Bi naiset onko teillä eroa ulkonäkö paineissa miehen ja naisen kanssa

Anonyymi

Onko teistä miessuhteissa ollut enemmän ulkonäkö paineita kuin naisten kanssa?

63

689

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Päinvastoin.
      Miehet eivät pikku makkaroista ja raskausarvista motkota, ne kiihottavat miestä, ellei mies ole "kynsiään lakkaavaa"-tyyppiä.
      Naiset sensijaan ovat armottomia niin itseään kuin puolisoaankin kohtaan ja viiltävät sanoillaan jatkuvasti.

      • Anonyymi

        Mistä näitä viiltäviä naisia olet löytänyt, ei kuulosta rakastuneen käytökseltä.


    • Anonyymi

      Minulla on kulunut aika pitkä aika siitä, kun olen ollut viimeksi suhteessa miehen kanssa, mikä voi vaikeuttaa vertaamista jossain määrin, mutta en muista kokeneeni sukupuolieroa asian suhteen. Olen ollut hoikka tai normaalipainoinen kaikkien suhteideni aikana, joten ainakaan painosta ei kukaan ole oikein voinut sanoakaan mitään, myöskään ulkoisesta olemuksesta huolehtimisesta en nyt muista kenenkään sanoneen mitään erityistä, joitain yksittäisiä kommentteja on ollut. Tällä hetkellä en ole hoikka, joten nyt olisi kyllä hieman jännittävää, miten mahdollinen kumppani siihen suhtautuisi, mutta kokisin todennäköisesti niin riippumatta kumppanin sukupuolesta.

    • Anonyymi

      Ei eroa tuossa asiassa. Tällä hetkellä olen sinkku ja jonkun verran ylipainoa. Itse en tuollaisesta toiselle motkottaisi ja eipä taitais mun kanssa suhteessa menestyä täysin ulkonäkökeskeinen tyyppi.

      • Anonyymi

        Ei minuakaan haittaa muiden ylipaino mitenkään, mutta oma vaivaa jossain määrin, näen kyllä peilistä miltä se näyttää, ja vertaan aikaisempaan, vaatteetkaan ei istu päällä, ja pahinta on tietenkin vaikutukset hyvinvointiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minuakaan haittaa muiden ylipaino mitenkään, mutta oma vaivaa jossain määrin, näen kyllä peilistä miltä se näyttää, ja vertaan aikaisempaan, vaatteetkaan ei istu päällä, ja pahinta on tietenkin vaikutukset hyvinvointiin.

        Turhaan vaivaat itseäsi, kuka niitä kiloja syynää. Todistelen samalla itselleni...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turhaan vaivaat itseäsi, kuka niitä kiloja syynää. Todistelen samalla itselleni...

        Niin, siis ei tämä asia ole minulle kovin iso, mutta vastasin nyt kumminkin, kun kysyttiin. Sitäpaitsi olen varmaan jo entisissä mitoissani ennen kuin kohtaan ihmisen, jonka kanssa syntyy sellainen suhde, missä asialla on merkitystä, kun ainakaan tällä hetkellä sillä saralla ei tunnu tapahtuvan mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, siis ei tämä asia ole minulle kovin iso, mutta vastasin nyt kumminkin, kun kysyttiin. Sitäpaitsi olen varmaan jo entisissä mitoissani ennen kuin kohtaan ihmisen, jonka kanssa syntyy sellainen suhde, missä asialla on merkitystä, kun ainakaan tällä hetkellä sillä saralla ei tunnu tapahtuvan mitään.

        No meitä parisuhteettomia riittää. Eikä kohdata, ei kukaan kolahda. Jos kolahtaa, niin yksipuolista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No meitä parisuhteettomia riittää. Eikä kohdata, ei kukaan kolahda. Jos kolahtaa, niin yksipuolista.

        Niin, tai sitten tilanne on muuten mahdoton.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, tai sitten tilanne on muuten mahdoton.

