Hämeen poliisilaitos kiusaa

Anonyymi

Minulla on toistuen sellainen kokemus, että Hämeen poliisilaitos kiusaa. Äskettäin sain poliisista yllättäen sähköpostia ja siinä luki, että sakko, rikosilmoitus se ja se, sinulle on kirjattu sakko kunnianloukkauksesta ajalta se ja se, jos en hae sakkoa, niin minusta laitetaan etsintäkuulutus! Ensinnäkin en edes tiedä mistä on kysymys ja minua ei olla kuultu. Myöskään oikeuslaitoksista ei löytynyt mitään rikostuomiota minulle. Mistä lähtien poliisilaitos on alkanut tuomitsemaan ihmisiä kunnianloukkauksesta? En ole saanut tätä törkeää sähköpostiviestiä ennen minkäänlaista yhteydenottoa poliisilaitokselta. En edes ole loukannut kenenkään kunniaa, olen puhunut vain totta. Tämä on aivan käsittämätöntä. Eikö tällainen toiminta loukkaa pahasti oikeusturvaani ja oikeusvaltion periaatteita?

Kertokaapas te toisetkin kokemuksianne, en usko, että olen ainoa. Kannustan kaikkia vääryyttä kärsineitä tekemään valituksia tästä poliisilaitoksesta, esim. Oikeusasiamiehen toimisto, Valtakunnansyyttäjän virasto, Oikeusministeriö ym. Lakia noudattamattomat poliisit pitää saada hyllytettyä virastaan. Ei kyllä uskoisi, että alueella sijaitsee oikein Poliisihallituskin, kun poliisilaitos ei halua noudattaa lakia.

Mainittakoon, että Hämeen poliisi on aina systemaattisesti jättänyt minun tekemät rikosilmoitukset tutkimatta, vaikka asianajajan mielestä on tapahtunut selvä rikos minua kohtaan, tullut tappouhkauksiakin ym. Me kansalaiset olemme kovin eriarvoisia tämän poliisilaitoksen silmissä, he katsovat virka-asemaa.

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se oli huijausmeili. Ei poliisi voi laillisesti tuollaista viesti lähettää. Älä vastaa äläkä reagoi siihen mitenkään.

• Anonyymi

hyi poliisia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      163
      1483
    2. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      26
      1348
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1298
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      216
      1170
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1096
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      320
      1031
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1027
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      959
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      281
      942
    10. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      306
      934
    Aihe