miesten mies, t Pertitikki

    • Anonyymi

      No joo osaahan se laulaa. Maailmassa on paljon laulutaitoisia. En nyt tota Jari Sillanpäätä ihan huippukategoriaan luokittelisi.

      Äsken kuuntelin youtubesta, kun keskenkasvuinen Amira lauloi O mio bambino caro. Oli upeaa kuunneltavaa. SIINÄ oli maailman huippua. J. S. on sellaisen rinnalla pelkkää jätettä.

    • Anonyymi

      Taitaa kyseisen herran kulkuset olla epänormaalin väriset.

      • Anonyymi

        Haitaax se sua? - Nm. Eix ole omia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haitaax se sua? - Nm. Eix ole omia

        Jos on, niin roikkuu polvissa, vanhalla ukolla. Uimahallissa luulin sorsapoikueeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on, niin roikkuu polvissa, vanhalla ukolla. Uimahallissa luulin sorsapoikueeksi.

        Sori, ei nyt oikein avaudu tuo sorsapoikue. - Nm. Mitäääh


    • Anonyymi

      Siltsu on todella ihana

    • Anonyymi

      Siltsu on aivan ihana

    • Anonyymi

      Siltsu on oikein ihana

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1418
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      942
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      731
    4. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      667
    5. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      32
      645
    6. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      641
    7. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      110
      624
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      614
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      588
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      587
    Aihe