        Samaa mietin... Nykyään epäröin sitä mitä naiset minusta ajattelevat ja millaisena näkevät. Aiemmin uskoin etten kelpaa miehelle, siis sellaiselle jonka itse haluaisin, mutta iän myötä käsitys on muuttunut. Miehet eivät keskimäärin ole niin kranttuja kuin olen luullut. Naisista ”keskimäärin” en taas tiedä mitään 🙄


      • Anonyymi
        Käytöskukka kirjoitti:

        Samaa mietin... Nykyään epäröin sitä mitä naiset minusta ajattelevat ja millaisena näkevät. Aiemmin uskoin etten kelpaa miehelle, siis sellaiselle jonka itse haluaisin, mutta iän myötä käsitys on muuttunut. Miehet eivät keskimäärin ole niin kranttuja kuin olen luullut. Naisista ”keskimäärin” en taas tiedä mitään 🙄

        Niin, vaikea sanoa mitään keskimääräistä, en tosiaan ole huomannut noissa asioissa sukupuolieroa, mutta eihän minulla ole tietenkään kokemusta kuin muutamasta ihmisestä.


    • En ole havainnut eroa. Olen pitkä ja hoikka, aina ollut hoikempi kumppaniani. Tosin tähän kyllä vaikuttaa vahvasti ainakin nykyään se, että pidän pyöreistä naisista. Jotenkin naisen vartaloon on helpompi suhtautua. Se on sopivalla tavalla pehmeä ja kiehtova, miltei koosta riippumatta.

      Vähänkö oli nyt vaikeaa pysyä asiassa.

      • Anonyymi

        Ah kaunis lantion kaari , paksut reidet, vyötärö kuitenkin löytyy vaikka ois vähän lisäkiloja . Pitkä tukka nostettuna ylös...sellaisen naisen, kun sais...


      • Jos pidät pyöreistä naisista, osaatko myös vastaavasti kuvailla millaisista miehistä pidät?


      • Anonyymi
        Käytöskukka kirjoitti:

        Jos pidät pyöreistä naisista, osaatko myös vastaavasti kuvailla millaisista miehistä pidät?

        Pidän muodokkaista naisista siis naisellisista. Vaikka kokonaisuus on ratkaisevaa ja olen ihastunut hyvin monenlaisiin. Miehissä ehkä sellaiset tummatukkaiset vähän karvaiset hyväryhtiset miehet kääntävät helpoiten pään. Tosin kokonaisuus ratkaisee ja he joiden kanssa oon seurustellut ovat keskenään kovin eri näköisiä olleet.


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Jos pidät pyöreistä naisista, osaatko myös vastaavasti kuvailla millaisista miehistä pidät?

        En enää mistään. :D
        Se on tavallaan sääli, koska pukeudun nykyään persoonallisemmin ja siten herätän satunnaisesti periaatteessa ihan mielenkiintoisten miesten huomion. Olen siis saanut kuulla, että he pitävät tyylistäni. Pidin ennen muinoin harteikkaista ja jotenkin särmistä tyypeistä, mutta nyt mikään minussa ei enää herää kuin naisille.


      • Anonyymi

        Jos olet pitkä niin haittaako jos kumppanisi on sinua paljon lyhyempi? Kysyn koska itsellä melkein kaikki ihastukseni ovat olleet reilusti pidempiä kuin itse olen.. olen 160 cm ja se ei siis ole ollut mitenkään tarkoituksellista, että hakisin jotenkin pidempiä ihmisiä. Niin vain käy.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet pitkä niin haittaako jos kumppanisi on sinua paljon lyhyempi? Kysyn koska itsellä melkein kaikki ihastukseni ovat olleet reilusti pidempiä kuin itse olen.. olen 160 cm ja se ei siis ole ollut mitenkään tarkoituksellista, että hakisin jotenkin pidempiä ihmisiä. Niin vain käy.

