Senioriseksi?

Anonyymi

Nauttiiko yli 70 vuotias nainen yhdynnästä ja onko iäkkäällä naisella minkäänlaista haluakaan siihen.

43

4596

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voin kertoa että on. Olen siis 53v mies ja minulla on ollut monta suhdetta yli 70v naisiin. Vanhin on ollut 81v . Aivan upeaa seksiä heidän kanssa on ollut. Suurin osa on vielä ollut naimisissa.

      • Anonyymi

        Omaa elämääsi kommentoit,vaivaako huono omatunto.


      • Anonyymi

        Itse olen 72v leski nainen kyllä läheisyys ja seksi kuuluu vanhemmillekkin. Aviossa elävät naiset kärsivät seksin puutteesta kun miehet yleensä vanhempia ja kunto huono.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen 72v leski nainen kyllä läheisyys ja seksi kuuluu vanhemmillekkin. Aviossa elävät naiset kärsivät seksin puutteesta kun miehet yleensä vanhempia ja kunto huono.

        Kiva kuulla että myöhemminkin on jotain namia tiedossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen 72v leski nainen kyllä läheisyys ja seksi kuuluu vanhemmillekkin. Aviossa elävät naiset kärsivät seksin puutteesta kun miehet yleensä vanhempia ja kunto huono.

        Mahtaako sinulla olla seuraa läheisyyteen ja seksiin? Ja jos ei niin mistäpäin olet?
        Täällä olisi omassa elämässään vaimon sairauksien takia puutetta kärsivä ja halukas, joskin selkeästi nuorempi, mies joka olisi hyvin kiinnostunut kaltaisesi aikuisen naisen läheisestä ystävyydestä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtaako sinulla olla seuraa läheisyyteen ja seksiin? Ja jos ei niin mistäpäin olet?
        Täällä olisi omassa elämässään vaimon sairauksien takia puutetta kärsivä ja halukas, joskin selkeästi nuorempi, mies joka olisi hyvin kiinnostunut kaltaisesi aikuisen naisen läheisestä ystävyydestä!

        Kiitos vastauksesta! Vaki kaveria ei tällä hetkellä ole. Asun Lohjalla omakoti talossa rauhallisella alueella. Ymmärrän sinun tilanteesi hyvin ja luotettava ystävä auttais sua jaksamaan arjessa. Olisin toki kiinnostunut susta , nuorempi ystävä mieleeni jolla halut tallella. Olen ikäisekseni hyvässä kunossa eikä yli painoa sekä terve .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta! Vaki kaveria ei tällä hetkellä ole. Asun Lohjalla omakoti talossa rauhallisella alueella. Ymmärrän sinun tilanteesi hyvin ja luotettava ystävä auttais sua jaksamaan arjessa. Olisin toki kiinnostunut susta , nuorempi ystävä mieleeni jolla halut tallella. Olen ikäisekseni hyvässä kunossa eikä yli painoa sekä terve .

        Voi voi kun niin kaukana minusta asustat, asun itse Tampereella...
        No ei kait aina voi voittaa mutta joskus edes olisi kiva!
        Mukavaa kesän loppua ja syksyn alkua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen 72v leski nainen kyllä läheisyys ja seksi kuuluu vanhemmillekkin. Aviossa elävät naiset kärsivät seksin puutteesta kun miehet yleensä vanhempia ja kunto huono.

        Sinä lohjalainen leskinainen! Olen päälle viisikymppinen viriili mies,jolla haluja ja mahdollisuuksia tulla luoksesi. Onko sinulla halukkuutta tapaamiseen?
        Läheisyys ja seksuaalisuus tärkeää ja kypsä ja kokenut nainen on parasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi kun niin kaukana minusta asustat, asun itse Tampereella...
        No ei kait aina voi voittaa mutta joskus edes olisi kiva!
        Mukavaa kesän loppua ja syksyn alkua.

