vaimo ja talkkari

Aisankannattaja

-Mitä helvettiä sinä teet.

Jäykistyin ja käännyin ovelle kyrpä kädessäni. Saamarin saamari. olin unohtanut lukita kylppärin oven. Vaimoni seisopi ovella.


- Sinä hemmetin runkkari, nyt tämä saa loppua. Voisit käyttää munaasi muuhunkin kuin runkkailuun. Esimeekiksi vaikka minun tyydyttämiseen. Päästä irti siitä munasta. Et leiki sillä enää. Housut jalkaan heti.

Häpeissäni vedin housut ylös ja menin vaimoni Ritvan perässä olohuoneeseen. Hän istui jo sohvalla nauttien viiniä. Istuuduin häpeissäni nojatuoliin.

- Olen jo pitkään teinnyt harrastuksestasi runkkailusta.

Myönnettäköön, että seksielämämme oli viimeaikoina hieman hiipunut. Ritva oli kiimainen rehevä nainen ja halusi naida monta kertaa viikossa. Minä taas en ehkä niin usein.

- Nyt sinun kikkelileikkeihisi tulee loppu. Kun et jaksa tyydyttää minua, niin et kyllä enää runkkailekaan. nyt siihen tehdään kertaheitolla loppu.

Ihmettelin mitä hän tarkoitti. Hetken päästä se paljastui. Ritva otti kassiistaan paketin ja avasi sen. En oikein tajunnut mikä siellä oli. Ritva nousi ylös ja käski seuraamaan häntä kylppäriin. Siellä hän asetti huolellisesti ostamansa siveysvyön päälleni ja lopuksi lukitsu sen pienellä lukolla.

- No niin, nyt on leikkisi leikitty. Kerkesitkö edes laueta.

Pudistin päätäni.
- Hyvä, sillä nyt et laukeakaan pitkään, pitkään aikaan. Siitä pidän minä huolen.

Hän näytti pientä avainta ja pisti sen itselleen talteen.

- Et taida käsittääkään mihin liemeen olet itsesi saattanut. Avain on minulla ja minä vapautan sinut sitten kun itse haluan. Saat pitää siveysvyötä jatkuvasti päälläsi ja samalla mietttiä mitä tulikaan tehtyä ja mitä ei.

menimme takaisin olohuoneeseen. Ritva otti lisää viiniä ja minäkin otin lasilllisen, mutta Ritva sanoi, että en tarvinnut viiniä juurio nyt. Hän istui sohvalle ja käski minut polvilleen eteensä. Tilanne oli sellainen, että minulla ei ollut muuta mahdollisuutta. Asetuin siis hänen eteensä polvilleen.
Ritva nousi hetkeksi ylös ja riisui hameensa. Hänellä ei ollut alushousuja. Tuuhea mätäs oli aivan silmieni edessä. Ritva istuutui ja levitti haarojaan.

- Katso sitä nyt oikein läheltä, sillä lähemmäksi et pääse pitkään aikaan.

Hän painoi päätäni haaroilleen tuuhean karvoituksen peittämäkke pillulleen.

- Ihaile ja katso kypsää vittua. Runkkailessasi et varmaan haaviellut tästä.

Ritva työnsi sormensa pilluun ja alkoi masturboida. Katselinaivan vierestä. Kiimaisen pillun tuoksu tuntui nenässäni ja olisin halunnut nussia Ritvaa, mutta nyt se oli mahdotonta. Ritva otti sormen pois ja työnsi sen suuhuni.

- Maista miltä kunnon vittu maistuu. Tämä voi olla viimeinen kerta kun saat edes maistaa pilluani.

Nuolin hänen sormeaan ja mietin kuinka selviäisin tilanteesa, mutta en keksinyt mitään ulöspääsyä.

Seuraavat päivät olivat piinallisia. Ritva ei noteerannut tilannetta mitenkään ja minä en uskaltanut ottaa asiaa puheeksi. Toivoin vain, että Ritva avasi siveysvyön ja vapauttaisi minut. Mutta ei. Sen sijaan hän muutaman kerran käski minut eteensä ja laskemaan housut alas jotta hän saisi ihailla " häkissä" olevaa kyrpääni. Toisinaan hän härnäsi sitä ja naureskeli avuttomuudelleni.
Yöpöydällään hän piti härskisti paria dildoaan. Usein iltaisin sain kuunnella niiden surinaa kun Ritva masturboi ja tyydytti itseään. Joskus sain katsoa aivan läheltä kun hän runkkaili dildolla. Sainpa jopa maistaa vitun makua Ritvan työntäessä dildon suuhuni.
Usein hän sanoi, että panettaa aivan valtavasti ja tekisi hyvää saada kunnon kyrpää. Ehdotin, että hän vapauttaisi kullini vankilasta ja saisin nussia häntä. Siihen Ritva vain nauroi.