        Ei haittaa lainkaan. Aluksi selvä pituusero tuntui hassulta, mutta nyt kun naiskumppanini ovat olleet sen 160cm aika tarkkaan, niin siihen on tottunut. Eikä sekään ole ollut tarkoituksellista, siten on vain sattunut käymään.


      • Anonyymi
        vaskitsa_ kirjoitti:

        Ei haittaa lainkaan. Aluksi selvä pituusero tuntui hassulta, mutta nyt kun naiskumppanini ovat olleet sen 160cm aika tarkkaan, niin siihen on tottunut. Eikä sekään ole ollut tarkoituksellista, siten on vain sattunut käymään.

        Heh, ei sillä iällä eikä sukupuolella niin väliä, riittää kuhan oot 160cm, tasan. :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heh, ei sillä iällä eikä sukupuolella niin väliä, riittää kuhan oot 160cm, tasan. :D

        Nimenomaan. :D


      • vaskitsa_ kirjoitti:

        Nimenomaan. :D

        Joku ottaa tämän kuitenkin tosissaan, joten sukupuolen kyllä tulee olla nainen ja iän -10v. sisällä omastani. Ja kiva ja suloinen. Yksi tällainen, kiitos.


      • Anonyymi
        vaskitsa_ kirjoitti:

        Joku ottaa tämän kuitenkin tosissaan, joten sukupuolen kyllä tulee olla nainen ja iän -10v. sisällä omastani. Ja kiva ja suloinen. Yksi tällainen, kiitos.

        Minkä ikäinen olet, siis jos tätä kautta olet tilaamassa 😉😃


      • Anonyymi
        vaskitsa_ kirjoitti:

        Joku ottaa tämän kuitenkin tosissaan, joten sukupuolen kyllä tulee olla nainen ja iän -10v. sisällä omastani. Ja kiva ja suloinen. Yksi tällainen, kiitos.

        Toi sama ikähaitari on mulla. Ihastun nykyään lähinnä naisiin. Naisen vartalo on paljon vetävämpi, mutta en mene vannomaan etteikö joku yksittäinen mies voisi onnistua mua hurmaamaan. Pidän eniten itseäni pitemmistä naisista vaikka oon kyllä ollut ihastunut itseäni lyhyempäänkin..


      • Anonyymi
        vaskitsa_ kirjoitti:

        Joku ottaa tämän kuitenkin tosissaan, joten sukupuolen kyllä tulee olla nainen ja iän -10v. sisällä omastani. Ja kiva ja suloinen. Yksi tällainen, kiitos.

        Asutko Turun seudulla? Mitä ajattelet etäsuhteista?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ikäinen olet, siis jos tätä kautta olet tilaamassa 😉😃

        Tilasin yleisesti maailmalta tai kohtalolta. :D
        Ei taida kuitenkaan ihan heti olla tulossa pakettia kotiovelle. Olen siis vähän yli nelkyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Asutko Turun seudulla? Mitä ajattelet etäsuhteista?

        Sielläpä. Etäsuhteet ovat vaikeita silloin kun tunteita on paljon ja haluaa nähdä toista usein.


      • Anonyymi
        vaskitsa_ kirjoitti:

        Tilasin yleisesti maailmalta tai kohtalolta. :D
        Ei taida kuitenkaan ihan heti olla tulossa pakettia kotiovelle. Olen siis vähän yli nelkyt.

        Aijai menee mun ikähaitariin...


      • Anonyymi
        vaskitsa_ kirjoitti:

        Joku ottaa tämän kuitenkin tosissaan, joten sukupuolen kyllä tulee olla nainen ja iän -10v. sisällä omastani. Ja kiva ja suloinen. Yksi tällainen, kiitos.

        Minkäslainen nainen sytyttää noin luonteen puolesta..?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aijai menee mun ikähaitariin...

        Kiva, että täältä löytyy ainakin sitten suunnilleen samanikäisiä.