        Kiitos Vastauksesta! Voitais nähdä syksyn aikana jos molemmille sopii. Ajelen autolla myös Tampereella, käytössäni retki auto kaikilla mukaavuuksilla. Hyvää syksyn alkua myös sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä lohjalainen leskinainen! Olen päälle viisikymppinen viriili mies,jolla haluja ja mahdollisuuksia tulla luoksesi. Onko sinulla halukkuutta tapaamiseen?
        Läheisyys ja seksuaalisuus tärkeää ja kypsä ja kokenut nainen on parasta.

        Syksy saapuu ja pimeys kyllä läheisyyttä kaipaisin sekä hyvää seksiä silloin tällöin. Vakituisempi ystävä etu sijalla näin korona aikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syksy saapuu ja pimeys kyllä läheisyyttä kaipaisin sekä hyvää seksiä silloin tällöin. Vakituisempi ystävä etu sijalla näin korona aikana.

        Ota yhteyttä, Lohjan rouva,niin sovitaan tarkemmin: [email protected].


      • Anonyymi

        Onnistuu vanhemmankin naisen kanssa ite 63v ja ketä nainnu 75v 🤗🤗🤗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen 72v leski nainen kyllä läheisyys ja seksi kuuluu vanhemmillekkin. Aviossa elävät naiset kärsivät seksin puutteesta kun miehet yleensä vanhempia ja kunto huono.

        Tuo on totta ja kuitenkin erotiikka on perustarve ikään katsomatta:-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta! Vaki kaveria ei tällä hetkellä ole. Asun Lohjalla omakoti talossa rauhallisella alueella. Ymmärrän sinun tilanteesi hyvin ja luotettava ystävä auttais sua jaksamaan arjessa. Olisin toki kiinnostunut susta , nuorempi ystävä mieleeni jolla halut tallella. Olen ikäisekseni hyvässä kunossa eikä yli painoa sekä terve .

        Mina olen Espoosta asuva 75v nuorekas mies. Vaimo ei voi sairauden takia harrastaa seksiä, mutta minulla on kyloä haluja vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mina olen Espoosta asuva 75v nuorekas mies. Vaimo ei voi sairauden takia harrastaa seksiä, mutta minulla on kyloä haluja vielä.

        Tuli mieleeni kasoa sivustoo pitkästä aikaa. Tapailin muutaman kuukauden 50v varattua miestä seksin merkeissä. Nautimme molemmat aidosti mies sai tuottetua useeman orgasmin minulle yön aikana. Joudumme pitää taukoo koko kesän, ovat mökillä vaimon kanssa. Voitais auttaa toisiamme kyllä kesällä tekee useesti mieli. Hauskaa Juhannusta sinulle ja vaimollesi.


    • Anonyymi

      Entä jos kääntäisi kysymyksen hieman positiivisempaan suuntaan? Vaikkapa näin. Kuinka kovasti yli 70-vuotias nainen nauttii yhdynnästä ja onko iäkkäällä naisella kovakin himo siihen?

      Nm. Tuleva seniori (toivottavasti)

    • Anonyymi

      Olen itse yli 70 ja täytyy sanoa että vaimo myös nauttii ainakin kolme kertaa viikossa täysin siemauksin. Seksiääänet sen kertovat.

    • Anonyymi

      Kovasti ihanaa olisi löytää tällainen AIKUINEN nainen, joka olisi kiinnostunut nuoremmasta rakastajasta ja jonka kanssa voisi tavata mahdollisuuksien mukaan estottoman nautiskelun merkeissä...
      Mahtaisiko Tampereen seudulta löytyä?
      Itsellä ikää 45 mutta haaveissa halukas nainen ikähaarukasta 55-70.
      Eikä haittaa vaikka olisit varattu kunhan luvalla liikkeellä kuten itsekin.

    • Anonyymi

      80 vuotias oli suostuvainen seksiin mutta ei vaikuttanut kovin kiihottuneelta. Ei se panomiestä haitannut.