- Et sinä runkkari minua nussi. Ei sinusta siihen ole Kikkelisi pysyy häkissä. Sitä ei vapauteta pitkään. pitkään aikaan. Ja kun se vapautetaan, niin tokkopa sille mitään käyttöä enää löytyy.


Ritvalla oli muutama vapaapäivä. heräsimme kumpikin kuitenkin samaan aikaan ja minä valmistauduin lähtemään töihin. Ritvakin pukeutui. Ihmettelin, kun hän laittoi ylleen seksikkäät alus asut, tummanpunaiset kohottavat rintaliivit, sukkanauhaliivit ja sukat samaa sävyä, ja lopuksi vielä pikkuhousut. Hän katseli itseään peilistä.

- Ovatko nämä seksikkäät ja kiihoittavat.
Katsoi Ritvaa. Kyllähän nky oli kiihottava. sanoin sen hänelle ja menin hänen vierelleen. Suutelin poskelle ja hyväilin hänen täyteläistä takamustaan.

- Näpit irti runkkari. Eivät nämä ole sinua varten.

Ihmettelin mitä hän tarkoitti ja kysyin sitä.

- Keittiön viemäri on hieman tukossa ja soitin eilen talonmiehelle. Hän tulee kohta rassaamaan sen. ajattelin jospa hän sen jälkeen rassaisi sitä toistakin reikää jota sinä et ole rassannut pitkään aikaan. Minulla on sellianen kutina, että se tarvitsee kunnon rassausta.

Ritva nauroi ja laittoi hajuvettä. Sitten hän kietoi vain aamitakin päälleen. Yritin sanoa mitä hän oikein tarkoitti.

- Juuri sitä mitä sanoin. Mutta menehän nyt töihin, sinulla on jo kiire. Ja sitäpaitsi talkkari tulee aivan kohta ja en halua sinun olevan täällä häiritsemässä.

Ei hemmetti, talkkari panemassa vaimoani. Sitä en sallisi. Ritva vain nauroi.

- Runkkari menehän jo, että pääsen vielä meikkaamaan. Ja pidä puhelin auki jos vaikka tulisi aisaa.

Lähdin töihin sekavassa mielentilassa. Ehkä se kuitenkaan ei pitänyt paikkaansa. Ehkä Ritva vain halusi kiusata minua. Toisaalta keittiön viemäri oli hieman tukossa.

Työnteosta ei tullut mitään. Päässäni pyöri vain ajautus talkkarista joka kotonani nussi vaimoani.

Kello kymmenen sain tekstarin.
" Hei pikku runkkari. Onko kulli hyvin häkissä. Keittiön viemäri rassattu. Kohta rassataan sitä toista reikää. Siinä menee pitkään.
T. Kiimapillusi"

Luion viestin. luin toiseen kertaan ja vielä kolmannenkin. Pitkö se paikansa. Oliko talkkari rassaamassa vaimoani. Soitin Ritvalle, mutta se meni vastaajalle. Töitä en pystynyt tekemään, mutta kotiinkaan en voinut lähteä.

Kahdelttoista tuli taas tekstari.
" Rööri rassattu. Kauan meni mutta kannatti. Talkkari sanoi, että pitää rassata vielä toisen kerran. Juoddan ensi kahvit ja rassataan sitten uudelleen. Osta viiniä tullessasi.
T. Rassattu kiimapillu

Päässäni pyöri. Ajattelin lähteä heti kotiin, mutta ei se käynyt päinsä. Síveysvyökin muistutti olemassaolostaan kullini yrittäessä jäykistyä. Olin aivan sekaisin.