      • Anonyymi
        vaskitsa_ kirjoitti:

        Sielläpä. Etäsuhteet ovat vaikeita silloin kun tunteita on paljon ja haluaa nähdä toista usein.

        Samaa mieltä. Etäsuhde ei pidemmän päälle toimi. On tullut kokeiltua..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minkäslainen nainen sytyttää noin luonteen puolesta..?

        Hmmm... utelias, fiksu, avoin, leikkisä. Yllättävän vaikeaa sanailla äkkiseltään. Toisaalta olen ollut kiinnostunut keskenään hyvinkin erilaisista naisista. Aina sitten joku piirre viehättää, naiset ovat niin moniulotteisia.


      • Anonyymi
        vaskitsa_ kirjoitti:

        Hmmm... utelias, fiksu, avoin, leikkisä. Yllättävän vaikeaa sanailla äkkiseltään. Toisaalta olen ollut kiinnostunut keskenään hyvinkin erilaisista naisista. Aina sitten joku piirre viehättää, naiset ovat niin moniulotteisia.

        Oletko itse myös tuollainen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko itse myös tuollainen?

        Kyllä tosiaan väittäisin olevani. Siinä ei nyt ollut kuitenkaan ihan kaikki piirteet. :D


      • Anonyymi
        vaskitsa_ kirjoitti:

        Kyllä tosiaan väittäisin olevani. Siinä ei nyt ollut kuitenkaan ihan kaikki piirteet. :D

        Piirteet nuo sopivat myös minuun, toki muitakin löytyy..


      • Anonyymi
        vaskitsa_ kirjoitti:

        Kyllä tosiaan väittäisin olevani. Siinä ei nyt ollut kuitenkaan ihan kaikki piirteet. :D

        Riittääkö sulle yksi nainen pitääkö olla useampia, oletko uskollinen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Riittääkö sulle yksi nainen pitääkö olla useampia, oletko uskollinen?

        Voi sentään... Olen uskollinen. Itse asiassa en pysty olemaan muuta. On tullut koitettua silloin kun kumppaninani oli aseksuaali ja oli ihan hänen ideansa, että hankkisin sivusuhteen. En kyennyt silloin enkä ole koskaan edes haikaillut muiden perään. Fyysisyys on kyllä mulle tärkeää, joten kumppanin olisi hyvä olla sellainen myös.


      • Anonyymi
        vaskitsa_ kirjoitti:

        Voi sentään... Olen uskollinen. Itse asiassa en pysty olemaan muuta. On tullut koitettua silloin kun kumppaninani oli aseksuaali ja oli ihan hänen ideansa, että hankkisin sivusuhteen. En kyennyt silloin enkä ole koskaan edes haikaillut muiden perään. Fyysisyys on kyllä mulle tärkeää, joten kumppanin olisi hyvä olla sellainen myös.

        Vaikutat hyvältä kumppaniehdokkaalta. Onko sulla muuten deittiprofiili jossain?


      • Anonyymi
        vaskitsa_ kirjoitti:

        Sielläpä. Etäsuhteet ovat vaikeita silloin kun tunteita on paljon ja haluaa nähdä toista usein.

        Mikä olisi maksimi välimatka?


      • Anonyymi
        vaskitsa_ kirjoitti:

        Voi sentään... Olen uskollinen. Itse asiassa en pysty olemaan muuta. On tullut koitettua silloin kun kumppaninani oli aseksuaali ja oli ihan hänen ideansa, että hankkisin sivusuhteen. En kyennyt silloin enkä ole koskaan edes haikaillut muiden perään. Fyysisyys on kyllä mulle tärkeää, joten kumppanin olisi hyvä olla sellainen myös.

        Kuulostaa hyvälle. Vaikka tietty monilla muillakin asioilla on merkitystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa hyvälle. Vaikka tietty monilla muillakin asioilla on merkitystä.

        Oletko sä myös Turusta päin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sä myös Turusta päin?

        Valitettavasti Helsinki lähempänä kuin Turku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti Helsinki lähempänä kuin Turku.