    • Anonyymi

      Onko aihe jostain syystä vaikea tai tabu, kun se tuntuu herättävän vain häiriköt koloistaan?

    • Anonyymi

      Hah mihin ne seksihalut olis kadonneet. Kyllä mummotkin tykkää edelleen, tai entistä enemmän.

    • Anonyymi

      cool

    • Anonyymi

      Käyn säännöllisesti 69v naapurin mummon luona. Noin kerran viikossa pannaan. Yleensä nopea pika pano liukkarilla. Nainen varattu. Kerran kuukaudessa pidempi sessio missä mummo myös saa tyydytyksen ja hellää hyväilyä sekä läheisyyttä. Nautitaan molemmat näistä parista päivästä yhdessä.

      • Anonyymi

        Olen tapaillut saman ikäistä yksin asuvaa naista vuoden eläissäni en parempaa seksiä ole saanut. Aina kun tapaamme nainen heti kalussani kiinni saman tien sänkyyn.


      • Anonyymi

        Nyt meni väärin tarkoitit itseäsi.Ole tarkkana kun kommentoit ettei osu väärään henkilöön.Sinä paremmin tiedät ketä panet.Tuntemattomien et.Haluutko voisin panna sua.


    • Anonyymi

      En ole vielä 70, mutta yksin on pakko hoidella kun miehet katsoo ulkoisiin. No, eivätpä tiedä minkä lypsykoneen menettävät, lihakset toimii vielä hyvin ja pimppi hieroo ja imee. Ei vaan onnistu mikään mitä miehet pitää muka hyvänä seksinä, eli hirveä rytke ja teatteri ja muu sohellus eikä kielimiehet todella kelpaisi, seksin pitää olla kaunista hellää ja rauhallista hidasta läheisyydestä nautiskelua.

      • Anonyymi

        No voi ihme mistä sut löytää.


      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä asiasta, suuri osa miehistä haluaa heti päästä rynkyttää täysillä. Vuosi sitten tapasin Lapissa keski ikäisen miehen ja päädyimme samaan sänkyyn, tää mies oli hellä sekä yhtyi hitaasti kanssani. Laukesin yhden yön aikana kymmenen kertaa, mies useamman kerran mut pystyi jatkaa pienen hellimisen jälkeen taas.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä asiasta, suuri osa miehistä haluaa heti päästä rynkyttää täysillä. Vuosi sitten tapasin Lapissa keski ikäisen miehen ja päädyimme samaan sänkyyn, tää mies oli hellä sekä yhtyi hitaasti kanssani. Laukesin yhden yön aikana kymmenen kertaa, mies useamman kerran mut pystyi jatkaa pienen hellimisen jälkeen taas.

        Olin minäkin, vuosi sitten, lapissa, liekö tavattu;). No ei kai, mutta hosuminen ei kuulu myöskään minun tapoihin. Naisen tunteet ja nautinto on aina otettava huomioon!


      • Anonyymi

        olen 53v mies ja tykkään juuri sellaisesta seksistä niinkuin kerroit, hellää, kaunista ja ilman kiirettä nautiskelua ja vielä kun on aikuinen nainen seurana niin mikä onkaan parempaa, ota yhteyttä [email protected] niin kirjoitellaan ja tutustutaan


    • Anonyymi

      Olen pitkän aikaa tapaillut liki 70v naista. Kerran tai kaksi pannaan viikossa sillai pika pano takaa. Kerran kuukaudessa vietetään viikonloppu yhdessä ja nautitaan toisistamme. Silloin myös nainen saa orgasmin ja nautinnon. Nuolen ja hyväilen pitkään. Kiihotun todella tästä naisesta ja harmaantuneista vitun karvoista. Ikää itselläni on viiskymmentä.