Kello tuli neljä ja lädin viinikaupan kautta kotiin. Ritva oli kuin ei mitään olisi tapahtunut. Hän oli pukeutunut normaalisti. Sänkymme oli pedattu. mutta lattialla lojui häne alusvaatteensa. Katselin niitä ja vuoroin Ritvaa. Sanaakaan sanomatta hän tyynesti korjasi ne pois.
Koko illan yritin etsiä merkkejä olisiko talkkari todellakin pannut Ritvaa, mutta mitään en huomannut. Joimme hieman viiniä ja juttelimme nitä näitä. Oli jo aika myöhä ja menimme nukkumaan. Nuhkahdintaas siihen kun Ritva käynnisti dildon ja alkoi masturboida.

Aamulla toistui taas sama kuvio. Ritva pukeutui taas koohottaviin alusasuihin. Tällä kertaa valkoinen alsuasusetti ja vähän tuoksua päälle. Hän kietaisi vielä ylleen läpinäkyvän aamutakin.
Katsoin häntä ja näky oli kiihottava. Hän suuteli poskeani ja painoi kätensä haaroilleni.

- Miten täällä häkissä on voitu. Oletko ollut kiltti.
Nyökkäsin ja painoin tiukemmin haarojani hänen kättään vasten.

- No, no pikku runnkari. Eipäs kiihotuta liikaa. Mene nyt töihin. Talkkari saattaa kohta tulla tarkastamaan eilisen työn tulokset. Ilmeisesti joudutaan rassaamaan vielä monta kertaa.

Ei, taasko saan olla epätietoisuudessa koko päivän. Tapahtuuko jotain vai onko tämä vain Ritvan leikkiä.

Taas kymmeneltäsain tekstarin.
" Talkkaria tarkastuksella. Tehdään oikein perusteellinen rassaus. Menee pitkään.
T. Kiimapillusi

Taas se alkoi. Pääni oli sekaisin. Oliko kotonani joku nussimassa Ritvaa.

Puolen tunnin päästä tuli uusi tekstari kuvan kera. Järkytyin.

" Hei runkkari. Rassattiin ja imettiin kuten kuvasta näkyy. Jatketaan vielä uudestaan.
T. Kiimainen vaimosi

Ei voinut olla totta ja silti se oli. Tunnstin kotini. Ritva oli makuuhuoneessamme sängyn vierellä polvillaan talkkarin kyrpä suussaan. Minun oli päästävä kotiin. Heti. Sanoin työkavereille, että minulla oli huono olo ja menen kotiin.

Puoli tuntia ja oli kotona. Menin hiljaa sisälle. Makuuhuoneestä kuului ääniä. Avasin varovasti oven. Ritva oli sängyllä kontallaan ja talkkari nussi häntä takaapäin. Näky oli järkyttävä. Yritin sanoa jotain. mutta en saanut sanaakaan ulos. Ritva huomasi minut.

- Mitä sinä täällä teet. Sinunhan pitäisi olla töissä.
Yritin taas sanoa jotain, mutta Ritva nauroi ja jatkoi.

- No kun kerran olet täällä, niin katsopas nyt oikein tarkkaan kuinka naista nussitaa.

Ritva käänsi katsettaan talkkariin päin.

- Risto jatketaan. Haluan kunnon kyrpää. Nussi kovaa. Vittuni haluaa kyrpää. Näytetään pikku runkkarille kuinka nissitaa.


Talkkari katsoi minua naureskellen ja jatkoi panemista. " Ai että Ritvalla on kiimainen ihan pillu."

Meinasin käydä talkkarin kimppuun, mutta hän oli sen verran isompi minua, että jätin ajatuksen. Ristokin huomasi sen.
" Älä yritä mitään. Ole vain kiltisti ja ota oppia kuinka vaimoasi pannaan. Saatat vielä päästä nuolemaan liukkaita."

Ritva nauroi.

- Tuohan voisi olla hauska asia Saisi runkkarikin maistaa hyvin nussittua kiimapillua. Risto nussi nyt. En jaksa odottaa. Nussi syvääle ja kovaa.

5

11611

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaana

      Hyvää tekstiä..meni pikkarit vaihtoon =)

      • sepe.hesa

        Moi!

        Olen 38v ukkomies hki..ois kiva jutella lisää, jaana ja muut naiset... meilaa?

        aihe kiihottaa..

        t. sepe


    • aisankannttaja

      JATKA,,,,aivan mahtavaa!!!!!!!!!!!!!!

    • Tahtoo lisää

      Oisko tälle tarinalle jatkoa?

    • tommi_j

      Haluan olla talkkari.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      204
      8284
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4678
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2250
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2148
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1955
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1835
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1746
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1746
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1653
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1458
    Aihe