        Minkä tyyppistä naista etsit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti Helsinki lähempänä kuin Turku.

        Täällä kanssa yksi helsinkiläinen yhden naisen nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä tyyppistä naista etsit?

        Sellaista joka kolahtaa.. keskinäistä vetovoimaa täytyy olla. Elämänarvojen täytyy riittävästi sopia yhteen. Vuorovaikutuksen olis hyvä natsata, että kumpikin voi olla rehellisesti oma itsensä. Tasapainoisen suhteen ja luotettavan kumppanin haluaisin. En etsi hetken seikkailua vaan sellaista ihmistä jonka kanssa asettua aloilleen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaista joka kolahtaa.. keskinäistä vetovoimaa täytyy olla. Elämänarvojen täytyy riittävästi sopia yhteen. Vuorovaikutuksen olis hyvä natsata, että kumpikin voi olla rehellisesti oma itsensä. Tasapainoisen suhteen ja luotettavan kumppanin haluaisin. En etsi hetken seikkailua vaan sellaista ihmistä jonka kanssa asettua aloilleen..

        Hyvältä kuulostaa, oletko jossain deittisovelluksessa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaikutat hyvältä kumppaniehdokkaalta. Onko sulla muuten deittiprofiili jossain?

        Ei ole deittiprofiilia missään. Olen siirtänyt sitä vielä, mutta jossain kohtaa sitten varmaankin. Tinder olisi kai se perus ja sitten ehkä täällä...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä olisi maksimi välimatka?

        Pohdin sitä tänään kun asiasta tuli nyt puhetta ja päädyin jostain syystä suunnilleen sataan kilometriin. :D Tärkeintä varmaan olisi kuitenkin, että pääsisi julkisillakin. Ehkä. Tämä ei ole loppuun asti mietitty homma mitenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvältä kuulostaa, oletko jossain deittisovelluksessa?

        En ole deittisovelluksessa. Pitäisköhän liittyä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti Helsinki lähempänä kuin Turku.

        Jossain välimaastossa kuitenkin? Salohan olisi ihan vielä jees, mutta taisit tarkoittaa pk-seudulla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sellaista joka kolahtaa.. keskinäistä vetovoimaa täytyy olla. Elämänarvojen täytyy riittävästi sopia yhteen. Vuorovaikutuksen olis hyvä natsata, että kumpikin voi olla rehellisesti oma itsensä. Tasapainoisen suhteen ja luotettavan kumppanin haluaisin. En etsi hetken seikkailua vaan sellaista ihmistä jonka kanssa asettua aloilleen..

        <3
        Ärsyttävää kyllä kun anonyymejä ei erota toisistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole deittisovelluksessa. Pitäisköhän liittyä?

        En ole itsekään, mihin voisi liittyä?


      • Anonyymi
        vaskitsa_ kirjoitti:

        Jossain välimaastossa kuitenkin? Salohan olisi ihan vielä jees, mutta taisit tarkoittaa pk-seudulla.

        Tarkoitan 50km säteellä Helsingistä. Salo on täältä vielä kaukana.


      • Anonyymi
        vaskitsa_ kirjoitti:

        Pohdin sitä tänään kun asiasta tuli nyt puhetta ja päädyin jostain syystä suunnilleen sataan kilometriin. :D Tärkeintä varmaan olisi kuitenkin, että pääsisi julkisillakin. Ehkä. Tämä ei ole loppuun asti mietitty homma mitenkään.

        No tänne pääsee henkilöautolla parhaiten ja silloinkin välimatka on lähempänä kahtasataa kilometriä. Helsingin kautta kiertämällä pääsis julkisilla..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tänne pääsee henkilöautolla parhaiten ja silloinkin välimatka on lähempänä kahtasataa kilometriä. Helsingin kautta kiertämällä pääsis julkisilla..