    • Anonyymi

      Kyllä senioriseksi onnistuu, kun oikein hoitelee. Olemme pari, joka on harrastanut seksiä jo 52 vuotta (olemme nyt 72-vuotiaita). Nykyisinkin keskimäärin 12-15 kertaa kuukaudessa, nuorempana jopa yli 20 kertaa kuukaudessa. Omat (mies) haluni ovat edelleen korkealla, Vaimonikin haluaa, mutta tunnetusti limakalvot eivät "kestä" päivittäisiä panoja. Olemme käyttäneet liukkaria, mikä lisää meidän molempien haluja. Kun sivellen valkoista "töhnää" naiseni vitun huulille ja sisään, tuntuu kuin olisin menossa liukkaille eli toisten miesten purkauksille. Kun kuiskuttelen naiseni korvaan, kenen spermoissa kyrpäni soutelee, hän saa alta aika yksikön räjähtävän orgasmin ja minultakin lentää...

      • Anonyymi

        Voisin laskea spermat 72 vuotiaan vaimosi sisään. Voisit katsella kun rouvasi nauttii nuoremmasta miehestä. Saisit työtyä avoimeen spermaa valuvaan pilluun. Voisin lopuksi nuolla rouvan puhtaaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin laskea spermat 72 vuotiaan vaimosi sisään. Voisit katsella kun rouvasi nauttii nuoremmasta miehestä. Saisit työtyä avoimeen spermaa valuvaan pilluun. Voisin lopuksi nuolla rouvan puhtaaksi.

        Tuota juuri haluaisin. Millainen olet: ikä,, kokosi ym.?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota juuri haluaisin. Millainen olet: ikä,, kokosi ym.?

        Ikää on 51v. 80/180.kalu suht pitkä ja paksu. Pidän tuollaisista vanhemmista mummo ikäisistä. Voisin ottaa sinulta myös suuhun loppuun saakka. Rouvasi näkisisi kun nautit miehestä.


    • Anonyymi

      Voidaan kokeilla nauttiiko vanhempi nainen seksistä jos olet ns. Vanhempi nainen ja olet yksin aamupäivällä tai päivällä ja asut etelä-pohjanmaalla otappa yhteyttä niin katsotaan saanko sinut nauttimaan. Teen paljon töitä iltaisin että päiväkahvi seura olisi oikein sopiva

    • Anonyymi

      Seksi seniori ikäisen kanssa aivan upeaa. Meillä on salasuhde ja ikäeroa lähes 17 vuotta, hän nyt 74. Olemme molemmat naimisissa ja tapaamme suurinpiirtein kerran viikossa. Seksi aivan upeaa.

    • Anonyymi

      Joo nauttii kokemusta voin kertoa kokemuksesta
      Eija18

    • Anonyymi

      Olen 73v.hyväkuntoinen nainen. Nautin suunnattomasti seksistä, jopa enemmän kuin nuorena.Olen jopa oppinut uusia ihanuuksia.

      • Anonyymi

        olen 62 mies ok kok. ja näk. vapaa nykyään haluaisi kypsän naisen seuraa sovitusti ja aiva sellasta jonka kanssa voi pitkästi herkutella avoimesti. asustelen 02 06 rajamailla kulkemaanki autoillen pääsen.ei välttämättä yhteenmuuttoakaa


    • Anonyymi

      H­­­e­i! Ku­­ts­­um­me sinut kä­ym­ään u­­ude­ss­­­a chatis­­sa! Mei­tä on yl­i mil­­jo­ona! 👉 http://ameliachau.com/H/W0z9R1

    • Anonyymi

      79 vuotias naapurin leski rouva nauttii täysillä yhteisistä hetkistämme. Ikäeroa meillä on 19 vuotta. Suhteemme alkoi jo 10 vuotta sitten kun olimme kesällä molemmat yksin kotona. Hänen mies sairaalassa ja minun sukuloimassa.
      Nautiskelemme kerran tai kaksi viikossa ja jos vaimoni poissa pidempään niin ”muutan” hänen luokeen.

    • Olen kiinnostunut.Kik Espoo30

    Ketjusta on poistettu 58 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3116
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2846
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2228
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      22
      1782
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1519
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1484
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1397
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      80
      1320
    Aihe