        No eiköhän tosta tulisi etäsuhde


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eiköhän tosta tulisi etäsuhde

        Äläs sotke siinä, aina täällä joku menee sähläämään väliin jos toiset yrittää tutustua. Ottaa päähän sivustakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Äläs sotke siinä, aina täällä joku menee sähläämään väliin jos toiset yrittää tutustua. Ottaa päähän sivustakin.

        Ihana. :D

        Harmittaa tosissaan kun olemme kaikki niin hajallaan. Tai Helsinkihän on Suomen lesbopääkaupunki, mutta me muut.


      • Anonyymi
        vaskitsa_ kirjoitti:

        Ihana. :D

        Harmittaa tosissaan kun olemme kaikki niin hajallaan. Tai Helsinkihän on Suomen lesbopääkaupunki, mutta me muut.

        Älä muuta sano...


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole itsekään, mihin voisi liittyä?

        Minä nyt sitten väsäsin treffiprofiilin tänne. En tiedä oliko viisas idea, mutta tuskin ihan huonokaan. Tosin yhteydenotot taitavat tulla perille vain jos on varsinaissuomalainen, luulisin. Tämä on kuitenkin jonkinlainen alku.
        Toivottavasti muutkin rohkaistuvat.


      • Anonyymi
        vaskitsa_ kirjoitti:

        Minä nyt sitten väsäsin treffiprofiilin tänne. En tiedä oliko viisas idea, mutta tuskin ihan huonokaan. Tosin yhteydenotot taitavat tulla perille vain jos on varsinaissuomalainen, luulisin. Tämä on kuitenkin jonkinlainen alku.
        Toivottavasti muutkin rohkaistuvat.

        No toi on varmaan järkevintä...etäjutut harvoin toimivat ..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No toi on varmaan järkevintä...etäjutut harvoin toimivat ..

        Itse olisin valmis kokeilemaan etäsuhdettakin. Onkohan täysin hölmö ajatus? Vähän sokkona tässä mennään, kun ei kokemusta ole...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse olisin valmis kokeilemaan etäsuhdettakin. Onkohan täysin hölmö ajatus? Vähän sokkona tässä mennään, kun ei kokemusta ole...

        Viimeisin suhteeni oli etäsuhde. Koen, että lopulta kysymys yhteenmuuttamisesta repi meidät hajalle. Molemmat olisivat halunneet yhteisen arjen, mutta kumpaakin piti kotiseudullaan useampi tärkeä asia. Näin olisi mennyt vielä jokunen vuosi ja sitä kalvavaa ikävää toisen luo emme onnistuneet ohittamaan. Jokin toinen suhde olisi kestänyt sen, meidän ei kaikista yrityksistä ja kompromisseista huolimatta.
        Toisaalta jotkut parit ovat oikein onnellisia etäsuhteessakin tai juuri siinä.


      • Anonyymi
        vaskitsa_ kirjoitti:

        Viimeisin suhteeni oli etäsuhde. Koen, että lopulta kysymys yhteenmuuttamisesta repi meidät hajalle. Molemmat olisivat halunneet yhteisen arjen, mutta kumpaakin piti kotiseudullaan useampi tärkeä asia. Näin olisi mennyt vielä jokunen vuosi ja sitä kalvavaa ikävää toisen luo emme onnistuneet ohittamaan. Jokin toinen suhde olisi kestänyt sen, meidän ei kaikista yrityksistä ja kompromisseista huolimatta.
        Toisaalta jotkut parit ovat oikein onnellisia etäsuhteessakin tai juuri siinä.

        Minun kokemukseni mukaan etäsuhteet on pidemmän päälle aika hankalia, ellei suorastaan mahdottomia, ainakin ne vaativat hyvää organisaatiokykyä, ja molemmilta paljon aktiivisuutta suhteen ylläpitämiseksi, ettei etäännytä, tai koko juttu latistu.


    • Anonyymi

      Kauheasti tämä palsta on yhtäkkiä vilkastunut, hyvä juttu!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1651
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1066
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe